ik geloof dat voor de eerste keer, MM me genoeg zou lijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
2 mannen of 3 mannen is het lekkerst![]()
zonder vrouw welteverstaan hihi
Nee joh, MMM is handiger. Als je toch minder bi bent dan je denkt of toch niet durft kunnen ze toch elkaar vermakenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:59 schreef eensproberen het volgende:
[..]
ik geloof dat voor de eerste keer, MM me genoeg zou lijken.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef Vlaggetje het volgende:
[..]
Nee joh, MMM is handiger. Als je toch minder bi bent dan je denkt of toch niet durft kunnen ze toch elkaar vermaken
Nee hoorquote:
stuur mij eeens een berichtje zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:53 schreef LekkerWijf het volgende:
Bedoel je mij?
Ik heb ook wel zin in een dikke pik en een triootje.........![]()
Alhoewel ik nog nooit een triootje heb gehad, lijkt het me ontzettend geil.
Ook vriendlief zou het wel willen maar we weten allebei niet hoe we het moeten aanpakken.....![]()
Was bedoeld als reactie op Mart S aangezien meneer op de fiets ergens naartoe zouquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef firestorm_99 het volgende:
nee er is geen meet geweest zover ik weet
te weinig (vrouwelijke) intresse
kom jij ook dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:05 schreef Ericolo het volgende:
Schiet is op met die meeting dan
Het is dus niks geworden met LekkerWijf?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef firestorm_99 het volgende:
nee er is geen meet geweest zover ik weet
te weinig (vrouwelijke) intresse
Dit dus. Je moet alles eens een keer geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef CONCERTA_JUNK het volgende:
Het lijkt mij ook een keer lekker om een pik in mond te voelen, maar omdat nu gelijk op een meeting te doen.....
Maar een keer met een leuke gozer alleen MMMMMMMMMMM
0% kans op. Ik ken mijn vrouw inmiddels wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:20 schreef S_1980 het volgende:
Misschien wil je vrouw er wel een extra piemol bij in bed. Kun je d'r gezellig met z'n 2-en op sabbelen.
Dat wordt toch friemelen bij een parkeerplaats in het plaatselijke bos. Vergeet je niet de kinderzitjes uit de auto te halen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Rorsach het volgende:
[..]
0% kans op. Ik ken mijn vrouw inmiddels wel.
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop (helaas)....quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:49 schreef dakanniewel het volgende:
omdat tussen een fantasie en werkelijkheid soms een te groot gat zit(denk ik)
same for me... heb zelfs wel 's gedroomd van een lekkere piemel maar vervolgens komt er nooit iets van in het echie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |