Giel en Gerard vind ik ook nog steeds het leukst. Vind sander eigenlijk alleen leuk als er nog een ander bij is..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Zit ook al weer een paar uur te luisteren... Giel en Gerard vind ik toch wel het prettigst... Sander trek ik niet zo goed in zijn eentje, geen fijn stemgeluid ook. op tv is Sander beter te pruimen
I heard you on radio!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Siegfried het volgende:
Zow, ik heb net ook ff wat gebracht namens Festivalsite
Gelijk even Pearl Jam bevestigd voor Pinkpop
You made my dayquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Siegfried het volgende:
Gelijk even Pearl Jam bevestigd voor Pinkpop
Deze ook niet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:56 schreef Againzender het volgende:
Hm, de streams doen het hier niet.....
het gaat mij om het beeld, ik heb hier een radio staanquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deze ook niet?
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=46&x=.asx
(alleen geluid)
netwerkbeheerder is al aan het kijken waar het fout zitquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:06 schreef Notoriouz het volgende:
Hier doet ie het goed hoor?
Die zal straks wel gaan pitten... in principe heb je aan een uurtje of 6,7 wel genoeg denk ik per dagquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zal straks wel gaan pitten...
Die maakt hij niet hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zal straks wel gaan pitten... in principe heb je aan een uurtje of 6,7 wel genoeg denk ik per dag
Hahaha ik vind m helemaal geweldig!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de mensen die willen lachen hier 2 stukjes uit mijn Yamaha keyboard, het zijn standaard ritmes (intro, variatie A > Variatie B, outro). Niks mee gedaan, standaard C-accoord.
Jullie kennen Toppertje wel en hebben daarnet vast ook wel Kerstvakantie gehoord van Tropical Danny & Guillermo.
Christmas Swing (Kerstvakantie)
Cha Cha Cha (Toppertje)
Hoezo makkelijk geld verdienen![]()
Zouden die nummers mij daarom zo bekend voorkomen??quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de mensen die willen lachen hier 2 stukjes uit mijn Yamaha keyboard, het zijn standaard ritmes (intro, variatie A > Variatie B, outro). Niks mee gedaan, standaard C-accoord.
Jullie kennen Toppertje wel en hebben daarnet vast ook wel Kerstvakantie gehoord van Tropical Danny & Guillermo.
Christmas Swing (Kerstvakantie)
Cha Cha Cha (Toppertje)
Hoezo makkelijk geld verdienen![]()
Ik ga ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:24 schreef DonStefano het volgende:
Chelsea Dagger -- The Fratellis
En ik heb kaarten voor hun Doornroosje gig!Iemand overkopen voor 50 Euro?!
![]()
Ik ook, en ik denkt dat hij het zelf ook mist... snap ook niet dat ie is weggegaan bij 3FM... bij dat Caz is het huilen met de pet op volgens mijquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:11 schreef N.icka het volgende:
Ik mis Wouter
Hij is naar qmusicquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, en ik denkt dat hij het zelf ook mist... snap ook niet dat ie is weggegaan bij 3FM... bij dat Caz is het huilen met de pet op volgens mij
bij de commerciëlen valt denk ik ook wat meer te halenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij is naar qmusic
en hij ging er niet alleen heen voor het werk voor de microfoon maar vooral voor het werk achter de schermen.
Klinkt op elke Yamaha net even anders, maar de melodielijn is altijd hetzelfde op alle nieuwere Yamaha modellen (van 2 jaar terug tot nu ongeveer) dus dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zouden die nummers mij daarom zo bekend voorkomen??
Snap ik ook niet. Zijn toch wel genoeg vrijwilligers voor te vinden??quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef N.icka het volgende:
Waarom stopt dat callcentrum er nu al mee?
Lijkt me wel , ik snap dit nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Zijn toch wel genoeg vrijwilligers voor te vinden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |