Ik moest laatst ontzettend lachen om een collega (21) van me! We hadden het in groepsverband over seks en op een gegeven ogenblik kwam er ter sprake wie er wel en niet besneden waren. Bleek dat hij de enige man was die onbesneden is. Aangezien hij mij al had lopen zieken, greep ik mijn kans en uitte ik vrij ongenuanceerd maar welgemeend kritiek op onbesneden piemels. Denk aan kreten als "alle vrouwen vinden besneden mooier" of "voorhuid heeft geen functie, het is alleen maar een broeinest voor bacteriën" etc. Jullie snappen het wel.
Ik was wel heel erg verbaasd om zijn reactie! Hij is wel een redelijk puberaal mannetje maar hij begon direct te roepen dat 'al die wijven' die hij geneukt had hebben gezegd dat ze onbesneden mooier vonden. De volgende dag is hij zelfs naar één van mijn besneden collega's toe gegaan om te zeggen dat hij tenminste wel een pisbom kon maken
![]()
.
Voor diegenen die het verschijnsel nog niet kennen: je knijpt het tuitje van je voorhuid dicht en laat je plas lopen. Als je dan loslaat spuit je zeik alle kanten op
Ik dacht dat ik mannen wel snapte maar nu zit ik toch met een paar vragen.
1. Zijn alle mannen zo gevoelig wat betreft hun pik?
2. Is de pisbom een veelvoorkomend verschijnsel?
3. WTF, heb jij ooit zo gereageerd als man zijnde?
[ Bericht 1% gewijzigd door Whoopsydaisy op 22-12-2006 14:40:35 ]