nog niet dus.. Spuit elf had nog foto'squote:Op zondag 21 januari 2007 18:32 schreef addie het volgende:
Stormschade Zuidwesterstorm (18-01-2007) #6
kan dicht
okquote:Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef Frutsel het volgende:
we laten hem nog even open.. Kijken of er nog wat foto's tevoorschijn komen en/of informatie.
ok.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:50 schreef Frutsel het volgende:
we laten hem nog even open.. Kijken of er nog wat foto's tevoorschijn komen en/of informatie.
Aangezien SpeedyGJ er vanavond voor het eerst is, lijkt het me toch leuk even met jullie te babbelen. Maken we er een weerforum (of DEquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik deze week late dienst heb. En verder heb ik een bijzonder zwaar brabants accent (vraag maar aan flugel). Ik ben bang dat ik wel iets kan zeggen, maar weinig mensen zullen me echt kunnen verstaan.
Je hebt niet goed geluisterdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef Svensational het volgende:
M'n huis stond bijna in de fik!
Dit topic gaat over vuur en volgens Flugel moeten vuurtopics in DE!
of bosbranden ^^quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt niet goed geluisterd![]()
Vuur als in één van de elementen. En dan voornamelijk gericht op de natuur. Vulkanen dus![]()
Vuur en water, hoeveel elementen wil je hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt niet goed geluisterd![]()
Vuur als in één van de elementen. En dan voornamelijk gericht op de natuur. Vulkanen dus![]()
ghehe.. grapjasquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vuur en water, hoeveel elementen wil je hebben?
Die meestal veroorzaakt worden door lange droogte en brandende zon... Dus natuur enzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of bosbranden ^^
* Frutsel stookt Flugels innerlijke vuurtje nog even op
En er kwam een grote vuurbal in de LUCHT, en dus kon ik bijna ter AARDE worden besteld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vuur en water, hoeveel elementen wil je hebben?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
En er kwam een grote vuurbal in de LUCHT, en dus kon ik bijna ter AARDE worden besteld.
o jee..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
En er kwam een grote vuurbal in de LUCHT, en dus kon ik bijna ter AARDE worden besteld.
Thxquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb de OP voor de reeks aardbevingen in de Fok!Wiki gezet. Wat kleine tekstuele aanpassingen en zetfouten aangepast. Verder is er niet veel veranderd.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Aardbevingen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:41 schreef flugeltje het volgende:
Er zijn wat sneeuwtopics samengevoegd![]()
Mocht je iets missen, waarschijnlijk vind je het in dit topic terug => Sneeuw 2007-Vertel hier of er al sneeuw bij je ligt+foto's
Mergen is ook een oplossing. We gaan niet zomaar topic dichtgooien omdat ze dubbel lopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:10 schreef addie het volgende:
Winter 2006-2007, gaat het nog gebeuren?
die kan dicht lijkt me, wordt al besproken in:
Winterverwachting 2007
Hij's al dicht sinds gisteren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mergen is ook een oplossing. We gaan niet zomaar topic dichtgooien omdat ze dubbel lopen.
Dan laten we het zo, merge = gecanceld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij's al dicht sinds gisteren.
Op verzoek TS trouwens.
Shit, ik vergat hier dus te melden dat ik overleg had gehad met TS hieroverquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan laten we het zo, merge = gecanceld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |