abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44745566
PSV als je gaat terugkijkt.

AZ gaat het meeste geld verdienen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44745595
En als ik ff naar de andere clubs kijk dan is het idd PSV wat al jaren heel goed scout en inkoopt , en AZ met Dirk achter de hand wat al het talent opkoopt.
pi_44745600
Schaaf, Smit, Feher, Sibon, Lamey, Beasley, Vonlanthen, Leandro, Ball en Reiziger

Niet altijd hoor, maar over het algemeen scoort PSV een dikke voldoende
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44745603
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 06:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaaf, Smit, Feher, Sibon, Lamey, Beasley, Vonlanthen, Leandro, Ball en Reiziger

Niet altijd hoor, maar over het algemeen scoort PSV een dikke voldoende
Er zitten natuulijk ook altijd wat spelers bij die niet slagen bij PSV van de Schaaf en Vonlanthen ( die het op een lager niveau een goede versterking zijn )

Lamey wil ik nog geen slechte speler voor PSV noemen , maar als je kijkt wat er elke keer wegvalt , en wat ze er weer voor terughalen , daarvan zijn zat voorbeelden
pi_44746106
Naast PSV en AZ, heeft vooral FC Twente erg goed en zeer slim - de hand van trainer en technisch manager Fred Rutten - ingekocht. Wilkshire, Oude Kamphuis, Bakkal, Engelaar en Wielaert zijn stuk voor stuk toppers. Hierbij dient te worden aangetekend dat Oude Kamphuis door een vervelende blessure nog bijna niet heeft kunnen spelen. Ik verwacht veel van deze veelzijdige speler na de winterstop. De oerdegelijke Wielaert blinkt wekelijks uit, terwijl Wilkshire als dynamische en veelvuldig opkomende rechtsback niet meer weg te denken is uit de basis. Als ik Van Basten zou ik de linksbenige grootmeester Orlando Engelaar maar eens heel snel selecteren, want deze jongen door het fantastisch en is vrijwel wekelijks bij doelpunten van Twente betrokken. Bakkal tenslotte is daarnaast ook een revelatie als aanvallende middenvelder. Het is voor Twente niet te hopen dat hij terug moet naar PSV. In de winterstop verwacht ik nog minimaal één aankoop. Wellicht wordt linksback Edson Braafheid van FC Utrecht. Verder zou ik graag rechterspits Ellery Cairo, die weg mag bij Hertha BSC, terug willen zien bij FC Twente. Spelers als Kennedy Bakircioglu - ook al bezig aan een prima seizoen - en Sharbel Touma - dit seizoen veel beter in vorm dan het afgelopen seizoen - zijn wellicht moeilijk te behouden voor Twente. Hetzelfde verhaal geldt voor verdediger Peter Niemeyer, die de clubs in Duitsland voor het uitkiezen heeft en door een blessure dit seizoen zijn basisplaats is kwijtgeraakt.
pi_44747953
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:43 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nou...ik ken nog dat broertje van Menzo
Kooiman zit nu bij Dordt toch?
Kooiman doet het bij Dordt best goed, al maakt hij af en toe een blundertje.

Viktor Kros is via Haaglandia beland bij Cambuur, waar ie nu wisselkeeper is tot Van der Vlag terug is van diens blessure.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44747980
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:24 schreef Angstgegner het volgende:
Hetzelfde verhaal geldt voor verdediger Peter Niemeyer, die de clubs in Duitsland voor het uitkiezen heeft en door een blessure dit seizoen zijn basisplaats is kwijtgeraakt.
Werder Bremen heeft zich al gemeld voor Niemeyer toch, om hem in de winterstop al te halen?
www.thuisuiteten.nl
pi_44749876
Hetzelfde Werder Bremen dat tot de best voetballende teams in Europa behoort ?
  dinsdag 26 december 2006 @ 15:08:03 #34
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44749907
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kooiman doet het bij Dordt best goed, al maakt hij af en toe een blundertje.

Viktor Kros is via Haaglandia beland bij Cambuur, waar ie nu wisselkeeper is tot Van der Vlag terug is van diens blessure.
Van der Vlag is al terug.
pi_44750041
AZ overduidelijk het allerbest, daarnaast hebben Ajax, Feyenoord en PSV het ook niet onaardig gedaan.
Ik support gevallen topclubs!
pi_44751400
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 15:21 schreef Fetai het volgende:
AZ overduidelijk het allerbest, daarnaast hebben Ajax, Feyenoord en PSV het ook niet onaardig gedaan.
2 dingen:
AZ overduidelijk het best? Mwah niet zo overduidelijk, anders hadden ze wel 1e gestaan nu. Ze (lees: Dirk) hebben meer geld over de balk gegooid dan Heerenveen, Twente en Feyenoord samen, dus mag je er ook wel wat van verwachten.

Dat Feyenoord goed ingekocht heeft, zijn ook de meningen over verdeeld.

Ik denk dat PSV en Twente de lijst aanvoeren, met daarachter Heerenveen, Ajax en AZ.
Vooral Twente heeft met vrijwel geen middelen (en al helemaal geen suikeroompje) goede spelers gehaald.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:12:28 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44751906
Agustien is gehuurd, hopelijk laten ze hem de 31ste achter in Alkmaar.

Na dit seizoen is die zowiezo weg bij ons
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44752730
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Werder Bremen heeft zich al gemeld voor Niemeyer toch, om hem in de winterstop al te halen?
Er heeft zich bij Twente nog geen enkele club gemeld voor Niemeyer...
pi_44752799
Wat is het best inkopen? Direct resultaat of voor de lange termijn voor veel geld verkopen..
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:39:07 #40
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_44753209
NEC heeft el-akchaoui, man of the match in de belangrijkste wedstrijd van het jaar (voor eniesee'ers dan) gekocht, holman, die toch ook niet onverdienstelijk speelt, kivuvu die een schitterende goal maakte en man of the match was tegen feyenoord en snoyl met een paar
puike wedstrijden... maar ja... van de rest weet ik het gewoon niet.. dus objectief als ik ben
vind ik het NEC niet slecht hebben gedaan dit jaar (in vergelijking tot anderen)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_44756918
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het best inkopen? Direct resultaat of voor de lange termijn voor veel geld verkopen..
Beide
pi_44757280
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:33 schreef Moody het volgende:

[..]

2 dingen:
AZ overduidelijk het best? Mwah niet zo overduidelijk, anders hadden ze wel 1e gestaan nu. Ze (lees: Dirk) hebben meer geld over de balk gegooid dan Heerenveen, Twente en Feyenoord samen, dus mag je er ook wel wat van verwachten.

Ik denk dat PSV en Twente de lijst aanvoeren, met daarachter Heerenveen, Ajax en AZ.
Vooral Twente heeft met vrijwel geen middelen (en al helemaal geen suikeroompje) goede spelers gehaald.
Let wel: AZ was een paar jaar terug een ploeg die je terugvond in het rechterrijtje en nu staan ze 2e, ondanks dat er veel belangrijke spelers zijn vertrokken of ermee zijn gestopt. Er mag dan veel geld in zijn gestopt, toch hebben ze de beste inkopen gedaan naar mijn mening. Veel jonge spelers waar een grote toekomst van te verwachten is.
Ik support gevallen topclubs!
pi_44758804
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:33 schreef Moody het volgende:

[..]

2 dingen:

Volgens mij heb ik ooit in een topic (AZ topic wellicht) de cijfers langs zien komen. Ik meen dat AZ zelfs winst heeft gemaakt afgelopen seizoen qua tranfers. Ik meen dat het iets was van 13 miljoen aan verkopen en 11 aan inkopen. Oftewel 2 miljoen winst. Nu is 2 miljoen niet bepaald veel, maar zeker niet verkeerd als je het halve elftal moet vernieuwen.
pi_44759004
Ajax heeft best goed ingekocht met Stam, Gabri en Perez. Helaas komt dit niet echt tot uiting door het overgrote deel van de rest van de selectie.
pi_44761549
Alleen Stam lijkt me een echte versterking
pi_44761886
AZ en Vitesse met Lazo
Verder wil ik over Feyenoord zeggen dat ze met Buijs Timmer Lucius en Huysegems het ook niet slecht gedaan hebben. Jammer van die Kolka en die belg
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_44768106
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 20:20 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Er heeft zich bij Twente nog geen enkele club gemeld voor Niemeyer...
Dan zal dat volgens de diverse Duitse media een kwestie van tijd zijn. Zodra Leon Andreasen verhuurd is, komt er in Bremen een plekje vrij. We wachten af!
www.thuisuiteten.nl
pi_44787506
Dan ga ik toch voor Twente. De aankopen spelen een belangrijke rol bij de huidige successen.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  donderdag 28 december 2006 @ 11:07:35 #49
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44787749
SC Heerenveen

Waar koop je tegenwoordig nog 30 goals per seizoen . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44791577
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:07 schreef One_conundrum het volgende:
SC Heerenveen

Waar koop je tegenwoordig nog 30 goals per seizoen . . .
Eerst zien dan geloven. Maar hij is wel goed op weg.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')