I rest my case...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef TeChNo2 het volgende:
Ja binnen twee weken!
Heel strikt gezien zou dát topic dít topic moeten volgen omdat dít topic bijna een week eerder gestart is.(17 januari vs. 23 januari)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:09 schreef addie het volgende:
Winterverwachting 2007
volg dat zou ik zeggen
Winterverwachting 2007 is het vervolg van Winterverwachting en die is 30 december al begonnenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Heel strikt gezien zou dát topic dít topic moeten volgen omdat dít topic bijna een week eerder gestart is.(17 januari vs. 23 januari)
Zal ik een merge doen waarbij ik jouw OP vervang door die uit het andere topic of toch maar een slotje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Heel strikt gezien zou dát topic dít topic moeten volgen omdat dít topic bijna een week eerder gestart is.(17 januari vs. 23 januari)
Ik weet wanneer ik moet stoppen met spartelen... Gooi deze maar dicht...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal ik een merge doen waarbij ik jouw OP vervang door die uit het andere topic of toch maar een slotje?
Up to you..
slotje eropquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal ik een merge doen waarbij ik jouw OP vervang door die uit het andere topic of toch maar een slotje?
Up to you..
tnx voor het meedenkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:23 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik moet stoppen met spartelen... Gooi deze maar dicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |