Gewoon er afhakken en op ijs leggen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef L-IS het volgende:
Ja, ik word volgende week besneden. Maar nou moet ik sowieso 2 dagen vrij nemen omdat de hechtingen pijn kunnen veroorzaken door een (eventuele) stijve.
![]()
Moet ik m'n leuter volgende week gewoon in het ijs gooien of valt die pijn wel mee?
laat anders ff je hol uitwonenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:55 schreef Rio het volgende:
Mag ik ook op je bar mitzvah komen?
whehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:57 schreef SlimShady het volgende:
Een weekje klooster of verzorgingshuis doet wonderen.
Huhquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef L-IS het volgende:
[..]
laat anders ff je hol uitwonen![]()
Heb een velletje vastzitten en zei daarom dat ze het hele velletje wel mogen hebben![]()
Of wil jij hem?
[..]
whehe
80% van de amerikaanse mannen is besneden, zullen hier vast toch wel wat ervaringdeskundigen zijn?
onder welke steen leef jij???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:08 schreef Trance_X het volgende:
[..]
HuhBron? Of bedoel je 80% van de Joodse amerikaanse mannen?
Maar ik zou voorlopig maar internet de deur uit doen, want voor je het weet zit je weer met een dikke leuter voor je scherm (Ik spreek uit ervaring)
sorry, boskabouterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:11 schreef Rio het volgende:
[..]
Doe anders effe normaal, bosmongool.
Ja tuurlijk weet ik dat niet alleen joden zich laten besnijden maar ik had er niet van gehoord, heb jij dan een bron ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
onder welke steen leef jij???
In amerika is het ook voor Christelijke mannen heel normaal om zich te laten besnijden. De Amerikaan gelooft namelijk (en dat is niet onomstotelijk ook bewezen) dat een besneden penis hygienischer is (je kan hem natuurlijk ook gewoon regelmatig wassen).
Vele laten zich dus besnijden, uit niet religieuze overwegingen zoals bijv. de Joden dat doen.
Beetje achtergrondinfo inwinnen alvorens te schreeuwen.
De komende jaren niet, aangezien alle chicks denken dat je Jood bent ga je het behoorlijk slecht krijgenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:18 schreef L-IS het volgende:
[..]
sorry, boskabouter
Haha, dat pissen gaat dan wel goedkomen. Thnx
hmm.... en neuken behoort de komende weken ook niet tot de mogelijkheden?
zijn alle chicks neonazis?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:20 schreef Sjonnjoop het volgende:
De komende jaren niet, aangezien alle chicks denken dat je Jood bent ga je het behoorlijk slecht krijgen
Mwoa denk de 1e 2 weken maar ff niet doen neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:18 schreef L-IS het volgende:
[..]
sorry, boskabouter
Haha, dat pissen gaat dan wel goedkomen. Thnx
hmm.... en neuken behoort de komende weken ook niet tot de mogelijkheden?
Je zou ook gewoon zittend kunnen gaan plassen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef soylent het volgende:
Pijn valt wel mee, na een paar dagen kun je weer prima rondhopsen. Wanneer je pist heb je wel een paar weken goed pijn.
Vervelender is dat je bij het pissen alle kanten op sproeit de eerste dagen omdat die shit opgezwollen is, maar wat de verpleegkundige mij voorstelde was een petfles doormidden knippen en daarin pissen (zodat 't door de hals wordt gericht). Dat werkte wel goed.
hechtingen bij besnijden? hmmz dat wist ik niequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:25 schreef Repeat het volgende:
tering ik moet al janken bij de gedachte dat je een stijve krijgt met de hechtingen er nog in.
Nah maar zelfs dames volgen het nieuws. Om geen fan van Joden te zijn hoef je geen nazi te zijn hoor, beetje kortzichtigquote:
Bron??? Algemene kennis heet dat...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:19 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet ik dat niet alleen joden zich laten besnijden maar ik had er niet van gehoord, heb jij dan een bron ofzo?
je kunt het ook gewoon meerdere keren achter elkaar doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:44 schreef WorkForce het volgende:
Ben zelf ook besneden. Naast dat het hygienischer is duurt het ook wat langer voordat je klaar komt. En dat vinden sommige vrouwen weer fijn.
Misschien voor mensen op Fok! die vaak in SEX posten/lezen is het algemene kennis maar ik kom hier niet zo vaak.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:51 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Bron??? Algemene kennis heet dat...
maar, als het dan toch wilt weten...ff googlen dan:
http://www.sexwoordenboek.nl/besnijdenis_schaamte.html
http://www.fss.uu.nl/ca/cases/1998/case9835.htm
http://www.rickyseabra.com/pikhetniet.html
etc etc
Ik niet zo is gebleken, maar als het jou is gelukt om je pijnlijke gehechte gezwollen lul enigzins naar beneden te buigen, congrats! Ik vond 't allang best zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef Gluckskafer het volgende:
Je zou ook gewoon zittend kunnen gaan plassen.
ik ook niet...is algemene kennis in de 'echte' wereld...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:05 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Misschien voor mensen op Fok! die vaak in SEX posten/lezen is het algemene kennis maar ik kom hier niet zo vaak.
Maar goed dat weet ik dan ook weer.![]()
nee...want dan hangt 'ie' in het waterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon zittend kunnen gaan plassen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:27 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
ik ook niet...is algemene kennis in de 'echte' wereld...![]()
Misschien ben ik wat ouder, en van een andere generatie...valt me wel vaker op dat de huidige generatie wat minder algemene kennis heeft. Misschien ook gewoon met mijn opvoeding te maken gehad, en mijn leergierigheid.
![]()
In het ziekenhuis ja. Die uroloog is volgens mij homo en hardhandig (had serieus een hoge stem toen ie wat vroeg tijdens het onderzoek). God, wat een mongool!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:08 schreef Skellem2006 het volgende:
[..]
![]()
Ook een dertiger zeker....![]()
Ik ben ook besneden, ben een jood dus was er al vroeg bij, kan me nog wel herinneren dat ik af heb gezien de eerste paar dagen.![]()
Waar laat je het doen, ik neem aan gewoon in het ziekenhuis...en onder plaatselijke verdoving? Succes in ieder geval.....![]()
als je dat wil ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:58 schreef Bob-B het volgende:
Eerste wat ze in een Amerikaans ziekenhuis met je doen als je geboren wordt is je besnijden.
volgens mij is het zo'n beetje standaard procedure en moet je juist aangeven als je het niet wilt.quote:
ja nog ffquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
volgens mij is het zo'n beetje standaard procedure en moet je juist aangeven als je het niet wilt.
Je weet zeker dat je alleen maar besneden word?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:48 schreef L-IS het volgende:
[..]
Krijg een verdoving en mag niet met de fiets komen
Krijg een plaatselijke verdoving dus hou de boel goed in de gatenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je alleen maar besneden word?
hehe, pas je profiel maar alvast aan TS!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je alleen maar besneden word?
ooooooohhhhh nu laat ik me ook besnijden, dan hoef ik geen condoom meer te gebruiken!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef GekkeMat het volgende:
Pas was ook nog op het nieuws dat je minder kans op AIDS hebt als je besneden bent ( leuke bijkomstigheid ).
en dan met je cock op je zadel slaan... lekkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:55 schreef L-IS het volgende:
[..]
Kom gewoon op de fiets, heb wel meerdere ingrepen gehad..
dan maar bloedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef GekkeMat het volgende:
Je hebt de eerste week problemen met zeiken.. ( je pist je verband onder en dat stinkt .. daarbij komt dat je 6 weken niet mag aftrekken, neuken ed anders gaat het bloeden...
Zei ik dat? Nee volgens mij niet..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ooooooohhhhh nu laat ik me ook besnijden, dan hoef ik geen condoom meer te gebruiken!
![]()
dit is erg omstreden hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef GekkeMat het volgende:
Pas was ook nog op het nieuws dat je minder kans op AIDS hebt als je besneden bent ( leuke bijkomstigheid ).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |