Tof, Verslagje Posten!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:24 schreef dfens het volgende:
Ik heb een nieuwtje![]()
Oude schoolkameraad (de eerste andere stijve pik dan de mijne die ik ooit heb gezien) komt vanavond langs. We zijn vanavond alleen thuis, en uhm, ik heb hem over mijn interesses verteld![]()
* dfens is zooo geil nu![]()
Heb ik nietquote:Op donderdag 21 december 2006 19:32 schreef meisje1981 het volgende:
Kan je je webcam niet aanzetten voor ons![]()
tuurlijk mag jij mee kijken maar dan op mijn schoot ;-)quote:
En? En?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:50 schreef dfens het volgende:
De bel gaat!
En toen stond er zo'n irritant folderjochie voor de deur om je een heel gelukkig nieuwjaar te wensenquote:
ik wil ook wel met jou in bad bedquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef dfens het volgende:
Even snel dan![]()
Het was heerlijk! Eerst samen in bad, maar dat was meer voor de hygiene. Gezellig doe ik wel met vrouwen.
Het ging me meer om de sex![]()
Lekker zo'n paal in je mond! Lekker aan die eikel likken, mmmmm, dat is nog best hard werken!
Gepijpt worden door een m of v, daar zit geen verschil in weet ik nu. Bij een V is het uitzicht beter
En zo'n pik van dichtbij zien spuiten!Prachtig om te zien. Het komt er op neer dat de hele vent eraan vast me niet zoveel boeit, het gaat om de pik.
Vlak voordat hij vertrok heb ik zijn pik nog even uit zijn broek gehaald, en nog eens gepijpt. Dat beviel me al een stuk beter!
TOch wil ik ook weleens geneukt worden. Volgende keer ofzo![]()
Dat klinkt als een leuke sessie, dfensquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef dfens het volgende:
Even snel dan![]()
Het was heerlijk! Eerst samen in bad, maar dat was meer voor de hygiene. Gezellig doe ik wel met vrouwen.
Lekker zo'n paal in je mond! Lekker aan die eikel likken, mmmmm, dat is nog best hard werken!
Gepijpt worden door een m of v, daar zit geen verschil in weet ik nu. Bij een V is het uitzicht beter
En zo'n pik van dichtbij zien spuiten!Prachtig om te zien. Het komt er op neer dat de hele vent eraan vast me niet zoveel boeit, het gaat om de pik.
Vlak voordat hij vertrok heb ik zijn pik nog even uit zijn broek gehaald, en nog eens gepijpt. Dat beviel me al een stuk beter!
Ik kom wel langsquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef Black-jack het volgende:
jaja ... lekker dan... ik niet
Vrouwen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Damn, wat een verhalen ineens! Waar blijven de vrouwen??!?!?
Waar vandaan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:44 schreef seriously-me het volgende:
hoe oud ben jij dan Jim?
ik ben 19 (1 van de jongste hiero...)
Ook 19quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:44 schreef seriously-me het volgende:
hoe oud ben jij dan Jim?
ik ben 19 (1 van de jongste hiero...)
ummmm okquote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Enil het volgende:
-woeps-
Kap toch eens met dat oversexte gedoe man.quote:Op zondag 24 december 2006 12:58 schreef daanski82 het volgende:
mmm een aantal lekkere jongen blaadjes dat word smikkelen en smullen :-p
Eensch. Ik ben volledig afgeknapt op dit topic sinds het vorige oh zo niet-geile slowchat-achtige vorige deel.quote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Jim.Beam het volgende:
Kap toch eens met dat oversexte gedoe man.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat oversexte gedoe man.
Check maar ffquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:51 schreef seriously-me het volgende:
@nino: 'kheb PM..
je weet wat je nu te doen staatquote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef seriously-me het volgende:
ik ook weer paar pondjes aangekome van de kerst
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:24 schreef dfens het volgende:
Ik heb een nieuwtje![]()
Oude schoolkameraad (de eerste andere stijve pik dan de mijne die ik ooit heb gezien) komt vanavond langs. We zijn vanavond alleen thuis, en uhm, ik heb hem over mijn interesses verteld![]()
* dfens is zooo geil nu![]()
leg mij is uit wat je daar mee bedoelt ?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:06 schreef samjustme het volgende:
Ik zou maar beslissingen jongens en meisjes welke kant jullie op gaan.
Sam, je bent een aardige jongen,quote:Op donderdag 28 december 2006 12:06 schreef samjustme het volgende:
Ik zou maar beslissingen jongens en meisjes welke kant jullie op gaan.
Het spijt mequote:Op donderdag 28 december 2006 12:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sam, je bent een aardige jongen,. Maarre kun je nu weer weg gaan,
. we hebben al genoeg mensen gehad die ons kwamen vertellen dat bi mensen gewoon niet kunnen kiezen, wat helemaal niet waar is.
Je moet gewoon doen waar je zelf lekker bij voelt maar ik ben echt niet de enige homo die een bi wantrouwt. Het zijn er veel meer dan je denkt. En overigens als ik een meid was dan zou ik niet aanpappen met een bi jongen ja hoor honey heb voorheen met jongens geneukt oh wat leukquote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef daanski82 het volgende:
SAM met sex hoef je helemaall GEEN keuzen te maken.
daar zijn vooraf al veel discussies over geweest.
als ik een jongen wil neuken neuk ik een jongen als ik een meid wil neuken neuk ik een meid.
ik ga NIET voor 1 kant kiezen als ik een keuze maak dan heeft moeder natuur dat al voor mij gedaan.
nog 1 opmerking er over over een keuze maken dien ik een verzoek in tot een BAN voor die gene die zich blijft uitspreken daar over.
die discussies ben ik meer dan zat.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:49 schreef dfens het volgende:
* dfens heeft behoefte aan stijve pikken!
En grote tieten en kale kutjes![]()
Net te jong jammer genoegquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:56 schreef Jim.Beam het volgende:
Iemand hier die sportief gebouwd is en nog jong voor idem iemand? Ben aardig nieuwsgierig geworden![]()
Doe ik ook. Rond de 20+ zijn de meesten.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:05 schreef seriously-me het volgende:
mja, dan moet je ook wel de goeie discotheken bezoeken, en niet per ongeluk eentje met 30+..![]()
vertel-vertel!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je weet wat je nu te doen staat![]()
Dat kan natuurlijk. Maar ik heb niet zelf echt behoefte aan uitgaan. Vooral aan discotheken en bars. De types die ik wil tegenkomen kom ik daar niet tegen. Maar uitgaan is leuk af en toe.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:59 schreef seriously-me het volgende:
met een vriend kan je toch ook uitgaan?
Aan seks is niet moeilijk te komen als je gay bent. Je hebt het zo tijdens uitgaan. Maar wat betreft serieuzere types die in meer zijn geintresseerd dan seks is wel lastig. Ze zijn er wel. En soms word ik door de meiden die ik ken gekoppeld aan anderen. Van de vele koppelacties is er tot nu maar 1 waarvan ik denk jammer dat het uieindelijk niet heeft gewerkt. Maar ik vind hem nog steeds een schatje en begrijp ook wel waarom het niet heeft gewerkt. Lag deels aan mij en deels aan hem.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef seriously-me het volgende:
hoe kom je ze dan tege sam?
Heb je interesse dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoe staat het met de meeting, is er al een datum geprikt?
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:10 schreef Mekon het volgende:
nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe zaken die je kan beleven.
Zolang als het maar in Nederland is vind ik het goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef daanski82 het volgende:
mensen hoe en waar zouden jullie elkaar willen ontmoeten ?
tuurlijk anders is en een GAY meetingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:55 schreef dfens het volgende:
Liefst met een stel aangezien ik geen homo ben
Tijdens de gay meetings van fok wordt er niet gesexst voorzover ik het weet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef daanski82 het volgende:
[..]
tuurlijk anders is en een GAY meeting
Ook een idee, als er maar een ruimte is geregeld om naderhand te orgieen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef Mekon het volgende:
waarom meteen een sex meeting? Waarom niet gewoon uitgaan in de avond, eten vooraf, en dan zien wat er van terecht komt.
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:18 schreef NEGERZOEN het volgende:
[..]
Ook een idee, als er maar een ruimte is geregeld om naderhand te orgieen.
0quote:Op zondag 7 januari 2007 16:56 schreef daanski82 het volgende:
hoeveel mensen wonen rond de streek twente ?
Nee, juist nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:04 schreef firestorm_99 het volgende:
erg rustig...
toch geen goede voornemens dit jaar?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef firestorm_99 het volgende:
de meeting kan ook een goed voornemen zijn toch?
Mmm gisteren ook nog meegemaakt, en ik moest terug denken aan deze topicreeks. Zalig zo een kloppende pik in je mondquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef dfens het volgende:
Even snel dan![]()
Neuh hoor, heb al anderhalve maand een vriendquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Emu het volgende:
Oke dan.... opent broeksknop, begin er maar aan![]()
Heb ik het jhuist als ik zeg dat dit voor 90% in dit topic bij een fantasie zal blijven.
Wie weetquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Emu het volgende:
Heb ik het jhuist als ik zeg dat dit voor 90% in dit topic bij een fantasie zal blijven.
OK, Emu biedt zich dus aan als vrijwilliger? *checkt gelijk maar even fotoboek*quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Emu het volgende:
Het blijft alleen een fantasie als mensen het willen. Het is echt niet moeilijk om als man zijnde sex met een andere man te regelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Emu het volgende:
Omdat het de bedoeling is om seks te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef daanski82 het volgende:
maar waarom is dat dan toch ? omdat ze een vriend hebben ? alleen zijn of niet durfen ?
Het hoeft niet per se een bukkake te zijn hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waarom deze kick? Ik heb geen relatie meer, maar ik kom zeker niet naar de meeting. Het zal namelijk vooral een gay-meeting worden. Of een bukkakke voor mij of zo maar dat zie ik écht niet zitten!
wat is er mis met seks?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Omdat het de bedoeling is om seks te hebben.
Interesse in?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:55 schreef JangoFett het volgende:
Jij geen interesse Tally?
2 mannen of 3 mannen is het lekkerstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef mijnkloontje het volgende:
Jamaar dit topic was toch bedoeld voor bi-afspraken enzo?
En datingsites zijn eng enzo, hier voel ik me veilig
Ik sluit me geheel bij je aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
2 mannen of 3 mannen is het lekkerst![]()
zonder vrouw welteverstaan hihi
Nee dit topic is niet voor bi-afspraken, dit topic gaat over bi-seksualiteit..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef mijnkloontje het volgende:
Jamaar dit topic was toch bedoeld voor bi-afspraken enzo?
En datingsites zijn eng enzo, hier voel ik me veilig
dat zou ik ook nog wel eens willen proberen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kwartetje dan? MMVVquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:15 schreef vroutje het volgende:
Nee hoor!
omgquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:43 schreef Vlaggetje het volgende:
[..]
Kwartetje dan? MMVV![]()
Dames met elkaar, heren met elkaar en een mixje.
Zeker voor bi-nieuwsgierige heren als ik wel handig...vrouwen kijken is toch opwindender
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef vroutje het volgende:
meteen een kwartetje![]()
moet eerst nog het triootje meemaken![]()
eerst dus nog op zoek naar een leuke 3e persoon (V)
Niet klagen jijquote:
Das wel jammer dan....hoe meer mensen hoe meer vreugd toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dit topic is niet voor bi-afspraken, dit topic gaat over bi-seksualiteit..
Er zijn er een paar die wel iets in een meeting zagen en dat mag..
Gewoon met zn alle de kroeg in (of een andere tent)..
Maar het is niet de bedoeling om hier een date om te neuken op te doen..
Dus je had het ook onder je eigen account kunnen doen hoor
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef meisterfens het volgende:
Iedereen is natuurlijk lekker aan het pijpen en neuken![]()
ik geloof dat voor de eerste keer, MM me genoeg zou lijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee joh, MMM is handiger. Als je toch minder bi bent dan je denkt of toch niet durft kunnen ze toch elkaar vermakenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:59 schreef eensproberen het volgende:
[..]
ik geloof dat voor de eerste keer, MM me genoeg zou lijken.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef Vlaggetje het volgende:
[..]
Nee joh, MMM is handiger. Als je toch minder bi bent dan je denkt of toch niet durft kunnen ze toch elkaar vermaken
Nee hoorquote:
stuur mij eeens een berichtje zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:53 schreef LekkerWijf het volgende:
Bedoel je mij?
Ik heb ook wel zin in een dikke pik en een triootje.........![]()
Alhoewel ik nog nooit een triootje heb gehad, lijkt het me ontzettend geil.
Ook vriendlief zou het wel willen maar we weten allebei niet hoe we het moeten aanpakken.....![]()
Was bedoeld als reactie op Mart S aangezien meneer op de fiets ergens naartoe zouquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef firestorm_99 het volgende:
nee er is geen meet geweest zover ik weet
te weinig (vrouwelijke) intresse
kom jij ook dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:05 schreef Ericolo het volgende:
Schiet is op met die meeting dan
Het is dus niks geworden met LekkerWijf?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef firestorm_99 het volgende:
nee er is geen meet geweest zover ik weet
te weinig (vrouwelijke) intresse
Dit dus. Je moet alles eens een keer geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef CONCERTA_JUNK het volgende:
Het lijkt mij ook een keer lekker om een pik in mond te voelen, maar omdat nu gelijk op een meeting te doen.....
Maar een keer met een leuke gozer alleen MMMMMMMMMMM
0% kans op. Ik ken mijn vrouw inmiddels wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:20 schreef S_1980 het volgende:
Misschien wil je vrouw er wel een extra piemol bij in bed. Kun je d'r gezellig met z'n 2-en op sabbelen.
Dat wordt toch friemelen bij een parkeerplaats in het plaatselijke bos. Vergeet je niet de kinderzitjes uit de auto te halen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Rorsach het volgende:
[..]
0% kans op. Ik ken mijn vrouw inmiddels wel.
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop (helaas)....quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:49 schreef dakanniewel het volgende:
omdat tussen een fantasie en werkelijkheid soms een te groot gat zit(denk ik)
same for me... heb zelfs wel 's gedroomd van een lekkere piemel maar vervolgens komt er nooit iets van in het echie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |