Ik zit hier met de zelfde gemengde gevoelens!quote:Op zondag 24 december 2006 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Het einde nadert.... weet niet of ik dat wel zo leuk vind
ze vliegen er doorheen op dit momentquote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef DaMook het volgende:
Zo ik heb een heel topic gemist doordat ik even tv ging kijken
De mijne is wel goedquote:Op zondag 24 december 2006 16:12 schreef TIM-846 het volgende:
oeps foutje in de titel! Moet natuurlijk #17 zijn.. wie zou dat even willen veranderne
Ach, de top 2000 begint ook weer bijnaquote:Op zondag 24 december 2006 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Klopt, zij is echt leukquote:Op zondag 24 december 2006 16:15 schreef Omaha het volgende:
Mooie vrouw, Ilse deLange
Daar heb ik niet zoveel mee eigenlijk... maar toch maar proberen om enigszins af te kickenquote:Op zondag 24 december 2006 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, de top 2000 begint ook weer bijna.
kick maar af met alle request platen de komende dagen op 3FMquote:Op zondag 24 december 2006 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel mee eigenlijk... maar toch maar proberen om enigszins af te kicken
ik vind deze actie ook wel stukken leukerquote:Op zondag 24 december 2006 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel mee eigenlijk... maar toch maar proberen om enigszins af te kicken
Je hebt gelijk ja... ik laat hem gewoon aanstaanquote:Op zondag 24 december 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kick maar af met alle request platen de komende dagen op 3FM
Zelfde hier, vind het wel jammer. Had iets leuk geweest in mijn vakantie ofzo.quote:Op zondag 24 december 2006 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Eens, ik ga er misschien nog wel een mailtje over sturen ook. Ik erger me er dood aan.quote:Op zondag 24 december 2006 16:21 schreef Icex het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wat een grove fout van de regie om zoveel herhalingen uit te zenden in de finale. Als er al afgekickt moet worden doe dat dan nie zo :/
zeker als ik hoor hoeveel leuke platen er voorbij zijn gekomen deze week. Bovendien krijg je ook steeds leuke fragmenten te horen van deze actiequote:Op zondag 24 december 2006 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja... ik laat hem gewoon aanstaan
Die komt echt wel op de webcam straks.quote:Op zondag 24 december 2006 16:21 schreef Foeske het volgende:
Ik wil de veiling met de lama's zien, waar kan ik dat zien? Want op de webcam krijg ik weer zo'n stom overzicht![]()
komt die ook weer 's nachts op tv? was wel lichtelijk saai maar toch op zich is het altijd leuk om naar radio te kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, de top 2000 begint ook weer bijna.
Het kan niet minder dan een miljoen zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 16:27 schreef mistermaniac het volgende:
Poll: Wat wordt de eindstand?< 1 miljoen > 1 miljoen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
eerste jaar ook nietquote:Op zondag 24 december 2006 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
overigens het 1e jaar aten ze toch wel gewoon? Volgens mij hebben ze dat vorig jaar geintroduceerd...?
ze praat alleen wat apartquote:Op zondag 24 december 2006 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
niet mijn muziek maar wel een aardig koppie om naar te kijken
Shit. Welke?quote:
ja erg slecht!quote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef Kokstra het volgende:
België zend hun finale wel live uit op tv.. toch wel jammer dat het hier niet op Nederland 1 te zien is, heeft toch wel het meeste bereik.
was voorgaande jaren wel, denk dat nu sport voorgaat ofzo?quote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef Kokstra het volgende:
België zend hun finale wel live uit op tv.. toch wel jammer dat het hier niet op Nederland 1 te zien is, heeft toch wel het meeste bereik.
Preciesquote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ja erg slecht!
Dat schaatsen kan wel even wachten toch![]()
alles voor de kijkcijfers...quote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ja erg slecht!
Dat schaatsen kan wel even wachten toch![]()
ik ben vandaag naar mijn ouders gegaan! Daar kan ik het gelukkig op tv zienquote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
was voorgaande jaren wel, denk dat nu sport voorgaat ofzo?
daarom ook de deals met de kabelaars, alleen jammer dat niet elke kabelaar zich aan de afspraken houdt...
Ook voor ons te zien?quote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef Kokstra het volgende:
Heb nu pas door dat het 16:15 was in plaats van 17:15quote:Op zondag 24 december 2006 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die komt echt wel op de webcam straks.
de 2 minst leuke van de 4... beetje jammer zou dat zijn..quote:Op zondag 24 december 2006 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Tijl en Ruben N. alleen dus?
Ruben N en Ruben M zijn de leukstequote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de 2 minst leuke van de 4... beetje jammer zou dat zijn..
nee ruben van der meer en ariequote:Op zondag 24 december 2006 16:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ruben N en Ruben M zijn de leukste
17.15 begint het daarquote:Op zondag 24 december 2006 16:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
daar zie ik gewoon radio donna hoor?
idd, zo doe ik het ook. Video Stream staat aan maar ik luister gewoon via de radio.quote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef Impry het volgende:
Op dit moment moet je eigenlijk ook gewoon de radio luisteren, wordt tenminste nog wat leuks gezegd ipv al die filmpjes.
Tv gaat het geluid nu alleen aan bij iets leuksquote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef Impry het volgende:
Op dit moment moet je eigenlijk ook gewoon de radio luisteren, wordt tenminste nog wat leuks gezegd ipv al die filmpjes.
Ja, was andere jaren inderdaad wel zo!quote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Die veiling is trouwens de perfecte manier om goedkoop aan spulletjes voor bijvoorbeeld een studentenwoning te komen. Er zijn weinig mensen die echt hoog gaan bieden voor de duurdere spullen (meubels en TV etc.) en als je meer dan 1000 euro op zak hebt en slim gaat bieden, kun je er heel wat uit halen.
die plasma tv is wel leukquote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Die veiling is trouwens de perfecte manier om goedkoop aan spulletjes voor bijvoorbeeld een studentenwoning te komen. Er zijn weinig mensen die echt hoog gaan bieden voor de duurdere spullen (meubels en TV etc.) en als je meer dan 1000 euro op zak hebt en slim gaat bieden, kun je er heel wat uit halen.
Jep, was Freek.quote:Op zondag 24 december 2006 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
die plasma tv is wel leuk![]()
maar vorig jaar werd er ook een hoop onzin geveild (appels bijvoorbeeld)
wie deed het toen ook weer? freek de jonge ofzo?
Dat zal inderdaad niet gaan. Dat systeem werkt namelijk alleen als ze uitzenden vanuit de vaste studio in Hilversum, niet bij locatie-uitzendingen.quote:Op zondag 24 december 2006 16:49 schreef Impry het volgende:
Is er nergens een playlist te vinden van alle platen die de afgelopen week te vinden zijn? Normaal wordt dat automatisch via 3fm.nl bijgehouden, maar kan dat nu niet zien.
Dan ben ik nog op tijd!quote:Op zondag 24 december 2006 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
17.05 begint de veiling.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Nou Sander, vond het ook zes onvergetelijke dagen maar van mij hoef je je volgend jaar niet meer uit te hongeren
Nee, zijn juist de twee leukste lama's!!quote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de 2 minst leuke van de 4... beetje jammer zou dat zijn..
dan heb je geen smaak, Arie is hilarisch en Ruben van der Meer is ook superquote:Op zondag 24 december 2006 16:55 schreef Foeske het volgende:
[..]
Nee, zijn juist de twee leukste lama's!!![]()
hahaha ach hij had ook leuke momenten toch..quote:Op zondag 24 december 2006 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
uithongeren mag, als het maar niet weer op tv is.
volgens mij is dat anouk en postmenquote:Op zondag 24 december 2006 16:56 schreef alors het volgende:
Weet iemand van wie dat ah ah ah ah ah ah nummer is, wat je steeds hoort bij die gsus shirts? Ik las in een van de vorige topics Postmen, klopt dat? en weet iemand ook de titel?
Lekker slapenquote:Op zondag 24 december 2006 16:58 schreef N.icka het volgende:
Wat moet ik nou vannacht doen?
Smaken verschillen weet je nogquote:Op zondag 24 december 2006 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan heb je geen smaak, Arie is hilarisch en Ruben van der Meer is ook superdie andere 2 mwa mwa
ja toen ie sliep was ie op z'n leukstquote:Op zondag 24 december 2006 16:56 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
hahaha ach hij had ook leuke momenten toch..
Van mij wel. Hij is degene met de leukste cynische opmerkingen in het huis. Gerard doet aan carnavalshumor, dan hoor ik toch liever een leuke chagrijn als Sander.quote:Op zondag 24 december 2006 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Nou Sander, vond het ook zes onvergetelijke dagen maar van mij hoef je je volgend jaar niet meer uit te hongeren
Misschien zenden ze een leuke update uit die je kan bekijken.quote:
weer zo'n drukke nacht zekerquote:
Vannacht was Sander echt niet te pruimen hoor... natuurlijk zijn er een hoop dronkemanspraatjes op zaterdagnacht en hij kon dat totaal niet waarderenquote:Op zondag 24 december 2006 17:01 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij wel. Hij is degene met de leukste cynische opmerkingen in het huis. Gerard doet aan carnavalshumor, dan hoor ik toch liever een leuke chagrijn als Sander.
Het was iig erg vermakelijke tv s'nachtsquote:Op zondag 24 december 2006 17:01 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Misschien zenden ze een leuke update uit die je kan bekijken.![]()
Ik vind hem op de radio erg okeequote:Op zondag 24 december 2006 17:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Over Eddy Zoe gesproken.. die vind ik ook wel leuk voor in het huis, heb m nog nooit op de radio gehoord maar op tv is ie altijd wel leuk.
Mis ik net een mooi liedje!![]()
Op de radio is ie echt VERSCHRIKKELIJK.... slechtste programma van 3FM....quote:Op zondag 24 december 2006 17:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Over Eddy Zoe gesproken.. die vind ik ook wel leuk voor in het huis, heb m nog nooit op de radio gehoord maar op tv is ie altijd wel leuk.
Etalagekanalenquote:Op zondag 24 december 2006 17:03 schreef this-is-life het volgende:
Waarom nou niet op tv!!! Grrrrrr....
Gek. hij is lachenquote:Op zondag 24 december 2006 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de radio is ie echt VERSCHRIKKELIJK.... slechtste programma van 3FM....
idd, altijd dikke pret in het weekendquote:Op zondag 24 december 2006 17:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik vind hem op de radio erg okee
moet je die wel hebbenquote:
Dan zal het wel aan mijn humeur liggen normaliter maar ik kan er echt totaal niet om lachenquote:
upc hierquote:Op zondag 24 december 2006 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Behalve UPC heeft iedereen die ongeveer.
17.30 mogen ze eruit dacht ikquote:Op zondag 24 december 2006 17:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik moet nog rond zes eten, hoop dat ze er dan al uit zijn...
UPC heeft t wel hoor, multikabel nietquote:Op zondag 24 december 2006 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Behalve UPC heeft iedereen die ongeveer.
upc heeft het iig niet overalquote:Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
UPC heeft t wel hoor, multikabel niet
Het wordt wel snel flauw ja, begon goed.quote:Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
en gohhhhh wat zijn ze leuuuuuuuuuuk![]()
Je maakt er echt een sport van alles af te kraken he?quote:Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
en gohhhhh wat zijn ze leuuuuuuuuuuk![]()
chelsea dagger van the fratellisquote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef jens007 het volgende:
Hoe heet dat liedje van Tadaddadadadadada ?
geen idee.quote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef jens007 het volgende:
ze kondigen de lama's aan en dan komen er maar 2 van de 4 en die zijn niet leuk...quote:Op zondag 24 december 2006 17:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je maakt er echt een sport van alles af te kraken he?
en de tafel en de lamp ookquote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef N.icka het volgende:
oe das best veel geld voor een bankje
en ook geen muziekquote:Op zondag 24 december 2006 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is dit nu weer? IK WIL GEEN FILMPJES ZIEN, ik wil de veiling zien.
538 is bagger en schaatsen is zo waar nog erger, tief opquote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef evert het volgende:
dj koelkast, ga lekker 538 luisteren of schaatsen kijken
http://www.youtube.com/watch?v=rMIOHXvKZSMquote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef jens007 het volgende:
dat dus!quote:Op zondag 24 december 2006 17:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is de regie in godsnaam mee bezig, stelletje prutsers! Als jullie dit lezen, STELLETJE PRUTSERS!
welnee man, na bijna vijf jaar kan dat best!quote:Op zondag 24 december 2006 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Die Pim Fortuyn opmerking is wel over de rand eigenlijk... en dan Sander die erbij zichzelf zogenaamd door het hoofd schiet
Ik vind veel dingen kunnen, maar dit was een beetje onsmakelijk... "stropdas met bloedspetters erop"quote:Op zondag 24 december 2006 17:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welnee man, na bijna vijf jaar kan dat best!
Nee, Bodyrox.quote:
Dat liedje zocht ik dus. En hij ging toch iets van 'haaaaaija'. Weet iemand welke ik bedoel?quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee die van lalalalaaaaaaaaaaje. Ofzoiets.![]()
De webcam toont dezelfde beelden als op de etalagekanaal.quote:
2 mutsenquote:Op zondag 24 december 2006 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Godverdomme, weer dat gelul van die muts. OPZOUTEN!
Toch niet.quote:Op zondag 24 december 2006 17:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat werd tijd zeg. Lezen jullie dan toch mee!
ga schaatsen kijken ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
WAAROM DIT WEER? MIJN GOD, WAT WORDT IK HIER PISNIJDIG VAN.
Paul Rabbering; hij maakt iig leuke radioquote:
Ik ook, ik ga maar een mailtje de deur uit sturen...quote:Op zondag 24 december 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
WAAROM DIT WEER? MIJN GOD, WAT WORDT IK HIER PISNIJDIG VAN.
Hij zou van mij ook wel dat huis in mogenquote:Op zondag 24 december 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Paul Rabbering; hij maakt iig leuke radio
Ik ook!quote:Op zondag 24 december 2006 17:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga maar een mailtje de deur uit sturen...
zolang Barbara er maar bij staatquote:
Ah dank je , ik ga vannacht eens op zoekquote:Op zondag 24 december 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Paul Rabbering; hij maakt iig leuke radio
Of het mijnequote:Op zondag 24 december 2006 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zou van mij ook wel dat huis in mogen
Daa hoor je ook muziek ipv de veiling!quote:Op zondag 24 december 2006 17:21 schreef B.A.Trix het volgende:
Dan maar via de radio..
ja doe dit dan NA al het leuke live geweldquote:Op zondag 24 december 2006 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze laten liever fucking herhalingen zien die we elk uur al te zien krijgen in plaats van live beelden.
quote:
gooi 'm in de tuinquote:Op zondag 24 december 2006 17:21 schreef TheVulture het volgende:
En ja hoor, net nu staat mijn hond op springen
Je mist nu toch niets.quote:Op zondag 24 december 2006 17:21 schreef TheVulture het volgende:
En ja hoor, net nu staat mijn hond op springen
Nou zo zonder muts is het een stuk minderquote:Op zondag 24 december 2006 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
bel ff snel, misschien mag je nog een mooi bod doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |