Die gaat naar bed.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Is Brian nu naar achter ?
Nee zich omkleden om mee te trainen (en dus af te koelen) samen met Bart en Natasiaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Is Brian nu naar achter ?
Ah dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee zich omkleden om mee te trainen (en dus af te koelen) samen met Bart en Natasia
Deze hele ruzie was weer gebaseerd op totaal niet naar elkaar luisteren!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat riep ze echt naar Brian!
Ik hoop eigenlijk dat ze het zullen uitzenden maar ik ben bang van niet...
Nena heeft alleen maar gezegd over die moeder dat ze zich bemoeit heeft met iets wat ze niet compleet heeft kunnen zien en horen en toen werd ze zo pissed en zei ze ach rot op ik heb er geen zin meer in kankerjong
Ja 3CP erafquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef Marrije het volgende:
Maar ze moesten toch op hun taalgebruik letten? Gevloek was toch niet meer toegestaan? Staat daar een sanctie op?
Ja het gesprek zat vol met spraakverwarring en onbegrip...zat al af te tellen wanneer het fout zou gaan...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Deze hele ruzie was weer gebaseerd op totaal niet naar elkaar luisteren!
Brian zag woorden die Ilona gebruikt had als woorden aan die Nena gebruikt had.
Nena zag het op een aanval op haar, maar Brian had het over Ilona.
Op gegeven moment waren ze volgens mij allebei kwijt wie wat nou over wie had gezegd.
Tuurlijk, dit is natuurlijk weer een stuk asocialer dan wat zij over Brian's moeder heeft gezegd. De aandacht is weer verschoven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ilona zit met een smile op de bank...helemaal in haar element!
Huh? Waarom?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Dat tikt tenminste nog een beetje aan. . . Maar beiden hebben dus 3 cp verloren met dit gebeuren (nena voor kankerjong en brian voor hoer). En je mag dus ongestraft je drinken over een ander heengieten?quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
Ik noemde je hoer, dat was niet stoer
maar door jouw woorden over mn moeder
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
vannacht zal ik weer bij je zijn
Was over opmerking van mede poster, weer over nederlanders enzo. Word er moe vanquote:
Je bent nóg slechter dan Brian!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
Oh, ik wilde net een bundel uitgevenquote:
Daar heb ik anders geen last van, ik slaap al 4 jaar naast een autochtoon.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:26 schreef Gigageil het volgende:
Allochtonen+ Nederlanders......zucht....... ik weet weer genoeg....![]()
Ik blijf erbij, gemengde huwelijken op een kussen slaapt de duivel tussen.....![]()
Van 1 ding ben je wel zeker, dit is GEEN EXIT voor Brian, gelijke monnikken, gelijke kappen......met Natasia
Jij niet alleen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was over opmerking van mede poster, weer over nederlanders enzo. Word er moe van
Dus datquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef Day het volgende:
[..]
Daar heb ik anders geen last van, ik slaap al 4 jaar naast een autochtoon.
Ik snap ook niet zo goed waarom de afkomst van Brian (die overigens gewoon Nederlander is) er weer bij gehaald moet worden. Wat? Nederlandse stelletjes maken nooit ruzie, volgens jou?
Wat ik gehoord heb is dat Brian Nena verweet dat ze "mama's-kindje " had gezegd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Deze hele ruzie was weer gebaseerd op totaal niet naar elkaar luisteren!
Brian zag woorden die Ilona gebruikt had als woorden aan die Nena gebruikt had.
Nena zag het op een aanval op haar, maar Brian had het over Ilona.
Op gegeven moment waren ze volgens mij allebei kwijt wie wat nou over wie had gezegd.
Dat was ook een gedeelte van de ruzie, dat kloptquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb is dat Brian Nena verweet dat ze "mama's-kindje " had gezegd.
Dat ontkende ze en hij bleef het maar beweren.
Ik vond alles wat Nena zei erg begrijpelijk (voor de verandering) en ik snap wel dat ze er genoeg van had dat hij haar niet wilde geloven.
Huub loopt steeds te voeren als er ruzie is...heel slecht van hemquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Oh, en Huubje gaat ook stoer meelullen.
Nee Brian, vuile rat,quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
Ik zou in haar plaats niet met O&N langskomen...ze had zich beter neutraal kunnen opstellen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
Hoop dat Brian zn mamma nu naar de streams kijkt en op FOK meeleest
Eensquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou in haar plaats niet met O&N langskomen...ze had zich beter neutraal kunnen opstellen!
Ik heb zo'n idee dat het erg gezellig gaat worden met o&nquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou in haar plaats niet met O&N langskomen...ze had zich beter neutraal kunnen opstellen!
Dat wist ik niet meer...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat kwam niet echt duidelijk naar voren, ze vroeg naar een specifiek iemand van de redactie (ik dacht ene steijn maar weet niet zeker), zou best kunnen dat het over t incident gaatquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarover? of dat kan met die wijn?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Nena
zag ik het
Je bent een loeder
Ik gooide mn wijn
met veel venijn
Ze zou het moeten kunnen. Per slot van rekening heeft ze geen gevoelens voor Brian, maar gaat het haar alleen maar om de aandacht en de warmte die ze van hem krijgt. Die krijgt ze van Huub ook vast wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:46 schreef Gigageil het volgende:
Huub ruikt zijn kansen.....![]()
Als Nena ECHT slim is gaat ze nu een beetje rotzooien met Huub.....dan flipt Brian de pan uit....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |