Was best een prima band destijds.quote:
Ik ookquote:
Prachtig in al zijn eenvoud.quote:
Heeeeeeeeeeyquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef Copycat het volgende:
The Sweet. Ik vond de zanger vroeger altijd zo, tja, sweet.
![]()
Ja, en Fly Too High vind ik nog mooier.quote:
Andere is gesloopt door Bonniequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef D.Rose het volgende:
nieuw belletje?
behalve een schande is het ook erg vreemdquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een schande dat Radiohead niet in de top 2000 staat, maar al die ouwe knarren met ziekenfondsbrilletjes worden wel moeiteloos geadopteerd
vinden Matthijs en zijn collega's daar ook hoor! Zeiden ze net.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een schande dat Radiohead niet in de top 2000 staat, maar al die ouwe knarren met ziekenfondsbrilletjes worden wel moeiteloos geadopteerd
volgens mij waren ze daar al gebruiktquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef Aoristus het volgende:
Madonna, met haar toen nieuwe tieten
Onzin, ze kunnen de microfoon zo neerleggenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef Ole het volgende:
[..]
vinden Matthijs en zijn collega's daar ook hoor! Zeiden ze net.
Eerst die lelijkerd met haar 17 complex, nu Barbara Streisènd. Claudia zit overigens ook niet voor niets bij de radio..quote:
Ze zit wel voor niets bij de radio hoor, ze mag daar zo weg als het aan mij ligtquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Eerst die lelijkerd met haar 17 complex, nu Barbara Streisènd. Claudia zit overigens ook niet voor niets bij de radio..
prachtige zinquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Aoristus het volgende:
I swear (well he means) At this moment you mean everything,
With you in that dress my thoughts I confess verge on dirty
lalalala
Die heeft ie op zakquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:16 schreef milagro het volgende:
[..]
prachtige zindaar leent het NL's zich toch niet voor
Heeeeeeeeeeyquote:
Dat geloof ik meteen. Lijkt me een warme persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:22 schreef D.Rose het volgende:
Al is cool. We botste ooit tegen elkaar aan, toen bood hij mij zijn verontschuldigingen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |