weer wat anders dan andy houtkampquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Roeni3 het volgende:
Die Evert ten Napel zit ook zwaar duidelijk te hopen op de winnende van Vitesse.
Wat ben jij voor nep-supporter zegquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
3-2 is coming![]()
Sparta Praag uiit was trouwens wel gelijk.
is het zo erg? ik heb radio Gelredome aan ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Roeni3 het volgende:
Die Evert ten Napel zit ook zwaar duidelijk te hopen op de winnende van Vitesse.
ik wil de goden niet verzoekenquote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
of verliezen gezien die 38 keer niet gelijk
Beweert niemand, alleen jij doet net alsof de halve Kuip leeg is, terwijl die nagenoeg vol is.quote:
Wie niet?quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Roeni3 het volgende:
ik geloof toch nergens inquote:
maar hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor nep-supporter zegConstant loepen te roepen dat Ajax kan inpakken, dude shut up
![]()
Ach wat maakt het uit. Gezien het wedstrijdbeeld en de overmacht van Vitesse de 2e helft klopt dat toch?quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Roeni3 het volgende:
ik kan niet stoppen met naar je ava te kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 14:12 schreef Devrim_ het volgende:
Kom op ajax...
Hij begon te rukken toen Vitesse de 1-2 maakte en kwam klaar toen de 2-2 gescoord werd.quote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
is het zo erg? ik heb radio Gelredome aan ofzohele wedstrijd live
Gelijkspel zou terecht zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 14:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Gezien het wedstrijdbeeld en de overmacht van Vitesse de 2e helft klopt dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |