Jij dus jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:00 schreef ioko het volgende:
Verdorie, je bent een fractie sneller!!
3FM Serious Request #6:
Detailquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Deze OP is uitgebreider dan de andere voor de info
Dat degene die het topic sluit dan ook gewoon een nieuw opent!!!quote:
It wasn't mequote:Op vrijdag 22 december 2006 02:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat degene die het topic sluit dan ook gewoon een nieuw opent!!!![]()
Nee, een stukje over Actionradio... Onder het kopje "in de media"quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat degene die het topic sluit dan ook gewoon een nieuw opent!!!![]()
Voor jou gebruik ik er dan nu 2quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee, jij gebruikt het liefst 1 smilie.....![]()
quote:6 januari zal Michiel Veenstra 1 uur lang mee presenteren tijdens de ActionRadio Top 100. Actionradio betaalt hiervoor 400 euro! het fragement is hier te beluisteren. Zondag zullen de Dj's van Actionradio dit bedrag overhandigen op de Neude.
Op school werd hij Michiel genoemd. Maar goed, dat was de basisschoolquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:12 schreef ioko het volgende:
Volgens mij is Giel nu gaan pitten, en er staan nog steeds behoorlijk wat mensen buiten te dringen.
Je kent hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:14 schreef Kieran het volgende:
[..]
Op school werd hij Michiel genoemd. Maar goed, dat was de basisschool
Ik zat 6 jaar bij hem in de klas op de basisschool en we woonde vlakbij elkaar maar ik heb hem toch al gauw 15 jaar niet meer gezienquote:
Ik vind hem wel te doen op de radio of op pinkpop ofzo, maar verder vind ik het niets, hoe was ie vroeger?quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:17 schreef Kieran het volgende:
[..]
Ik zat 6 jaar bij hem in de klas op de basisschool en we woonde vlakbij elkaar maar ik heb hem toch al gauw 15 jaar niet meer gezien
Oja, en we hebben een keer Mel & Kim nagedaan tijdens een school playbackshow
Ik heb niets te doen morgen, maar ik blijf ook hangen, het is gewoon wel leuke tv.....quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:18 schreef FritsBom het volgende:
Ik blijf hangen op Ned 1...terwijl ik om 9 uur een tentamen hebHeb Walk On The Wildside maar aangevraagd
voor 10 euro
Ik vind hem wel okay met dit soort acties, maar voor de rest heb ik niets met hem. Vroeger was het de jongen die de beste cijfers haalde op school en zijn mamma was invaljufquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind hem wel te doen op de radio of op pinkpop ofzo, maar verder vind ik het niets, hoe was ie vroeger?
Precies !!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb niets te doen morgen, maar ik blijf ook hangen, het is gewoon wel leuke tv.....
De nerd zouden we dat tegenwoordig noemen, niet? En hij is ook nog vrij klein, dat zal een moeilijke tijd voor hem zijn geweestquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:21 schreef Kieran het volgende:
[..]
Ik vind hem wel okay met dit soort acties, maar voor de rest heb ik niets met hem. Vroeger was het de jongen die de beste cijfers haalde op school en zijn mamma was invaljuf
Vooral omdat het ook nog maar een kilometer van mijn huis is, en ik er vandaag ff ben langsgelopen, geeft het toch iets extra's.quote:
Net zo klein als ikquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:22 schreef ioko het volgende:
[..]
De nerd zouden we dat tegenwoordig noemen, niet? En hij is ook nog vrij klein, dat zal een moeilijke tijd voor hem zijn geweest![]()
Eerst effe gedouched toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, hij is net weer een beetje wakker
Dat vraag ik me af, hij zei van wel, toen ie wakker werd, maar zo gedouched vind ik hem er niet uitzienquote:
Ik vind dat hij hele kleine oogjes heeft nu, hahaquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:39 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, hij zei van wel, toen ie wakker werd, maar zo gedouched vind ik hem er niet uitzien
het is maar hoe je wakker wilt wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:28 schreef DJKoster het volgende:
Jochem van Gelder om half 8..
Goedemorgen!![]()
dat welquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:56 schreef SunChaser het volgende:
Goeie vent die Van gelder
Giel en Gerard vind ik ook nog steeds het leukst. Vind sander eigenlijk alleen leuk als er nog een ander bij is..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Zit ook al weer een paar uur te luisteren... Giel en Gerard vind ik toch wel het prettigst... Sander trek ik niet zo goed in zijn eentje, geen fijn stemgeluid ook. op tv is Sander beter te pruimen
I heard you on radio!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Siegfried het volgende:
Zow, ik heb net ook ff wat gebracht namens Festivalsite
Gelijk even Pearl Jam bevestigd voor Pinkpop
You made my dayquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Siegfried het volgende:
Gelijk even Pearl Jam bevestigd voor Pinkpop
Deze ook niet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:56 schreef Againzender het volgende:
Hm, de streams doen het hier niet.....
het gaat mij om het beeld, ik heb hier een radio staanquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deze ook niet?
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=46&x=.asx
(alleen geluid)
netwerkbeheerder is al aan het kijken waar het fout zitquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:06 schreef Notoriouz het volgende:
Hier doet ie het goed hoor?
Die zal straks wel gaan pitten... in principe heb je aan een uurtje of 6,7 wel genoeg denk ik per dagquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zal straks wel gaan pitten...
Die maakt hij niet hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zal straks wel gaan pitten... in principe heb je aan een uurtje of 6,7 wel genoeg denk ik per dag
Hahaha ik vind m helemaal geweldig!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de mensen die willen lachen hier 2 stukjes uit mijn Yamaha keyboard, het zijn standaard ritmes (intro, variatie A > Variatie B, outro). Niks mee gedaan, standaard C-accoord.
Jullie kennen Toppertje wel en hebben daarnet vast ook wel Kerstvakantie gehoord van Tropical Danny & Guillermo.
Christmas Swing (Kerstvakantie)
Cha Cha Cha (Toppertje)
Hoezo makkelijk geld verdienen![]()
Zouden die nummers mij daarom zo bekend voorkomen??quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de mensen die willen lachen hier 2 stukjes uit mijn Yamaha keyboard, het zijn standaard ritmes (intro, variatie A > Variatie B, outro). Niks mee gedaan, standaard C-accoord.
Jullie kennen Toppertje wel en hebben daarnet vast ook wel Kerstvakantie gehoord van Tropical Danny & Guillermo.
Christmas Swing (Kerstvakantie)
Cha Cha Cha (Toppertje)
Hoezo makkelijk geld verdienen![]()
Ik ga ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:24 schreef DonStefano het volgende:
Chelsea Dagger -- The Fratellis
En ik heb kaarten voor hun Doornroosje gig!Iemand overkopen voor 50 Euro?!
![]()
Ik ook, en ik denkt dat hij het zelf ook mist... snap ook niet dat ie is weggegaan bij 3FM... bij dat Caz is het huilen met de pet op volgens mijquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:11 schreef N.icka het volgende:
Ik mis Wouter
Hij is naar qmusicquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, en ik denkt dat hij het zelf ook mist... snap ook niet dat ie is weggegaan bij 3FM... bij dat Caz is het huilen met de pet op volgens mij
bij de commerciëlen valt denk ik ook wat meer te halenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij is naar qmusic
en hij ging er niet alleen heen voor het werk voor de microfoon maar vooral voor het werk achter de schermen.
Klinkt op elke Yamaha net even anders, maar de melodielijn is altijd hetzelfde op alle nieuwere Yamaha modellen (van 2 jaar terug tot nu ongeveer) dus dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zouden die nummers mij daarom zo bekend voorkomen??
Snap ik ook niet. Zijn toch wel genoeg vrijwilligers voor te vinden??quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef N.icka het volgende:
Waarom stopt dat callcentrum er nu al mee?
Lijkt me wel , ik snap dit nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Zijn toch wel genoeg vrijwilligers voor te vinden??
ach het blijft kut dat ie weg is op 3FMquote:
Dit is 1 van de 2 callcentrums.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef N.icka het volgende:
Waarom stopt dat callcentrum er nu al mee?
Maar gelukkig is het een mooi nummer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:41 schreef N.icka het volgende:
Dit nummer heb ik ook al tig keer gehoord .
Het was me ondertussen duidelijk gewordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dit is 1 van de 2 callcentrums.
Dit was het callcentrum dat naar bedrijven belde. Het is vrijdag dus die bedrijven gaan dicht voor het weekend
Er is nog een callcentrum waar de inkomende telefoontjes behandeld worden
Callcentre-medewerker zijn lijkt me sowieso ruk, maar zelfmoordneigingen hebben eerder met je eigen labiele toestand te maken lijkt mequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:47 schreef washandje het volgende:
Bij het call centre dat inkomende telefoontjes behandelt heb ik ook gewerkt (gebeld voor Tele2). Ergste baan ooit. Ben na 4 weken gestopt ivm zelfmoordneigingen.
Dat was dan ook sarcastisch bedoeld slimmerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Callcentre-medewerker zijn lijkt me sowieso ruk, maar zelfmoordneigingen hebben eerder met je eigen labiele toestand te maken lijkt me![]()
Dat snap ik, tegen een suicidaaltje had ik die opmerking ook niet gemaaktquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:49 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat was dan ook sarcastisch bedoeld slimmerd
Amenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgend jaar a.u.b. Michiel Veenstra i.p.v. Sander Lantinga in het huis.
heb je wel eens goed naar zijn stem geluisterd? en hij slist...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is er mis met Lantinga dan?
Ik vind em wel okee.
Hoeveel was het vorig jaar eigenlijk??quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de totale opbrengst rond de 2 miljoen gaat komen te liggen... exclusief de toezegging van Balkenende
Hij past niet in dit plaatje... mist het charisma wat Beelen en Ekdom wel hebben en hij heeft geen klik met deze twee... met Coen Swijnenberg samen is het nog wel leuk maar alleenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is er mis met Lantinga dan?
Ik vind em wel okee.
350k na 3 dagen en dan 2 miljoen na 6? ze mogen blij zijn als miljoen gehaald wordt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de totale opbrengst rond de 2 miljoen gaat komen te liggen... exclusief de toezegging van Balkenende
1,4 miljoen dacht ik zonder de regeringquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoeveel was het vorig jaar eigenlijk??
zit jij te luisteren hoe snel het nu allemaal gaat... en ze zitten boven de tussenstanden van vorig jaar... ze zullen er dicht bij in de buurt komen hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
350k na 3 dagen en dan 2 miljoen na 6? ze mogen blij zijn als miljoen gehaald wordt.
Oh ja dat is natuurlijk wel een drama.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heb je wel eens goed naar zijn stem geluisterd? en hij slist...
dat is verschrikkelijk ja en hoort niet op de radioquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja dat is natuurlijk wel een drama.
Ik vind er nix mis mee eigenlijk. Persoonlijk vind ik Giel irritanter en Gerard Ekdom saaier.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heb je wel eens goed naar zijn stem geluisterd? en hij slist...
In die 350.000 zat toch ook al een deel van die 200.000 lijkt me?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
350.000 euro was de tussenstand.
Vandaag met de callcenter in ieder geval 200.000 euro bijgekomen. Laten we zeggen dat er verder 150.000 bij is gekomen met veilingen, acties en verzoekplaatjes. Dan zit je al op 700.000 euro.
dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In die 350.000 zat toch ook al een deel van die 200.000 lijkt me?
ik vind gerard super (op tv dan toch), je ziet hem tenminste genieten van de muziek, ook Giel doet het leuk op tv.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind er nix mis mee eigenlijk. Persoonlijk vind ik Giel irritanter en Gerard Ekdom saaier.
Volgend jaar Sander, Claudia en Coen in het glazenhuis.
hij doet het gelukkig niet heel erg en ook niet altijd maar hij slist wel en zijn stem is ook echt blegh...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:12 schreef linebear het volgende:
hoor hem echt niet slissen...
Onthou wel dat het grootste deel van de 3FM luisteraars dat niet met je eens is, gezien de stemming om een plekje in het Glazen Huisquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hij doet het gelukkig niet heel erg en ook niet altijd maar hij slist wel en zijn stem is ook echt blegh...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:19 schreef Neleos het volgende:
Ha! Buffalo Tom!
preciesquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:15 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Onthou wel dat het grootste deel van de 3FM luisteraars dat niet met je eens is, gezien de stemming om een plekje in het Glazen Huis
da's al beter, alleen nu schreeuwt hij weer zo steeds...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Sander heeft naar de kritiek op Fok geluisterd en zit nu enthousiast mee te bleren.
Vond ik ook al ja, nog niks van gehoord vandaag..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:26 schreef N.icka het volgende:
Er wordt wel erg weinig aandacht aan Claudia gegeven
Dan heb je niet opgeletquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook al ja, nog niks van gehoord vandaag..
EEn klein beetje nieuws af en toe , kom op we willen haar zien lijden , bloed zweet en tranen willen we zien !!!!!!quote:
Dingen zien is moeilijk via de radio, dat is een beetje een probleem.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
EEn klein beetje nieuws af en toe , kom op we willen haar zien lijden , bloed zweet en tranen willen we zien !!!!!!
Respect voor Claudia
je hebt toch internet , of een tv , mobiele camerasquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Dingen zien is moeilijk via de radio, dat is een beetje een probleem.
Dat geloof ik niet met deze actie , dit is juist bedoelt om naar te kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:38 schreef washandje het volgende:
Ja maar 3FM gaat er vanuit dat mensen naar ze luisteren, niet dat ze naar de tv kijken. Dat is een leuk extraatje.
Dat is wel een goeie idd!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:54 schreef Siegfried het volgende:
Margreet Dolman in de camper denk ik
En sowieso in bikiniquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat topless de update presenteren als ze 25000 vangt
Ik heb al gedoneerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef FritsBom het volgende:
Kunnen we namens Fok niet wat inzamelen. Meeting voor het Glazen Huis!
van mij mag je maar ik kan daar helaas niet meer aan mee doen... moet er vandoor en ben er pas morgenmiddag weerquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef FritsBom het volgende:
Ik ook. Maar centraal.
Dit is geen uitzondering hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:43 schreef Tokus het volgende:
Er komt daar nog even een spelfout voorbij in die scrollende tekst, als je naar de tv versie kijkt. "Eric Corton verteld...."
Niks mis meequote:Barbara presenteert topless als...
(22-12-06) - Voor ¤ 25.000 presenteert ze het 3FM journaal TOPLESS!!! Wil je dat zien gebeuren, mail dan jouw bijdrage naar seriousrequest@3fm.nl. BRING IT ON!!!
Lol.Kwas al van plan iets te donere, maar dit maakt het alleen maar leuker. Gewoon gegeven mailen ovv Tietuh ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat nu ook op http://sites.3fm.nl/page/sr06_actueel/188351 :
[..]
Niks mis mee.
Zie ook: [FOK!radio] 3FM-dj presenteert op ActionRadioquote:
Ja, vanmiddag ook alquote:
Moet zeggen dat ze wel steeds leuke mensen in de camper hebben..quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef borisz het volgende:
Rembo en Rembo in de camper
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef borisz het volgende:
Rembo en Rembo in de camper
Zal wel aan het einde van de middag worden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe laat mogen ze zondag het Glazen Huis verlaten?
Had ik bijna gelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef Asskicker14 het volgende:
350.000 euro was de tussenstand.
Vandaag met de callcenter in ieder geval 200.000 euro bijgekomen. Laten we zeggen dat er verder 150.000 bij is gekomen met veilingen, acties en verzoekplaatjes. Dan zit je al op 700.000 euro.
Dat vooral jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:43 schreef Dos37 het volgende:
ja hij verspreekde zich nog wel een keer.
Teringquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:43 schreef Dos37 het volgende:
ja hij verspreekde zich nog wel een keer.
the fratellisquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:22 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Van wie is dat liedje nou?
Giel en Gerard vind ik coolquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sander is wel saai ja, Giel ook best wel, juist degene die ik niet kende is het tofst; Gerard
The Fratellis - Chelsea Dagger (Kutnummer trouwens.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:22 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Van wie is dat liedje nou?
er gooide net iemand 5000 euro door de bus, die wilde geen plaatje horen niks, gewoon 'hier, veel plezier ermee'quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of daar ff wat biljetten van 200 euro liggen![]()
.
Ik vind hem eigenlijk wel wat hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Fratellis - Chelsea Dagger (Kutnummer trouwens.)
Blijft lekker in je hoofd hangenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Fratellis - Chelsea Dagger (Kutnummer trouwens.)
Haar mannetje ook (chris)quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:39 schreef N.icka het volgende:
Bah Wendy rookt
Moet je het hele album van The Fratellis, Costello Music eens beluisteren, allemaal dezelfde opbouw...en simpele 'lala' 'dumdum' refreintjes.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft lekker in je hoofd hangen. Lalalalalala
.
Is dat geen voorwaarde om in het huis te komen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:39 schreef N.icka het volgende:
Bah Wendy rookt
Maar Barbara daarintegen,quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:23 schreef Asskicker14 het volgende:
lol, ik wil Lucille niet eens in bikini zien.![]()
nee die rookt niet meer sinds Ze een kind heeftquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat geen voorwaarde om in het huis te komen?
Al heb ik Tanja niet zien roken..
Yepquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
FP in beeld!
lolquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha, camera stond net op laptop gericht, staan ze met zn 4en te Fokken
Nee, ik vind Barbara inderdaad ook niet bijster aantrekkelijk maar ieder zijn eigen smaak.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gadverdamme dat meen je toch niet???
Lalalalalala.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke, wie van jullie is Gerard, Giel of Sander? En nou opbiechten!
als je haar lekker vindt dan spreek je eerder over wansmaakquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik vind Barbara inderdaad ook niet bijster aantrekkelijk maar ieder zijn eigen smaak.
Nee, jij bent zeker Wendy!quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:54 schreef Matness het volgende:
ik zal bekennen, ik ben giel.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Val die man lastig met z'n weer!"
*doet een greep in de koektrommel* . Merci.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:09 schreef N.icka het volgende:
Ik heb net een grote pot met allemaal verschillende soorten koekjes gekregen , bah ik hou niet van koek , Iemand hebben?
Dat moet Giel zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*doet een greep in de koektrommel* . Merci.![]()
Ook waarquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat op dit moment allemaal kunnen zijn geweest.
Ik ben nog zo debiel om te gaan kijken , maar nee er zitten geen roze koekjes inquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook waar. Maar als 't een roze koekje is, zal er één van de drie vooraan staan (Giel dus)
Jong meisje zong een kerstliedje. Klonk liefquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:39 schreef JeroenV het volgende:
Wat was er?
Zat iedere ochtend in de uitzending van Giel om wat feitjes van die datum te vertellenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:45 schreef N.icka het volgende:
Wie is die Kim?
Ah ok , dank je welquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat iedere ochtend in de uitzending van Giel om wat feitjes van die datum te vertellen.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
De STER knalt er zeker nog een aantal tienduizenden bij.
Super goed inderdaad, prima actie!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
De STER knalt er zeker nog een aantal tienduizenden bij.
Trustenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:51 schreef N.icka het volgende:
Ik ga even een tukje doen , tot laters![]()
Nee, er is zometeen een live-show rondom de Gouden Loeki. Kijkers kunnen bellen en SMS-en voor de winnaar, álle opbrengsten daarvan gaan naar de actie van 3FMquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:51 schreef Dos37 het volgende:
Leg uit ik luisterde even niet. De opbrengst van 1 dag ster gaat na het goede doel ofzo
Kan nog een prettig bedrag wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:52 schreef washandje het volgende:
Opbrengst bel/sms actie gouden loeki van vanavond gaat naar 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |