Zou je je tekst weg kunnen editten tot ngasira de op heeft gelezen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:35 schreef Sjeen het volgende:
@guitarist.nl
Het onderwerp van je foto is een van mijn passies, dus daarmee heb je mijn aandacht meteen!
Maar op de een of andere manier vind ik de vlammen bovenin niet echt duidelijk, net alsof ze getekend zijn...
Gisteren gemaakt in Gaiapark...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou je je tekst weg kunnen editten tot ngasira de op heeft gelezen?![]()
Ook jij de OP lezen... De OP is te vinden bovenaan pagina 1quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:52 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
Een lache middagje en dit was een probeersoltje
Leg ff uit waarom danquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Ook jij de OP lezen... De OP is te vinden bovenaan pagina 1
Dank je wel daar had ik over heen gelezen. Sorryquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het is verplicht een + en een - punt van de vorige foto te noemen...
Anders reageer je ff lekker op die foto........ Maar goed was ook de laatste keer dat ik hier wat poste.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef afraidtech het volgende:
[..]
en dan ook nog eens eigenwijs doen ook he![]()
Je bent hier van harte welkom. Je eerste reactie (moet je zelf ook toegeven) was niet echt subtiel. Op FOK kun je dan een reactie terug verwachten. Nu is het allemaal goed en alles is weer zoals het hoort.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Anders reageer je ff lekker op die foto........ Maar goed was ook de laatste keer dat ik hier wat poste.
Blijft ook een stelletje kneuzen ook hierSucces verder met je gedoe hier.
+ zou ook typisch (oud)hollands kunnen zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef ChatChewbacca het volgende:
@zapper
- belichting vind ik niet erg flatteus, hard, weinig natuurlijk
+ tsja, eh, spontaan?
[[url=http://simon.delacourt.co.uk/photos/portfolio/Travel/hugethumb.CRW_7644_small.jpg]afbeelding][/url]
Nou, dat kun je aan deze foto echt niet zien hoor, dus dat vind ik nogal lariequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:58 schreef ableton het volgende:
pluspunt: Ierland!
Dan is ie goed geslaagd, want het wás een chaos!!quote:minpunt: vind hem wat chaotisch.
werd ook niet zo letterlijk bedoeld.. maar ja dan geen pluspunt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, dat kun je aan deze foto echt niet zien hoor, dus dat vind ik nogal larie
[..]
Dan is ie goed geslaagd, want het wás een chaos!!
Voor de foto van de kat
- Ik had hem verder gecropped, kat rechtsbovenin en dan die schuine lijn, Ben je meteen dat lelijke rek (of wat is het) kwijt
+ mooi mysterieus plaatje
Deze heb ik gemaakt vanuit de auto, omdat jezelf buiten wagen met een camera vragen om problemen was. Ik heb het raampje opengedraaid van de wind af. Toch kwamen de golven regelmatig zo hoog voorbij dat je de strepen van het langsvliegende water ziet. Ik vond het daarom wel een grappige foto..
[afbeelding]
Dus er deugt helemaal niets aan die foto?quote:
Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef Xilantof het volgende:
Mooi gepakt ElisabethR. Misschien dat ie met wat na bewerking nog wat sprekender kan worden. Ik bedoel bijv. het geheel wat meer contrast te geven en de meeuw daar uit wat meer te doen oplichten.
anders lees je de openings post nog even een keer door!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:52 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik heb in mn vakantie in Normandie ook wel een paar leuke fotos gemaakt die ik jullie niet wil ontnemen, dus hier zijn ze en benieuwd naar de reacties
[afbeelding]
Dit zijn een paar giftige groene kwallen in de rotsen aan de kust van Saint Malo
Ik vind zelf de kleuren in de foto erg mooi, terwijl de kwallen zelf best ranzig doch intererssant zijn.
Uhm waar heb ik deze reactie aan te danken?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
anders lees je de openings post nog even een keer door!
Je mot commentaar geven op de voorgaande fotoquote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Uhm waar heb ik deze reactie aan te danken?
1 foto per dag, hij is recentelijk, niet te groot, what did i do wrong?
Ben ik ook niet, ik lul ook maar wat, doe gewoon een beetje interessant, dat doet de rest ook joh!!quote:sorry dat ik geen commentaar op andere fotos heb gegeven? Ben niet zo'n expert maar zal dr aan denken.
ik had de foto net iets ruimer genomen aan de rechterkant... verder vind ik hem wel mooi hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mot commentaar geven op de voorgaande fotoDat zijn nu eenmaal de spelregels in dit topic, anders mag je er op straffe des doods niet in posten
[..]
Ben ik ook niet, ik lul ook maar wat, doe gewoon een beetje interessant, dat doet de rest ook joh!!
Leuke schilderachtige foto idd! Jammer is dat er weinig contrast in die stenen aan de voorzijde zit.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
Dikkiedik
+ aparte kleuren
- niet helemaal scherp, en ik had hem een stuk verder gecropped op die ene grote groene, dan wordt het een stuk rustiger. Vind de foto nu een beetje druk. Bovendien lijkt die grote groene wél scherp
Wij hebben hier ook een 'stonehenge'
[afbeelding]
Dankjewel, dat had ik gedaan maar dat heb ik eraf gesneden, want mijn hondje staat zo gezellig op de linkerkant!!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef prupke het volgende:
[..]
ik had de foto net iets ruimer genomen aan de rechterkant... verder vind ik hem wel mooi hoor
Het is dat je het zegt, ik had het niet gezien en eerlijk gezegd voegt het ook niks toequote:Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dankjewel, dat had ik gedaan maar dat heb ik eraf gesneden, want mijn hondje staat zo gezellig op de linkerkant!!
Voor mij welquote:Op maandag 8 januari 2007 08:54 schreef pirke het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt, ik had het niet gezien en eerlijk gezegd voegt het ook niks toe
De kleuren zijn inderdaad wel mooi, niet te kleurrijk, fijn natuurlijk. Minpuntje vind ik de compositie, je onderwerp staat wel erg in het midden van de foto. Je zou nog wat lager kunnen gaan, en bijvoorbeeld links wat meer ruimte nemen en wat meer van de omgeving laten zien op de achtergrond (wazig)quote:Op maandag 8 januari 2007 00:21 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Leuke schilderachtige foto idd! Jammer is dat er weinig contrast in die stenen aan de voorzijde zit.
Thnx voor je reactie. Het is jammer bij mijne dat het een beetje onscherp aan de voorkant is, das een stukje steen dat ik er al afgehakt had. Komt door de macrostand.
Ik heb er nog eentje in dezelfde categorie, nieuwe dag, nieuwe foto?
[afbeelding]
Ik vind het zelf een kleurrijke foto met mooie lichtval, je vraagt je af wat het voor beest is, ik ook
Mooie foto, vooral het contrast tussen ketting en kleding trekt mn aandachtquote:Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef elmarz het volgende:
@..Zapper
+ mooi moment, goed gezien
- die blur eromheen
[afbeelding]
Hij heeft ook geen commentaar gegeven op de voorgaande foto, dus in principe wordt hij dan gewoon overgeslagen volgens mij.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mooie foto, vooral het contrast tussen ketting en kleding trekt mn aandacht![]()
Niet echt een minpunt, maar de kleuren zijn wat deprimerend, wat mij zelf niet zo trekt bij dergelijke foto'sZover ik kan beoordelen is hij technisch (Y)
![]()
[afbeelding]
edit: Arjan's 2e post niet gezien, sorry![]()
Mooie foto, speelse kleuren, alleen jammer van de daken![]()
hey pirke ik vond dat ie dit wel kon hebben. Met het haar er helemaal op had ik teveel loze ruimte eromheen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef pirke het volgende:
@Elmarz: waarom heb je hem daarboven op die manier gecropt dat het hoofd er net niet opstaat?
Ah oke, dat had ik helemaal gemistquote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb em ook iets verder ingezoomed, tot net voorbij de klikoNog een klein detail is dat daar het midden van de foto niet onscherp is, omdat ik daar mn lens wél even heb gepoetst
![]()
andere foto
Overigens stond in de reactie van Arjan onder zijn foto wel commentaarvandaar mijn edit.
Deze foto is een stuk sterker! Zeker wat betreft lijnenspel!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb em ook iets verder ingezoomed, tot net voorbij de klikoNog een klein detail is dat daar het midden van de foto niet onscherp is, omdat ik daar mn lens wél even heb gepoetst
![]()
andere foto
Overigens stond in de reactie van Arjan onder zijn foto wel commentaarvandaar mijn edit.
Die loze ruimte kan ik me voorstellen, en dat is ook niet alles nee. Maar dit vind ik persoonlijk ook jammer. Verder issie leuk!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef elmarz het volgende:
[..]
hey pirke ik vond dat ie dit wel kon hebben. Met het haar er helemaal op had ik teveel loze ruimte eromheen.
ben nog aan het experimenteren met het afsnijden van het voorhoofd hoor, de ene keer ziet het beter uit dan de andere keer haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |