Veel plezierquote:Op zondag 24 december 2006 23:50 schreef Bjoro het volgende:
Zo de koffers zijn bijna gepakt....morgen nog een dagje 'schoonouders' en dan een weekje Egypte,
dus aan allen een hele leuke kerst en gemoedelijke jaarwisseling en tot 2007
Ik was al over je heen gegaan schatquote:Op zondag 24 december 2006 23:55 schreef Bjoro het volgende:
Hier nog een keertje dan
Zo de koffers zijn bijna gepakt....morgen nog een dagje 'schoonouders' en dan een weekje Egypte,
Clau en Bluezz thanx
Bah!quote:Op zondag 24 december 2006 23:55 schreef clauwheee het volgende:
Boe!
Have fun Bjoro en pas op voor aanslagen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:55 schreef Bjoro het volgende:
Hier nog een keertje dan
Clau en Bluezz thanx
Have funquote:Op zondag 24 december 2006 23:55 schreef Bjoro het volgende:
Hier nog een keertje dan
Clau en Bluezz thanx
quote:Op zondag 24 december 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzie en ik zijn van het antikerstfront, dus opzouteeeeeeeeeeeeee![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Clau en golfer en ik zijn van het antikerstfront, dus opzouteeeeeeeeeeeeee![]()
het jaar is nog niet voorbij, wil nog het nodige zienquote:Op zondag 24 december 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Pascal, heb jij jouw lijstje eigenlijk al gepost in Beste film van 2006 ?
Viel inderdaad wat tegen, stuk of 130 nieuwe films maar dit jaar.quote:Op zondag 24 december 2006 23:56 schreef pascalheister het volgende:
het jaar is nog niet voorbij, wil nog het nodige zien
bovendien is het lijstje voor 2006 niet zo uitgebreid, niet veel films van dit jaar gezien
hhhhmmmmmquote:Op zondag 24 december 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was al over je heen gegaan schat
quote:
Ik lig graag tussen Clau en Bluezz samen onder een steen deze kerstdagen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:58 schreef borisz het volgende:
Golfer mag er ook bij dus
Clau, golfer en ik zijn van het antikerstfront dus opzouteeeeeeeeequote:
quote:Op maandag 25 december 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lig graag tussen Clau en Bluezz samen onder een steen deze kerstdagen.
Gaan we hunnebedje spelen.![]()
Prima, daar gaan we dus met ons 3-tjes een kerstspel opvoeren.quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lig graag tussen Clau en Bluezz samen onder een steen deze kerstdagen.
Gaan we hunnebedje spelen.![]()
stuk of 25-30 moet wel lukken denk ikquote:Op zondag 24 december 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel inderdaad wat tegen, stuk of 130 nieuwe films maar dit jaar.![]()
Aanvulling: ja staan ook 2005-films tussen, die pas in 2006 in Nederland zijn gereleased.
Je zou het maar in je botte hoofd halen zoiets debiels te doenquote:Op maandag 25 december 2006 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clau, golfer en ik zijn van het antikerstfront dus opzouteeeeeeeee![]()
Oh dit zal je maar overkomen zeg
http://www.nu.nl/news/926423/75/Trein_botst_op_stuk_beton.html
Zit ik een hele tekst naar je te MSNen ben je wegquote:
Ja man, je zat op mijn verkeerde knopje te drukken, en niet zo zachtjes ookquote:Op maandag 25 december 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
Zit ik een hele tekst naar je te MSNen ben je weg
Waar heeft u dat vandaan..quote:
Aha weer wat geleerd. Of geleerd... eigenlijk is het ook heel logisch, maar ja.quote:Op maandag 25 december 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je gewoon op "maandag 25 december 2006 00:17" klikt zie je het.
Hier dus:
Kutzus!
Oe, mooiquote:Op maandag 25 december 2006 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag HDD DVD recorder gekocht. Relaxed.
Dat wist ik ook nietquote:Op maandag 25 december 2006 00:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Aha weer wat geleerd. Of geleerd... eigenlijk is het ook heel logisch, maar ja.
quote:Op maandag 25 december 2006 00:33 schreef golfer het volgende:
"Ik lig hier eenzaam en verlaten met mijn (kerst)muts op te wachten in mijn hunnebed"
![]()
Hoe triest kunnen we zijn.quote:Op maandag 25 december 2006 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Shit golfer, nu het zo onder elkaar staat ziet het er wel erg triest uit
Waarom zit je niet bij de kerstmis in de kerruk?quote:
Daar wassie al geweeust!quote:Op maandag 25 december 2006 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zit je niet bij de kerstmis in de kerruk?
Ben ik al geweestquote:Op maandag 25 december 2006 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zit je niet bij de kerstmis in de kerruk?
Weet ik veel dat die bijeenkomsten zo kort zijn.quote:
Hoe moet ik dat nou weten, als Jood?quote:Op maandag 25 december 2006 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Om 9 uur heb je ook al een mis toch?
Ga een keer meequote:Op maandag 25 december 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die bijeenkomsten zo kort zijn.![]()
Voor het geval je misschien al gaat slapen: dikke nachtzoen van mijquote:Op maandag 25 december 2006 00:43 schreef clauwheee het volgende:
Kijkse
En ik ga misschien wel slapen
GOlfer kruipt straks naast je onder de steenquote:Op maandag 25 december 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor het geval je misschien al gaat slapen: dikke nachtzoen van mij
Haha een pisbom... jeetje hoe triest. In het noorden is die hype in ieder geval nog niet in het voetballen doorgedrongenquote:Op maandag 25 december 2006 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Nu gaat het nog over voetbal ook daar
Op je pik getrapt
vooral bij dat "en alles" wil ik me niks voorstellenquote:Op maandag 25 december 2006 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik lag dubbel toen ik hem voor het eerst zag1 gozer was er echt goed in, die kon het plafond raken en alles.
dat was juist het mooiste deel...quote:Op maandag 25 december 2006 01:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral bij dat "en alles" wil ik me niks voorstellen
Dat is niet de enig denkbare variantquote:
geef een reden om een het niet te doenquote:Op maandag 25 december 2006 01:05 schreef pascalheister het volgende:
zit nog in dubio of ik nog een filmpje ga kijken, wie haalt me over?
idd beschaafde tijdquote:Op maandag 25 december 2006 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
Pokeravondje was redelijk op tijd klaar deze keer, paar eurotje in de plus, mooi begin van de Kerst.
daar zeg je met watquote:Op maandag 25 december 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geef een reden om een het niet te doen
bij de Action laatst voor een euro of 7quote:Op maandag 25 december 2006 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
DIe pokersetjes van tegenwoordig zijn ook duur. Een jaar geleden kon je die nog gratis krijgen bij een pak hagelslag. Nu leg je er al gauw 4 tientjes voor neer.
welke wil je kijken?quote:
Goed op de aanbiedingen letten.quote:Op maandag 25 december 2006 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
DIe pokersetjes van tegenwoordig zijn ook duur. Een jaar geleden kon je die nog gratis krijgen bij een pak hagelslag. Nu leg je er al gauw 4 tientjes voor neer.
je had toch laatst geld gewonnen bij een freeroll, is het niet lekkerder om daar mee te spelen?quote:Op maandag 25 december 2006 01:13 schreef borisz het volgende:
ik speelde net een turbo freeroll op pokerstars werd 866ste van de 10000eerste 50 kregen een buyin voor de 5000freeroll
Net klaar, morgen vrij..quote:
25 van Titanpoker voor een 9de plaats van een pokercollege freeroll.quote:Op maandag 25 december 2006 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je had toch laatst geld gewonnen bij een freeroll, is het niet lekkerder om daar mee te spelen?
ligt aan de freeroll; ik was op Unibet 2,5 uur kwijt. Die 4 dollar is nu inmiddels 28 dollar.quote:Op maandag 25 december 2006 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Geld gewonnen bij een freeroll? Hoe fucking lang ben je dan wel niet bezig geweest?
Najarra Townsend is bestquote:Op maandag 25 december 2006 01:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0415978/
Ik kijk ook. Altijd leukquote:Op maandag 25 december 2006 01:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Eurosport is nu al een hele tijd Watts Zap bezig. Allemaal grappige momenten in de sport.
quote:Op maandag 25 december 2006 01:19 schreef Ambrosius het volgende:
Op Eurosport is nu al een hele tijd Watts Zap bezig. Allemaal grappige momenten in de sport.
op unibet valt dat wel mee, vooral de toernooitjes tussen 5 en 6 zijn goed te doen aangezien die maximaal van 1.000 of 2.000 deelnemers zijnquote:Op maandag 25 december 2006 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow dat valt mee inderdaad. Heb wel eens 4 uur gezeten en dan waren er nog steeds xx tegenstanders. Dan heb ik geen zin meer.
net het hilarische ajax gezien dus ik kan weer terug naar watts zapquote:Op maandag 25 december 2006 01:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Watts Zap is echt hilarisch altijd
TT, CNN en in NWSquote:Op maandag 25 december 2006 09:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar lees je dat?
Jij bent ook vroeg wakker..quote:
iik ben aan het werk man, heb al 1 Ier wakker moeten bellen, vinden ze leuk daar op Kerstdagquote:Op maandag 25 december 2006 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij bent ook vroeg wakker..![]()
Hmm moet opeens aan dat nummer denken, met dezelfde titel.
Aan het werk ??quote:Op maandag 25 december 2006 09:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
iik ben aan het werk man, heb al 1 Ier wakker moeten bellen, vinden ze leuk daar op Kerstdag
Jullie ook een vrolijk kerstfeest!quote:Op maandag 25 december 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Vrolijk Kerstfeest allemaal, mede namens mevrouw DD en de beide mascottes!
Ik probeer een berg geld op tijd gefactureerd te krijgen, en dat kan eigenlijk niet tot woensdag wachten. Dus heb ik mij maar als vrijwilliger opgegeven dat vandaag een beetje in de gaten te houden. Ben toch vroeg wakkerquote:Op maandag 25 december 2006 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Aan het werk ??Jij bent vrienden aan het maken
Die van mij ook hoor! De oudste mascotte loopt door het huis te struinen en gaat nu Plop kijken, de jongste ligt in de box te kraaien.quote:Op maandag 25 december 2006 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jullie ook een vrolijk kerstfeest!
En iedereen hier natuurlijk een een vrolijke kerst gewenst namens mij en Axel. Geen idee wat mijn vrouw ervan denkt, die ligt nog te pitten
Ik zit hier ook Plop te kijkenquote:Op maandag 25 december 2006 09:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die van mij ook hoor! De oudste mascotte loopt door het huis te struinen en gaat nu Plop kijken, de jongste ligt in de box te kraaien.
Leuke vriendin heb je!quote:
Vanochtend foto van d'r genomen toen ze haar cadeautje uitpaktequote:Op maandag 25 december 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke vriendin heb je!
Goeiemorgen allemaal, fijne kerst. Rondje op kosten van de trainende Ajacieden.
Ook allemaal gezellige plannen voor vanmiddag?
* methodmich gaat naar de schoonfamilie vandaag.
Ik vind dat je al het nodige opoffert door gewoon vrijwillig naar de Kuip te gaanquote:Op maandag 25 december 2006 11:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Prettige Kerstdagen allemaal!
Kerstdiner hiero is al deels voorbereid, moet er wat voor over hebben om morgen gewoon naar de Kuip te kunnen mogen!
quote:Op maandag 25 december 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
Dus jij bent de Jamie Oliver vandaag?
Broer en schoonzus zullen hier vandaag het kerstmaal verzorgen.quote:Op maandag 25 december 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke vriendin heb je!
Wij gaan twee keer elders heen, dus dat is erg handig.quote:Op maandag 25 december 2006 11:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
Zijn nieuwste boek cadeau gehad, dus ik ben bang dat ik vandaag in de keuken sta
Dat beest eet beter dan de gemiddelde katquote:Op maandag 25 december 2006 11:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Wij hebben gewoon tactisch Maartjes ouders en zus + vriend (mijn beste maatje) en mijn ouders uitgenodigd hiero. Iedereen verzorgd een gang, en wij het hoofdgerecht!
En de poes heeft net verse zalm gehad, het verwend kreng!
Wat ik begrepen heb zingen ze de gangbare kerstliederen, dus in Engels en Latijns of zo. Weet zo niet in welke taal al die kerkliederen zijn.quote:Op maandag 25 december 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wij gaan twee keer elders heen, dus dat is erg handig.
Bos ook een mooi programma zo te zien! Wit-Russische liederen is vast wel lachen. Jij kan dan inzetten met "Hleb Hleb Hleb".
Inderdaad, mijn vriendin had een kattekerstpakketje gekocht, met meer van dat soort lekkernijen!quote:Op maandag 25 december 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
Dat beest eet beter dan de gemiddelde kat
Oh okee. Dan is het hopen op een goede liturgie.quote:Op maandag 25 december 2006 11:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb zingen ze de gangbare kerstliederen, dus in Engels en Latijns of zo. Weet zo niet in welke taal al die kerkliederen zijn.
Mijn zwager komt straks langs, en dan gaan we gezellig drinken en eten de rest van de dag. Net al geskyped met m'n schoonouders, die hebben wel lekker zonnig weer. Maar 's nachts is het daar wel kouder dan hier!quote:Op maandag 25 december 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke vriendin heb je!
Gisteren en vannacht ook uitvoerig gebeld/geskyped met schoonfamilie, maar de 28 graden daar halen we hier toch nietquote:Op maandag 25 december 2006 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn zwager komt straks langs, en dan gaan we gezellig drinken en eten de rest van de dag. Net al geskyped met m'n schoonouders, die hebben wel lekker zonnig weer. Maar 's nachts is het daar wel kouder dan hier!
Verder het werk een beetje in de gaten houden.
Morgen niets speciaals op het programma. Overmorgen naar Zeeland waar wij de 60ste verjaardag van mijn moeder gaan vieren in een hotel
dat halen ze in Zuid Frankrijk ook nietquote:Op maandag 25 december 2006 12:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gisteren en vannacht ook uitvoerig gebeld/geskyped met schoonfamilie, maar de 28 graden daar halen we hier toch niet
En dan zegt de schoonfamilie ook nog serieus dat het koud is daar!!!quote:Op maandag 25 december 2006 12:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat halen ze in Zuid Frankrijk ook niet
Ge-wat?quote:Op maandag 25 december 2006 12:07 schreef Eilanden het volgende:
Gisteren en vannacht ook uitvoerig gebeld/geskyped met schoonfamilie, maar de 28 graden daar halen we hier toch niet
Skype, bellen via internetquote:
Skypenquote:
quote:Op maandag 25 december 2006 12:38 schreef Danny het volgende:
unbanned vanwege kerstgratie:
bupatih
skaai
shark.bait
ronaldv
dr.daggla
insomaniac
copycat
missymirjam
hal9000s
stofje
het_biertje
shaolin
suijk
-vaduz-
Uhmmie
MrWes
voorwaarde is dat ze de boel laten rusten mochten ze al terug willen.
Deze ff vol makenquote:
Geen reclame voor andere sites!quote:Op maandag 25 december 2006 12:44 schreef Bos81 het volgende:
Yahoeee.
succesquote:Op maandag 25 december 2006 12:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen reclame voor andere sites!
Mooi moment om mee af te sluiten voor vandaag. Nog even een kerstboterham eten en dan richting Zwijndrecht, alwaar de schoonfamilie huist.
Fijne dag allen!
Ben je al klaar met 'werken'quote:Op maandag 25 december 2006 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn zwager komt straks langs, en dan gaan we gezellig drinken en eten de rest van de dag. Net al geskyped met m'n schoonouders, die hebben wel lekker zonnig weer. Maar 's nachts is het daar wel kouder dan hier!
Verder het werk een beetje in de gaten houden.
Morgen niets speciaals op het programma. Overmorgen naar Zeeland waar wij de 60ste verjaardag van mijn moeder gaan vieren in een hotel
quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 13:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]in dit geval in de positieve zin van het woord
Nog 30 min.. en dan mag ik er ook aan gelovenquote:Op maandag 25 december 2006 13:03 schreef RayMania het volgende:
Veel plezier allemaal die naar familie gaan.
Foto... waar blijft die foto met vergiet ???quote:
goede vraagquote:Op maandag 25 december 2006 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Foto... waar blijft die foto met vergiet ???![]()
Of de foto die ie zou laten maken terwijl hij aan het pokeren isquote:Op maandag 25 december 2006 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Foto... waar blijft die foto met vergiet ???![]()
quote:
je zou niet lekkenquote:Op maandag 25 december 2006 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar geen antwoord...
Dus je wordt weer Mod ?
Tja jij zou een foto plaatsenquote:
zijn alle leuke dj's op vakantie?quote:Op maandag 25 december 2006 13:33 schreef borisz het volgende:
nu 3 uur Veenstra Veenstra op de radio![]()
Hoera!quote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz komt zo binnenlopen heb ik uit betrouwbare bron vernomen![]()
of die zijn vrij,quote:Op maandag 25 december 2006 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn alle leuke dj's op vakantie?
Sander de Heerquote:Op maandag 25 december 2006 13:43 schreef borisz het volgende:
[..]
of die zijn vrij,
ze hebben nu ook leuke dj's, de Heer vanochtend, Diergaarde daarna en nu Veenstra Veenstra. Dat is beter dan Eddy Zoey
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal!
quote:Op maandag 25 december 2006 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal!
Eddy zn getoeterquote:Op maandag 25 december 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sander de Heer
En hoo eens even, Eddy is één van de leukste DJ's op 3FMmet Tessel
Kut moeten we steeds vaker tegen die ondertitel aankijkenquote:Op maandag 25 december 2006 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal!
je hoeft maar 124 HOOLS delen terug te lezenquote:Op maandag 25 december 2006 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht, doe ik gelijk een net pakje aan.
Daar begin ik maar niet aan. Kom vragenderwijs wel achter dingen.quote:Op maandag 25 december 2006 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
je hoeft maar 124 HOOLS delen terug te lezen![]()
Pssst, wist je al dat appelsientje gaat trouwen?quote:Op maandag 25 december 2006 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar begin ik maar niet aan. Kom vragenderwijs wel achter dingen.
EN EEN HUIS HEEFT GEKOCHTquote:Op maandag 25 december 2006 13:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pssst, wist je al dat appelsientje gaat trouwen?
wij ook hoorquote:Op maandag 25 december 2006 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik heb de tekeningen ook al gezien.
Leuk dat je er weer bent..quote:
Eindelijk is het zover.quote:Op maandag 25 december 2006 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal!
Een hoop in te halenquote:Op maandag 25 december 2006 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben er zelf ook blij mee, heel VBL weer ontdekken als het ware.
Leuk. Ga ik me eens in verdiepen.quote:Op maandag 25 december 2006 14:06 schreef RayMania het volgende:
Ja, wat doen jullie hier?
Voetbal Kerst Quiz 2006.
Zozo.. Wat de kerstgedachte met mensen kan doenquote:Op maandag 25 december 2006 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi allemaal!
Een eitje voor jou, Tong en fanneke, denk ikquote:Op maandag 25 december 2006 14:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Leuk. Ga ik me eens in verdiepen.
Oud en wijs hequote:Op maandag 25 december 2006 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Merk je dat dan zo duidelijk Gollem?
quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef Eilanden het volgende:
Hey een newbie!
Dag Vaduz, welkom in Hools! Dit is de plek waar we slap ouwehoeren! Als je wil mag je ook meedoen! Maar dan moet je in het keldertje nog wel effe ontgroend worden door SCH!
Welkom nieuweling!
De ontgroening door SCH doet een beetje pijn, maar daarna wordt het wel leuk hierquote:Op maandag 25 december 2006 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat dat zo hier Eilanden.![]()
Ik weet niet of het hier dan wel zo leuk is...
(Hoi jongen)
Doen we hier niet aan.quote:Op maandag 25 december 2006 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Heeft iedereen trouwens leuke kerstcadeau's gehad?
Daar gaan we zo aan beginnen hier, gewoon een paar, december was voor iedereen toch al duur genoegquote:Op maandag 25 december 2006 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Heeft iedereen trouwens leuke kerstcadeau's gehad?
Okee, ik was al bang dat je me geblocked had.quote:Op maandag 25 december 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Bos, ik heb een ander msn adres vandaar
quote:Op maandag 25 december 2006 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Okee, ik was al bang dat je me geblocked had.
Ik ook niet,quote:Op maandag 25 december 2006 15:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvoorBluezz@live.nl is het nu
Oh god, ja, ik ga eens kijken waar ze blijvenquote:Op maandag 25 december 2006 15:34 schreef borisz het volgende:
Bloes neem jij wat te drinken mee voor Golfer en Clauw? Die liggen zeker nog onder de hunnebed![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 15:38 schreef tong80 het volgende:
Nichtje van 3 belt me net waar ik blijf. Ga dus maar richting moeder's kalkoen.
Tot laters.
Je bent helemaal niet de enige. Ik heb er ook niet veel mee. Komt misschien door dat ik geen godsdienst heb en zo.quote:Op maandag 25 december 2006 15:47 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom is er zo belachelijk weinig te beleven op kerst. Mag van mij zo snel mogelijk voorbij zijn.
Ik heb dat ook niet, eerder een antiquote:Op maandag 25 december 2006 15:51 schreef Bos81 het volgende:
Je bent helemaal niet de enige. Ik heb er ook niet veel mee. Komt misschien door dat ik geen godsdienst heb en zo.
Gelukkig.... ik dacht dat ik de enigste was. Gister kwam ik na een relaxed avondje in de kroeg terug en zag werkelijk dat ik de enigste in de straat was zonder kerstversiering en een kerstboomquote:Op maandag 25 december 2006 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet, eerder een anti
Maar ik griezel van al die kitsch in huis, eerlijk gezegd. Op mijn werk ben ik volgens mij de enige, iedereen vind het zoooo 'gezellig'
Ik vind die kerstversieringen buiten op de huizen en binnen wel mooi, maar dat neemt niet weg dat dat bij mij geen zogenaamd kerstgevoel opwekt.quote:Op maandag 25 december 2006 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet, eerder een anti
Maar ik griezel van al die kitsch in huis, eerlijk gezegd. Op mijn werk ben ik volgens mij de enige, iedereen vind het zoooo 'gezellig'
Hoi Suijkquote:
Niet alleen mensen met een religieuze achtergrond vieren kerst hoor Bossiequote:Op maandag 25 december 2006 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet de enige. Ik heb er ook niet veel mee. Komt misschien door dat ik geen godsdienst heb en zo.
we zijn weer compleetquote:
inderdaadquote:Op maandag 25 december 2006 16:04 schreef borisz het volgende:
Door het glazen huis vind ik de dagen voor kerst eigenlijk leuker![]()
Welkom terug stadsgenoot!quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 16:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaadje valt nu in een soort ledegte, hoewel Veenstra de afgelopen uren FOK! aardig aan de radio nheeft gehouden
Klopt, ik heb echt genoten.quote:Op maandag 25 december 2006 16:04 schreef borisz het volgende:
Door het glazen huis vind ik de dagen voor kerst eigenlijk leuker![]()
Suijkieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 25 december 2006 16:13 schreef Suijk het volgende:
Leuk om jullie weer te zien, fijne kerst!
Ik kom snel weer terug, nu even hardlopen.
Ja, heb er patent op lijkt het.quote:Op maandag 25 december 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
[..]
je was ook weer op de radio
mijn plaat werd ook gedraaid![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, heb er patent op lijkt het.Werd je naam ook netjes genoemd?
quote:Op maandag 25 december 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb m'n PM ook maar eens geactiveerd, al dat nieuwe spul.
alle gebande modjesquote:Op maandag 25 december 2006 16:23 schreef pascalheister het volgende:
he vaduz weer terug?
quote:Op maandag 25 december 2006 16:31 schreef Bluezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HLcvwp6x7zA
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |