ga eens slapenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:26 schreef -skippybal- het volgende:
Oef! Veel terug lezen zie ik al weerAlweer 25 uur wakker...
Neuh, ik trek deze dag nog even door anders gaat me hele ritme kapot. Nu wachten op de katerquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh, ik trek deze dag nog even door anders gaat me hele ritme kapot. Nu wachten op de kater![]()
Jij ging naar het strand toch? Eigen schuldquote:
Nah, het is niet echt normaal dat in het hele land de treinen stil worden gezetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:31 schreef addie het volgende:
[..]
[..]
Jij ging naar het strand toch? Eigen schuld
Je was gewaarschuwdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nah, het is niet echt normaal dat in het hele land de treinen stil worden gezet![]()
Vrouw die in een sloot ofzo waaidequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:37 schreef addie het volgende:
[..]
Je was gewaarschuwdNog spectaculaire dingen gezien?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vrouw die in een sloot ofzo waaide![]()
Van de storm of de hele toestand met de treinen enzo?quote:
Laat vooral niks wegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van de storm of de hele toestand met de treinen enzo?
die toestand met die treinen was te verwachten, die hoef ik niet te horenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van de storm of de hele toestand met de treinen enzo?
koffie is een goed idee inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:42 schreef FJD het volgende:
AllesWat je hebt gedaan, hoe het was, wat je vannacht hebt gedaan en hoe je weer bent thuis gekomen
Alles dus
Owja, schenk eerst een bak koffie in
Nu je t zegt, hier zou eindelijk ook de pot klaar moeten zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
koffie is een goed idee inderdaad.
koffie staat net voor mequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu je t zegt, hier zou eindelijk ook de pot klaar moeten zijn![]()
Koffie staat al voor mequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:42 schreef FJD het volgende:
AllesWat je hebt gedaan, hoe het was, wat je vannacht hebt gedaan en hoe je weer bent thuis gekomen
Alles dus
Owja, schenk eerst een bak koffie in
Niet slecht toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:06 schreef addie het volgende:
Oftewel: je bent naar den haag gegaan, na 2 minuten deed het zand pijn en ben je gaan zuipen?
Ik zag vanmorgen iemand op het nieuws die klaagde dat ze zelf de stoelen moesten dragen en ze ook zelf schoon moesten makenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:44 schreef HansU het volgende:
en de rest maar zeuren over vertraging. Zo zie je dat je van iedere situatie iets leuks kan maken.
Ja, dat is toch wel het toppunt van ondankbaarheid inderdaad.. smeerlappenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen iemand op het nieuws die klaagde dat ze zelf de stoelen moesten dragen en ze ook zelf schoon moesten makenOndankbare honden.
-edit-
Journaal van gister gok ik. Heb t hier alleen vanaf uitzending gemist
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef -skippybal- het volgende:
Lang verhaal geworden....
Hoezo? Omdat je nu 's avonds, met een kopje koffie en de betere wederhelft, het 8 uur journaal hebt kunnen kijken en heb kunnen zien dat er nog een boom was omgevallen in plaats van de hele nacht doorhalen met vrienden, in de meest vreemde kroegen en situaties belanden om de volgende ochtend om half 10 met veels te weinig slaap en veels te veel alcohol in je bloed pas weer thuis aan te komen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef maniack28 het volgende:
Ben ik weer extra blij dat ik gisteren vrij heb genomen en niet met de trein naar Utrecht CS ben gegaan
Ah, nog een vastzitterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:02 schreef Isdatzo het volgende:
ja
ik ben net pas thuis (zat vast in amsterdam etc)
en er is hier ook wat flink spul uit de bomen gekomen en achter in het bos zijn HEEL VEEL bomen om
hebben geluk gehad, tak van 30cm dikte 20 cm langs het huis gevallen
welkom thuisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:02 schreef Isdatzo het volgende:
ja
ik ben net pas thuis (zat vast in amsterdam etc)
en er is hier ook wat flink spul uit de bomen gekomen en achter in het bos zijn HEEL VEEL bomen om
hebben geluk gehad, tak van 30cm dikte 20 cm langs het huis gevallen
Jij ook?quote:
Ik was pas om 9 uur vanochtend thuis uit Den Haagquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij ook?Utrecht zeker?
maar mên wat waaide 't hard.
écht
zo hard heb ik 't in Nederland nog niet vaak gehad
in de bus was 't gewoon niet verantwoord meer iig.. Deur van de bus was ook nog kapot gewaaid![]()
en als er een windstoot kwam voelde je 't in je oren enzo..
net geprobeerd te slapen, gaat niet.. dan maar foto's maken van schade hierzo..
die hebben veiligheid niet hoop op het prioriteiten lijstje staan ofzo?quote:
ben ik slap als ik hierop ja antwoord?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je nu 's avonds, met een kopje koffie en de betere wederhelft, het 8 uur journaal hebt kunnen kijken en heb kunnen zien dat er nog een boom was omgevallen in plaats van de hele nacht doorhalen met vrienden, in de meest vreemde kroegen en situaties belanden om de volgende ochtend om half 10 met veels te weinig slaap en veels te veel alcohol in je bloed pas weer thuis aan te komen?
We reden wel, maar wel langzaam. Dat ze het spoor kunnen overzien enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:57 schreef HansU het volgende:
[..]
die hebben veiligheid niet hoop op het prioriteiten lijstje staan ofzo?
Hoe kan je nou gaan rijden als er overal zomaar boomstammen op het spoor kunnen liggen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef addie het volgende:
[..]
ben ik slap als ik hierop ja antwoord?
Foei!quote:Beroep: Student
"We"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
We reden wel, maar wel langzaam. Dat ze het spoor kunnen overzien enzo.
Jij als mede-vliegeraar zou juist moeten leven voor windquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |