En die Ponk was zaterdag al de slechtste manquote:Op maandag 25 december 2006 13:26 schreef Stpan het volgende:
en Terol zitten allemaal op de bank.
Lovre en Suarez doen het uitstekend, ook Svejdik begint zich in de basis te ballen.quote:FC Groningen: van Loo, Svejdik, Lovre, Suárez
Dan heb je de weken daarvoor Terol niet gezien. Sparta had toch een decenia-lange traditie van behoorlijke tot zeer goede doelmannen. Nu staan de 2 grootste prutsers sinds 1888 op goal.quote:Op maandag 25 december 2006 13:31 schreef Erasmusch het volgende:
En die Ponk was zaterdag al de slechtste man![]()
Nou...ik ken nog dat broertje van Menzoquote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Stpan het volgende:
. Nu staan de 2 grootste prutsers sinds 1888 op goal.
Mag ik even lachenquote:Op maandag 25 december 2006 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
AZ, PSV. Maar Heerenveen en Feyenoord hebben eigenlijk ook best goed ingekocht.
We hebben ze met plezier jullie kant opgestuurdquote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dan heb je de weken daarvoor Terol niet gezien. Sparta had toch een decenia-lange traditie van behoorlijke tot zeer goede doelmannen. Nu staan de 2 grootste prutsers sinds 1888 op goal.
Er zitten natuulijk ook altijd wat spelers bij die niet slagen bij PSV van de Schaaf en Vonlanthen ( die het op een lager niveau een goede versterking zijn )quote:Op dinsdag 26 december 2006 06:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaaf, Smit, Feher, Sibon, Lamey, Beasley, Vonlanthen, Leandro, Ball en Reiziger
Niet altijd hoor, maar over het algemeen scoort PSV een dikke voldoende
Kooiman doet het bij Dordt best goed, al maakt hij af en toe een blundertje.quote:Op maandag 25 december 2006 13:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou...ik ken nog dat broertje van Menzo![]()
Kooiman zit nu bij Dordt toch?
Werder Bremen heeft zich al gemeld voor Niemeyer toch, om hem in de winterstop al te halen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:24 schreef Angstgegner het volgende:
Hetzelfde verhaal geldt voor verdediger Peter Niemeyer, die de clubs in Duitsland voor het uitkiezen heeft en door een blessure dit seizoen zijn basisplaats is kwijtgeraakt.
Van der Vlag is al terug.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kooiman doet het bij Dordt best goed, al maakt hij af en toe een blundertje.
Viktor Kros is via Haaglandia beland bij Cambuur, waar ie nu wisselkeeper is tot Van der Vlag terug is van diens blessure.
2 dingen:quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:21 schreef Fetai het volgende:
AZ overduidelijk het allerbest, daarnaast hebben Ajax, Feyenoord en PSV het ook niet onaardig gedaan.
Er heeft zich bij Twente nog geen enkele club gemeld voor Niemeyer...quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Werder Bremen heeft zich al gemeld voor Niemeyer toch, om hem in de winterstop al te halen?
Beidequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het best inkopen? Direct resultaat of voor de lange termijn voor veel geld verkopen..
Let wel: AZ was een paar jaar terug een ploeg die je terugvond in het rechterrijtje en nu staan ze 2e, ondanks dat er veel belangrijke spelers zijn vertrokken of ermee zijn gestopt. Er mag dan veel geld in zijn gestopt, toch hebben ze de beste inkopen gedaan naar mijn mening. Veel jonge spelers waar een grote toekomst van te verwachten is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:33 schreef Moody het volgende:
[..]
2 dingen:
AZ overduidelijk het best? Mwah niet zo overduidelijk, anders hadden ze wel 1e gestaan nu. Ze (lees: Dirk) hebben meer geld over de balk gegooid dan Heerenveen, Twente en Feyenoord samen, dus mag je er ook wel wat van verwachten.
Dat Feyenoord goed ingekocht heeft, zijn ook de meningen over verdeeld.
Ik denk dat PSV en Twente de lijst aanvoeren, met daarachter Heerenveen, Ajax en AZ.
Vooral Twente heeft met vrijwel geen middelen (en al helemaal geen suikeroompje) goede spelers gehaald.
Volgens mij heb ik ooit in een topic (AZ topic wellicht) de cijfers langs zien komen. Ik meen dat AZ zelfs winst heeft gemaakt afgelopen seizoen qua tranfers. Ik meen dat het iets was van 13 miljoen aan verkopen en 11 aan inkopen. Oftewel 2 miljoen winst. Nu is 2 miljoen niet bepaald veel, maar zeker niet verkeerd als je het halve elftal moet vernieuwen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:33 schreef Moody het volgende:
[..]
2 dingen:
AZ overduidelijk het best? Mwah niet zo overduidelijk, anders hadden ze wel 1e gestaan nu. Ze (lees: Dirk) hebben meer geld over de balk gegooid dan Heerenveen, Twente en Feyenoord samen, dus mag je er ook wel wat van verwachten.
Dat Feyenoord goed ingekocht heeft, zijn ook de meningen over verdeeld.
Ik denk dat PSV en Twente de lijst aanvoeren, met daarachter Heerenveen, Ajax en AZ.
Vooral Twente heeft met vrijwel geen middelen (en al helemaal geen suikeroompje) goede spelers gehaald.
Dan zal dat volgens de diverse Duitse media een kwestie van tijd zijn. Zodra Leon Andreasen verhuurd is, komt er in Bremen een plekje vrij. We wachten af!quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:20 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Er heeft zich bij Twente nog geen enkele club gemeld voor Niemeyer...
Eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:07 schreef One_conundrum het volgende:
SC Heerenveen
Waar koop je tegenwoordig nog 30 goals per seizoen . . .
Direct resultaat in dit topic natuurlijk. Welke clubs hebben zich voor dit seizoen het meest versterkt met hun aankopen, niet voor over tien jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het best inkopen? Direct resultaat of voor de lange termijn voor veel geld verkopen..
Alle vier in de basis nu bij de FC, en doen het gewoon uitstekend.quote:Op maandag 25 december 2006 12:30 schreef methodmich het volgende:
FC Groningen: van Loo, Svejdik, Lovre, Suárez
Mjah, blessuregolf gehad aan het begin van het seizoen, wat aanpassingsproblemen, maar ik denk dat er nu een sterker team staat dan vorig seizoen. Het zal ook wel erg mee allemaal vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Groningen heeft wel minder punten dit jaar dus dat lijkt me niet
Engelaar, en natuurlijk de huurlingenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef 9christensen het volgende:
Twente. Vooral dankzij Engelaar
Ome Nol & Co. kunnen dat toch helemaal niet manquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Had je maar een fatsoenlijke scouting moeten hebben
Zo moeilijk is het echt niet, maar er is geen club in Nederland die het wel een beetje op poten heeft staanquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ome Nol & Co. kunnen dat toch helemaal niet man
En jullie missen Buijsquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, blessuregolf gehad aan het begin van het seizoen, wat aanpassingsproblemen, maar ik denk dat er nu een sterker team staat dan vorig seizoen.
Klopt, zeker aan het begin van het seizoen kon je dat goed merken.quote:
Dickoh is gewoon een goede aanwinst, stond er gelijk en is een rots in de branding in de defensie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht heeft het slechtst ingekocht.
Vd Gun : Meer geblesseerd als aanwezig
Sanmartean : Meer geblesseerd als aanwezig
Boussaboun : Meer geblesseerd als aanwezig
Kopteff : Overbodig na systeem-wijziging van 4-3-3 naar 4-4-2
Dickoh : Redelijke aanwinst
Qua voetbal zijn we er behoorlijk op vooruit gegaan. Met een Espinoza en Sprockel achterin heb je veel meer zekerheid achterin dan met meneer ik-speel-altijd-op-buitenspelval Knol. Vooral Sprockel is een hele goede (wint eigenlijk elk duel). Goede zaak dat zijn contract is verlengd tot 2012quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is niet te zien aan het puntentotaal
nee niet de enigequote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ben ik trouwens die enige waarbij de quote knoppen ed bij DAM ergens midden in beeld staan bij elk bericht? Ook alleen bij hem.
Nog een reden om em niet lief te vinden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben ik trouwens die enige waarbij de quote knoppen ed bij DAM ergens midden in beeld staan bij elk bericht? Ook alleen bij hem.
Van Dijk bij Roda vond ik ook niet echt geweldig, zijn vervanger Marcel Meeuwis vind ik een klasse beter. Roda heeft met Meeuwis, De Fauw en Ramzi sowieso behoorlijk goed ingekocht. Voor het eerst in jaren stond er weer een team dat me aansprak.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:11 schreef Eilanden het volgende:
Ik had meer van Van Dijk verwacht. De Van Dijk van Roda hebben we nog niet veel in Utrecht gezien.
Tot ze volgend seizoen over the top zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 10:44 schreef venomsnake het volgende:
Ajax heeft idd geweldig ingekocht, en dan met name Stam, Davids, Gabri en Perez.
Hoewel ik die laatste maar een naar mannetje vindt zijn dit wel allemaal top spelers.
Voor de kleinere clubs onhaalbaar.![]()
mjah, daar werd meer van verwacht. Bovendien stopt hij er alweer mee.quote:
Meerdink is ook weer een goede aankoop. Van de ene kant jammer dat ze vooral buitenlanders hebben gehaald, maar ze doen het goed. Twente heeft ook met weinig geld erg goed ingekocht. AZ vind ik het eigenlijk wel van meevallen, wel erg veel spelers gekocht, maar de keepers en Gudjohnsson waren toch aardige miskopen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alle vier in de basis nu bij de FC, en doen het gewoon uitstekend.
Groningen heeft dus prima ingekocht.![]()
Op Sankoh na ook gewoon allemaal weg..quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als we spelers als Suarez, Kruiswijk, Lindgren, Sankoh, Nevland maar kunnen houden.
Dan heb ik alle vertrouwen in weer een sterk seizoen komend jaar.![]()
Ben met alle 3 de aankopen eigenlijk zeer tevreden.quote:FC Groningen
Gonzalo García-García
Ajilore Oluwafemi
Andreas Granqvist
Meeste spelers zijn huurlingen natuurlijk, vergeet dat niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:21 schreef toma het volgende:
(Eigenlijk belachelijk als je bedenkt dat Vitesse een tijdje terug bijna failliet was.)
Dat maakt niet uit. Die spelers zullen waarschijnlijk een dik salaris vragen en met huurlingen schiet je niets op op de lange termijn. Vitesse had dit seizoen niet zo ambitieus moeten zijn een stapje terug moeten doen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Meeste spelers zijn huurlingen natuurlijk, vergeet dat niet.
+ Fabio caraccioloquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef Blawh het volgende:
Ik geef maar even een schopje. Tot nu toe:
ADO Den Haag:
Karim Soltani
Ekrem Kahya
Tim De Meersman
Mitchell Piqué
Gino Coutinho
Robin Faber
Csaba Horváth
Bogdan Milic
Ahmed Ammi
Forum Opties | |