Direct resultaat in dit topic natuurlijk. Welke clubs hebben zich voor dit seizoen het meest versterkt met hun aankopen, niet voor over tien jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het best inkopen? Direct resultaat of voor de lange termijn voor veel geld verkopen..
Alle vier in de basis nu bij de FC, en doen het gewoon uitstekend.quote:Op maandag 25 december 2006 12:30 schreef methodmich het volgende:
FC Groningen: van Loo, Svejdik, Lovre, Suárez
Mjah, blessuregolf gehad aan het begin van het seizoen, wat aanpassingsproblemen, maar ik denk dat er nu een sterker team staat dan vorig seizoen. Het zal ook wel erg mee allemaal vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Groningen heeft wel minder punten dit jaar dus dat lijkt me niet
Engelaar, en natuurlijk de huurlingenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef 9christensen het volgende:
Twente. Vooral dankzij Engelaar
Ome Nol & Co. kunnen dat toch helemaal niet manquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Had je maar een fatsoenlijke scouting moeten hebben
Zo moeilijk is het echt niet, maar er is geen club in Nederland die het wel een beetje op poten heeft staanquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ome Nol & Co. kunnen dat toch helemaal niet man
En jullie missen Buijsquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, blessuregolf gehad aan het begin van het seizoen, wat aanpassingsproblemen, maar ik denk dat er nu een sterker team staat dan vorig seizoen.
Klopt, zeker aan het begin van het seizoen kon je dat goed merken.quote:
Dickoh is gewoon een goede aanwinst, stond er gelijk en is een rots in de branding in de defensie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht heeft het slechtst ingekocht.
Vd Gun : Meer geblesseerd als aanwezig
Sanmartean : Meer geblesseerd als aanwezig
Boussaboun : Meer geblesseerd als aanwezig
Kopteff : Overbodig na systeem-wijziging van 4-3-3 naar 4-4-2
Dickoh : Redelijke aanwinst
Qua voetbal zijn we er behoorlijk op vooruit gegaan. Met een Espinoza en Sprockel achterin heb je veel meer zekerheid achterin dan met meneer ik-speel-altijd-op-buitenspelval Knol. Vooral Sprockel is een hele goede (wint eigenlijk elk duel). Goede zaak dat zijn contract is verlengd tot 2012quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is niet te zien aan het puntentotaal
nee niet de enigequote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ben ik trouwens die enige waarbij de quote knoppen ed bij DAM ergens midden in beeld staan bij elk bericht? Ook alleen bij hem.
Nog een reden om em niet lief te vinden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ben ik trouwens die enige waarbij de quote knoppen ed bij DAM ergens midden in beeld staan bij elk bericht? Ook alleen bij hem.
Van Dijk bij Roda vond ik ook niet echt geweldig, zijn vervanger Marcel Meeuwis vind ik een klasse beter. Roda heeft met Meeuwis, De Fauw en Ramzi sowieso behoorlijk goed ingekocht. Voor het eerst in jaren stond er weer een team dat me aansprak.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:11 schreef Eilanden het volgende:
Ik had meer van Van Dijk verwacht. De Van Dijk van Roda hebben we nog niet veel in Utrecht gezien.
Tot ze volgend seizoen over the top zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 10:44 schreef venomsnake het volgende:
Ajax heeft idd geweldig ingekocht, en dan met name Stam, Davids, Gabri en Perez.
Hoewel ik die laatste maar een naar mannetje vindt zijn dit wel allemaal top spelers.
Voor de kleinere clubs onhaalbaar.![]()
mjah, daar werd meer van verwacht. Bovendien stopt hij er alweer mee.quote:
Meerdink is ook weer een goede aankoop. Van de ene kant jammer dat ze vooral buitenlanders hebben gehaald, maar ze doen het goed. Twente heeft ook met weinig geld erg goed ingekocht. AZ vind ik het eigenlijk wel van meevallen, wel erg veel spelers gekocht, maar de keepers en Gudjohnsson waren toch aardige miskopen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alle vier in de basis nu bij de FC, en doen het gewoon uitstekend.
Groningen heeft dus prima ingekocht.![]()
Op Sankoh na ook gewoon allemaal weg..quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als we spelers als Suarez, Kruiswijk, Lindgren, Sankoh, Nevland maar kunnen houden.
Dan heb ik alle vertrouwen in weer een sterk seizoen komend jaar.![]()
Ben met alle 3 de aankopen eigenlijk zeer tevreden.quote:FC Groningen
Gonzalo García-García
Ajilore Oluwafemi
Andreas Granqvist
Meeste spelers zijn huurlingen natuurlijk, vergeet dat niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:21 schreef toma het volgende:
(Eigenlijk belachelijk als je bedenkt dat Vitesse een tijdje terug bijna failliet was.)
Dat maakt niet uit. Die spelers zullen waarschijnlijk een dik salaris vragen en met huurlingen schiet je niets op op de lange termijn. Vitesse had dit seizoen niet zo ambitieus moeten zijn een stapje terug moeten doen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Meeste spelers zijn huurlingen natuurlijk, vergeet dat niet.
+ Fabio caraccioloquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef Blawh het volgende:
Ik geef maar even een schopje. Tot nu toe:
ADO Den Haag:
Karim Soltani
Ekrem Kahya
Tim De Meersman
Mitchell Piqué
Gino Coutinho
Robin Faber
Csaba Horváth
Bogdan Milic
Ahmed Ammi
Forum Opties | |