duikbootjequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:14 schreef Neleos het volgende:
Naast elk regulier rondje een flugeltje ernaast. Ik ben voor.![]()
men neme een fluitje, gevuld met bier uiteraard. daarin doet men een flesje flugel, zonder dop uiteraard. Je kunt het biertje nu eerst wegtikken, de flugel zal het flesje pas verlaten als het hele glas leeg is.quote:
Nou, dat moeten we dan maar gaan doen op de meet dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
men neme een fluitje, gevuld met bier uiteraard. daarin doet men een flesje flugel, zonder dop uiteraard. Je kunt het biertje nu eerst wegtikken, de flugel zal het flesje pas verlaten als het hele glas leeg is.
Flugel is niet echt mijn drankje maar een duikbootje om een uur of 2 gaat er altijd wel in![]()
Flugels drinken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor sommige mensen zou dat een reden kunnen zijn om weg te blijven
That's the spirit!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bwa... Geef mij die Flugeltjes maar, dat bier mag Homdeck wel opdrinken.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de kerstverlichting?
beantwoord de vraag eens in AK Quizquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:53 schreef Soempie het volgende:
Ik weet nu dat ik in geen geval een baret mag dragen.![]()
Niet zo commanderenquote:
Hoho. Ik ben aan het terugscrollen, maar ik kan niks vinden over een Esta?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
Esta is wel een leuk blad. Inhoudelijk beter dan Yes of Margriet.
Dat laatste geloof ik gelijk. Ik lees nooit zulke blaadjesquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
Esta is wel een leuk blad. Inhoudelijk beter dan Yes of Margriet.
Hee waar studeer je pedagogiek?quote:
Oke, oke. Ik let niet op. Maar jij ook nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
( AKQ Slowchat #20: Over kerstdiners en vele feestjes! ) Voor Nel.
Ja, maar dan Groningenquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nijmegen natuurlijk
Mede-pedagoge-in-spé?
Nee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:44 schreef Neleos het volgende:
Maar jij bent een vrouw (25-40) die nog bij je moeder woont, of heb je een hoedenhoofd?
Iedereen heeft een hoedenhoofd!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw (25-40) die nog bij je moeder woont, of heb je een hoedenhoofd?
Ik ben er nooit geweestquote:
Is er nog wat op dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:56 schreef Soempie het volgende:
Ik ga naar bed![]()
Of nog even wat lezen of tv kijken..![]()
00.20 is 3voor12 d'r nog op op ned 3. da's wel leukquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:56 schreef Soempie het volgende:
Ik ga naar bed![]()
Of nog even wat lezen of tv kijken..![]()
Herhaling van DWDD denk ik..quote:
Nee, nee, dan kun je nog wel ff blijven hangen toch?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herhaling van DWDD denk ik..
hm nee, toch niet![]()
Nee dus![]()
Liefquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, nee, dan kun je nog wel ff blijven hangen toch?![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:13 schreef Soempie het volgende:
Maar ik heb niets meer te vertellen. Vertel jij maar iets Neleos, dan lees ik wel![]()
Jaaquote:
Ik heb over m'n tentamens gedroomd echtquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
Over mij? Soempie, heb je over mij gedroomd?
En scheermesjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:23 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ga maar gauw even wat vrouwenbladen inslaan. En mijn fiets roze verven.
Het zal een combie zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:29 schreef Soempie het volgende:
Je komt te veel op Fok! Neleos..
of je hebt gewoon een rare wyccie-obsessie![]()
Ja, dat ik een aardvarken ben of zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het zal een combie zijn.
Misschien droom ik vannacht wel over jou![]()
Neh, ik weet toch al hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat ik een aardvarken ben of zo![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
En Yuri en Erkel willen ook niet dat je naar Aardvarkens gaat kijken
![]()
toch?
Tsjaquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:36 schreef Soempie het volgende:
Hoe kom ik nou weer bij aardvarken dan![]()
Als de vriendin van mister Beanquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Neh, ik weet toch al hoe je eruit ziet![]()
Geef hem nou maar gewoonquote:
En dat moet ik allemaal waar gaan maken op de meetquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:46 schreef Neleos het volgende:
Dus een aardvarken en de vriendin van Mr. Bean zien er samen nog niet half zo leuk uit als jij, Soempie. En je bent veel leuker en lolliger in de omgang.![]()
![]()
Moet eerst nog even een printopdracht geven, kan die vannacht tenminste z'n werk doen.quote:
Ja, eeh. Wil je nou complimentjes of niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat moet ik allemaal waar gaan maken op de meet![]()
Nee, maar je kunt ze kopen bij macondoquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:49 schreef Neleos het volgende:
Ik was trouwens zojuist in je Fotoboek, maar er waren niet eens foto's![]()
quote:
Er zijn trouwens geen ranzige filmpjes van mij in omloopquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, eeh. Wil je nou complimentjes of niet.![]()
Nahja, ik vind je gewoon geweldig, dat kan tochquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
maar je moet die lat niet zo hoog leggen hoor![]()
Ohh Het doet me wel iets hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:01 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Moet je zien wat lief, zo'n aardvarken![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nahja, ik vind je gewoon geweldig, dat kan toch![]()
Geenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:02 schreef Neleos het volgende:
Wat voor filmpjes zijn er wel in de omgang dan?
Ja, dit is het 'adoreer hier Soempie topic'.quote:
Ik ga er van stotterenquote:
Niks ervan! Dit is het adoreer hier Jojoortje topic!quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dit is het 'adoreer hier Soempie topic'.![]()
Neleos is is ook geweldig![]()
Mja, dan moeten we alle complimentjes maar delenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niks ervan! Dit is het adoreer hier Jojoortje topic!Ik ben zo goed geweest om het topic te openen voor de eerste keer!
![]()
word je verlegen van je eigen complimentjes?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:20 schreef Neleos het volgende:
Nu durf ik eigenlijk ook niks meer te posten.![]()
Ja, eigenlijk wel, ik ben gewend om mensen af te kraken. Zo ga ik met de meeste mensen om.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
word je verlegen van je eigen complimentjes?![]()
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, ik ben gewend om mensen af te kraken. Zo ga ik met de meeste mensen om.![]()
Met mijn vriendinnen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:23 schreef Soempie het volgende:
Oja, jojoor, met wie ga je woensdag uit in Groningen?![]()
Afgesprokenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met mijn vriendinnen!En dan zie ik Stan!
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Afgesproken![]()
En nu ga ik naar bed.
Neleos, droom ze!![]()
Komt wel goedquote:
Was al zeker van plan om hem te kijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vond het een er goede film. Moet je zeker gaan kijken. Het is op feiten gebaseerd en dan blijkt wel hoe triest het gesteld is in die braziliaanse krottenwijken en wat voor vooruitzichten die mensen hebben.
Je moet wel tegen een flinke dosis geweld en doodgeschoten kinderen kunnen. Bij 1 scene dacht ik echt WTF.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:32 schreef Soempie het volgende:
Iemand had een Esta op m'n fiets gelegd..
Dat iemand bij m'n fiets dacht dat ik tot de doelgroep behoor stemt me droevig
Je riep?quote:
Nou niet gaan overdrijven hčquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh ik dacht al: Wat een sarcastisch skaapke!!![]()
Goed! Ze waren wel toe aan vakantie zeg! Ze waren zo druk de laatste weken!quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kan ik altijd gebruiken
Hoe gaat het met je klasje?
Ik ben juist meestal aan vakantie toe als ik erbij zit als een zak zoutquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed! Ze waren wel toe aan vakantie zeg! Ze waren zo druk de laatste weken!![]()
9 januari! Dus dat duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben juist meestal aan vakantie toe als ik erbij zit als een zak zout
En wanneer mag je ze weer zien?
Ik duik ook platquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
9 januari! Dus dat duurt nog wel ff
Sjiep...Ik ga slapen!
![]()
![]()
Hehehe, dat weet ze nogquote:
Ik hield me grootquote:Op zaterdag 23 december 2006 05:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe, dat weet ze nog
Maar je zei dat je niet beledigd zou zijn!
Ik wacht dit nog even af en dan ga ik ook de stad in om iets kant en klaars te kopen. Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
ik ga straks nog even wat inkopen doen. Hoofdzakelijk vlees. De rest is in huis
Daar twijfelde ik nog over. Ze mogen ook weer niet breken. Misschien ga ik zo nog wat extra chocoladerepen halen.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk wilde ik zebra hebben maar dat wordt nu te lastig om te regelen
Nou..onze COMPLETE familie verafschuwt alles dat uit de zee komt. Dus ook die mini-inktvisjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Je past echt prima binnen mijn familie![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me echt niks voorstellen bij die eendenpoten![]()
Biefstuk![]()
Kaasplankje ook trouwens![]()
Gadverquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:21 schreef Soempie het volgende:
au![]()
ik heb een hekel aan lopen. Ooit meegedaan aan de vierdaagse en de laatste dag gestopt, omdat er bloed uit m'n schoenen kwam. En ja, ik had wel geoefendEr waren er ook vier nagels af. Mja, lekker verhaal. 's Avonds nog wel naar een feest geweest
quote:naar het dorp = Rotterdam?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef Soempie het volgende:
Heb je al iets gehoord op je brief trouwens?
quote:
Op de valreep nog even iedereens kerstdiner verpestenquote:
Valt wel mee...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de valreep nog even iedereens kerstdiner verpesten![]()
Neem je wel je Esta mee?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef Soempie het volgende:
Fietsen wel
Een vriendin vroeg of het me leuk leek om samen een wandelvakantie te doen. Nou, eh, neeWaarschijnlijk ga ik deze zomer wel op fietsvakantie
Ik heb gisteren al een kerstdiner gehadquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de valreep nog even iedereens kerstdiner verpesten![]()
Lukt me toch nietquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Lukt me toch niet
Ik heb een kleine maag denk ik, kan nog geeneens een bakje patat op!
Ik lust geen chocoladequote:Op zaterdag 23 december 2006 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het gevoel dat als ik een reep chocolade op heb, dat ik dan 2 kilo opeens ben aangekomen!Heel apart...
Die reactie krijg ik vaker.quote:
Ik had voor de pavlova moeten gaan..quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral de pavlova was erg lekker
Weet ik veelquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe kan je nou geen chocola lusten en ook geen drop
![]()
![]()
sputtersputter.... Eragon (het boek) is absoluut géén kopie van LOTR. ze hebben misschien hetzelfde idee, draken, avontuur, het slechte bevechten, maar Eragon en LOTR zijn verder onvergelijkbaar hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja...je weet dat het een kopie is van LOTR (logisch).
De film hoef ik ook niet echt te zien, leek me eerst wel tof maar alleen maar slechte recensies gelezenquote:Maar ze hebben gewoon ÉCHT overal shortcuts genomen waar het aankomt op kwaliteit en verhaal.
Het verhaal het echt goed kunnen zijn maar het acteerwerk ZEER slecht. Ook van Malkovich.
Het leek wel zo'n bad guy uit Hercules of Xena.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik erger me kapot aan lelijke dwergen.
Voila..een kleine ergernis...
Dan moet het langer in de vriezer. T/m kerst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:die chocoladeplakjes zijn nog steeds stroperig.
en ik heb geen alternatief.
Ik heb ze ook al twee uur in de vriezer gehad. Waarom bevriest het niet???![]()
Dat we het daar over eens zijn. Met "vergelijking" bedoel ik eigenlijk meer dat het er op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me een belediging voor Tolkien én die gozerdiezo'nmoeilijkenaamheeftenEragongeschrevenheeft
quote:Goed bezig nem
[..]
Je moet niet zeuren en geduld hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had voor de pavlova moeten gaan..![]()
dat spreek ik ook niet tegenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat we het daar over eens zijn. Met "vergelijking" bedoel ik eigenlijk meer dat het er op gebaseerd is.
AL die verhalen met elfen, dwergen, magie etc zijn erop gebaseerd "tegenwoordig"
[..]
![]()
En opquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:10 schreef Soempie het volgende:
M'n chocolademousse is wel erg lekker trouwens![]()
quote:
Ja, maar het werkt echt niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou die chocolade al weer in de vriezer gelegd?
Oke, als jij het zegtquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
je moet het ook gewoon een dag in de vriezer leggen...
En anders morgen inderdaad nog een keer proberen. Maar ik zou het gewoon laten liggen en niet ieder uur kijken.
Heb je dat zelf bedacht?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit al de hele dag met een beeld in m'n hoofd van een illuster figuur dat als ontbijt een kommetje levende vingers heeft
Jaquote:
Zou ik moeten doen maar komt er nooit vanquote:
Engerdquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Op het moment dat ik half wakker werd.
Dat zijn vaak de momenten dat ik op ideeen kom voor verhaaltjes enz...maar ik werk het nooit uit.
[..]
Liever nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zou ik moeten doen maar komt er nooit van
Ja, jammer dat die TVP niet langs is gekomenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verkeerde vet, teveel poedersuikr?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:22 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie dit al gezien
[afbeelding]
Zou je probleem ff in Culinesse ā gogo postenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:24 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon chocolade repen gesmolten...
3fm request, op 1 van de publieke zenders zenden ze het soms uit. je kunt smsen, geld gaat naar het goede doel waar ze voor gaan dit jaarquote:
Nou, in elk geval kunnen die 21 plakjes de vuilnisbak inquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef Etcetera het volgende:
ben je d'r al achter soempie? hoe je je chocolade fikst
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, in elk geval kunnen die 21 plakjes de vuilnisbak in![]()
Kun je ze niet gewoon weer smelten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, in elk geval kunnen die 21 plakjes de vuilnisbak in![]()
Te laatquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon weer smelten?
Boek, film en seriequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ Nem: je hebt de vraag eerder deze weej gesteld uit welke film je tweede ondertitel komt. Welke was dat (ik was weer weg)?
Dat komt elke zondagavond geloof het. Vind het wel leuke seriequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boek, film en serie
Dat was "The Dead Zone"
Weet jij wel wat het verschil is tussen pavlova en meringue? Die twee leken erg op elkaar maar er zat toch wat verschil tussen, ik weet alleen niet wat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had voor de pavlova moeten gaan..![]()
Ja. Pavlova is meringue met fruitquote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet jij wel wat het verschil is tussen pavlova en meringue? Die twee leken erg op elkaar maar er zat toch wat verschil tussen, ik weet alleen niet wat.
Wel au bain mariequote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En die chocola: had je die wel au bain marie gesmolten of op een andere manier? Kan er mee te maken hebben... En in sommige supermarkten hebben ze bij het broodbeleg kant en klare plakken chocola liggen, alleen geen witte dacht ik
Aha, dat was de dealquote:
Plakken chocolade als broodbeleg??quote:Op zondag 24 december 2006 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aha, dat was de deal. Ik dacht dat een van de twee misschien zachter was. Plakt wel heel erg aan je tanden overigens.
En hadden ze ook geen plakken chocolade bij het broodbeleg staan? Een of ander duur Belgisch merk verkoopt plakken chocolade als broodbeleg, heet geloof ik plaquettes. Staan vaak ergens onderaan het vak. Dat is denk ik de makkelijkste manier.
Das lekkerquote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Plakken chocolade als broodbeleg??![]()
GatverIk ga gelijk even kijken.
Zelfde idee als hagelslag of vlokken, maar nu allemaal aan elkaarquote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Plakken chocolade als broodbeleg??![]()
GatverIk ga gelijk even kijken.
Ik vind het maar maf. Maar zou mooi zijn als ze het hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfde idee als hagelslag of vlokken, maar nu allemaal aan elkaar
Ze post nog wel gewoon op Fok. Vandaag zelfs nog. Geen idee waarom niet in de akq.quote:Op zondag 24 december 2006 15:36 schreef erkel het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag: Waar is Lienekien gebleven?
neuh is niet ernstigquote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef Soempie het volgende:
Dat klinkt ernstig. Jammer dat ze niet meer meedoet.
Ik moest trouwens juist vaak lachen om haar posts.![]()
Niemand vond 'r vervelend. Maar zij vond ons wel vervelend. Wellicht terechtquote:Op zondag 24 december 2006 17:33 schreef erkel het volgende:
Ja, dat was zij. Geen concessies doen en eigenzinnigheid waren haar sterke puntenMaar persoonlijk vond ik haar niet vervelend ofzo.
Ja, natuurlijk... *pers*quote:
Verder heb ik geen rare trekjes hoorquote:
2 zelfsquote:Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja... Iedereen heeft wel rare trekjes... Zelfs ik!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |