Tof, Verslagje Posten!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:24 schreef dfens het volgende:
Ik heb een nieuwtje![]()
Oude schoolkameraad (de eerste andere stijve pik dan de mijne die ik ooit heb gezien) komt vanavond langs. We zijn vanavond alleen thuis, en uhm, ik heb hem over mijn interesses verteld![]()
* dfens is zooo geil nu![]()
Heb ik nietquote:Op donderdag 21 december 2006 19:32 schreef meisje1981 het volgende:
Kan je je webcam niet aanzetten voor ons![]()
tuurlijk mag jij mee kijken maar dan op mijn schoot ;-)quote:
En? En?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:50 schreef dfens het volgende:
De bel gaat!
En toen stond er zo'n irritant folderjochie voor de deur om je een heel gelukkig nieuwjaar te wensenquote:
ik wil ook wel met jou in bad bedquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef dfens het volgende:
Even snel dan![]()
Het was heerlijk! Eerst samen in bad, maar dat was meer voor de hygiene. Gezellig doe ik wel met vrouwen.
Het ging me meer om de sex![]()
Lekker zo'n paal in je mond! Lekker aan die eikel likken, mmmmm, dat is nog best hard werken!
Gepijpt worden door een m of v, daar zit geen verschil in weet ik nu. Bij een V is het uitzicht beter
En zo'n pik van dichtbij zien spuiten!Prachtig om te zien. Het komt er op neer dat de hele vent eraan vast me niet zoveel boeit, het gaat om de pik.
Vlak voordat hij vertrok heb ik zijn pik nog even uit zijn broek gehaald, en nog eens gepijpt. Dat beviel me al een stuk beter!
TOch wil ik ook weleens geneukt worden. Volgende keer ofzo![]()
Dat klinkt als een leuke sessie, dfensquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef dfens het volgende:
Even snel dan![]()
Het was heerlijk! Eerst samen in bad, maar dat was meer voor de hygiene. Gezellig doe ik wel met vrouwen.
Het ging me meer om de sex![]()
Lekker zo'n paal in je mond! Lekker aan die eikel likken, mmmmm, dat is nog best hard werken!
Gepijpt worden door een m of v, daar zit geen verschil in weet ik nu. Bij een V is het uitzicht beter
En zo'n pik van dichtbij zien spuiten!Prachtig om te zien. Het komt er op neer dat de hele vent eraan vast me niet zoveel boeit, het gaat om de pik.
Vlak voordat hij vertrok heb ik zijn pik nog even uit zijn broek gehaald, en nog eens gepijpt. Dat beviel me al een stuk beter!
TOch wil ik ook weleens geneukt worden. Volgende keer ofzo![]()
Ik kom wel langsquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef Black-jack het volgende:
jaja ... lekker dan... ik niet
Vrouwen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Damn, wat een verhalen ineens! Waar blijven de vrouwen??!?!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |