quote:
quote:
Golfer, ik heb het helemaal met je eensquote:
Tenenkrommend slecht was dat . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:58 schreef Soul79 het volgende:
Jezus wat een domme dozen.
En dan in die tekstbox vermelden dat First rays of a new rising sun nooit uitgekomen is. Ik heb hier toch echt een cd van Hendrix met die titel in de kast staan. Uitgekomen ergens eind jaren '90 volgens mij. Goede cd overigens.quote:
Vond dat nu juist wel aardig. Die hemelse klanken van Bach en Rachmaninov die voor heel even die duffe, belegen Radio 2 meuk wegbliezen. Erg verfrissendquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef ThunderChild het volgende:
Voor de rest was het wel aardig, alleen die "Leo Blokhuis school" vond ik wat minder . . .![]()
Niet alleen van de popgeschiedenis.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Totaal geen benul van de popgeschiedenis.
Was het aardig, maar het kwam er niet echt uit . . .quote:Op zondag 31 december 2006 03:39 schreef Soul79 het volgende:
Vond dat nu juist wel aardig. Die hemelse klanken van Bach en Rachmaninov die voor heel even die duffe, belegen Radio 2 meuk wegbliezen. Erg verfrissend![]()
Ze zijn te dom om dat te beseffen . . .quote:Op zondag 31 december 2006 04:33 schreef tong80 het volgende:
Dat zo'n Irene van der Laar daar durft te gaan zitten. Sommige mensen hebben geen schaamte.
Denk ik ookquote:Op zondag 31 december 2006 04:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze zijn te dom om dat te beseffen . . .![]()
Was zeer zeker een mooie wagenquote:
Deze dus. Gisteren weer eens opgezet en het blijft tof. Vroeger helemaal grijs gedraaid (ik was een jaar of 13 toen ik 'm kocht, het was dus een van mijn eerste cd's.)quote:Op zondag 31 december 2006 02:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan in die tekstbox vermelden dat First rays of a new rising sun nooit uitgekomen is. Ik heb hier toch echt een cd van Hendrix met die titel in de kast staan. Uitgekomen ergens eind jaren '90 volgens mij. Goede cd overigens.
Neequote:Op zondag 31 december 2006 15:11 schreef Radegast het volgende:
Het Top2000-concert op NED3 vanavond is dat live?
Dat was best wel beschamend ja.quote:Op zondag 31 december 2006 10:13 schreef Cee het volgende:
Ik dacht "wie is die bolle kop?", had Irene van der Laar niet herkend.
Leuke aflevering van gisteren, ik wist niet dat Ben E King nog leefde!Verder vind ik het altijd zo'n zwakke opmerking van mensen (dit keer Sara Kroos) die een oud liedje horen en meteen blèren dat ze die niet kennen want dat was 'voor mijn tijd'.
Een tijdje terug ook met Jan-Jaap van der Wal, die dat riep nadat ie Radar Love van The Golden Earring niet herkende...quote:Op zondag 31 december 2006 10:13 schreef Cee het volgende:
Verder vind ik het altijd zo'n zwakke opmerking van mensen (dit keer Sara Kroos) die een oud liedje horen en meteen blèren dat ze die niet kennen want dat was 'voor mijn tijd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |