Deze heb ik ook!quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik eet/drink nooit het laatste uit een pak melk/pak vla/yoghurt.
dus jij moet zeer regelmatig de tijd instellen van je magnetron/videorecorder/wekker/etc...quote:Op donderdag 28 december 2006 21:07 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Ook moeten alle stekkers er uit zijn en de gaskraan dicht als ik langer dan 10 uur weg ben... deze is heel belangrijk!
Ik ben in zulke gevallen ook in staat om midden in de nacht google aan te slingerenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb trouwens ook een 'naamneurose'. Als ik in bed lig en ik kan niet op de naam van wie dan ook komen, bijv. een karakter uit GTST of een politicus, doe ik geen oog dicht voordat ik het weet.
Dat heb ik ook heel erg.Daar kan ik uren van wakker liggen totdat ik op de bewuste naam kom.Vrij irritant.....quote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb trouwens ook een 'naamneurose'. Als ik in bed lig en ik kan niet op de naam van wie dan ook komen, bijv. een karakter uit GTST of een politicus, doe ik geen oog dicht voordat ik het weet. M'n moeder en vriendinnen zijn dan ook vaak midden in de nacht de klos, want ik bel ze gewoon op.
Soms is het zelfs zo erg dat ik al in bed ga liggen met de gedachte: 'O, o, straks kan ik weer niet op iemands naam komen' en dan ga lopen bedenken wiens naam dat eens zou kunnen zijn...![]()
Ik heb nergens tijd op zittenquote:Op vrijdag 29 december 2006 07:18 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dus jij moet zeer regelmatig de tijd instellen van je magnetron/videorecorder/wekker/etc...
Dat doe ik ook, is vrij normaal tochquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:50 schreef tulpje6 het volgende:
Ik denk dat ik mn ouders dit topic maar eens moet laten lezen, die verdenken mij er nl van autistisch (serieus!) te zijn omdat ik bijv. van de meeste produkten die ik koop er altijd wel 1 of 2 in voorraad heb staan (meestal 1 boter extra in de koelkast voor als de ander opraakt, 1 shampoo in voorraad -idem- etc). Dat noemen ze dan een 'dwangneurose' :-O
Als ze dit topic lezen mogen ze hun mening toch wel even bijstellen...
Hoe ben je er vanaf gekomen?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:31 schreef DoorBell het volgende:
Nu niet meer, maar voorheen had ik een tik met 4..... alles moest in 4 of een veelvoud gebeuren. Werd er zelf gestoord van. Voet op elke 4de tegel zetten op straat, traplopen in 4en, etc. Gelukkig genezen.![]()
Ik heb dat ook had toen ik klein was. De trap had 16 treden, dus vier keer tot vier tellen. Tussen de mat en de deur ligger er nog vier tegels, dus elke tegel een keer aanraken. Stomme dingen in feite.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:31 schreef DoorBell het volgende:
Nu niet meer, maar voorheen had ik een tik met 4..... alles moest in 4 of een veelvoud gebeuren. Werd er zelf gestoord van. Voet op elke 4de tegel zetten op straat, traplopen in 4en, etc. Gelukkig genezen.![]()
Bij het tanken moet ik mooie bedragen of liters tankenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef Frankvbr het volgende:
de volume van mn dvdspeler, wil ik graag een rond getal hebben als ik dat zie. bijv 20 of 25, zoniet 22 of 33 , 44. Anders ga ik er me aan ergeren, daarom kijk ik altijd liever niet naar het display.
Ook moet ik voordat ik ga slapen naar de wc, al ben ik net geweest, ik moet gewoon gaan, anders kan ik niet goed slapen. Zeer irritant. Volgens mij wel meer van die kleine dingen.
* meldtquote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef Juztin_Case het volgende:
Ik tik de hele dag door tegen mijn kont om te voelen of mijn portemonnee nog in mijn achterzak zit![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:56 schreef Pustasu het volgende:
al het bier op drinken voor ik ga slapen
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:52 schreef pomtiedom het volgende:
Reageren op topic's over dwangneurosen
Dat heb ik ook nog steeds ja. Soms doe ik dat wel 3 tot 4 keer snel achter elkaar. Om "zeker te weten" dat het licht uit is ofzo haha, weet ook niet waarom ik dat doe. Ik heb het ook met m'n voordeur op slot doen als ik wegga. Dan loop ik ook altijd 10 keer alles in huis af, om te kijken of alles ook echt goed uit, af en dicht is.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:45 schreef Peekaboo het volgende:
soms het lichtknopje 3 keer aan en uit doen![]()
of bepaalde traptredes overslaan, want dat moet dan....![]()
Nu je het zegt , zoies heb ik ook als kind gehadquote:Op maandag 1 januari 2007 23:33 schreef DoorBell het volgende:
Goeie vraag.... in het begin met dwang. Zonder dollen maar ik moest me soms dwingen om niet meer te tellen of heel bewust dingen in een ander ritme (getal) te gaan doen. Er overheen groeien speelt ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |