Zie onderschriftquote:Op woensdag 27 december 2006 00:26 schreef wauzie het volgende:
even 'n vraagje.....eerst was hier een topic waar je uitzendingen terug kon kijken. Kan het alleen niet vinden, is het er niet meer ofzo? weet iemand waar ik uitzendingen terug kan kijken, behalve op talpa (betalen).?
Ben je gek die is veel te blij met haar tv rol waar ze al jarenlang van heeft liggen dromen die laat Bart echt niet schieten zolang de camera's draaien.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, volgens mij deed Lesley afstandelijk vanmiddag....![]()
en deed ook nog z'n zender om en heeft geen woord gezegtquote:Op woensdag 27 december 2006 00:37 schreef bosb het volgende:
wow bart trekt al zijn kleren aan om alleen een glas water te halen......
NL vroeg wel eerst netjes of hij een sigaretje mocht rokenquote:Op woensdag 27 december 2006 00:42 schreef schizolientje het volgende:
En er wordt gerookt zonder dat Brian bezwaar maakt, is ook anders geweest. Gekkenhuis
quote:Op woensdag 27 december 2006 00:40 schreef elsie het volgende:
[..]
en deed ook nog z'n zender om en heeft geen woord gezegt![]()
Ik ook niet ( en ben er 1 )quote:Op woensdag 27 december 2006 00:43 schreef Gigageil het volgende:
Kortom: Ik begrijp vrouwen niet .....![]()
Hij wil zich er niet mee bemoeien ....bla bla.....want voor je het weet zit Bart in een freaky wijn-gooi show.......erg uit de hoogte in ieder geval.....zoals we Bart kennen.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:45 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Bart nog iets gezegd over het wijn gooien.
Dat hij zich er buiten houdtquote:Op woensdag 27 december 2006 00:45 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Bart nog iets gezegd over het wijn gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |