Ruben N en Ruben M zijn de leukstequote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de 2 minst leuke van de 4... beetje jammer zou dat zijn..
nee ruben van der meer en ariequote:Op zondag 24 december 2006 16:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ruben N en Ruben M zijn de leukste
17.15 begint het daarquote:Op zondag 24 december 2006 16:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
daar zie ik gewoon radio donna hoor?
idd, zo doe ik het ook. Video Stream staat aan maar ik luister gewoon via de radio.quote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef Impry het volgende:
Op dit moment moet je eigenlijk ook gewoon de radio luisteren, wordt tenminste nog wat leuks gezegd ipv al die filmpjes.
Tv gaat het geluid nu alleen aan bij iets leuksquote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef Impry het volgende:
Op dit moment moet je eigenlijk ook gewoon de radio luisteren, wordt tenminste nog wat leuks gezegd ipv al die filmpjes.
Ja, was andere jaren inderdaad wel zo!quote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Die veiling is trouwens de perfecte manier om goedkoop aan spulletjes voor bijvoorbeeld een studentenwoning te komen. Er zijn weinig mensen die echt hoog gaan bieden voor de duurdere spullen (meubels en TV etc.) en als je meer dan 1000 euro op zak hebt en slim gaat bieden, kun je er heel wat uit halen.
die plasma tv is wel leukquote:Op zondag 24 december 2006 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Die veiling is trouwens de perfecte manier om goedkoop aan spulletjes voor bijvoorbeeld een studentenwoning te komen. Er zijn weinig mensen die echt hoog gaan bieden voor de duurdere spullen (meubels en TV etc.) en als je meer dan 1000 euro op zak hebt en slim gaat bieden, kun je er heel wat uit halen.
Jep, was Freek.quote:Op zondag 24 december 2006 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
die plasma tv is wel leuk![]()
maar vorig jaar werd er ook een hoop onzin geveild (appels bijvoorbeeld)
wie deed het toen ook weer? freek de jonge ofzo?
Dat zal inderdaad niet gaan. Dat systeem werkt namelijk alleen als ze uitzenden vanuit de vaste studio in Hilversum, niet bij locatie-uitzendingen.quote:Op zondag 24 december 2006 16:49 schreef Impry het volgende:
Is er nergens een playlist te vinden van alle platen die de afgelopen week te vinden zijn? Normaal wordt dat automatisch via 3fm.nl bijgehouden, maar kan dat nu niet zien.
Dan ben ik nog op tijd!quote:Op zondag 24 december 2006 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
17.05 begint de veiling.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Nou Sander, vond het ook zes onvergetelijke dagen maar van mij hoef je je volgend jaar niet meer uit te hongeren
Nee, zijn juist de twee leukste lama's!!quote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
de 2 minst leuke van de 4... beetje jammer zou dat zijn..
dan heb je geen smaak, Arie is hilarisch en Ruben van der Meer is ook superquote:Op zondag 24 december 2006 16:55 schreef Foeske het volgende:
[..]
Nee, zijn juist de twee leukste lama's!!![]()
hahaha ach hij had ook leuke momenten toch..quote:Op zondag 24 december 2006 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
uithongeren mag, als het maar niet weer op tv is.
volgens mij is dat anouk en postmenquote:Op zondag 24 december 2006 16:56 schreef alors het volgende:
Weet iemand van wie dat ah ah ah ah ah ah nummer is, wat je steeds hoort bij die gsus shirts? Ik las in een van de vorige topics Postmen, klopt dat? en weet iemand ook de titel?
Lekker slapenquote:Op zondag 24 december 2006 16:58 schreef N.icka het volgende:
Wat moet ik nou vannacht doen?
Smaken verschillen weet je nogquote:Op zondag 24 december 2006 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan heb je geen smaak, Arie is hilarisch en Ruben van der Meer is ook superdie andere 2 mwa mwa
ja toen ie sliep was ie op z'n leukstquote:Op zondag 24 december 2006 16:56 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
hahaha ach hij had ook leuke momenten toch..
Van mij wel. Hij is degene met de leukste cynische opmerkingen in het huis. Gerard doet aan carnavalshumor, dan hoor ik toch liever een leuke chagrijn als Sander.quote:Op zondag 24 december 2006 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Nou Sander, vond het ook zes onvergetelijke dagen maar van mij hoef je je volgend jaar niet meer uit te hongeren
Misschien zenden ze een leuke update uit die je kan bekijken.quote:
weer zo'n drukke nacht zekerquote:
Vannacht was Sander echt niet te pruimen hoor... natuurlijk zijn er een hoop dronkemanspraatjes op zaterdagnacht en hij kon dat totaal niet waarderenquote:Op zondag 24 december 2006 17:01 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij wel. Hij is degene met de leukste cynische opmerkingen in het huis. Gerard doet aan carnavalshumor, dan hoor ik toch liever een leuke chagrijn als Sander.
Het was iig erg vermakelijke tv s'nachtsquote:Op zondag 24 december 2006 17:01 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Misschien zenden ze een leuke update uit die je kan bekijken.![]()
Ik vind hem op de radio erg okeequote:Op zondag 24 december 2006 17:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Over Eddy Zoe gesproken.. die vind ik ook wel leuk voor in het huis, heb m nog nooit op de radio gehoord maar op tv is ie altijd wel leuk.
Mis ik net een mooi liedje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |