domme hondquote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Ludacriss het volgende:
2de keer geel... stomme overtreding.
Het is toch wel leuk,quote:
Van de jupiler league, volgend jaar!quote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Ado Den Haag kampioen word
HeatWavequote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
maar nee, IK ben weer een azijnpisser hoor, flikker toch op man.
aan de andere kant: vasthouden is wel geel..... maar wordt gvd eens consequent daarin!quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
2x geel. Vasthouden. Vink trekt zoals de commentator eerlijk zegt wel makkelijk geel voor Ajacieden.
Amen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
op naar de 3-2
ik ben bekend met het principe van wedden op voetbalwedstrijden. ik waag ook graag een gokje,en heb er ook wel eens Feyenoord tussen staan. alleen gezien de statistieken voor de wedstrijd was het niet erg logisch dat Vitesse zou gaan winnen. nu mer de rode kaart en de 2-2 stand kan het natuurlijk wel alle kanten op.quote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wedden heeft niks met clubvoorkeur te maken maar gewoon inzetten op value odds.
Let maar eens op als Ajax een paar keer 5e ofzo wordt... Bovendien was vorig seizoen echt een rampseizoen hoor. 2 keer Feijenoord verslaan, de beker pakken, voorronde CL is zelfs redelijk goed te noemen toch?quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het is toch wel leuk,
Jarenlang liep iedereen te zeiken dat niemand voor Ajax meer zou zijn als we nog slechter gingen. Vorig seizoen was een drama, dit seizoen is ook nog niet geweldig maar toch blijft 90% er achter staan. Dus dat verhaal is ook weer de wereld uit geholpen
we haddeen het over een Rotterdams banksaldo dacht ik.quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vraag me af: zou er van Ajax iemand rood hebben gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |