ik vond het een er goede film. Moet je zeker gaan kijken. Het is op feiten gebaseerd en dan blijkt wel hoe triest het gesteld is in die braziliaanse krottenwijken en wat voor vooruitzichten die mensen hebben.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Laat je even weten hoe die was?
ik heb em destijds in de bios gezien, is idd een erg goede filmquote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vond het een er goede film. Moet je zeker gaan kijken. Het is op feiten gebaseerd en dan blijkt wel hoe triest het gesteld is in die braziliaanse krottenwijken en wat voor vooruitzichten die mensen hebben.
Je moet wel tegen een flinke dosis geweld en doodgeschoten kinderen kunnen. Bij 1 scene dacht ik echt WTF.
Nee lomp he? Je mag niet 2x precies dezelfde post in een heel topic makenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:04 schreef Neleos het volgende:
Het lukt niet om nog een keer te zwaaien.
Het werktquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
je moet er ook gewoon een spatie voor zetten
Leeeuk! Mooi eten!quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zometeen kerstdiner, voorbereidingen zijn druk aan de gang
Voor 5 euro een mooi vuurtje... Kun je niks van zeggen!quote:Vandaag nog een kerstboom gekocht bij de AH, voor 5 euro. Met als belangrijkste doel om na het diner gelijk in de fik te steken
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:20 schreef Neleos het volgende:
Eindelijk vakantie, 5 dagen maar. Maar toch![]()
Ik moet 28 en 29 december weer werken, 27 december heb ik gelukkig wel vrij, zodat ik tweede kerstdag wreed uit kan gaan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
moet je 2 januari weer werken dan?![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:20 schreef Neleos het volgende:
Eindelijk vakantie, 5 dagen maar. Maar toch![]()
Geniet er van!quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Neuh, maar sinds de zomervakantie al niet meer zo lang vrij gehad, dus ben wel blij.![]()
ah je telt het weekend en de kerstdagen er bij op. tis niet veel, maar beter dan niksquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik moet 28 en 29 december weer werken, 27 december heb ik gelukkig wel vrij, zodat ik tweede kerstdag wreed uit kan gaan.![]()
Daarom, en donderdag en vrijdag is er waarschijnlijk toch niks te doen op "de zaak", dus ik reken dat ook maar gewoon mee denk ik. Dan heb ik net een echte vakantiequote:Op vrijdag 22 december 2006 18:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah je telt het weekend en de kerstdagen er bij op. tis niet veel, maar beter dan niks![]()
ik heb vanavond de eerste van de reeks, in mijn stamkroeg. Gratis eten en drinken van 9 tot 1. Ik hoop dat ik me een beetje in kan houdenquote:
Gratis van 9 tot 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb vanavond de eerste van de reeks, in mijn stamkroeg. Gratis eten en drinken van 9 tot 1. Ik hoop dat ik me een beetje in kan houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |