Jij dus jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:00 schreef ioko het volgende:
Verdorie, je bent een fractie sneller!!
3FM Serious Request #6:
Detailquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Deze OP is uitgebreider dan de andere voor de info
Dat degene die het topic sluit dan ook gewoon een nieuw opent!!!quote:
It wasn't mequote:Op vrijdag 22 december 2006 02:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat degene die het topic sluit dan ook gewoon een nieuw opent!!!![]()
Nee, een stukje over Actionradio... Onder het kopje "in de media"quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat degene die het topic sluit dan ook gewoon een nieuw opent!!!![]()
Voor jou gebruik ik er dan nu 2quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee, jij gebruikt het liefst 1 smilie.....![]()
quote:6 januari zal Michiel Veenstra 1 uur lang mee presenteren tijdens de ActionRadio Top 100. Actionradio betaalt hiervoor 400 euro! het fragement is hier te beluisteren. Zondag zullen de Dj's van Actionradio dit bedrag overhandigen op de Neude.
Op school werd hij Michiel genoemd. Maar goed, dat was de basisschoolquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:12 schreef ioko het volgende:
Volgens mij is Giel nu gaan pitten, en er staan nog steeds behoorlijk wat mensen buiten te dringen.
Je kent hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:14 schreef Kieran het volgende:
[..]
Op school werd hij Michiel genoemd. Maar goed, dat was de basisschool
Ik zat 6 jaar bij hem in de klas op de basisschool en we woonde vlakbij elkaar maar ik heb hem toch al gauw 15 jaar niet meer gezienquote:
Ik vind hem wel te doen op de radio of op pinkpop ofzo, maar verder vind ik het niets, hoe was ie vroeger?quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:17 schreef Kieran het volgende:
[..]
Ik zat 6 jaar bij hem in de klas op de basisschool en we woonde vlakbij elkaar maar ik heb hem toch al gauw 15 jaar niet meer gezien
Oja, en we hebben een keer Mel & Kim nagedaan tijdens een school playbackshow
Ik heb niets te doen morgen, maar ik blijf ook hangen, het is gewoon wel leuke tv.....quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:18 schreef FritsBom het volgende:
Ik blijf hangen op Ned 1...terwijl ik om 9 uur een tentamen hebHeb Walk On The Wildside maar aangevraagd
voor 10 euro
Ik vind hem wel okay met dit soort acties, maar voor de rest heb ik niets met hem. Vroeger was het de jongen die de beste cijfers haalde op school en zijn mamma was invaljufquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind hem wel te doen op de radio of op pinkpop ofzo, maar verder vind ik het niets, hoe was ie vroeger?
Precies !!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb niets te doen morgen, maar ik blijf ook hangen, het is gewoon wel leuke tv.....
De nerd zouden we dat tegenwoordig noemen, niet? En hij is ook nog vrij klein, dat zal een moeilijke tijd voor hem zijn geweestquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:21 schreef Kieran het volgende:
[..]
Ik vind hem wel okay met dit soort acties, maar voor de rest heb ik niets met hem. Vroeger was het de jongen die de beste cijfers haalde op school en zijn mamma was invaljuf
Vooral omdat het ook nog maar een kilometer van mijn huis is, en ik er vandaag ff ben langsgelopen, geeft het toch iets extra's.quote:
Net zo klein als ikquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:22 schreef ioko het volgende:
[..]
De nerd zouden we dat tegenwoordig noemen, niet? En hij is ook nog vrij klein, dat zal een moeilijke tijd voor hem zijn geweest![]()
Eerst effe gedouched toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, hij is net weer een beetje wakker
Dat vraag ik me af, hij zei van wel, toen ie wakker werd, maar zo gedouched vind ik hem er niet uitzienquote:
Ik vind dat hij hele kleine oogjes heeft nu, hahaquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:39 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, hij zei van wel, toen ie wakker werd, maar zo gedouched vind ik hem er niet uitzien
het is maar hoe je wakker wilt wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:28 schreef DJKoster het volgende:
Jochem van Gelder om half 8..
Goedemorgen!![]()
dat welquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:56 schreef SunChaser het volgende:
Goeie vent die Van gelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |