Zo gek als een deurquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:03 schreef Aoristus het volgende:
Die Bonnie st. Clair is al flink in de lorum
Dat jasjequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:11 schreef milagro het volgende:
cool, dit is echt de 1e keer dat ik die zanger zie
Nou, dat leek me wel ja.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:05 schreef golfer het volgende:
Bonnie St. Clair was volgens mij weer eens bezopen.![]()
Of ze is gestoord.Maar ik denk dat beide opties mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:22 schreef arneaux het volgende:
Ah hier verder dus.
Bonnie had 'm weer goed hangen..
kiet ritsarsssssquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:22 schreef arneaux het volgende:
Ah hier verder dus.
Bonnie had 'm weer goed hangen..
Combinatie dus.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of ze is gestoord.Maar ik denk dat beide opties mogelijk zijn.
Of een drankverbod. Ze mag kiezen.quote:
eensquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Gemerged, en Bonnie moet een tv-verbod krijgen.![]()
Omdat? t Levert toch vermaak op?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Nee joh ik kijk al uit naar haar serie met Viola. Dat wordt genieten shmoopy.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Zit je niet te luisteren naar de lijst dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:46 schreef D.Rose het volgende:
De tip van Mathijs; op de radio 2 site staan allemaal intro's om het intro spel mee te doen.
Goede tip vind ik, maar dat kan ook zijn omdat ik er best goed in ben
Wij vermaken ons er al meer dan een uur mee
na 18:00u luister ik nooit radio, tenzij ik in de auto zitquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zit je niet te luisteren naar de lijst dan?
Absoluut, maar dat is dan omdat het in een afgebakend hokje is, 1 programma, ik wil haar in echt leuke programma's gewoon niet tegenkomen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee joh ik kijk al uit naar haar serie met Viola. Dat wordt genieten shmoopy.
Wanneer eens niet ??quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:05 schreef golfer het volgende:
Gezien het aantal posts wat tong80 gemaakt heeft, was het blijkbaar wel een leuke aflevering?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee joh ik kijk al uit naar haar serie met Viola. Dat wordt genieten shmoopy.
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:26 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Gezien het aantal posts wat tong80 gemaakt heeft, was het blijkbaar wel een leuke aflevering?
Ik hoop alleen niet dat Claudia de Brey ineens plotseling langskomt in dit programma. Dit is van Matthijs!
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:05 schreef golfer het volgende:
moest ik ook erg om lachenquote:Op woensdag 27 december 2006 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Bonnie is gewoon echt hilarisch!
De clip van Huilen is voor jou te laat is ook geweldig!Dat volkomen uitdrukkingsloze gezicht van Corry Konings!
Iddquote:Op woensdag 27 december 2006 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Bonnie is gewoon echt hilarisch!
De clip van Huilen is voor jou te laat is ook geweldig!Dat volkomen uitdrukkingsloze gezicht van Corry Konings!
Dat is 'm ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef golfer het volgende:
Ik zie Huup Stapel ook?
Zingen is hij ook al zo'n ster in.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:08 schreef golfer het volgende:
Joost Prinsen zijn Engelse uitspraak.![]()
Misschien goochelt hij zichzelf wel ter plekke weg.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
He jippie, Hans Kazan morgen. Toch jammer dat die nog steeds zo nu en dan op tv verschijnt.
Prachtigquote:
juist nietquote:Op woensdag 27 december 2006 20:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alleen mogen die clips wel iets korter![]()
Gewoon een mooie, lieve man.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef Ole het volgende:
Mooi zingen kan die!
Beetje tegenstrijdige smiliequote:
Zapgeneratiequote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdige smilie
Ik heb liever wat toffere verhalen o.i.d
En die clips zelf zijn tof alleen duren sommige ietwat te lang
Hans Kazan én Jan Mulder. Ik vind het zo erg dat ik een verjaardag heb.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
He jippie, Hans Kazan morgen. Toch jammer dat die nog steeds zo nu en dan op tv verschijnt.
Ik wil juist clips zienquote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdige smilie
Ik heb liever wat toffere verhalen o.i.d
En die clips zelf zijn tof alleen duren sommige ietwat te lang
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:12 schreef Vogel87 het volgende:
Die puntentelling klopte inderdaad niet, maar ze hebben volgens mij een vraag eruit geknipt, aangezien die door iemand uit het publiek werd voorgezegd. Maar Monica had dat punt er in eerste instantie wel bij opgeteld, schijnbaar. Ach, boeit ook niet veel![]()
Maar die truc met die sigaret en die kaart maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef Aoristus het volgende:
sukkel, iedereen kent toch van Morrison
Hij is vast lief voor de kinderenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar die truc met die sigaret en die kaart maakt een hoop goed.
Ongelofelijk eigenlijk...
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef golfer het volgende:
Er is weer vreselijk veel geknipt in de quiz, want er klopt niets van de puntentelling.
Ik zat me af te vragen of ze het gedaan zouden hebben toen de clip begon, maar inderdaad. Zal ook wel niet zoveel werk zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
Gauw nog even iets over James Brown zijn overlijden er tussen geplakt.
Terecht dat die wat aandacht krijgtquote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
Gauw nog even iets over James Brown zijn overlijden er tussen geplakt.
Zekerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Terecht dat die wat aandacht krijgt![]()
Hmm dat vond ik persoonlijk toch wel het minste van de hele aflevringquote:
Fantįstischquote:
Dat was idd twee jaar terug, denk ik . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
Fantįstisch![]()
En Randy Bachman weer, die vertelde vorig jaar (of het jaar ervoor?) ook al zo smakelijk over You ain't seen nothing yet, een pesterijtje omdat zijn broer zo stotterde. Leuke vent.
Ja, die vent met dat snorretje zou op Hitler lijken, maar zelf had ie Charlie Chaplin in gedachtenquote:
Ik was nog klein toen ze een redelijke hit hadden met 'This town...", maar ik associeerde hem altijd meer met een Buster Keaton/ Errol Flyn dan met Hitler.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die vent met dat snorretje zou op Hitler lijken, maar zelf had ie Charlie Chaplin in gedachten
Een beetje wel. Maar zijn boek: "Grijsgedraaid" is verre van arrogant en de moeite waard. In feite een verzameling van verhalen van de gefilmde items over songs van voorgaande jaren, maar fdan veel uitgebreider. Leuke CD erbij!quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
Of een drankverbod. Ze mag kiezen.
Ligt het aan mij of wordt Leo Blokhuis elke keer als hij op tv is een beetje arroganter?
Was best een prima band destijds.quote:
Ik ookquote:
Prachtig in al zijn eenvoud.quote:
Heeeeeeeeeeyquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef Copycat het volgende:
The Sweet. Ik vond de zanger vroeger altijd zo, tja, sweet.
![]()
Ja, en Fly Too High vind ik nog mooier.quote:
Andere is gesloopt door Bonniequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef D.Rose het volgende:
nieuw belletje?
behalve een schande is het ook erg vreemdquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een schande dat Radiohead niet in de top 2000 staat, maar al die ouwe knarren met ziekenfondsbrilletjes worden wel moeiteloos geadopteerd
vinden Matthijs en zijn collega's daar ook hoor! Zeiden ze net.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een schande dat Radiohead niet in de top 2000 staat, maar al die ouwe knarren met ziekenfondsbrilletjes worden wel moeiteloos geadopteerd
volgens mij waren ze daar al gebruiktquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef Aoristus het volgende:
Madonna, met haar toen nieuwe tieten
Onzin, ze kunnen de microfoon zo neerleggenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef Ole het volgende:
[..]
vinden Matthijs en zijn collega's daar ook hoor! Zeiden ze net.
Eerst die lelijkerd met haar 17 complex, nu Barbara Streisčnd. Claudia zit overigens ook niet voor niets bij de radio..quote:
Ze zit wel voor niets bij de radio hoor, ze mag daar zo weg als het aan mij ligtquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Eerst die lelijkerd met haar 17 complex, nu Barbara Streisčnd. Claudia zit overigens ook niet voor niets bij de radio..
prachtige zinquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Aoristus het volgende:
I swear (well he means) At this moment you mean everything,
With you in that dress my thoughts I confess verge on dirty
lalalala
Die heeft ie op zakquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:16 schreef milagro het volgende:
[..]
prachtige zindaar leent het NL's zich toch niet voor
Heeeeeeeeeeyquote:
Dat geloof ik meteen. Lijkt me een warme persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:22 schreef D.Rose het volgende:
Al is cool. We botste ooit tegen elkaar aan, toen bood hij mij zijn verontschuldigingen aan
Louis Armstrongquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:23 schreef Martinello het volgende:
Sting imiteert Fats Domino
Wel tof dat ze er openlijk voor durfde uit te komenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:34 schreef Cee het volgende:
Je hoorde het publiek Claudia heimelijk uitlachen met haar loenzende Babs-obsessie. Ach ja, ieder z'n meug.
Zat er dit jaar alweer wijn in je kerstpakket?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:46 schreef Liejannuh het volgende:
geweodlig
Ja. Maar die heb ik nog niet op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zat er dit jaar alweer wijn in je kerstpakket?
Noem er eens een paarquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:19 schreef neusvleugel het volgende:
Blijft me verbazen hoe hoog sommige crap-nummers (nog steeds) scoren, maar stiekem is het best vermakelijk allemaal
Let maar op, dat vreselijk gare queen nummer staat vast weer op 1.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:19 schreef neusvleugel het volgende:
Blijft me verbazen hoe hoog sommige crap-nummers (nog steeds) scoren, maar stiekem is het best vermakelijk allemaal
Ja, maar tijdens dat vreselijke gare nummer van Queen, zit jij vast niet meer aan de radio gekluisterd!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Let maar op, dat vreselijk gare queen nummer staat vast weer op 1.
De opening had ook weer een leuk nummer dat er gewoon in had gemoeten. Dat gejengel van Crowded House kennen we ook wel. Don't dream it's over zal er ook wel in staan..
Ik neem niet eens de moeite om de radio aan te zetten, ik ga voor de plaatjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, maar tijdens dat vreselijke gare nummer van Queen, zit jij vast niet meer aan de radio gekluisterd!
Ik vind de variatie in de lijst altijd zo leuk! Ik heb zelfs vanmiddag de radio niet uitgezet toen BZN voorbij kwam!En mijn moeder begon op een gegeven moment ook ineens mee te zingen tijdens het appels schillen voor de appeltaart!
Dat maakt de lijst leukt!
het is net een soort mr Ed he?quote:
Eens.quote:
Totaal geen benul van de popgeschiedenis.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:58 schreef Soul79 het volgende:
Jezus wat een domme dozen.
crap-nummers of vermakelijk? soms gaat dat hand in hand hequote:
Aaaah, vreselijkste nummer allertijden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:03 schreef Aoristus het volgende:
4 non blondes, dat hoeft nou ook weer niet, dat gepiep
the Spindoctors hoor je toch ook als reklamedeuntje. Zelfde formulequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:05 schreef neusvleugel het volgende:
Dat is toch allang voorbij inmiddels? Of hebben ze meer dan 1 liedje gemaakt?
Geweldig liedje is dat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:03 schreef Aoristus het volgende:
4 non blondes, dat hoeft nou ook weer niet, dat gepiep
Ik denk dat er maar weinig nummers uit je profiel in de top 2000 staan eigenlijk..quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Geweldig liedje is dat.![]()
Ach ik ga gewoon niet zo met de meute mee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig nummers uit je profiel in de top 2000 staan eigenlijk..
quote:
quote:
Golfer, ik heb het helemaal met je eensquote:
Tenenkrommend slecht was dat . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:58 schreef Soul79 het volgende:
Jezus wat een domme dozen.
En dan in die tekstbox vermelden dat First rays of a new rising sun nooit uitgekomen is. Ik heb hier toch echt een cd van Hendrix met die titel in de kast staan. Uitgekomen ergens eind jaren '90 volgens mij. Goede cd overigens.quote:
Vond dat nu juist wel aardig. Die hemelse klanken van Bach en Rachmaninov die voor heel even die duffe, belegen Radio 2 meuk wegbliezen. Erg verfrissendquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef ThunderChild het volgende:
Voor de rest was het wel aardig, alleen die "Leo Blokhuis school" vond ik wat minder . . .![]()
Niet alleen van de popgeschiedenis.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Totaal geen benul van de popgeschiedenis.
Was het aardig, maar het kwam er niet echt uit . . .quote:Op zondag 31 december 2006 03:39 schreef Soul79 het volgende:
Vond dat nu juist wel aardig. Die hemelse klanken van Bach en Rachmaninov die voor heel even die duffe, belegen Radio 2 meuk wegbliezen. Erg verfrissend![]()
Ze zijn te dom om dat te beseffen . . .quote:Op zondag 31 december 2006 04:33 schreef tong80 het volgende:
Dat zo'n Irene van der Laar daar durft te gaan zitten. Sommige mensen hebben geen schaamte.
Denk ik ookquote:Op zondag 31 december 2006 04:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze zijn te dom om dat te beseffen . . .![]()
Was zeer zeker een mooie wagenquote:
Deze dus. Gisteren weer eens opgezet en het blijft tof. Vroeger helemaal grijs gedraaid (ik was een jaar of 13 toen ik 'm kocht, het was dus een van mijn eerste cd's.)quote:Op zondag 31 december 2006 02:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan in die tekstbox vermelden dat First rays of a new rising sun nooit uitgekomen is. Ik heb hier toch echt een cd van Hendrix met die titel in de kast staan. Uitgekomen ergens eind jaren '90 volgens mij. Goede cd overigens.
Neequote:Op zondag 31 december 2006 15:11 schreef Radegast het volgende:
Het Top2000-concert op NED3 vanavond is dat live?
Dat was best wel beschamend ja.quote:Op zondag 31 december 2006 10:13 schreef Cee het volgende:
Ik dacht "wie is die bolle kop?", had Irene van der Laar niet herkend.
Leuke aflevering van gisteren, ik wist niet dat Ben E King nog leefde!Verder vind ik het altijd zo'n zwakke opmerking van mensen (dit keer Sara Kroos) die een oud liedje horen en meteen blčren dat ze die niet kennen want dat was 'voor mijn tijd'.
Een tijdje terug ook met Jan-Jaap van der Wal, die dat riep nadat ie Radar Love van The Golden Earring niet herkende...quote:Op zondag 31 december 2006 10:13 schreef Cee het volgende:
Verder vind ik het altijd zo'n zwakke opmerking van mensen (dit keer Sara Kroos) die een oud liedje horen en meteen blčren dat ze die niet kennen want dat was 'voor mijn tijd'.
Ik had 'm gelijk eenquote:Op zondag 31 december 2006 15:56 schreef Radegast het volgende:
Een tijdje terug ook met Jan-Jaap van der Wal, die dat riep nadat ie Radar Love van The Golden Earring niet herkende...Weet niet meer in welk programma dat was.
En het rare is dat zulk soort mensen daar op de 1 of andere manier nog trots op is ook. Ze vinden hun eigen desinteresse in alles wat zich voor hun geboorte afspeelde vaak zelfs positief, als blijk van bij-de-tijd-zijn en niet-in-het-verleden-blijven-hangen. Ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 15:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een tijdje terug ook met Jan-Jaap van der Wal, die dat riep nadat ie Radar Love van The Golden Earring niet herkende...Weet niet meer in welk programma dat was.
niet lelijk genoeg?quote:Op zondag 31 december 2006 19:39 schreef Aoristus het volgende:
bitter sweet symphony, wat had die gast een fantastische kop om eens flink op te beuken
Mathijs is duidelijk zichzelf niet vandaagquote:Op zondag 31 december 2006 19:44 schreef Soul79 het volgende:
'De muziek wordt steeds beter', zegt Matthijs.
En dan komt Oasismet Wonderwall nog wel
![]()
Ron was goed hčquote:Op zondag 31 december 2006 19:42 schreef Copycat het volgende:
Santana's versie van She's not there
Mijn favoriete meezinger op de speeltuinschommel! Samen met Kiss' I was made ... en Dokter Bernard van Bonny St Claire.
Hij heeft het ook erg druk: DWDD, dit en straks nog het concert.quote:Op zondag 31 december 2006 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mathijs is duidelijk zichzelf niet vandaag
quote:
Alleen dit is toch live?quote:Op zondag 31 december 2006 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het ook erg druk: DWDD, dit en straks nog het concert.
Gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 31 december 2006 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Maar de "nee... Nee... NEEEEEE" van Bonnie was beter!
Ik baal bijna dat ik nu weg moet. Hopelijk ben ik volgend jaar op tijd ontwaakt voor de herhaling.
Leuke vent juist.quote:
Nee, het is een lul en hij moet dood. Voorlopig is het ook goed als hij zich niet meer zo irritant mengt in 3voor12quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |