Er zitten natuulijk ook altijd wat spelers bij die niet slagen bij PSV van de Schaaf en Vonlanthen ( die het op een lager niveau een goede versterking zijn )quote:Op dinsdag 26 december 2006 06:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaaf, Smit, Feher, Sibon, Lamey, Beasley, Vonlanthen, Leandro, Ball en Reiziger
Niet altijd hoor, maar over het algemeen scoort PSV een dikke voldoende
Kooiman doet het bij Dordt best goed, al maakt hij af en toe een blundertje.quote:Op maandag 25 december 2006 13:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou...ik ken nog dat broertje van Menzo![]()
Kooiman zit nu bij Dordt toch?
Werder Bremen heeft zich al gemeld voor Niemeyer toch, om hem in de winterstop al te halen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:24 schreef Angstgegner het volgende:
Hetzelfde verhaal geldt voor verdediger Peter Niemeyer, die de clubs in Duitsland voor het uitkiezen heeft en door een blessure dit seizoen zijn basisplaats is kwijtgeraakt.
Van der Vlag is al terug.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kooiman doet het bij Dordt best goed, al maakt hij af en toe een blundertje.
Viktor Kros is via Haaglandia beland bij Cambuur, waar ie nu wisselkeeper is tot Van der Vlag terug is van diens blessure.
2 dingen:quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:21 schreef Fetai het volgende:
AZ overduidelijk het allerbest, daarnaast hebben Ajax, Feyenoord en PSV het ook niet onaardig gedaan.
Er heeft zich bij Twente nog geen enkele club gemeld voor Niemeyer...quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Werder Bremen heeft zich al gemeld voor Niemeyer toch, om hem in de winterstop al te halen?
Beidequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het best inkopen? Direct resultaat of voor de lange termijn voor veel geld verkopen..
Let wel: AZ was een paar jaar terug een ploeg die je terugvond in het rechterrijtje en nu staan ze 2e, ondanks dat er veel belangrijke spelers zijn vertrokken of ermee zijn gestopt. Er mag dan veel geld in zijn gestopt, toch hebben ze de beste inkopen gedaan naar mijn mening. Veel jonge spelers waar een grote toekomst van te verwachten is.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:33 schreef Moody het volgende:
[..]
2 dingen:
AZ overduidelijk het best? Mwah niet zo overduidelijk, anders hadden ze wel 1e gestaan nu. Ze (lees: Dirk) hebben meer geld over de balk gegooid dan Heerenveen, Twente en Feyenoord samen, dus mag je er ook wel wat van verwachten.
Dat Feyenoord goed ingekocht heeft, zijn ook de meningen over verdeeld.
Ik denk dat PSV en Twente de lijst aanvoeren, met daarachter Heerenveen, Ajax en AZ.
Vooral Twente heeft met vrijwel geen middelen (en al helemaal geen suikeroompje) goede spelers gehaald.
Volgens mij heb ik ooit in een topic (AZ topic wellicht) de cijfers langs zien komen. Ik meen dat AZ zelfs winst heeft gemaakt afgelopen seizoen qua tranfers. Ik meen dat het iets was van 13 miljoen aan verkopen en 11 aan inkopen. Oftewel 2 miljoen winst. Nu is 2 miljoen niet bepaald veel, maar zeker niet verkeerd als je het halve elftal moet vernieuwen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:33 schreef Moody het volgende:
[..]
2 dingen:
AZ overduidelijk het best? Mwah niet zo overduidelijk, anders hadden ze wel 1e gestaan nu. Ze (lees: Dirk) hebben meer geld over de balk gegooid dan Heerenveen, Twente en Feyenoord samen, dus mag je er ook wel wat van verwachten.
Dat Feyenoord goed ingekocht heeft, zijn ook de meningen over verdeeld.
Ik denk dat PSV en Twente de lijst aanvoeren, met daarachter Heerenveen, Ajax en AZ.
Vooral Twente heeft met vrijwel geen middelen (en al helemaal geen suikeroompje) goede spelers gehaald.
Dan zal dat volgens de diverse Duitse media een kwestie van tijd zijn. Zodra Leon Andreasen verhuurd is, komt er in Bremen een plekje vrij. We wachten af!quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:20 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Er heeft zich bij Twente nog geen enkele club gemeld voor Niemeyer...
Eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:07 schreef One_conundrum het volgende:
SC Heerenveen
Waar koop je tegenwoordig nog 30 goals per seizoen . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |