eerste jaar ook nietquote:Op zondag 24 december 2006 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
overigens het 1e jaar aten ze toch wel gewoon? Volgens mij hebben ze dat vorig jaar geintroduceerd...?
ze praat alleen wat apartquote:Op zondag 24 december 2006 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
niet mijn muziek maar wel een aardig koppie om naar te kijken
Shit. Welke?quote:
ja erg slecht!quote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef Kokstra het volgende:
België zend hun finale wel live uit op tv.. toch wel jammer dat het hier niet op Nederland 1 te zien is, heeft toch wel het meeste bereik.
was voorgaande jaren wel, denk dat nu sport voorgaat ofzo?quote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef Kokstra het volgende:
België zend hun finale wel live uit op tv.. toch wel jammer dat het hier niet op Nederland 1 te zien is, heeft toch wel het meeste bereik.
Preciesquote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ja erg slecht!
Dat schaatsen kan wel even wachten toch![]()
alles voor de kijkcijfers...quote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ja erg slecht!
Dat schaatsen kan wel even wachten toch![]()
ik ben vandaag naar mijn ouders gegaan! Daar kan ik het gelukkig op tv zienquote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
was voorgaande jaren wel, denk dat nu sport voorgaat ofzo?
daarom ook de deals met de kabelaars, alleen jammer dat niet elke kabelaar zich aan de afspraken houdt...
Ook voor ons te zien?quote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef Kokstra het volgende:
Heb nu pas door dat het 16:15 was in plaats van 17:15quote:Op zondag 24 december 2006 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die komt echt wel op de webcam straks.
de 2 minst leuke van de 4... beetje jammer zou dat zijn..quote:Op zondag 24 december 2006 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Tijl en Ruben N. alleen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |