abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 12:22:02 #121
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_44789250
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:06 schreef Soempie het volgende:
Alles wat hierboven staat heb ik gelukkig niet

Maar als ik in een kantoorboekhandel ben moet ik altijd een pen kopen.

Verder vind ik het erg irritant als mensen vragen of ze een pen van me mogen lenen. Tuurlijk leen ik wel een pen uit dan. Ik krijg het zelfs voor elkaar een glimlach op m'n gezicht te persen als ik ze de pen geef.Erg rot als mensen vervolgens de pen vergeten terug te geven. Daar kan ik me dan uren stilletjes aan ergeren.

Het is niet zo dat ik moeite heb met het uitlenen van dingen. CD's, boeken, DVD's, etc, leen ik bijvoorbeeld heel makkelijk uit. Het is echt alleen bij pennen.

En hebben we het hier over doorsnee bic balpennen?
Overal verstand van.
pi_44789460
-als ik nerveus word gaat mijn neus als een gek kriebelen.
Staat heel raar als ik aan het werk plotseling ga wroeten.
-3x terug komen van straat om de voordeur te checken,of het gas uitstaat,of de waterleiding in het washok dichtstaat (1xlekkage gehad),of mijn kat niet opgesloten zit (loopt mij overal achterna),of de strijkbout uitstaat,of de balkondeur openstaat (ventilatie en lekker voor de kat) enz.enz enz.
Knettergek word je ervan.
pi_44790230
Oja ik was nog vergeten dat ik vaak aan mn piemel zit
  donderdag 28 december 2006 @ 13:20:16 #124
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44790723
  • Ik zal op straat nooit op een putdeksel gaan staan. Het liefst loop ik er aan de linkerkant langs;
  • bij een putdeksel een stukje verderop, trek ik een denkbeeldige lijn naar mij toe en daar stap ik overheen;
  • als ik me verveel, tel ik de letters van woorden. Daar ben ik dan ook best goed in geworden.

Dat was het eigenlijk al wel... Valt toch best mee. In m'n puberteit was 't erger.

Dit zijn ook geen dwangneuroses die m'n leven bepalen. Als ik bijvoorbeeld wel op een deksel ga staan, is 't jammer, dan vergaat de wereld niet.
  • Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
      donderdag 28 december 2006 @ 13:24:00 #125
    84328 Lllaura
    painting pictures
    pi_44790841
    Ik heb trouwens ook een 'naamneurose'. Als ik in bed lig en ik kan niet op de naam van wie dan ook komen, bijv. een karakter uit GTST of een politicus, doe ik geen oog dicht voordat ik het weet. M'n moeder en vriendinnen zijn dan ook vaak midden in de nacht de klos, want ik bel ze gewoon op.

Soms is het zelfs zo erg dat ik al in bed ga liggen met de gedachte: 'O, o, straks kan ik weer niet op iemands naam komen' en dan ga lopen bedenken wiens naam dat eens zou kunnen zijn...
    Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
    pi_44791227
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 12:22 schreef macondo het volgende:

[..]

En hebben we het hier over doorsnee bic balpennen?
    Ook
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
    pi_44791309
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Lllaura het volgende:

Soms is het zelfs zo erg dat ik al in bed ga liggen met de gedachte: 'O, o, straks kan ik weer niet op iemands naam komen' en dan ga lopen bedenken wiens naam dat eens zou kunnen zijn...
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
    pi_44791390
    ik ga altijd vage doolhoven tekenen als ik een pen en papier in de buurt heb
    O+ 11-06-2009 O+
      donderdag 28 december 2006 @ 13:47:27 #129
    134643 DIY
    ... ... ... *gaap*
    pi_44791532
    Het tellen van letters in woorden doe ik ook. Het maakt bij mij nu eigenlijk al niks meer uit omdat ik van praktisch alle woorden weet hoeveel letters ze bevatten en het verder eigenlijk niet controleer. Alleen bij karaoke dingen of lange subtitels bij films wil ik nog wel eens gestressed raken omdat ik het niet bij kan houden...
      donderdag 28 december 2006 @ 13:49:53 #130
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_44791593
    Ik moet altijd aan de deurgreep van de auto trekken. Zo kan ik mij later nog herinneren dat ik hem echt op slot heb gedaan. En ik heb altijd wel ergens op de dag een moment waar ik moet checken (de spastische sleutelcheck . ) of mijn sleutels nog in mijn tas zitten. Ook terwijl ik weet dat ze er gewoon inzitten. En ik moet altijd mijn handen wassen als ik een hond heb geaaid. Bij andere dieren heb ik dat niet, alleen bij honden .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_44791792
    ik kan de laatste tijd geen vuil meer zien. betrapte me derop als ik bij ons in het appartement kom en er ligt vuil op de mat in de gang (meestal want ik heb heel smerige buren, als je Brussel hebt bezocht weet je waar ik over spreek) dan moet en zal ik die mat stofzuigen. het gaat zelfs al zo ver dat mijn buren (we zijn met 8 of zo) nu expres vuil in de gang laten staan. Met de gedachte van : Ach AcidBurner ruimt het wel op... :

ook poets ik mijn eiegen appa. nu toch wel twee maal per week... dan de douche dan de studeerkamer. ik heb altijd wel iets te poetsen ... maar ik vind dat niet echt een neurose... ik ben gewoon net.
      donderdag 28 december 2006 @ 13:56:36 #132
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_44791817
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:55 schreef AcidBurner het volgende:
    het gaat zelfs al zo ver dat mijn buren (we zijn met 8 of zo) nu expres vuil in de gang laten staan.
    Da's geen dwangneurose, da's paranoia
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_44791928
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:56 schreef soylent het volgende:

[..]

Da's geen dwangneurose, da's paranoia
    Maybe so maybe so... maar vroeger deden ze dat nooit ... nu dat het altijd proper is (zorg ik voor) vind ik veel meer rommel in de gang als vroeger.

Ook heb ik al meermaals gevraagd om de vuilzakken niet voor de voordeur te zetten maar achter de hoek. Want de katten in de buurt krijgen die altijd open en dan ligt heel de fucking straat vol rommel. Ik heb liever dat ze die om de hoek zetten (hebben we der geen last van), maar oooh nee!! dus elke dinsdag, donderdag sleur ik zelf al hun zakken naar de hoek. Ook betrap ik me derop dat ik soms (enige in de straat) het straat sta te kuisen. Acht shoot me ik wil het gewoon proper! :-)
    pi_44793200
    quote:
    Ik heb trouwens ook een 'naamneurose'. Als ik in bed lig en ik kan niet op de naam van wie dan ook komen, bijv. een karakter uit GTST of een politicus, doe ik geen oog dicht voordat ik het weet.
    Dat heb ik ook,maar dan met liedjes.Het heeft me zelfs bijna een aanrijding opgeleverd: een collega was met mij mee en we hadden het over muziek.Ik kom lekker met 120 op knooppunt Joure af denderen en zat mij te bedenken hoe een bepaald nummer ook al weer ging.Hoor ik naast mij:"Zeg,zou je nieteens remmen?"

pi_44794252
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef Lllaura het volgende:

• als ik me verveel, tel ik de letters van woorden. Daar ben ik dan ook best goed in geworden.
  • Dat deed ik vooral op de middelbare school als ik mn proefwerk af had en nog niemand klaar was. Want ik durfde nooit zo goed als eerste weg te gaan, dus dan vulde ik de tijd me letters of woorden tellen .
    Fake it till you make it...
      donderdag 28 december 2006 @ 15:33:26 #136
    52229 Chanty
    Ik heersch >:)
    pi_44795236
    Als er schuim in de wasbak zit, moet dat weg. Ik kan niet de keuken uitgaan voordat alle schuim door de gootsteen gespoeld is Ik heb het een keer gedaan, ik hield het vijf minuten uit, toen ben ik de keuken weer ingelopen om het schuim weg te spoelen
    Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
    pi_44797024
    - Ik veeg regelmatig met mijn hand over mijn lippen, want mij lippen moeten altijd droog zijn. Zeker als er niets fout mag gaan.
    - Volume van de radio mag nooit op stand 13 staan.
    - Heel vaak kijken als mijn broek-knopen wel dicht zijn. Waar en wanneer dan ook...
    - Waar en wanneer dan ook even controleren als ik alles nog wel bij heb.
    - 's Avonds altijd onder m'n bed kijken. (Is nu iets minder)
    - Steeds opnieuw gaan kijken als de vaatwasser aanstaat.
    - Steeds opnieuw controleren als ik wel alleen thuis ben voordat ik iets anders ga doen...
    blaat
    pi_44797375
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 19:33 schreef Iloon het volgende:
    Klopt

Dat is het rare van de zaak hihi
    checkt fotoboek van IIoon
      donderdag 28 december 2006 @ 17:07:52 #139
    120048 boekenworm
    Vastgeroest aan letters
    pi_44798151
    O.... ja, in spiegelende opvlakken kijken hoe ik eruit zie. En heel vaak controleren of ik wel écht alles bij me heb
    Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
    pi_44798359
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef neee het volgende:
    - Ik veeg regelmatig met mijn hand over mijn lippen, want mij lippen moeten altijd droog zijn. Zeker als er niets fout mag gaan.
    - Heel vaak kijken als mijn broek-knopen wel dicht zijn. Waar en wanneer dan ook...
    - Steeds opnieuw controleren als ik wel alleen thuis ben voordat ik iets anders ga doen...
    Weet jij wel wat het woord 'als' betekent?
    pi_44798395
    quote:
    Ik heb trouwens ook een 'naamneurose'. Als ik in bed lig en ik kan niet op de naam van wie dan ook komen, bijv. een karakter uit GTST of een politicus, doe ik geen oog dicht voordat ik het weet. M'n moeder en vriendinnen zijn dan ook vaak midden in de nacht de klos, want ik bel ze gewoon op.

Google is your best friend.
    pi_44799463
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef Chanty het volgende:
    Als er schuim in de wasbak zit, moet dat weg. Ik kan niet de keuken uitgaan voordat alle schuim door de gootsteen gespoeld is Ik heb het een keer gedaan, ik hield het vijf minuten uit, toen ben ik de keuken weer ingelopen om het schuim weg te spoelen

Als ik dit topic zo eens lees,heb ik er toch meer dan ik dacht.
    pi_44799501
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef neee het volgende:
    Je bent er nog een vergeten:

-Altijd "als" gebruiken in plaats van "of".
    . : ] S T U D I O B E AT S [ : .
      donderdag 28 december 2006 @ 17:52:05 #144
    52229 Chanty
    Ik heersch >:)
    pi_44799507
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als ik dit topic zo eens lees,heb ik er toch meer dan ik dacht.
    Komt t je bekend voor
    Wil je erover praten
    Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
    pi_44799549
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:51 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Je bent er nog een vergeten:

-Altijd "als" gebruiken in plaats van "of".
    Moet een Fries zijn. Dat is een Friesisme.
    pi_44800022
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Komt t je bekend voor
    Wil je erover praten

Het valt wel mee,mijn leven lijdt er niet onder of zo.
    pi_44800106
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 03:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Maar als iedereen nou de tweede pakt of aanraakt he, wat dan?
    Als ik een product, maakt echt niks uit wat, wil bekijken pak ik de voorste, wil ik het kopen de 2e of zelfs nog verder naar achter, dan weet ik echt zeker dat het 'nieuw' is
    Verder heb ik zo'n beetje alle mogelijke dingen die hier staan! Van de wcrol die goed moet hangen tot het nummeren in even cijfers, als ik middenin een liedje ben op mn mp3speler en ik moet em afbreken MOET ie stoppen op b.v. 03:28 en niet 25 of 27

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2006 18:14:29 ]
      donderdag 28 december 2006 @ 18:14:36 #148
    84328 Lllaura
    painting pictures
    pi_44800123
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Of Zeeuwisme.
    Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
    pi_44800664
    Ok. Ik rol soms zelf sigaretten, niet met de hand maar met een zo een speciaal apparaatje. Daar zijn speciale doosjes voor, om die sigaretten in te doen. Die doosjes zijn verdeeld in 2 delen en het rechtste moet altijd eerst leeg zijn. Niemand mag een sigaret nemen van de linkerkant. Dat kan niet. Altijd eerst de rechterkant.
    Never underestimate the predictability of stupidity
    pi_44801325
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 17:53 schreef Isegrim het volgende:
    Of een Vlaming
    blaat
    pi_44803233
    Ik controleer altijd als ik op de metro of trein wacht of ik daadwerkelijk nou mijn kaartje in mijn portomonee heb gedaan en mijn portomonee echt in de tas heb gedaan... dit doe ik dan echt om de 5 minuten totdat de trein/metro is aangekomen

pi_44805899
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 03:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
    Ik eet/drink nooit het laatste uit een pak melk/pak vla/yoghurt.
    Deze heb ik ook!

Verder moet ik iedereen verbeteren als ze 'als' ipv 'dan' zeggen... en als ik me moet inhouden dan kan ik het hele gesprek niet meer volgen... ik word dan echt gek!

Ook moeten alle stekkers er uit zijn en de gaskraan dicht als ik langer dan 10 uur weg ben... deze is heel belangrijk! En de voordeur moet 3 keer gecheckt worden!

En ik check altijd of ik mijn telefoon, portemonnee en sleutels wel bij me heb.

[ Bericht 41% gewijzigd door Bravo_Johnny op 28-12-2006 21:21:39 ]
    pi_44817160
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 21:07 schreef Bravo_Johnny het volgende:

Ook moeten alle stekkers er uit zijn en de gaskraan dicht als ik langer dan 10 uur weg ben... deze is heel belangrijk!
    dus jij moet zeer regelmatig de tijd instellen van je magnetron/videorecorder/wekker/etc...

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
    pi_44819544
    De koffiekopjes (6 kopjes in 3 kleuren) moeten ook op een bepaalde manier gestapeld worden...
    Elke kleur 1 keer onder en een andere kleur er bovenop.
    Fake it till you make it...
    pi_44829631
    Horloge mag niet meer dan 2 seconden afwijken van werkelijke tijd.

Schoenveters moeten altijd zo strak mogelijk zitten, loop dus de hele dag te knuppen!!

Laat de telefoon altijd eerst een paar keer overgaan voordat ik hem oppak, ??
    pi_44830724
    quote:
    Ik heb trouwens ook een 'naamneurose'. Als ik in bed lig en ik kan niet op de naam van wie dan ook komen, bijv. een karakter uit GTST of een politicus, doe ik geen oog dicht voordat ik het weet.
    Ik ben in zulke gevallen ook in staat om midden in de nacht google aan te slingeren
    A mind with a heart of it's own
    pi_44830824
    Ik heb er ook wel een aantal Als ik alleen ben, praat ik bijvoorbeeld erg veel tegen mezelf. Verder moeten sommige dingen echt recht staan, of op de volgens mij goede manier. Vroeger was ik bijv. heel vaak in de weer met mijn bureaustoel...als die niet precies goed stond ergerde ik me daar helemaal kapot aan Dat soort dingen heb ik nu nog steeds. Zo laat mijn vriend vaak zijn klerenkast open staan en daar kan ik echt niet tegen. Dat ding moet perse dicht. Het is zelfs zo erg dat ik klaarblijkelijk midden in de nacht in mijn slaap naar de kast wandel en vervolgens dat ding dicht ga proberen te doen. Is al een aantal keren voorgekomen
    pi_44832475
    quote:

Dat heb ik ook heel erg.Daar kan ik uren van wakker liggen totdat ik op de bewuste naam kom.Vrij irritant.....
    pi_44834501
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 07:18 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dus jij moet zeer regelmatig de tijd instellen van je magnetron/videorecorder/wekker/etc...

Ik heb nergens tijd op zitten
    pi_44842698
    Bij mij verschilt het weleens of ik een "tik" heb.
    Soms moet bij mij alles van elkaar liggen. Bijv: pen naast het plaatje niet erop, wekker náást het schrift, niet ertegen. Een bepaalde vouw in een broek die ik neerleg moet ook recht liggen. Mijn mobiel moet ook in een rechte hoek liggen.
    Nog een keer checken of de deur écht op slot zit terwijl ik weet dat het zo is. Checken of die bus écht om 10 over gaat rijden en niet om 11 over (alsof die minuut verschil maakt).
    Dat soort dingetjes.
    Ik wordt er weleens zenuwachtig en kriebelig van.
    pi_44845658
    ik zeg in mn hoofd vaak woorden achterstevoren... dus bijv fokforum wordt dan murofkof...
    het is wat minder maar heb er jaren terug toch wel veel "last" van gehad...

verder tik ik veel op mn tanden in "patroontjes" (onder boven 1 opzij beneden boven 1 opzij beneden boven 1 opzij enz.. van hoektand naar hoektand en weer trug)
    of ik "speel" vader jacob.. maar dat is niet alleen op mn tanden maar kan overal op

oja.. ik draai ook vaak met mn handen/polsen, omdat er iets niet goed zit (onzin natuurlijk maar zo voelt t wel).. na een paar keer draaien op een bepaalde manier "zit het weer lekker"

ennuh.. heb ook een hele tijd ( en nu ik eraan denk krijg ik de neiging weer...) raar getrokken met mn ogen... zo wijd mogelijk opentrekken... geloof me dat staat echt niet charmant als je dat regelmatig doet... heb dan t gevoel dat mn ogen "strak" zitten en dan moet ik ze ff wat meer ruimte geven...

eigenlijk kan ik nog wel meer bedenken.. maar vind dit rijtje al behoorlijk kansloos... dus ik hou de rest maar voor me
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
    pi_44847368
    Ik denk dat ik mn ouders dit topic maar eens moet laten lezen, die verdenken mij er nl van autistisch (serieus!) te zijn omdat ik bijv. van de meeste produkten die ik koop er altijd wel 1 of 2 in voorraad heb staan (meestal 1 boter extra in de koelkast voor als de ander opraakt, 1 shampoo in voorraad -idem- etc). Dat noemen ze dan een 'dwangneurose' :-O

Als ze dit topic lezen mogen ze hun mening toch wel even bijstellen...
    pi_44847396
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 01:50 schreef tulpje6 het volgende:
    Ik denk dat ik mn ouders dit topic maar eens moet laten lezen, die verdenken mij er nl van autistisch (serieus!) te zijn omdat ik bijv. van de meeste produkten die ik koop er altijd wel 1 of 2 in voorraad heb staan (meestal 1 boter extra in de koelkast voor als de ander opraakt, 1 shampoo in voorraad -idem- etc). Dat noemen ze dan een 'dwangneurose' :-O

Als ze dit topic lezen mogen ze hun mening toch wel even bijstellen...
    Dat doe ik ook, is vrij normaal toch
    Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
    pi_44848534
    Gelukkig is dit al weerbeetje voorbij ik werd eraf en toe hellemaal knetter gek van

Het cijfer 13 moest vermijden worden, Als ik toevallig een cijfer 13 voorbij ziet komen moest ik denken aan een persoon dat ik bewonder en echt respect voor heb bv mijn opa en ik moest dan niet een bijvoorbeeld een lelijk/raar/mafkees persoon denken anders moet het heele trafeel over nieuwe met de goede gedachten

En dat had ik met nog meer dingen bijvoorbeeld bepaalde punten in me huis als ik ergens langs loop of ik als ik de letter G schrijf

En toen ik nog een kleine etterbak was . Moest ik altijd alles 2x aanraken of anders 4x als het maar een gelijk getal was voorbeeld; Ik stoot iemand aan dan moest het persé 2x gebeuren dus moest ik hem/haar nog een x aanstoten . En alles in mijn kamer moest en zou netjes staan anders kon ik niet pitten

En nu ja eigenlijk niks
    Sukkels die sloop ik met knuppels.
    pi_44848545
    Oh oude dwangneurose kwam ff de hoek om kijken moest 2x posten

[ Bericht 49% gewijzigd door Niless op 30-12-2006 03:21:07 ]
    Sukkels die sloop ik met knuppels.
      maandag 1 januari 2007 @ 23:29:07 #166
    117804 Miriampje
    Little gurlie
    pi_44929463
    Ik ben op rtl 4 een documentaire aan het kijken over dwangneurosen.
    Ik vroeg mij af welke dwangneurose heb jij?

TS begint...
    Als ik een deur op slot doe (van badkamer, toilet, slaapkamer) dan controleer ik dat soms 2x of hij wel dicht zit.
      maandag 1 januari 2007 @ 23:31:23 #167
    114682 DoorBell
    Rock and roll all nite
    pi_44929544
    Nu niet meer, maar voorheen had ik een tik met 4..... alles moest in 4 of een veelvoud gebeuren. Werd er zelf gestoord van. Voet op elke 4de tegel zetten op straat, traplopen in 4en, etc. Gelukkig genezen.
      maandag 1 januari 2007 @ 23:32:17 #168
    117804 Miriampje
    Little gurlie
    pi_44929574
    quote:
    Op maandag 1 januari 2007 23:31 schreef DoorBell het volgende:
    Nu niet meer, maar voorheen had ik een tik met 4..... alles moest in 4 of een veelvoud gebeuren. Werd er zelf gestoord van. Voet op elke 4de tegel zetten op straat, traplopen in 4en, etc. Gelukkig genezen.
    Hoe ben je er vanaf gekomen?
    pi_44929589
    Dat heb als ik van huis wegga, een paar keer controleren of ik de deur wel op slot gedaan heb.

En dan als ik 2 minuten weg ben dan vraag ik mij steeds af of ik hem nou echt wel op slot gedaan heb.

Maar ik vergeet het soms ook wel gewoon (ook bij m'n fiets op het station ) dus vandaar..
    pi_44929593
    Ik tik de hele dag door tegen mijn kont om te voelen of mijn portemonnee nog in mijn achterzak zit
      maandag 1 januari 2007 @ 23:32:59 #171
    157031 roosjeroosje1988
    viesdik/lelijk/daddy-issues
    pi_44929597
    Ik had vroeger hele erge dwangneuroses en heb het nog steeds, gelukkig niet meer zo erg als vroeger. (Ik zet later wel eens neer wat allemaal precies.)
      maandag 1 januari 2007 @ 23:33:53 #172
    114682 DoorBell
    Rock and roll all nite
    pi_44929618
    Goeie vraag.... in het begin met dwang. Zonder dollen maar ik moest me soms dwingen om niet meer te tellen of heel bewust dingen in een ander ritme (getal) te gaan doen. Er overheen groeien speelt ook mee.
      maandag 1 januari 2007 @ 23:38:42 #173
    157031 roosjeroosje1988
    viesdik/lelijk/daddy-issues
    pi_44929774
    O die documantaire die nu op TV is had ik al eens gezien.
      maandag 1 januari 2007 @ 23:40:43 #174
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_44929835
    Als ik een pen of potlood in m'n handen krijg ga ik die door m'n vingers heen draaien.

Elke keer als ik langs de brievenbus kom kijken of er iets in zit, zelfs al is de postbode geweest of wanneer ie niet komt (feestdagen)
    pi_44929938
    Ik heb er nu geen last meer van, maar voorheen trok ik altijd eerst aan de voorkant van mijn t-shirt en dan aan de achterkant. Zag maar dat is dan over je schouders heen glijdt..

En dat deed ik zowat de hele dag door, ik had het zelf nooit door. Gelukkig doe ik dat nu niet meer, want menen op mij heen werden er aardig gek van
    pi_44929988
    Als ik een spel zit te spelen bijt ik altijd op het middelste stuk van mijn bovenlip en dan merk ik dat pas naderhand als het spel afgelopen is, als dat hele stukje dan gevoelloos is, maar dat kun je ook spanning noemen .

Ook zoek ik op de stoep overal driehoekjes in en moést ik altijd lopen op de hele stoeptegels aan de kant van de weg (jeweets, half, heel, half..)

En ik loop ook altijd de trap af in een ritme.
    pi_44930043
    soms het lichtknopje 3 keer aan en uit doen
    of bepaalde traptredes overslaan, want dat moet dan....
    > Be Yourself; everyone else is taken <
      maandag 1 januari 2007 @ 23:52:23 #178
    71624 pomtiedom
    Shadow Soldier
    pi_44930295
    Reageren op topic's over dwangneurosen
    I mean no harm
    pi_44930417
    Topics met in de titel "dwangneurose" openen
    Een pen in m'n rechterborstzak, papier in het linker.
    Washandjes maar 1 keer gebruiken.....
    Admit nothing,
    deny everyting.
    Demand proof.
    pi_44930478
    al het bier op drinken voor ik ga slapen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')