abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 14:14:25 #51
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_44792394
Vitesse en Heerenveen hebben het natuurlijk wel prachtig voor elkaar door respectievelijk Lazovic en Alves te kopen.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  donderdag 28 december 2006 @ 14:53:35 #52
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_44793988
Twente. Vooral dankzij Engelaar
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_44794631
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het best inkopen? Direct resultaat of voor de lange termijn voor veel geld verkopen..
Direct resultaat in dit topic natuurlijk. Welke clubs hebben zich voor dit seizoen het meest versterkt met hun aankopen, niet voor over tien jaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48418869
Achteraf gezien duidelijk AZ natuurlijk. Die selectie is een veelvoud waard van wat er voor betaald is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48419675
quote:
Op maandag 25 december 2006 12:30 schreef methodmich het volgende:

FC Groningen: van Loo, Svejdik, Lovre, Suárez
Alle vier in de basis nu bij de FC, en doen het gewoon uitstekend.
Groningen heeft dus prima ingekocht.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48419896
Groningen heeft wel minder punten dit jaar dus dat lijkt me niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48420259
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Groningen heeft wel minder punten dit jaar dus dat lijkt me niet
Mjah, blessuregolf gehad aan het begin van het seizoen, wat aanpassingsproblemen, maar ik denk dat er nu een sterker team staat dan vorig seizoen. Het zal ook wel erg mee allemaal vorig jaar.
Neem bv een Suarez, 10 goals, 7 assists en 7 strafschoppen uitgelokt, bij 24 doelpunten van de 51 betrokken dus.
Ook Lovre is zeer belangrijk, speelt gewoon uitstekend.

Seizoen is nog niet afgelopen, playoffs moeten nog gespeeld worden en er is zelfs nog een piep piep PIEP kleine kans dat we 5e worden
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48420306
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef 9christensen het volgende:
Twente. Vooral dankzij Engelaar
Engelaar, en natuurlijk de huurlingen
pi_48420366
Utrecht heeft het slechtst ingekocht.

Vd Gun : Meer geblesseerd als aanwezig
Sanmartean : Meer geblesseerd als aanwezig
Boussaboun : Meer geblesseerd als aanwezig
Kopteff : Overbodig na systeem-wijziging van 4-3-3 naar 4-4-2
Dickoh : Redelijke aanwinst
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_48420543
Had je maar een fatsoenlijke scouting moeten hebben
pi_48421008
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Had je maar een fatsoenlijke scouting moeten hebben
Ome Nol & Co. kunnen dat toch helemaal niet man
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_48424314
Feyenoord... duh
Ik support gevallen topclubs!
pi_48427777
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ome Nol & Co. kunnen dat toch helemaal niet man
Zo moeilijk is het echt niet, maar er is geen club in Nederland die het wel een beetje op poten heeft staan
pi_48434302
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mjah, blessuregolf gehad aan het begin van het seizoen, wat aanpassingsproblemen, maar ik denk dat er nu een sterker team staat dan vorig seizoen.
En jullie missen Buijs
pi_48435382
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

En jullie missen Buijs
Klopt, zeker aan het begin van het seizoen kon je dat goed merken.
Maar we hebben nu Meerdink ipv Buijs.

Buijs kon de boel altijd even goed op scherp zetten als de boel een beetje in slaap dreigde te vallen.
Ook een paar belangrijke doelpunten gescoord, en toch ook aardig wat assists.

Maar of we hem nu nog nodig hebben weet ik niet, Meerdink is ook een prima speler die voetballend iets meer kwaliteit heeft denk ik.

Ik hoop dat deze zomer de selectie bij elkaar gehouden kan worden, er is al één nieuwe verdediger bij volgend seizoen, Fredrik Stenman. middenveld is ook best sterk. waarschijnlijk wordt er nog een aanvaller bijgehaald.
Als we spelers als Suarez, Kruiswijk, Lindgren, Sankoh, Nevland maar kunnen houden.
Dan heb ik alle vertrouwen in weer een sterk seizoen komend jaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 17-04-2007 21:22:59 ]
pi_48437385
Sansoni, Sprockel, Espinoza en Danko zijn meteen de beste geworden eigenlijk. De Denen vallen vies tegen.
pi_48787489
Is niet te zien aan het puntentotaal
  zaterdag 28 april 2007 @ 09:11:26 #68
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_48800054
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht heeft het slechtst ingekocht.

Vd Gun : Meer geblesseerd als aanwezig
Sanmartean : Meer geblesseerd als aanwezig
Boussaboun : Meer geblesseerd als aanwezig
Kopteff : Overbodig na systeem-wijziging van 4-3-3 naar 4-4-2
Dickoh : Redelijke aanwinst
Dickoh is gewoon een goede aanwinst, stond er gelijk en is een rots in de branding in de defensie.

Je vergeet voor het gemak Van Dijk
Ik had meer van Van Dijk verwacht. De Van Dijk van Roda hebben we nog niet veel in Utrecht gezien.
pi_48801680
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is niet te zien aan het puntentotaal
Qua voetbal zijn we er behoorlijk op vooruit gegaan. Met een Espinoza en Sprockel achterin heb je veel meer zekerheid achterin dan met meneer ik-speel-altijd-op-buitenspelval Knol. Vooral Sprockel is een hele goede (wint eigenlijk elk duel). Goede zaak dat zijn contract is verlengd tot 2012 .
Met Lazovic is er eindelijk weer is een afmaker en Sansoni is gewoon onze belangrijkte kracht op het middenveld geworden met zijn verdedigende maar ook technische en passing kwaliteiten. En nee, dat had ik niet verwacht . Volgend jaar de punten.

Edit; Het meest blij ben ik trouwens met de Mos .

Ben ik trouwens die enige waarbij de quote knoppen ed bij DAM ergens midden in beeld staan bij elk bericht? Ook alleen bij hem .
pi_48803413
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ben ik trouwens die enige waarbij de quote knoppen ed bij DAM ergens midden in beeld staan bij elk bericht? Ook alleen bij hem .
nee niet de enige
pi_48814482
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef AminBen het volgende:

[..]

nee niet de enige
Bij mij ook
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:55:42 #72
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48814579
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

Nog een reden om em niet lief te vinden...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_48821920
Dat krijg je als je cool bent
  zondag 29 april 2007 @ 10:26:17 #74
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_48826437
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:11 schreef Eilanden het volgende:

Ik had meer van Van Dijk verwacht. De Van Dijk van Roda hebben we nog niet veel in Utrecht gezien.
Van Dijk bij Roda vond ik ook niet echt geweldig, zijn vervanger Marcel Meeuwis vind ik een klasse beter. Roda heeft met Meeuwis, De Fauw en Ramzi sowieso behoorlijk goed ingekocht. Voor het eerst in jaren stond er weer een team dat me aansprak.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_48826498
Davids, Stam, Gabri, Ogararu, Perez. Ik zeg perfect ingekocht.
Alleen Roger is wat jammer en Leonardo is kut.
pi_48826739
Ajax heeft idd geweldig ingekocht, en dan met name Stam, Davids, Gabri en Perez.
Hoewel ik die laatste maar een naar mannetje vindt zijn dit wel allemaal top spelers.
Voor de kleinere clubs onhaalbaar.
pi_48826985
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:44 schreef venomsnake het volgende:
Ajax heeft idd geweldig ingekocht, en dan met name Stam, Davids, Gabri en Perez.
Hoewel ik die laatste maar een naar mannetje vindt zijn dit wel allemaal top spelers.
Voor de kleinere clubs onhaalbaar.
Tot ze volgend seizoen over the top zijn.

Roger is ook gehaald
pi_48827056
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Roger is ook gehaald
mjah, daar werd meer van verwacht. Bovendien stopt hij er alweer mee.
pi_48827242
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Alle vier in de basis nu bij de FC, en doen het gewoon uitstekend.
Groningen heeft dus prima ingekocht.
Meerdink is ook weer een goede aankoop. Van de ene kant jammer dat ze vooral buitenlanders hebben gehaald, maar ze doen het goed. Twente heeft ook met weinig geld erg goed ingekocht. AZ vind ik het eigenlijk wel van meevallen, wel erg veel spelers gekocht, maar de keepers en Gudjohnsson waren toch aardige miskopen.
pi_61090120
Ik geef maar even een schopje. Tot nu toe:

ADO Den Haag:
Karim Soltani
Ekrem Kahya
Tim De Meersman
Mitchell Piqué
Gino Coutinho
Robin Faber
Csaba Horváth
Bogdan Milic
Ahmed Ammi
Fabio Caracciolo

Ajax
Darío Cvitanich
Miralem Sulejmani
Ismail Aissati
Oleguer Presas
Evander Sno

AZ
Niklas Moisander
Nick van der Velden
Gill Swerts
Brett Holman
Ólafur Karl Finsen

Feyenoord
Kermit Erasmus
Karim El Ahmadi
Dwight Tiendalli
Jon Dahl Tomasson
Manteiga

De Graafschap
Erik Heijblok
Abdelhali Chaiat
Oussama Assaidi
Jason Oost
Steve De Ridder
Peter Jungschläger
Geert den Ouden
Stefan Postma
Mark Bloemendaal

FC Groningen
Gonzalo García-García
Ajilore Oluwafemi
Andreas Granqvist

SC Heerenveen
Milan Kopic
Goran Popov
Bonaventure Kalou
Tarik Elyounoussi
Daryl Janmaat
Lazaro Vinicius Alves Martins
Kenny Otigba

Heracles Almelo
Birger Maertens
Jörg vNieuwenhuijzen
Mark-Jan Fledderus
Sebastiaan Steur
Bas Dost
Lukas Bajer
Willie Overtoom
Vojtech Schulmeister
Qays Shayesteh
Dennis Telgenkamp

NAC Breda
Donny Gorter
Kees Kwakman
Jim van Fessem
Ellery Cairo
Martijn Reuser
Enric Prat

NEC
Lasse Schöne
Arek Radomski

PSV
Francisco Rodríguez
Nordin Amrabat
Reimond Manco
Jérémie Bréchet
Andreas Isaksson
Erik Pieters

Roda JC
Ruud Vormer
Edwin Linssen
Mark De Man
Harrie Gommans

Sparta Rotterdam
Krisztián Vermés
Rydell Poepon
Maciej Wilusz
Sander van Gessel
Karim Touzani
Ruud Knol

FC Twente
Cheik Tioté
Theo Janssen
Slobodan Rajkovic

FC Utrecht
Michael Silberbauer
Barry Maguire
Morten Skoubo
Mihai Nesu
Ali Boussaboun

Vitesse
Alfred Schreuder
Julian Jenner
Rogier Molhoek
Frank van der Struijk
Ronald Graafland
Jeroen Drost
Niklas Tarvajärvi

FC Volendam
Paul de Lange
Marijn Sterk
Gerrie Koning
Cecilio Lopes
Tim Bakens

Willem II
Paul Quasten
Boy Deul
Ibad Muhamadu
Danny Schenkel
Ariën Pietersma

Huurlingen staan ook in de lijst. Als ik spelers ben vergeten dan hoor ik het graag

[ Bericht 2% gewijzigd door Blawh op 24-08-2008 19:25:56 ]
pi_61090151
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als we spelers als Suarez, Kruiswijk, Lindgren, Sankoh, Nevland maar kunnen houden.
Dan heb ik alle vertrouwen in weer een sterk seizoen komend jaar.
Op Sankoh na ook gewoon allemaal weg..
quote:
FC Groningen
Gonzalo García-García
Ajilore Oluwafemi
Andreas Granqvist
Ben met alle 3 de aankopen eigenlijk zeer tevreden.
Heb veel vertrouwen in de aankopen.
pi_61091025
Heracles
Bij mijn eigen club ben ik het meest tevreden met Maertens, Bajer en Steur. Ik denk dat ze alle 3 echt iets gaan toevoegen aan Heracles. Met het aantrekken van Maertens zijn we eindelijk verlost van het probleem dat we geen goede rechter centrale verdediger konden aantrekken de afgelopen seizoenen. Steur zal mits hij fit blijft enorm gevaarlijk worden in de aanval en Bajer is een nuttige speler die vooral het elftal beter laat functioneren.

Dost is een jongen die goed kan voetballen, maar niet al teveel druk op zijn schouders moet krijgen. In de voorbereiding heeft hij teveel kansen gemist, maar voor de toekomst misschien wel een hele goede aankoop.

Fledderus twijfel ik over, een degelijke speler met veel loopvermogen en een goed schot. Toch vind ik hem voetballend een klasse minder dan bijvoorbeeld een Schilder en soms heb ik het gevoel dat hij zich te graag wil opdringen als dragende speler en daardoor een beetje geforceerd en slordig speelt.

Topclubs
Ajax en PSV hebben zich redelijk goed versterkt in mijn ogen. PSV heeft een heel solide achterhoede en Manco schijnt ook een leuke voetballer te zijn, hopelijk weet Doedelzak zijn vorm van de eerste weken bij PSV te herpakken. Amrabat verwacht ik niet zo heel erg veel van eigenlijk, denk dat hij na een basisplaats in het begin genoegen moet gaan nemen met een plek op de bank.

Ajax heeft aanvallend goed ingekocht, maar ik vraag me af of ze in plaats van de dure Sulejmani niet beter een echt toptalent voor de verdediging hadden kunnen kopen (Douglas voordat hij een nieuw contract tekende in Enschede bijvoorbeeld). Als Ajax de titel niet wint dan komt dat denk ik omdat PSV een betere verdediging heeft.

Feyenoord heeft nog altijd te kampen met de naweën van jaren wanbeleid, hierdoor is de selectie niet al te breed. De beste transfer van Feyenoord is denk ik het aanstellen van Verbeek, onder hem zullen een aantal jongens een verrassend goede ontwikkeling doormaken.

Normaal gesproken de middenmoot
Heerenveen heeft vooral weer jonge, onbekende talenten ingekocht. Een echt oordeel kan ik er nog niet over geven.

FC Twente heeft toch kwaliteit ingeleverd op het middenveld. Tiote is een goede aankoop, maar bij Theo Janssen heb ik toch een beetje mijn twijfels ondanks dat ik in eerste instantie wel had verwacht dat hij bij Twente weer zou gaan opbloeien. Heeft hij toch te lang stil gestaan in zijn ontwikkeling bij Vitesse?

FC Groningen heeft zich niet met veel spelers versterkt, maar de versterkingen die gehaald zijn hebben denk ik allemaal een meerwaarde voor de club. Femi liet aardige dingen zien op de OS, Granqvist schijnt een beer van een verdediger te zijn en Garcia is gewoon een geweldenaar die vrijheid gaat krijgen van Jans en dat zal hij uitbetalen met goals en assists.

FC Utrecht heeft een goede slag geslagen op de transfermarkt. Het begin van een betere periode zal dit seizoen ingezet worden, er staat gewoon een heel aardig elftal dat volgens mij keurig in balans is.

Vitesse heeft zich aardig versterkt en gaat een aardig seizoen draaien, huren is alleen niet de manier om aan de lange termijn te werken.

NEC gaat zich waarschijnlijk nog wel op enkele posities versterken, nu hopen dat Olsson niet alsnog vertrekt. Er staat een belangrijke week voor de deur in Nijmegen die een groot deel van de prestaties van komend seizoen gaan bepalen.

NAC heeft zich niet spectaculair versterkt, als ze Schilder alsnog weten te strikken hebben ze er een goede middenvelder bij. Een seizoen als vorig seizoen is haast niet te evenaren, zeker niet als je spelers als Reuser aantrekt.

AZ heeft zich ook niet echt versterkt vind ik. Ik verwacht dan ook niet meer dan de middenmoot voor AZ, de spitsen zijn te matig en de achterhoede vind ik niet altijd even zeker overkomen. Het middenveld is echter met de teruggekeerde spelers wel ijzersterk en daar zal AZ de wedstrijden mee moeten proberen te winnen.

Ik vrees een moeilijk jaar voor Roda JC, echt veel spelers zijn er niet gehaald en in vergelijking met vorig seizoen is er wel wat kwaliteit verloren gegaan.

Normaal gesproken de clubs onderin
Willem II gaat het moeilijk krijgen, ik ben niet kapot van de aankopen en verwacht ook niet dat er nog veel bij gaat komen in Tilburg.

Sparta is denk ik te afhankelijk van de wisselvallige Poepon, verder hebben ze met Touzani een speler in huis gehaald die wel erg vaak geblesseerd is geweest de afgelopen jaren. Knol lijkt me wel een redelijke aankoop, van Gessel ben ik niet echt kapot van en de andere jongens zijn voor mij te onbekend om een oordeel over te geven.

FC Volendam lijkt me te zwak om zich te handhaven.

De Graafschap heeft veel jonge jongens gehaald, ik hoop dat deze zich goed weten te ontwikkelen.

Tenslotte ADO, daar kan ik weinig over zeggen. Veel spelers zijn totaal onbekend voor mij.

Heracles heb ik als eerste behandeld.
pi_61091189
Vitesse en Ajax hebben zich zeer goed versterkt. (Eigenlijk belachelijk als je bedenkt dat Vitesse een tijdje terug bijna failliet was.) WillemII het slechtst ingekocht.
pi_61091228
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:21 schreef toma het volgende:
(Eigenlijk belachelijk als je bedenkt dat Vitesse een tijdje terug bijna failliet was.)
Meeste spelers zijn huurlingen natuurlijk, vergeet dat niet.
pi_61091293
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Meeste spelers zijn huurlingen natuurlijk, vergeet dat niet.
Dat maakt niet uit. Die spelers zullen waarschijnlijk een dik salaris vragen en met huurlingen schiet je niets op op de lange termijn. Vitesse had dit seizoen niet zo ambitieus moeten zijn een stapje terug moeten doen.
pi_61091297
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef Blawh het volgende:
Ik geef maar even een schopje. Tot nu toe:

ADO Den Haag:
Karim Soltani
Ekrem Kahya
Tim De Meersman
Mitchell Piqué
Gino Coutinho
Robin Faber
Csaba Horváth
Bogdan Milic
Ahmed Ammi
+ Fabio caracciolo

Kampioen wordt het iig niet
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_61092137
Hier verder; Overzicht transfers top '6' 08/09: Wie investeert het beste?

Dat is een recenter topic voor het nieuwe seizoen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')