domme hondquote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Ludacriss het volgende:
2de keer geel... stomme overtreding.
Het is toch wel leuk,quote:
Van de jupiler league, volgend jaar!quote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Ado Den Haag kampioen word
HeatWavequote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
maar nee, IK ben weer een azijnpisser hoor, flikker toch op man.
aan de andere kant: vasthouden is wel geel..... maar wordt gvd eens consequent daarin!quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
2x geel. Vasthouden. Vink trekt zoals de commentator eerlijk zegt wel makkelijk geel voor Ajacieden.
Amen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
op naar de 3-2
ik ben bekend met het principe van wedden op voetbalwedstrijden. ik waag ook graag een gokje,en heb er ook wel eens Feyenoord tussen staan. alleen gezien de statistieken voor de wedstrijd was het niet erg logisch dat Vitesse zou gaan winnen. nu mer de rode kaart en de 2-2 stand kan het natuurlijk wel alle kanten op.quote:Op zondag 24 december 2006 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wedden heeft niks met clubvoorkeur te maken maar gewoon inzetten op value odds.
Let maar eens op als Ajax een paar keer 5e ofzo wordt... Bovendien was vorig seizoen echt een rampseizoen hoor. 2 keer Feijenoord verslaan, de beker pakken, voorronde CL is zelfs redelijk goed te noemen toch?quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het is toch wel leuk,
Jarenlang liep iedereen te zeiken dat niemand voor Ajax meer zou zijn als we nog slechter gingen. Vorig seizoen was een drama, dit seizoen is ook nog niet geweldig maar toch blijft 90% er achter staan. Dus dat verhaal is ook weer de wereld uit geholpen
we haddeen het over een Rotterdams banksaldo dacht ik.quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vraag me af: zou er van Ajax iemand rood hebben gekregen?
Tis weer verschrikkelijk...quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vraag me af: zou er van Ajax iemand rood hebben gekregen?
futbol24.comquote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
En dan nét nu reclame onderbreking op Radio 1 he... misschien toch maar digitale TV enzo nemen.
Hou jij je mond maar..quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dank
Oh ik doe er nog effe een schepje bovenop:
FC Twente wordt het ook niet!
Vink fluit wel vaker wisselvallig in wedstrijden waaraan een top club mee speelt.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
aan de andere kant: vasthouden is wel geel..... maar wordt gvd eens consequent daarin!
Neem jij de kruik etc. mee naar het stadhuisplein? Ik heb nog wel paar handschoenen voor je over.quote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
'We lopen weer uit, we lopen weer uit'
Iedereen inhaken graag!
Als je nou is met verbeteringen kwam, ipv alleen maar roepen het is kut en weet ik veel wat...quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook een manier om de 9 miljoen van de CL terug te verdienen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef rompompom het volgende:
Sjezus, wat een josti, in vijf minuten twee keer geel pakkenLijkt wel of ze zelf geld hebben ingezet op een winst na achterstand van Vitesse
Honger? je hapt als een dollequote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Hou jij je mond maar..
Heracles staat haast onderaan..ze winnen haast niks
FC Twente daarintegen..staat 4de! ook al verliezen ze van Roda..
COME ON TWENTE ENSCHEDE!!!
![]()
Je doet steeds alsof onze opmerkingen je koud laten, maar uit dit soort uitspraken blijkt het tegenovergestelde. Een beetje assertiviteit mag wel, HW.quote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef HeatWave het volgende:
'quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Let maar eens op als Ajax een paar keer 5e ofzo wordt...
Goed plan.quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem jij de kruik etc. mee naar het stadhuisplein? Ik heb nog wel paar handschoenen voor je over.
Feyenoord is al heel lang geen vijfde meer geworden.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Ludacriss het volgende:
Vertonghen en Rosenberg... tja weet niet of die wat kunnen uitrichten.
Tering wat ben jij DOM. vorig jaar waren we 5e en de afgelopen jaren waren alles behalve goed en toch zat de ArenA redelijk gevuld.quote:Op zondag 24 december 2006 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Let maar eens op als Ajax een paar keer 5e ofzo wordt... Bovendien was vorig seizoen echt een rampseizoen hoor. 2 keer Feijenoord verslaan, de beker pakken, voorronde CL is zelfs redelijk goed te noemen toch?
Huntelaar is sowieso nr 1 die op moet rotten..quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Arockalypse het volgende:
Waar is Huntelaar als je 'm nodig hebt, grumbel.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je doet steeds alsof onze opmerkingen je koud laten, maar uit dit soort uitspraken blijkt het tegenovergestelde. Een beetje assertiviteit mag wel, HW.
Tja Excelsior en Zulte Waregem zijn hele moeilijke ploegen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef Arockalypse het volgende:
Waar is Huntelaar als je 'm nodig hebt, grumbel.
Ja, want zij hebben HET LEGIOEN...quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
En om nou te zeggen dat de Kuip de laatste jaren elke wedstrijd bomvol zit
tsja . .quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Klaasjan doet het ook alleen in wedstrijden tegen de kleintjes dit seizoen?
hehequote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Maduro met een schitterende pass de tribune in
Als ie twee keer had gescoord vandaag, had Vitesse in het rijtje Zulte en Excelsior gekomen alszijnde kleintjes...quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om de 9 miljoen van de CL terug te verdienen.
Klopt, twee goals tegen Feyenoordquote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Vorig seizoen... (oh nee de play offs tellen alleen mee als t uitkomtquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord is al heel lang geen vijfde meer geworden.
Komt hij ook nog effe als mosterd na de maaltijdquote:Op zondag 24 december 2006 14:03 schreef Yoppertje het volgende:
knip
Ah, jij was de gelukkige vannacht?quote:
Dus Feijenoord is een kleintje en Vitesse een reus?quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Competitie wel jaquote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
ik ga hier niet eens op inquote:
Maar dat doet ie niet, verdomme.quote:Op zondag 24 december 2006 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ie twee keer had gescoord vandaag, had Vitesse in het rijtje Zulte en Excelsior gekomen alszijnde kleintjes...
quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, jij was de gelukkige vannacht?
AZ is een kleintje?quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Vergeet Feyenoord niet hequote:Op zondag 24 december 2006 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ie twee keer had gescoord vandaag, had Vitesse in het rijtje Zulte en Excelsior gekomen alszijnde kleintjes...
Ja, Ajax heeft hem niet gevraagd.quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Yoppertje het volgende:
snappen jullie nu waarom kluivert niet naar ajax wilde?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vorig seizoen... (oh nee de play offs tellen alleen mee als t uitkomt)
Doen jullie ook hoorquote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tering wat ben jij DOM. vorig jaar waren we 5e en de afgelopen jaren waren alles behalve goed en toch zat de ArenA redelijk gevuld.
Dat is gelul en dat weet je zelf ookquote:
Vorig jaar was Ajax 4e, en de Kuip zit ook behooorlijk vol hoor. Veel meer dan 40.000 man kunnen er niet in.quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tering wat ben jij DOM. vorig jaar waren we 5e en de afgelopen jaren waren alles behalve goed en toch zat de ArenA redelijk gevuld.
1) Iedereen vloekt en tiert, inderdaad, maar jij reageert op ons, mede-Ajacieden, terwijl wij dat op ons team doen. Daaruit blijkt duidelijk dat jij je behoorlijk bezig houdt met onze opinie tegenover jou, wat los staat van hoe wij tegenover Ajax staan. En wat ook duidelijk maakt dat je ondanks dat je zelf zegt dat onze posts je koud laten, dat helemaal niet waar is. Assertiviteit, dus, enzo.quote:Op zondag 24 december 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Iedereen vloekt en tiert erop los hier, maar ik ben "altijd' zo negatief.
je geeft in 3 min de wedstrijd weg, die kaartenverzamelaar doet weer zijn truukje en dan is het ook nog goed ook??
goedemorgen. dat is nou Kutvoetbalquote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Jajong het volgende:
Wtf is dit?
quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
goedemorgen. dat is nou Kutvoetbal
tja, we gaan voor een punt he!quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Wedstrijd is nu wel een stuk minder geworden nu Ajax totaal op de verdediging leunt.
quote:
Gisteravond:quote:
Beter oplettenquote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Dat is gelul en dat weet je zelf ookvriend van me gaat regelmatig naar feyenoord en zelfs die is niet zo hypocriet om te beweren dat het elke wedstrijd vol zit want dat is gewoon niet zo.
Jij bent goed op de hoogtequote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Yoppertje het volgende:
snappen jullie nu waarom kluivert niet naar ajax wilde?![]()
Dus komt de logische 3-2 zometeenquote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Wedstrijd is nu wel een stuk minder geworden nu Ajax totaal op de verdediging leunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |