Ik probeer een balans te vinden tussen positieve en negatieve opmerkingen, maar wanneer ik een negatieve opmerking maakt zit m'n zus er gelijk bovenop.quote:Op maandag 25 december 2006 00:14 schreef Jump het volgende:
Waarom gewoon geen positieve opmerking maken?
quote:
I feel so stupid.quote:Op maandag 25 december 2006 00:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee hoor goede spelling is puberteit![]()
![]()
![]()
Rot op teef! Jij maakt mij nu ook op Fok onmogelijk!!!!quote:Op maandag 25 december 2006 01:17 schreef AllesIsZinloos het volgende:
waarom vind jij nooit iets leuk?![]()
Bedankt voor de tip, Ludo. Ik zal dit morgen in de praktijk brengen. Tis dan immers kerst en we zitten de hele dag op elkaars lip.quote:Op maandag 25 december 2006 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Alles kut vinden komt wel erg puberaal over. Misschien moet je het eens voor je houden, zou de sfeer ten goede komen.
Ik heb helemaal niet het idee dat ik constant alleen maar negatieve dingen zeg.quote:Op maandag 25 december 2006 01:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Rot op teef! Jij maakt mij nu ook op Fok onmogelijk!!!!![]()
Toch nog mijn Mona-uurtje gehad dit jaar.quote:Op maandag 25 december 2006 01:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Ludo. Ik zal dit morgen in de praktijk brengen. Tis dan immers kerst en we zitten de hele dag op elkaars lip.
Je kent haar niet, dus je mag ook niet oordelen!!!quote:Op maandag 25 december 2006 01:27 schreef Shirley het volgende:
Wat zit je nou negatief over je zus te zeiken?
Tja, ik zal er eens op letten, ik vind heus wel eens iets leuk of goed maar misschien moet ik dat laten merken.quote:Op maandag 25 december 2006 01:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben jij zelf niet gewoon zo'n depri alto die echt overal kritisch over moet zijn en nooit eens gewoon iets leuk of goed vindt?
Kun je ook positief over je zus zeiken?quote:Op maandag 25 december 2006 01:27 schreef Shirley het volgende:
Wat zit je nou negatief over je zus te zeiken?
Echt een kut hoer...drie dubbel laten verkrachten door 80 marokkanen!!quote:Op maandag 25 december 2006 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
Elke keer als ik een opmerking maak die negatief is,
zoals "we hebben toch geen kerstontbijt he?" of "wat een kutboek!".
Zegt ze steeds zoiets als "waarom vind jij nooit iets leuk?" (met zo'n moelijk gezicht)
Ze maakt zo elk gesprek onmogelijk
Ik heb helemaal niet het idee dat ik constant alleen maar negatieve dingen zeg.
Ik heb dan geen zin meer om met 'r te praten en loop dan meestal weg om ruzie te voorkomen.
Klacht: een stomme zus die steeds mij persoonlijk aanvalt als ik ergens een mening over geef!![]()
Ik oordeel ook niet over haar, maar over jou.quote:Op maandag 25 december 2006 01:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je kent haar niet, dus je mag ook niet oordelen!!!![]()
Ja, dat is helaas waarquote:Op maandag 25 december 2006 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Zou jij niet op tijd naar bed gaan, morgen immers een kerstontbijt. 9 uur wordt je aan tafel verwacht.
He dikke snol, als je een beetje afvalt kunnen we weer samen door een deurquote:Op maandag 25 december 2006 01:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun je ook positief over je zus zeiken?
Ik vind zo vaak iets leuk, maar mijn zus vindt het nodig mij er steeds op te wijzen als ik iets zeg over iets wat ik niet leuk vind!quote:Op maandag 25 december 2006 01:34 schreef Filay het volgende:
Maar waarom vind jij dan nooit iets leuk?
quote:Op maandag 25 december 2006 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
Klacht: een stomme zus
quote:Op maandag 25 december 2006 01:21 schreef BasEnAad het volgende:
Rot op teef!
Aan wie zou het nou liggen denk je?quote:Op maandag 25 december 2006 01:32 schreef BasEnAad het volgende:
He dikke snol
Zo maakt ze natuurlijk elk gesprek onmogelijkquote:Op maandag 25 december 2006 01:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind zo vaak iets leuk, maar mijn zus vindt het nodig mij er steeds op te wijzen als ik iets zeg over iets wat ik niet leuk vind!
Je mooie opsomming maakt me aan het lachen!quote:Op maandag 25 december 2006 01:41 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aan wie zou het nou liggen denk je?
Waarom vind jij nooit iemand leuk? (met zo'n moelijk gezicht)
Heb je geen zin meer om met 'r te praten en loop je dan meestal weg om ruzie te voorkomen?quote:Op maandag 25 december 2006 01:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je mooie opsomming maakt me aan het lachen!
Maarre mijn zus is de enige in mijn omgeving die er over zeurt, ik zal er eens op letten morgen!!![]()
Dan bepalen wij of ze lekker is en zo ja: zet dan gelijk haar telefoonnummer en adres hier even neerquote:Op maandag 25 december 2006 11:48 schreef blue-eight het volgende:
Maak een foto van haar onder de douche en zet die op internet! En zet hier de link neer!![]()
Je zult vast nog wel eens leren hoe belangrijk familie voor je is!
Het gaat er meer om HOE je het brengt.. op deze manier komt het niet bepaald als mening over als je zegt, "wat een kut boek" je zou het ook anders kunnen brengen, op een wat vriendelijker ogende / klinkende manier...quote:Op maandag 25 december 2006 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
Elke keer als ik een opmerking maak die negatief is,
zoals "we hebben toch geen kerstontbijt he?" of "wat een kutboek!".
Zegt ze steeds zoiets als "waarom vind jij nooit iets leuk?" (met zo'n moelijk gezicht)
Ze maakt zo elk gesprek onmogelijk
Ik heb helemaal niet het idee dat ik constant alleen maar negatieve dingen zeg.
Ik heb dan geen zin meer om met 'r te praten en loop dan meestal weg om ruzie te voorkomen.
Klacht: een stomme zus die steeds mij persoonlijk aanvalt als ik ergens een mening over geef!![]()
De pubertijd is de periode waarin de puberteit plaatsvindt.quote:Op maandag 25 december 2006 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Puberteit en Pubertijd is allebei goed. Puberteid niet.
Ja man.quote:Op maandag 25 december 2006 13:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De pubertijd is de periode waarin de puberteit plaatsvindt.
Ze is niet echt een breezer, meer een omhooggevallen studentjequote:Op maandag 25 december 2006 12:08 schreef dontf0kwithme het volgende:
Laat me raden je zus is een BreEzaH die 2 weken droog staat
Kut hij is alweer dicht!!quote:Op maandag 25 december 2006 12:40 schreef postmortum het volgende:
zeg waar blijft de lemming? of moet ik het maar weer doen
"Sorry, maar ik vind dit boek een beetje tegenvallen."quote:Op maandag 25 december 2006 12:13 schreef Vendris het volgende:
[..]
Het gaat er meer om HOE je het brengt.. op deze manier komt het niet bepaald als mening over als je zegt, "wat een kut boek" je zou het ook anders kunnen brengen, op een wat vriendelijker ogende / klinkende manier...
Nou, ik spreek meestal niet in zulke kwalificaties over mijn zusquote:Op maandag 25 december 2006 18:49 schreef Maar-T het volgende:
is ze lekker?
Blijkbaar nietquote:Op maandag 25 december 2006 00:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Daar ben ik wel overheen denk ik (hoop ik
)
Gvd, kunnen ze het nog moeilijker makenquote:Op maandag 25 december 2006 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Puberteit en Pubertijd is allebei goed. Puberteid niet.
Nah, acceptabel is wel de goede benaming, je mag r hebben!!!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:43 schreef MadMarco het volgende:
Als ze dr acceptabel uitziet wil ik dr best wel een weekje lenen van je.
Ja, idd. Als ze eenmaal iets in hun hoofd halen, vooral m'n zus is daar erg goed in. Ik vrees dat dat niet snel zal veranderenquote:Op woensdag 27 december 2006 11:54 schreef Gelderland het volgende:
't lijkt mijn moeder welals ze eenmaal iets in d'r hoofd heeft over mij (dat ik negatief bent) wilt ze dat in elke situatie (ook al is het 1x per week) kenbaar maken
![]()
neenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Friesland?
Ik dacht dat je geilde op je eigen zussen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:11 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
neen
randstaddd ftw
maar vrouwelijk schoon is extra geil wanneer ze zussen hebben![]()
mallerd! dat zou toch absurd zijn!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geilde op je eigen zussen.![]()
Ja hoor, hier hebben we een echte fries!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:41 schreef Camplo het volgende:
Ros je piemel erin. Kan ze tenminste niet meer zeggne dat je niks leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |