quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
nee iddquote:Op zondag 24 december 2006 13:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jammer, maar je had toch geen geld meer?
O ja gister... en vorige week?quote:Op zondag 24 december 2006 13:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord won gister hoor, kan je van Ajax voorlopig nog niet zeggen.
http://teletekst.nos.nl/gif/images/818-01.gifquote:Op zondag 24 december 2006 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoeveel is het op den velden?
het schijnnt ergens gelijk te staanquote:Op zondag 24 december 2006 13:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoeveel is het op den velden?
Ajax is al langer de weg kwijtquote:Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef Jasza het volgende:
Vitesse scoort zo wel, Ajax is de weg kwijt
Vorige week niet, en Ajax dan op 28 augustus 2005?quote:
25 minquote:Op zondag 24 december 2006 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Als het nog langer dan 20 minuten is dan wint ajax wel.
Gedurfde uitspraakquote:Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Conclusie: Ajax en Feyenoord worden zeker geen kampioen
gefrustreerd?quote:Op zondag 24 december 2006 13:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vorige week niet, en Ajax dan op 28 augustus 2005?
Mijn punt: Feyenoord won gister, Ajax staat voorlopig op 2-2 dus jouw post over "pleziertjes ergens anders halen" slaat gewoon nergens op.
je bent lamquote:Op zondag 24 december 2006 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
11 tegen 11 geel zwart tegen blauw wit rood
quote:Op zondag 24 december 2006 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
11 tegen 11 geel zwart tegen blauw wit rood
quote:Op zondag 24 december 2006 13:51 schreef Roeni3 het volgende:
Kom op, Ajax!
quote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Arockalypse het volgende:
COME ON AFC !!
quote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Messenga het volgende:
Hup Ajax!
quote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Come on Ajax!
Ik heb dr ook lang over getwijfeld om het te durven zeggenquote:
vertel ?quote:Op zondag 24 december 2006 13:53 schreef venomsnake het volgende:
3-2 hangt in de luft
Koemanquote:
Goeie speler iddquote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Ludacriss het volgende:
Kaya speelt erg lekker.
Iets met edammer gatenkaas bij Ajax.quote:
Held!quote:Op zondag 24 december 2006 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb dr ook lang over getwijfeld om het te durven zeggen
Jij bent er dus ook eentje? Ik wist het welquote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat hier alleen joden zitten was al wel duidelijk hoor
zal wel jaquote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef Mr.Mills het volgende:
En toch wordt het zo 2-3.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat hier alleen joden zitten was al wel duidelijk hoor
quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij bent er dus ook eentje? Ik wist het wel.
Dankquote:
Eerlijk gezegd denk ik dat ook.quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef Mr.Mills het volgende:
dus jij wil zeggen dat je serieus op vitesse had ingezet om uit het rood te komenquote:Op zondag 24 december 2006 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop echt dat vitesse wint, ben ik uit het rood haha
Ik denk dat Ado Den Haag kampioen wordquote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dank
Oh ik doe er nog effe een schepje bovenop:
FC Twente wordt het ook niet!
En dat ze de meest overschatte doelman van de eredivisie hebben helpt ook niet mee.quote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iets met edammer gatenkaas bij Ajax.
Grappig dat waren niet mijn woorden.quote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grappig, volgens mij was jij de frustie.
[..]
Geitenkaas, volgens een bekend analyticusquote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iets met edammer gatenkaas bij Ajax.
Ik mag het hopen. Anders kunnen ze zich echt gaan richten op de play-offs al.quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef Mr.Mills het volgende:
ik had nog maar 4 euro saldo, en 6.30 als qoute was wel leukquote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat je serieus op vitesse had ingezet om uit het rood te komen.
jullie kakkerlakjes zijn echt dromers he.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Heracles doet het de laatste weken anders ook verrassend goedquote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Ado Den Haag kampioen word
EIJ ! Ook die van mij hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Winnen of verliezen! Ajax is mijn CLUB.
Wedden heeft niks met clubvoorkeur te maken maar gewoon inzetten op value odds.quote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat je serieus op vitesse had ingezet om uit het rood te komen.
jullie kakkerlakjes zijn echt dromers he.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Winnen of verliezen! Ajax is mijn CLUB.
rood staan is zo euhmm... Rotterdamsquote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik had nog maar 4 euro saldo, en 6.30 als qoute was wel leuk
2e geel voor vasthoudenquote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef Againzender het volgende:
en waarom?
domme hondquote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Ludacriss het volgende:
2de keer geel... stomme overtreding.
Het is toch wel leuk,quote:
Van de jupiler league, volgend jaar!quote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Ado Den Haag kampioen word
HeatWavequote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
maar nee, IK ben weer een azijnpisser hoor, flikker toch op man.
aan de andere kant: vasthouden is wel geel..... maar wordt gvd eens consequent daarin!quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
2x geel. Vasthouden. Vink trekt zoals de commentator eerlijk zegt wel makkelijk geel voor Ajacieden.
Amen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
op naar de 3-2
ik ben bekend met het principe van wedden op voetbalwedstrijden. ik waag ook graag een gokje,en heb er ook wel eens Feyenoord tussen staan. alleen gezien de statistieken voor de wedstrijd was het niet erg logisch dat Vitesse zou gaan winnen. nu mer de rode kaart en de 2-2 stand kan het natuurlijk wel alle kanten op.quote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wedden heeft niks met clubvoorkeur te maken maar gewoon inzetten op value odds.
Let maar eens op als Ajax een paar keer 5e ofzo wordt... Bovendien was vorig seizoen echt een rampseizoen hoor. 2 keer Feijenoord verslaan, de beker pakken, voorronde CL is zelfs redelijk goed te noemen toch?quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het is toch wel leuk,
Jarenlang liep iedereen te zeiken dat niemand voor Ajax meer zou zijn als we nog slechter gingen. Vorig seizoen was een drama, dit seizoen is ook nog niet geweldig maar toch blijft 90% er achter staan. Dus dat verhaal is ook weer de wereld uit geholpen
we haddeen het over een Rotterdams banksaldo dacht ik.quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vraag me af: zou er van Ajax iemand rood hebben gekregen?
Tis weer verschrikkelijk...quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vraag me af: zou er van Ajax iemand rood hebben gekregen?
futbol24.comquote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
En dan nét nu reclame onderbreking op Radio 1 he... misschien toch maar digitale TV enzo nemen.
Hou jij je mond maar..quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dank
Oh ik doe er nog effe een schepje bovenop:
FC Twente wordt het ook niet!
Vink fluit wel vaker wisselvallig in wedstrijden waaraan een top club mee speelt.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
aan de andere kant: vasthouden is wel geel..... maar wordt gvd eens consequent daarin!
Neem jij de kruik etc. mee naar het stadhuisplein? Ik heb nog wel paar handschoenen voor je over.quote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
'We lopen weer uit, we lopen weer uit'
Iedereen inhaken graag!
Als je nou is met verbeteringen kwam, ipv alleen maar roepen het is kut en weet ik veel wat...quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook een manier om de 9 miljoen van de CL terug te verdienen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef rompompom het volgende:
Sjezus, wat een josti, in vijf minuten twee keer geel pakkenLijkt wel of ze zelf geld hebben ingezet op een winst na achterstand van Vitesse
Honger? je hapt als een dollequote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Hou jij je mond maar..
Heracles staat haast onderaan..ze winnen haast niks
FC Twente daarintegen..staat 4de! ook al verliezen ze van Roda..
COME ON TWENTE ENSCHEDE!!!
![]()
Je doet steeds alsof onze opmerkingen je koud laten, maar uit dit soort uitspraken blijkt het tegenovergestelde. Een beetje assertiviteit mag wel, HW.quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
'quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Let maar eens op als Ajax een paar keer 5e ofzo wordt...
Goed plan.quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem jij de kruik etc. mee naar het stadhuisplein? Ik heb nog wel paar handschoenen voor je over.
Feyenoord is al heel lang geen vijfde meer geworden.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Ludacriss het volgende:
Vertonghen en Rosenberg... tja weet niet of die wat kunnen uitrichten.
Tering wat ben jij DOM. vorig jaar waren we 5e en de afgelopen jaren waren alles behalve goed en toch zat de ArenA redelijk gevuld.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Let maar eens op als Ajax een paar keer 5e ofzo wordt... Bovendien was vorig seizoen echt een rampseizoen hoor. 2 keer Feijenoord verslaan, de beker pakken, voorronde CL is zelfs redelijk goed te noemen toch?
Huntelaar is sowieso nr 1 die op moet rotten..quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Arockalypse het volgende:
Waar is Huntelaar als je 'm nodig hebt, grumbel.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je doet steeds alsof onze opmerkingen je koud laten, maar uit dit soort uitspraken blijkt het tegenovergestelde. Een beetje assertiviteit mag wel, HW.
Tja Excelsior en Zulte Waregem zijn hele moeilijke ploegen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Arockalypse het volgende:
Waar is Huntelaar als je 'm nodig hebt, grumbel.
Ja, want zij hebben HET LEGIOEN...quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
En om nou te zeggen dat de Kuip de laatste jaren elke wedstrijd bomvol zit
tsja . .quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Klaasjan doet het ook alleen in wedstrijden tegen de kleintjes dit seizoen?
hehequote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Maduro met een schitterende pass de tribune in
Als ie twee keer had gescoord vandaag, had Vitesse in het rijtje Zulte en Excelsior gekomen alszijnde kleintjes...quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om de 9 miljoen van de CL terug te verdienen.
Klopt, twee goals tegen Feyenoordquote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Vorig seizoen... (oh nee de play offs tellen alleen mee als t uitkomtquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord is al heel lang geen vijfde meer geworden.
Komt hij ook nog effe als mosterd na de maaltijdquote:Op zondag 24 december 2006 14:03 schreef Yoppertje het volgende:
knip
Ah, jij was de gelukkige vannacht?quote:
Dus Feijenoord is een kleintje en Vitesse een reus?quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Competitie wel jaquote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
ik ga hier niet eens op inquote:
Maar dat doet ie niet, verdomme.quote:Op zondag 24 december 2006 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ie twee keer had gescoord vandaag, had Vitesse in het rijtje Zulte en Excelsior gekomen alszijnde kleintjes...
quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, jij was de gelukkige vannacht?
AZ is een kleintje?quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Vergeet Feyenoord niet hequote:Op zondag 24 december 2006 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ie twee keer had gescoord vandaag, had Vitesse in het rijtje Zulte en Excelsior gekomen alszijnde kleintjes...
Ja, Ajax heeft hem niet gevraagd.quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Yoppertje het volgende:
snappen jullie nu waarom kluivert niet naar ajax wilde?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vorig seizoen... (oh nee de play offs tellen alleen mee als t uitkomt)
Doen jullie ook hoorquote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tering wat ben jij DOM. vorig jaar waren we 5e en de afgelopen jaren waren alles behalve goed en toch zat de ArenA redelijk gevuld.
Dat is gelul en dat weet je zelf ookquote:
Vorig jaar was Ajax 4e, en de Kuip zit ook behooorlijk vol hoor. Veel meer dan 40.000 man kunnen er niet in.quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tering wat ben jij DOM. vorig jaar waren we 5e en de afgelopen jaren waren alles behalve goed en toch zat de ArenA redelijk gevuld.
1) Iedereen vloekt en tiert, inderdaad, maar jij reageert op ons, mede-Ajacieden, terwijl wij dat op ons team doen. Daaruit blijkt duidelijk dat jij je behoorlijk bezig houdt met onze opinie tegenover jou, wat los staat van hoe wij tegenover Ajax staan. En wat ook duidelijk maakt dat je ondanks dat je zelf zegt dat onze posts je koud laten, dat helemaal niet waar is. Assertiviteit, dus, enzo.quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Iedereen vloekt en tiert erop los hier, maar ik ben "altijd' zo negatief.
je geeft in 3 min de wedstrijd weg, die kaartenverzamelaar doet weer zijn truukje en dan is het ook nog goed ook??
goedemorgen. dat is nou Kutvoetbalquote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Jajong het volgende:
Wtf is dit?
quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
goedemorgen. dat is nou Kutvoetbal
tja, we gaan voor een punt he!quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Wedstrijd is nu wel een stuk minder geworden nu Ajax totaal op de verdediging leunt.
quote:
Gisteravond:quote:
Beter oplettenquote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Dat is gelul en dat weet je zelf ookvriend van me gaat regelmatig naar feyenoord en zelfs die is niet zo hypocriet om te beweren dat het elke wedstrijd vol zit want dat is gewoon niet zo.
Jij bent goed op de hoogtequote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Yoppertje het volgende:
snappen jullie nu waarom kluivert niet naar ajax wilde?![]()
Dus komt de logische 3-2 zometeenquote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Wedstrijd is nu wel een stuk minder geworden nu Ajax totaal op de verdediging leunt.
Goede inhoudelijke post, HW.quote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]dag, geen idee waar j eheen gaat, maar ik blijf lekker hoor
.
Ga is weg..met jullie 1 - 0 tegen Heraclesquote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef venomsnake het volgende:
zooo, wat een mazzel heeft ajax daar...
jullie? wederom een quote die niet van mij is.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ga is weg..met jullie 1 - 0 tegen Heracles
Amen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte
Ajax wilde Kluivert niet
En ik zou me bek is gaan houden als PSV supporter, jarenlang die jongen (zelfs al speelde ie in Oranje) voor Moordenaar en weet ik veel wat uitgescholden, en dan nu doen of je neus bloed.
Waar is dat schoen opeet topic als je het nodig hebtquote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef Arockalypse het volgende:
Nog een keer dan, en als mijn virtuele aanmoedigingen niet helpen dan smijt ik m'n kerstboom door de raam.
COME ON AFC !!!!!1
Groningen was beter.quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ga is weg..met jullie 1 - 0 tegen Heracles
Man ga toch weg, ik hoor van genoeg Feyenoord supporters om me heen dat het er bij jullie ook al stukken leger is geworden.quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorig jaar was Ajax 4e, en de Kuip zit ook behooorlijk vol hoor. Veel meer dan 40.000 man kunnen er niet in.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De ''goddelijke'' Lazovic hebben we tot dusver niet in actie gezien
Dat is zo goed als vol, aangezien niet alle plaatsen bezet kunnen worden.quote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Gisteravond:
Arbiter: Toeschouwers:
Braamhaar 44.000
Praktisch uitverkocht dus.quote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Gisteravond:
Braamhaar 44.000
Boeiendquote:
44.000 verstandige mensenquote:Op zondag 24 december 2006 14:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Gisteravond:
Braamhaar 44.000
Feiten spreken voor zich. Als het uit verkocht is zitten er rond de 45.000 man.quote:Op zondag 24 december 2006 14:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man ga toch weg, ik hoor van genoeg Feyenoord supporters om me heen dat het er bij jullie ook al stukken leger is geworden.
Mag ook wel in een derbyquote:Op zondag 24 december 2006 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is zo goed als vol, aangezien niet alle plaatsen bezet kunnen worden.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Praktisch uitverkocht dus.
Volgens mij riep Houtman nog iets anders om trouwens
het kan ook ! en het gebeurt ook !quote:
nou, dan gaat dit de 39ste wordenquote:Op zondag 24 december 2006 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[Tele2 weetjes aan]
Ajax heeft al 38 uitwedstrijden niet gelijkgespeeld
[Tele2 weetjes uit]
quote:Op zondag 24 december 2006 14:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Waar is dat schoen opeet topic "kerstboom door de raam smijt topic" als je het nodig hebt
3-2 is comingquote:Op zondag 24 december 2006 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[Tele2 weetjes aan]
Ajax heeft al 38 uitwedstrijden niet gelijkgespeeld
[Tele2 weetjes uit]
blijft gelijk denk ikquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
3-2 is coming![]()
Sparta Praag uiit was trouwens wel gelijk.
Competitie.quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
3-2 is coming![]()
of verliezen gezien die 38 keer niet gelijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:09 schreef BigFire het volgende:
zou typisch Ajax zijn als ze dit nog winnen![]()
![]()
weer wat anders dan andy houtkampquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Roeni3 het volgende:
Die Evert ten Napel zit ook zwaar duidelijk te hopen op de winnende van Vitesse.
Wat ben jij voor nep-supporter zegquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
3-2 is coming![]()
is het zo erg? ik heb radio Gelredome aan ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Roeni3 het volgende:
Die Evert ten Napel zit ook zwaar duidelijk te hopen op de winnende van Vitesse.
ik wil de goden niet verzoekenquote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
of verliezen gezien die 38 keer niet gelijk
Beweert niemand, alleen jij doet net alsof de halve Kuip leeg is, terwijl die nagenoeg vol is.quote:
Wie niet?quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Roeni3 het volgende:
ik geloof toch nergens inquote:
maar hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor nep-supporter zegConstant loepen te roepen dat Ajax kan inpakken, dude shut up
![]()
Ach wat maakt het uit. Gezien het wedstrijdbeeld en de overmacht van Vitesse de 2e helft klopt dat toch?quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Roeni3 het volgende:
ik kan niet stoppen met naar je ava te kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 14:12 schreef Devrim_ het volgende:
Kom op ajax...
Hij begon te rukken toen Vitesse de 1-2 maakte en kwam klaar toen de 2-2 gescoord werd.quote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
is het zo erg? ik heb radio Gelredome aan ofzohele wedstrijd live
Gelijkspel zou terecht zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 14:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Gezien het wedstrijdbeeld en de overmacht van Vitesse de 2e helft klopt dat toch?
oke, jij draagt nu officieel verantwoording voor de einduitslag..quote:Op zondag 24 december 2006 14:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik geloof toch nergens in
ok, kom maar
Psst...heb clipjes geuploadquote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
ik kan niet stoppen met naar je ava te kijken
Ik ben de discussie niet begonnen over een lege kuip, ik geef alleen aan dat een volle kuip ook niet zo is.quote:Op zondag 24 december 2006 14:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beweert niemand, alleen jij doet net alsof de halve Kuip leeg is, terwijl die nagenoeg vol is.
nouquote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
ik kan niet stoppen met naar je ava te kijken
En dat in een tijdsbestek van 2 minutenquote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hij begon te rukken toen Vitesse de 1-2 maakte en kwam klaar toen de 2-2 gescoord werd.
pas op je bent een azijnpisserquote:Op zondag 24 december 2006 14:12 schreef Jnk18 het volgende:
lol deze wedstrijd... TYPISCH ajax.. staan voor in `1e helft en fucken het op in de 2e.. GEWELDIG HOOOOOOOOOOOOR wat een zondag... greaqt. fuckin bullshit!
Hij is idd niet leeg.quote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik ben de discussie niet begonnen over een lege kuip, ik geef alleen aan dat een volle kuip ook niet zo is.![]()
nouquote:
Idd, de amateurquote:Op zondag 24 december 2006 14:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat in een tijdsbestek van 2 minuten.
kunnen ze in de Kuip weer een doek makenquote:
Omhaaltje.quote:Op zondag 24 december 2006 14:14 schreef Arockalypse het volgende:
Ach, de blessuretijd moet nog komen. HUNTELAAR !!
Idd man.. hooop niet dat dit aangaat blijven anders wordt het nog een leuke 2e helft van het seizoen..................quote:Op zondag 24 december 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
pas op je bent een azijnpisser.
Het is toch debiel dat 2 wedstrijden achter elkaar je in de eerste helft heer en meester bent en na de rust niet meer kan voetlballen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |