Jezus......quote:Op donderdag 21 december 2006 12:08 schreef Nino het volgende:
[..]
Daarna mag je op je knietjes voor me gaan zitten, je mondje open doen zodat ik je mondje lekker kan neuken terwijl ik je bij je hoofd vastpak![]()
![]()
Stuur even een PM met voornaam/leeftijd en ervaring met mannen naar mij,quote:
En is je vrouwtje ook al thuis?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:12 schreef Black-jack het volgende:
hehehhe..... nog meer mensen thuis ?
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:17 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Nee.....zeker niet
duurt nog ff voro die thuis komt
Nino is thuis ja, alleen ook...quote:Op donderdag 21 december 2006 16:21 schreef Black-jack het volgende:
Nino thuis ?
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:23 schreef Black-jack het volgende:
en een cam ?
Sitethief, lees ff je PM aub
Vergis je niet, het blijft niet alleen bij stoere praatquote:Op donderdag 21 december 2006 16:24 schreef wonderer het volgende:
Wat een slowchat![]()
Overigens moet ik wel lachen af en toe hoor, al die stoere praat. Denk dat als puntje bij paaltje komt, die monden een stuk minder groot zijn ...
Ik schat BJ wel in als een open minded en experimenteel persoontje..quote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen msnEn daarnaast gaat het me niet om die 18 cm, maar wat je allemaal wel niet met iemand anders zou gaan doen.
Shake handsquote:Op donderdag 21 december 2006 16:35 schreef Black-jack het volgende:
hehehehe.... zeker weten....:@:@
Guess soquote:Op donderdag 21 december 2006 16:38 schreef Black-jack het volgende:
haha/....
maar volgens mij zijn we de enige 2 hier
Allemaal braaf aan het werk of kerstinkopen doen, het was loeidruk in de stadquote:Op donderdag 21 december 2006 16:43 schreef Black-jack het volgende:
heel jammer....verder is niemand in "the mood" bljkbaar
Hmz, moet je je zelf maar weer zien te vermaken of ff wachten tot het vrouwtje thuiskomt.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:44 schreef Black-jack het volgende:
wel jamemr........had op een geile boel gehoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |