abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 januari 2007 @ 00:15:09 #126
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_45130390
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:59 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

anders lees je de openings post nog even een keer door!
Uhm waar heb ik deze reactie aan te danken?
1 foto per dag, hij is recentelijk, niet te groot, what did i do wrong?
sorry dat ik geen commentaar op andere fotos heb gegeven? Ben niet zo'n expert maar zal dr aan denken.
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  maandag 8 januari 2007 @ 00:18:13 #127
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_45130498
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

[..]

Uhm waar heb ik deze reactie aan te danken?
1 foto per dag, hij is recentelijk, niet te groot, what did i do wrong?
Je mot commentaar geven op de voorgaande foto Dat zijn nu eenmaal de spelregels in dit topic, anders mag je er op straffe des doods niet in posten
quote:
sorry dat ik geen commentaar op andere fotos heb gegeven? Ben niet zo'n expert maar zal dr aan denken.
Ben ik ook niet, ik lul ook maar wat, doe gewoon een beetje interessant, dat doet de rest ook joh!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_45130566
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Je mot commentaar geven op de voorgaande foto Dat zijn nu eenmaal de spelregels in dit topic, anders mag je er op straffe des doods niet in posten
[..]

Ben ik ook niet, ik lul ook maar wat, doe gewoon een beetje interessant, dat doet de rest ook joh!!
ik had de foto net iets ruimer genomen aan de rechterkant... verder vind ik hem wel mooi hoor
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 8 januari 2007 @ 00:21:24 #129
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_45130592
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
Dikkiedik
+ aparte kleuren
- niet helemaal scherp, en ik had hem een stuk verder gecropped op die ene grote groene, dan wordt het een stuk rustiger. Vind de foto nu een beetje druk. Bovendien lijkt die grote groene wél scherp

Wij hebben hier ook een 'stonehenge'

[afbeelding]
Leuke schilderachtige foto idd! Jammer is dat er weinig contrast in die stenen aan de voorzijde zit.
Thnx voor je reactie. Het is jammer bij mijne dat het een beetje onscherp aan de voorkant is, das een stukje steen dat ik er al afgehakt had. Komt door de macrostand.

Ik heb er nog eentje in dezelfde categorie, nieuwe dag, nieuwe foto?

Ik vind het zelf een kleurrijke foto met mooie lichtval, je vraagt je af wat het voor beest is, ik ook
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  maandag 8 januari 2007 @ 00:25:05 #130
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_45130734
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef prupke het volgende:

[..]

ik had de foto net iets ruimer genomen aan de rechterkant... verder vind ik hem wel mooi hoor
Dankjewel, dat had ik gedaan maar dat heb ik eraf gesneden, want mijn hondje staat zo gezellig op de linkerkant!!
pi_45134866
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dankjewel, dat had ik gedaan maar dat heb ik eraf gesneden, want mijn hondje staat zo gezellig op de linkerkant!!
Het is dat je het zegt, ik had het niet gezien en eerlijk gezegd voegt het ook niks toe
dus
  maandag 8 januari 2007 @ 09:06:19 #132
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_45135015
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:54 schreef pirke het volgende:

[..]

Het is dat je het zegt, ik had het niet gezien en eerlijk gezegd voegt het ook niks toe
Voor mij wel
pi_45150986
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:21 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

[..]

Leuke schilderachtige foto idd! Jammer is dat er weinig contrast in die stenen aan de voorzijde zit.
Thnx voor je reactie. Het is jammer bij mijne dat het een beetje onscherp aan de voorkant is, das een stukje steen dat ik er al afgehakt had. Komt door de macrostand.

Ik heb er nog eentje in dezelfde categorie, nieuwe dag, nieuwe foto?
[afbeelding]

Ik vind het zelf een kleurrijke foto met mooie lichtval, je vraagt je af wat het voor beest is, ik ook
De kleuren zijn inderdaad wel mooi, niet te kleurrijk, fijn natuurlijk. Minpuntje vind ik de compositie, je onderwerp staat wel erg in het midden van de foto. Je zou nog wat lager kunnen gaan, en bijvoorbeeld links wat meer ruimte nemen en wat meer van de omgeving laten zien op de achtergrond (wazig) .

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_45152183
@elefes
+ compositie
- witte vlekken van de verlichting/ramen? rechtsachter storen de sereniteit

- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -

[ Bericht 25% gewijzigd door Morpheus2002 op 30-12-2009 22:30:20 ]
  maandag 8 januari 2007 @ 20:18:22 #135
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_45155094
@..Zapper
+ mooi moment, goed gezien
- die blur eromheen

pi_45155972
Vanmiddag gemaakt, de bijzon kleurde er bijzonder goed op, terwijl het vooral de lucht is waar het om ging.
pi_45156391
@elmarz: -net ietsje te donker. Wellicht ook vanwege de kleding. De linkerkant v/h gezicht vind ik net te donker. Wel grappig dat je nog de reflectie in het linkeroog ziet
Mooie foto overigens.
pi_45158829
@Elmarz: waarom heb je hem daarboven op die manier gecropt dat het hoofd er net niet opstaat?
dus
pi_45159019
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:18 schreef elmarz het volgende:
@..Zapper
+ mooi moment, goed gezien
- die blur eromheen

[afbeelding]
Mooie foto, vooral het contrast tussen ketting en kleding trekt mn aandacht

Niet echt een minpunt, maar de kleuren zijn wat deprimerend, wat mij zelf niet zo trekt bij dergelijke foto's Zover ik kan beoordelen is hij technisch (Y)

edit: Arjan's 2e post niet gezien, sorry

Mooie foto, speelse kleuren, alleen jammer van de daken
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_45159686
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Mooie foto, vooral het contrast tussen ketting en kleding trekt mn aandacht

Niet echt een minpunt, maar de kleuren zijn wat deprimerend, wat mij zelf niet zo trekt bij dergelijke foto's Zover ik kan beoordelen is hij technisch (Y)

[afbeelding]

edit: Arjan's 2e post niet gezien, sorry

Mooie foto, speelse kleuren, alleen jammer van de daken
Hij heeft ook geen commentaar gegeven op de voorgaande foto, dus in principe wordt hij dan gewoon overgeslagen volgens mij.

Ik vind je foto wel aardig, maar ik zou sowieso de kliko op de voorgrond er af snijden. En als het je bedoeling was die voor de sfeer te gebruiken, hem juist nog meer in beeld zetten. Verder het ik het idee dat je foto net een tikkie scheef staat .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_45159905
Ik heb em ook iets verder ingezoomed, tot net voorbij de kliko Nog een klein detail is dat daar het midden van de foto niet onscherp is, omdat ik daar mn lens wél even heb gepoetst

andere foto

Overigens stond in de reactie van Arjan onder zijn foto wel commentaar vandaar mijn edit.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:02:25 #142
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_45160316
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef pirke het volgende:
@Elmarz: waarom heb je hem daarboven op die manier gecropt dat het hoofd er net niet opstaat?
hey pirke ik vond dat ie dit wel kon hebben. Met het haar er helemaal op had ik teveel loze ruimte eromheen.
ben nog aan het experimenteren met het afsnijden van het voorhoofd hoor, de ene keer ziet het beter uit dan de andere keer haha
pi_45160467
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb em ook iets verder ingezoomed, tot net voorbij de kliko Nog een klein detail is dat daar het midden van de foto niet onscherp is, omdat ik daar mn lens wél even heb gepoetst

andere foto

Overigens stond in de reactie van Arjan onder zijn foto wel commentaar vandaar mijn edit.
Ah oke, dat had ik helemaal gemist wel gelezen, maar niet naar de naam gekeken.

Ik vind deze beter Wel heb ik nog het idee dat ie een tikkie scheef staat, en misschien kun je nog iets aan de kleuren en het contrast sleutelen om 'm nog wat interessanter/mooier te krijgen .

Elmarz: voorhoofd of niet, je foto's zijn echt prachtig heerlijke belichting weer, en ik vind dat donkere eigenlijk wel wat hebben hier. Het past wel in de sfeer van de foto imho.
pi_45162216
@Arjan. Op zich een heel mooie foto, maar hij komt een tikkeltje bewerkt over? Het lijkt alsof je iets met de kleuren hebt gedaan waardoor de wolken er opgeplakt lijken te zitten? Klopt dat of komt het echt helemaal puur door het licht? Verder vind ik het een mooie foto! Heb zelf niet veel van zulke luchten gezien de laatste tijd

@leeharveyoswald: Prachtige foto. Zonder kliko is van de ene kant mooier, omdat de kliko er net te weinig op stond, van de andere kant is het straatje nu wel heeeel erg schoon voor een binnenstad. Maarja, dat is een beetje een vreemd minpunt, want je kunt daar moeilijk eerst een zooi gaan staan maken

pluspunt hoe je hem uitgesneden hebt en hoe je de kleur neerzet.
minpunt hooguit de zooi die eigenlijk ontbreekt. Maarja, zoals gezegd daar kun je weinig aan doen. Verder heb ik eigenlijk geen minpunt voor je

Als beginneling post ik ook weer eens een fotootje. Hij is een tikkeltje onscherp, dat weet ik. Ben benieuwd wat men er verder van vindt. Dit is mijn eerste "portret-foto". Hij is alleen bijgeknipt, zwart wit gemaakt en het contrast is een beetje verhoogd (wat je ook aan de sjaal kunt zien).

[ Bericht 5% gewijzigd door Delnooz op 08-01-2007 22:41:51 ]
pi_45162454
delnooz en elefes bedankt voor het commentaar Overigens is de foto niet uitgesneden, enige bewerkingen die ik er aan doe zijn verkleinen en kaderen
pi_45162908
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

andere foto

Deze foto is een stuk sterker! Zeker wat betreft lijnenspel!
dus
pi_45162975
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef elmarz het volgende:

[..]

hey pirke ik vond dat ie dit wel kon hebben. Met het haar er helemaal op had ik teveel loze ruimte eromheen.
ben nog aan het experimenteren met het afsnijden van het voorhoofd hoor, de ene keer ziet het beter uit dan de andere keer haha
Die loze ruimte kan ik me voorstellen, en dat is ook niet alles nee. Maar dit vind ik persoonlijk ook jammer. Verder issie leuk!
dus
  dinsdag 9 januari 2007 @ 02:15:45 #148
158179 LS-Drop
Het zou verboden moeten worden
pi_45167877
+ mooie uitdrukking en goed contract
- vind de positie niet zo - zou misschien mooier zijn als ze rechtop zit/staat

Vind zelf de lantaarnpaal een beetje jammer en de achtergrond wat licht maar de compositie en contrast van de muur wel erg mooi.

origineel
<insert pseudo intellectuele psychedische quote>
<insert grappige quote over hoe lui ik ben>
pi_45170055
+ Mooi dat die muur zo schuin wegloopt. Mooi lijnenspel
- Die huizen op de achtergrond zijn naar mijn smaak te overbelicht. Had wel een tikkie donkerder gemogen.

En dan nu de mijne. Gisteren gemaakt en bewerkt in cs2 om de wat oudere look te krijgen. De eerste keer vanuit raw zitten friemelen en vond het wel een mooi plaatje geworden. Nog tips?

[ Bericht 9% gewijzigd door Degro op 09-01-2007 15:46:28 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:11:14 #150
55396 Gose
doelloos
pi_45170772
ik vind het niet echt een lekkere plaat.

-puntjes:
hij staat behoorlijk scheef?
verschil in muur achter en links met recht
de handvaten van de werkbank zien er behoorlijk geshopt uit, bijna HDR

+puntjes:
Je hebt je doel wel bereikt dat ie oud lijkt.
hijs goed scherp
dat rommelige op de werkbank maakt het wel geloofwaardig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')