Goed uiteinde enzo.quote:Op zondag 24 december 2006 12:49 schreef Lithion het volgende:
Tot zover mijn bijdragen voor 2006.
Mijn bijdrages zijn plaats- en tijdsonafhankelijk.quote:
Dat heb ik gemerkt.quote:Op zondag 24 december 2006 14:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn bijdrages zijn plaats- en tijdsonafhankelijk.
Een theorie kan niet praten.quote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Monidique het volgende:
De snaartheorie zegt dat je op gelijktijdige momenten op verschillende plekken hetzelfde kan posten.
Wat word ik toch moe van dat mens. En ze wordt met de dag lelijker.quote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Autodidact het volgende:
Ik meld even dat Mirjam Sterk en dom wicht is.
Doei.
2,2% maar? Op een inflatie van 4%quote:
Dan ben je gewoon de juiste theorie nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een theorie kan niet praten.
Voodoo-wijk in Amsterdamquote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat word ik toch moe van dat mens. En ze wordt met de dag lelijker.
"Secularisme is ook een geloof" en dat soort...quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Monidique het volgende:
He-ze zeit den?
Die zijn op.quote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef Monidique het volgende:
Een alinea proza...
Nee, maar het viel me nog eens extra op toen ik dat essay aan het lezen was.quote:Op zondag 24 december 2006 16:47 schreef Monidique het volgende:
Dat is geen nieuw verschijnsel.
Maar je kunt vrede vinden in het feit dat het kwade ook weg zal gaan.quote:Op zondag 24 december 2006 16:51 schreef Apropos het volgende:
Al het goede verdwijnt.
Met die gedachte neem ik dan maar afscheid. Eet smakelijk.quote:Op zondag 24 december 2006 16:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar je kunt vrede vinden in het feit dat het kwade ook weg zal gaan.
Maar ondertussen!quote:Op zondag 24 december 2006 17:27 schreef kLowJow het volgende:
Het was vandaag niet gek druk in de stad.
quote:Marines ‘Massacre’ Trial Inspires Qaeda, Sadr
by Scott Ott
(2006-12-22) — A day after eight U.S. Marines were charged in connection with the killing of 20 Iraqi civilians in Haditha last November, al Qaeda and Shiite cleric Moktada al-Sadr announced they would begin prosecuting their own fighters who “inadvertently cause civilian deaths” in a series of “jihadi atrocity trials.”
On the morning of November 19, 2005, Marines in a convoy responded to an ambush that killed a member of their unit by conducting a house-to-house search for enemy fighters, who often hide among women and children, and always dress as civilians. If convicted by a military tribunal of unpremeditated murder, four of the Marines charged could face life in prison.
In a joint statement, Mr. al-Sadr’s Mahdi Army and al-Qaeda in Iraq said, “If the Great Satan can bring its troops to justice for violating rules of engagement, then so can we. It’s against our rules and our religion to inadvertently kill innocent civilians in war time.”
“We will prosecute any suicide bomber who accidentally, rather than intentionally, kills civilians,” the statement said. “We have sent them to commit premeditated atrocity and massacre and we expect them to operate according to those rules of engagement.”
The terror groups acknowledged they may have to conduct some of the trials posthumously, “but if any of our martyrs are found guilty, we can always execute justice on their surviving relatives.”
Communisme is iets menselijks. En dat is nu net het probleem van de mens, de mens zelf.quote:Op zondag 24 december 2006 17:34 schreef Apropos het volgende:
Dit vind ik wel een leuk T-shirt:
[afbeelding]
De overige delen van de reeks zijn niet zo bijzonder.
quote:Op zondag 24 december 2006 18:50 schreef Apropos het volgende:
Hoe moet ik dat weten? Afgezien van het feit dat jullie allebei oerlelijk zijn.
quote:Nee, ik dacht eerder aan M en Yildiz (kloons van elkaar?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |