okay, wtf? welke nerd verzint dat nou?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voor diegenen die het verschijnsel nog niet kennen: je knijpt het tuitje van je voorhuid dicht en laat je plas lopen. Als je dan loslaat spuit je zeik alle kanten op![]()
vel, dat is wat andersquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:25 schreef Doekes het volgende:
Wie hakt er nou een stuk van zijn lul af?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:25 schreef Doekes het volgende:
Wie hakt er nou een stuk van zijn lul af?![]()
Een piemel, maar vooral je ballen kunnen erg gevoelig zijn ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Vraag 3 is zojuist beantwoord. Schijnbaar ligt het echt heel gevoelig!
HAHAHAquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik moest laatst ontzettend lachen om een collega (21) van me! ..........
......
Ik dacht dat ik mannen wel snapte maar nu zit ik toch met een paar vragen.
1. Zijn alle mannen zo gevoelig wat betreft hun pik?
2. Is de pisbom een veelvoorkomend verschijnsel?
3. WTF, heb jij ooit zo gereageerd als man zijnde of ben ik nou gek?
Nee, mijn schoonmoeder is wel joods en mijn collega's (we waren met 3 jongens en ik) is moslim en de ander had een te nauwe voorhuid maar nu dus niet meer. En mijn andere collega heeft zijn precious voorhuidje dus nogquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:27 schreef ChRoNiC het volgende:
Zit jij in een joods gezelschap ofzo? TS dus..
Het is wel enigszins serieus bedoelt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:27 schreef XpectorNL het volgende:
Dit staat volgens mij verkeerd, moet in ONZ staan.
![]()
Je mocht willen dat je zo kon lachen met je collega'squote:Op vrijdag 22 december 2006 14:29 schreef punchdrunk het volgende:
ga gewoon werken, lullen over een slag in de rondte neuken doe je maar in je vrijetijd!
als ik dat zo hoor zou ik het geen tien minuten volhouden op jullie werk. wat een niveau zeg...
Maar de productiviteit zal niet erg hoog liggen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zo kon lachen met je collega's.. Ik vermaak me anders prima daar!
Gewoon goed wassen. Is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:32 schreef Bicks het volgende:
Hygiene van de huidplooi is van belang!
zolang dat maar goed zit!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:32 schreef Bicks het volgende:
Hygiene van de huidplooi is van belang!
Dat wisselt van dag tot dag. Gelukkig was dit in onze vrije tijd met een biertje erbij, in mijn tijd wordt er lang niet zoveel gelachen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar de productiviteit zal niet erg hoog liggen.
1) Vast niet meer dan vrouwen over hun borsten/billen/benen/dijen/armen/kin/ogen/neus/handen/etcquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
2. Is de pisbom een veelvoorkomend verschijnsel?
3. WTF, heb jij ooit zo gereageerd als man zijnde of ben ik nou gek?
Vrouwen kun je ook besnijden!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef Snuwerd het volgende:
Ik was laatst op werk en toen begonnen allemaal collegae van me te vertellen dat ze allemaal besneden waren en toen ging ineens zo n trut mij pesten omdat ik niet besneden ben.stom kutwief
Nee, jij was het niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef Snuwerd het volgende:
Ik was laatst op werk en toen begonnen allemaal collegae van me te vertellen dat ze allemaal besneden waren en toen ging ineens zo n trut mij pesten omdat ik niet besneden ben.stom kutwief
Mij lijkt 't me ook niks om een stukje van me pik af te snijden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Brrr, dat lijkt me echt niks.
omdat vrouwen een lage pijngrens hebben!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja en dat mag natuurlijk helemaaaal niet.
Wheehehehee, weer een op z'n pik getrapt!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mij lijkt 't me ook niks om een stukje van me pik af te snijden.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:41 schreef Panzer het volgende:
Je kan er wel water in laten lopen en dan hetzelfde als een pisbom veroorzaken.
Een ex heeft er ook wel eens mee lopen spelen door er een mond mee na te doen. Ik lag ondertussen in een deuk door de triestheid.
Vandaar: "ex"!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:41 schreef Panzer het volgende:
Je kan er wel water in laten lopen en dan hetzelfde als een pisbom veroorzaken.
Een ex heeft er ook wel eens mee lopen spelen door er een mond mee na te doen. Ik lag ondertussen in een deuk door de triestheid.
Ja, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wheehehehee, weer een op z'n pik getrapt!
Vandaar dat vrouwen een besneden man prefereren! Die moeten nog meer hun best doen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:45 schreef AffenStrudel het volgende:
Als je besneden bentmoet je veel harder raggen.
i.v.m. gevoeligheid.
Had ik gehoord.
Als je dat meent, dan begin ik aan je eerste post te twijfelen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wheehehehee, weer een op z'n pik getrapt!
Dat mag jij vinden, maar ik ben nu niet op mijn schaamlippen getrapt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:49 schreef GrandBuba het volgende:
Nou, ik vind vrouwen zonder die schaamdweilen daar onderaan ook mooier.
Gaan jullie nu ook massaal gaan snijden?
Vind je't mooi, haal dat vel dan weg .. snij je liever niet met een mes in je vel,
laat het dan hangen..
Lijkt wel dat er in Nederland veel meer besneden mannen rondlopen dan in België.
Ik zelf vind het maar een belachelijk zicht, zo'n korte champignon, maar da's persoonlijk.
Je vindt het echt erg he?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:53 schreef Snuwerd het volgende:
Als je niet besneden bent, moet je gewoon een condoom om doen, dan is t net alsof je wel besneden bent volgens mij
Valt best mee. Maar als een vrouw erover gaat klagen wordt het een ander verhaalquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Neequote:2. Is de pisbom een veelvoorkomend verschijnsel?
Neequote:3. WTF, heb jij ooit zo gereageerd als man zijnde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |