Vond ik ook al ja, nog niks van gehoord vandaag..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:26 schreef N.icka het volgende:
Er wordt wel erg weinig aandacht aan Claudia gegeven
Dan heb je niet opgeletquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook al ja, nog niks van gehoord vandaag..
EEn klein beetje nieuws af en toe , kom op we willen haar zien lijden , bloed zweet en tranen willen we zien !!!!!!quote:
Dingen zien is moeilijk via de radio, dat is een beetje een probleem.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
EEn klein beetje nieuws af en toe , kom op we willen haar zien lijden , bloed zweet en tranen willen we zien !!!!!!
Respect voor Claudia
je hebt toch internet , of een tv , mobiele camerasquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Dingen zien is moeilijk via de radio, dat is een beetje een probleem.
Dat geloof ik niet met deze actie , dit is juist bedoelt om naar te kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:38 schreef washandje het volgende:
Ja maar 3FM gaat er vanuit dat mensen naar ze luisteren, niet dat ze naar de tv kijken. Dat is een leuk extraatje.
Dat is wel een goeie idd!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:54 schreef Siegfried het volgende:
Margreet Dolman in de camper denk ik
En sowieso in bikiniquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat topless de update presenteren als ze 25000 vangt
Ik heb al gedoneerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef FritsBom het volgende:
Kunnen we namens Fok niet wat inzamelen. Meeting voor het Glazen Huis!
van mij mag je maar ik kan daar helaas niet meer aan mee doen... moet er vandoor en ben er pas morgenmiddag weerquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef FritsBom het volgende:
Ik ook. Maar centraal.
Dit is geen uitzondering hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:43 schreef Tokus het volgende:
Er komt daar nog even een spelfout voorbij in die scrollende tekst, als je naar de tv versie kijkt. "Eric Corton verteld...."
Niks mis meequote:Barbara presenteert topless als...
(22-12-06) - Voor ¤ 25.000 presenteert ze het 3FM journaal TOPLESS!!! Wil je dat zien gebeuren, mail dan jouw bijdrage naar seriousrequest@3fm.nl. BRING IT ON!!!
Lol.Kwas al van plan iets te donere, maar dit maakt het alleen maar leuker. Gewoon gegeven mailen ovv Tietuh ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat nu ook op http://sites.3fm.nl/page/sr06_actueel/188351 :
[..]
Niks mis mee.
Zie ook: [FOK!radio] 3FM-dj presenteert op ActionRadioquote:
Ja, vanmiddag ook alquote:
Moet zeggen dat ze wel steeds leuke mensen in de camper hebben..quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef borisz het volgende:
Rembo en Rembo in de camper
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:38 schreef borisz het volgende:
Rembo en Rembo in de camper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |