quote:Op donderdag 28 december 2006 12:12 schreef Vogel87 het volgende:
Die puntentelling klopte inderdaad niet, maar ze hebben volgens mij een vraag eruit geknipt, aangezien die door iemand uit het publiek werd voorgezegd. Maar Monica had dat punt er in eerste instantie wel bij opgeteld, schijnbaar. Ach, boeit ook niet veel![]()
Maar die truc met die sigaret en die kaart maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef Aoristus het volgende:
sukkel, iedereen kent toch van Morrison
Hij is vast lief voor de kinderenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar die truc met die sigaret en die kaart maakt een hoop goed.
Ongelofelijk eigenlijk...
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef golfer het volgende:
Er is weer vreselijk veel geknipt in de quiz, want er klopt niets van de puntentelling.
Ik zat me af te vragen of ze het gedaan zouden hebben toen de clip begon, maar inderdaad. Zal ook wel niet zoveel werk zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
Gauw nog even iets over James Brown zijn overlijden er tussen geplakt.
Terecht dat die wat aandacht krijgtquote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
Gauw nog even iets over James Brown zijn overlijden er tussen geplakt.
Zekerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Terecht dat die wat aandacht krijgt![]()
Hmm dat vond ik persoonlijk toch wel het minste van de hele aflevringquote:
Fantástischquote:
Dat was idd twee jaar terug, denk ik . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
Fantástisch![]()
En Randy Bachman weer, die vertelde vorig jaar (of het jaar ervoor?) ook al zo smakelijk over You ain't seen nothing yet, een pesterijtje omdat zijn broer zo stotterde. Leuke vent.
Ja, die vent met dat snorretje zou op Hitler lijken, maar zelf had ie Charlie Chaplin in gedachtenquote:
Ik was nog klein toen ze een redelijke hit hadden met 'This town...", maar ik associeerde hem altijd meer met een Buster Keaton/ Errol Flyn dan met Hitler.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die vent met dat snorretje zou op Hitler lijken, maar zelf had ie Charlie Chaplin in gedachten
Een beetje wel. Maar zijn boek: "Grijsgedraaid" is verre van arrogant en de moeite waard. In feite een verzameling van verhalen van de gefilmde items over songs van voorgaande jaren, maar fdan veel uitgebreider. Leuke CD erbij!quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
Of een drankverbod. Ze mag kiezen.
Ligt het aan mij of wordt Leo Blokhuis elke keer als hij op tv is een beetje arroganter?
Was best een prima band destijds.quote:
Ik ookquote:
Prachtig in al zijn eenvoud.quote:
Heeeeeeeeeeyquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef Copycat het volgende:
The Sweet. Ik vond de zanger vroeger altijd zo, tja, sweet.
![]()
Ja, en Fly Too High vind ik nog mooier.quote:
Andere is gesloopt door Bonniequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef D.Rose het volgende:
nieuw belletje?
behalve een schande is het ook erg vreemdquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een schande dat Radiohead niet in de top 2000 staat, maar al die ouwe knarren met ziekenfondsbrilletjes worden wel moeiteloos geadopteerd
vinden Matthijs en zijn collega's daar ook hoor! Zeiden ze net.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een schande dat Radiohead niet in de top 2000 staat, maar al die ouwe knarren met ziekenfondsbrilletjes worden wel moeiteloos geadopteerd
volgens mij waren ze daar al gebruiktquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef Aoristus het volgende:
Madonna, met haar toen nieuwe tieten
Onzin, ze kunnen de microfoon zo neerleggenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef Ole het volgende:
[..]
vinden Matthijs en zijn collega's daar ook hoor! Zeiden ze net.
Eerst die lelijkerd met haar 17 complex, nu Barbara Streisènd. Claudia zit overigens ook niet voor niets bij de radio..quote:
Ze zit wel voor niets bij de radio hoor, ze mag daar zo weg als het aan mij ligtquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Eerst die lelijkerd met haar 17 complex, nu Barbara Streisènd. Claudia zit overigens ook niet voor niets bij de radio..
prachtige zinquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Aoristus het volgende:
I swear (well he means) At this moment you mean everything,
With you in that dress my thoughts I confess verge on dirty
lalalala
Die heeft ie op zakquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:16 schreef milagro het volgende:
[..]
prachtige zindaar leent het NL's zich toch niet voor
Heeeeeeeeeeyquote:
Dat geloof ik meteen. Lijkt me een warme persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:22 schreef D.Rose het volgende:
Al is cool. We botste ooit tegen elkaar aan, toen bood hij mij zijn verontschuldigingen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |