quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:24 schreef dfens het volgende:
Ik heb een nieuwtje![]()
Oude schoolkameraad (de eerste andere stijve pik dan de mijne die ik ooit heb gezien) komt vanavond langs. We zijn vanavond alleen thuis, en uhm, ik heb hem over mijn interesses verteld![]()
* dfens is zooo geil nu![]()
leg mij is uit wat je daar mee bedoelt ?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:06 schreef samjustme het volgende:
Ik zou maar beslissingen jongens en meisjes welke kant jullie op gaan.
Sam, je bent een aardige jongen,quote:Op donderdag 28 december 2006 12:06 schreef samjustme het volgende:
Ik zou maar beslissingen jongens en meisjes welke kant jullie op gaan.
Het spijt mequote:Op donderdag 28 december 2006 12:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sam, je bent een aardige jongen,. Maarre kun je nu weer weg gaan,
. we hebben al genoeg mensen gehad die ons kwamen vertellen dat bi mensen gewoon niet kunnen kiezen, wat helemaal niet waar is.
Je moet gewoon doen waar je zelf lekker bij voelt maar ik ben echt niet de enige homo die een bi wantrouwt. Het zijn er veel meer dan je denkt. En overigens als ik een meid was dan zou ik niet aanpappen met een bi jongen ja hoor honey heb voorheen met jongens geneukt oh wat leukquote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef daanski82 het volgende:
SAM met sex hoef je helemaall GEEN keuzen te maken.
daar zijn vooraf al veel discussies over geweest.
als ik een jongen wil neuken neuk ik een jongen als ik een meid wil neuken neuk ik een meid.
ik ga NIET voor 1 kant kiezen als ik een keuze maak dan heeft moeder natuur dat al voor mij gedaan.
nog 1 opmerking er over over een keuze maken dien ik een verzoek in tot een BAN voor die gene die zich blijft uitspreken daar over.
die discussies ben ik meer dan zat.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:49 schreef dfens het volgende:
* dfens heeft behoefte aan stijve pikken!
En grote tieten en kale kutjes![]()
Net te jong jammer genoegquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:56 schreef Jim.Beam het volgende:
Iemand hier die sportief gebouwd is en nog jong voor idem iemand? Ben aardig nieuwsgierig geworden![]()
Doe ik ook. Rond de 20+ zijn de meesten.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:05 schreef seriously-me het volgende:
mja, dan moet je ook wel de goeie discotheken bezoeken, en niet per ongeluk eentje met 30+..![]()
vertel-vertel!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je weet wat je nu te doen staat![]()
Dat kan natuurlijk. Maar ik heb niet zelf echt behoefte aan uitgaan. Vooral aan discotheken en bars. De types die ik wil tegenkomen kom ik daar niet tegen. Maar uitgaan is leuk af en toe.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:59 schreef seriously-me het volgende:
met een vriend kan je toch ook uitgaan?
Aan seks is niet moeilijk te komen als je gay bent. Je hebt het zo tijdens uitgaan. Maar wat betreft serieuzere types die in meer zijn geintresseerd dan seks is wel lastig. Ze zijn er wel. En soms word ik door de meiden die ik ken gekoppeld aan anderen. Van de vele koppelacties is er tot nu maar 1 waarvan ik denk jammer dat het uieindelijk niet heeft gewerkt. Maar ik vind hem nog steeds een schatje en begrijp ook wel waarom het niet heeft gewerkt. Lag deels aan mij en deels aan hem.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef seriously-me het volgende:
hoe kom je ze dan tege sam?
Heb je interesse dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoe staat het met de meeting, is er al een datum geprikt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |