ga eens slapenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:26 schreef -skippybal- het volgende:
Oef! Veel terug lezen zie ik al weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alweer 25 uur wakker...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuh, ik trek deze dag nog even door anders gaat me hele ritme kapot. Nu wachten op de katerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ga eens slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh, ik trek deze dag nog even door anders gaat me hele ritme kapot. Nu wachten op de katerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ging naar het strand toch? Eigen schuldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:21 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben nu pas thuisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nah, het is niet echt normaal dat in het hele land de treinen stil worden gezetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:31 schreef addie het volgende:
[..]
[..]
Jij ging naar het strand toch? Eigen schuldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je was gewaarschuwdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nah, het is niet echt normaal dat in het hele land de treinen stil worden gezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrouw die in een sloot ofzo waaidequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:37 schreef addie het volgende:
[..]
Je was gewaarschuwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nog spectaculaire dingen gezien?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vrouw die in een sloot ofzo waaideom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van de storm of de hele toestand met de treinen enzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
Vertel je verhaal eens Skippyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat vooral niks wegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van de storm of de hele toestand met de treinen enzo?
die toestand met die treinen was te verwachten, die hoef ik niet te horenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van de storm of de hele toestand met de treinen enzo?
koffie is een goed idee inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:42 schreef FJD het volgende:
Allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat je hebt gedaan, hoe het was, wat je vannacht hebt gedaan en hoe je weer bent thuis gekomenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alles dusJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Owja, schenk eerst een bak koffie inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu je t zegt, hier zou eindelijk ook de pot klaar moeten zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
koffie is een goed idee inderdaad.
koffie staat net voor mequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu je t zegt, hier zou eindelijk ook de pot klaar moeten zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koffie staat al voor mequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:42 schreef FJD het volgende:
Allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat je hebt gedaan, hoe het was, wat je vannacht hebt gedaan en hoe je weer bent thuis gekomenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alles dusJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Owja, schenk eerst een bak koffie inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop