heb geen ideequote:Op woensdag 20 december 2006 16:40 schreef appelsientje het volgende:
hahaha
waar moet ik dat geld nu weer vandaan halen
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
heb geen idee, trouwens als je het hoogste bod heb trouw je morgen middag al
![]()
die krijg je erbijquote:Op woensdag 20 december 2006 16:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat vind ik een beetje te vroeg
moet de eerste de goede verlovingsring uitzoeken.
Kijkquote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
die krijg je erbijHuwelijksrijs ook
![]()
vorig jaar was de huwlijksnacht in een studentenkamerquote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk
dat wist ik dan weer niethuwlijksreis naar een dorpje op de veluwe zeker
Nog 2 uur..
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
die krijg je erbijHuwelijksrijs ook
![]()
Ze hebben wel altijd rijst als je het gemeentehuis/kerk uitloopt..quote:
Ik doe elk jaar een poging, maar na de eerste zin vind ik het altijd wel weer genoegquote:Op woensdag 20 december 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Groot Dictee der Nederlandse Taal 2006
Voor wie vanavond meedoet!
ik ben er niet vanavond. Ik ga sporten straksquote:Op woensdag 20 december 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je die tenminste wel goed nu.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik doe elk jaar een poging, maar na de eerste zin vind ik het altijd wel weer genoeg
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan heb je die tenminste wel goed nu.
Lijkt me juist echt iets voor jouquote:Op woensdag 20 december 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben er niet vanavond. Ik ga sporten straks![]()
Doe eens CRTL + F5quote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
hmm vreemd kan al een dag niet meer op www.dvd.nl komen
op werk doet ie het wel
En hoe ging het?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
Zo, weer thuis.
Kostuum kan weer uit.
Krijg je een foutmelding? of gewoon niks te zien..quote:
En en?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
Zo, weer thuis.
Kostuum kan weer uit.
Hebben ze jou al benaderd? Jij behoort immers ook tot het Gilde der BF'ers (Bekende Fokkers).quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Leuk interview met SCH op de FP.
Ik heb mezelf aangeboden.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hebben ze jou al benaderd? Jij behoort immers ook tot het Gilde der BF'ers (Bekende Fokkers).
geeft niks weerquote:Op woensdag 20 december 2006 18:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding? of gewoon niks te zien..
Goed gesprek, maar ik kan er voor mijn gevoel nog niets positiefs of negatiefs over zeggen.quote:
Spannend dus... hopelijk dat het wat wordt!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed gesprek, maar ik kan er voor mijn gevoel nog niets positiefs of negatiefs over zeggen.
Beloofd is dat ze na de feestdagen, in de eerste week van januari, mij laten weten of ik doorga met een assesment en daarna eventueel een arbeidsvoorwaardengesprek.
Dus voorlopig maar weer even afwachten.
In ieder geval het eerste gedeelte van het traject gehad! Voor wat voor functie was het?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed gesprek, maar ik kan er voor mijn gevoel nog niets positiefs of negatiefs over zeggen.
Beloofd is dat ze na de feestdagen, in de eerste week van januari, mij laten weten of ik doorga met een assesment en daarna eventueel een arbeidsvoorwaardengesprek.
Joa, zusjelief is een PDDNOSje, autistje dus. Alleen die zit al 3 weken in een kuthumeur, en vandaag was de bom ontploft.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef RayMania het volgende:
Goedeavond allemaal.
Hoi Bos.
Wat is er aan de hand thuis Messenga? Ruzie?.
had hem vorige week al, juist weer weinig etenswaren. Ach verder maak ik m'n ouders ook weer een keer blijquote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Ray
Vandaag kerstpakket gekregen. Vele etenswaren, wel van veel A-merken (en niet van het eigen bedrijf). Maar ik ben wel tevreden over dit pakket.
Had vorige week ook een kerstpakket gekregen, als stagair. Vond het al leuk dat ik iets kreeg. Laten we het maar over de inhoud maar niet hebben. Ohja, de bonbons waren lekkerquote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Ray
Vandaag kerstpakket gekregen. Vele etenswaren, wel van veel A-merken (en niet van het eigen bedrijf). Maar ik ben wel tevreden over dit pakket.
ik vind dat niks die tiepatsquote:Op woensdag 20 december 2006 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb Blumchen vanmiddag maar de theepads uit mijn kerstpakket gebracht.
Ik ook niet echt, vandaar dat ik ze maar aan Melanie heb gegevenquote:
Een senior accountmanagementfunctie bij een krantenuitgeverij.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:34 schreef Eilanden het volgende:
In ieder geval het eerste gedeelte van het traject gehad! Voor wat voor functie was het?
Spannend. Trouwens best leuk om zo FOK!Kers wat beter te leren kennen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, hij moet er dan vijf opgeven, wie weet pikken ze mij.
Ik hou het bij het Groot-dictee, terwijl de video snort bij Shameless.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:22 schreef tong80 het volgende:
TV-Tip LIVE wedstrijd van vanavond Alemania Aachen - Bayern München
Foutloze zin Golfertquote:Op woensdag 20 december 2006 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het bij het Groot-dictee, terwijl de video snort bij Shameless.
Ik weet hetquote:Op woensdag 20 december 2006 20:22 schreef tong80 het volgende:
TV-Tip LIVE wedstrijd van vanavond Alemania Aachen - Bayern München
Glory hunterquote:Op woensdag 20 december 2006 20:36 schreef DarkShine het volgende:
Genoeg kameraden van me zitten trouwens op Tivoli straks. Ikzelf kon ook kaarten krijgen maar die club trekt me niet echt meer
Ik kom niet meer sinds het seizoen dat ze promoveerden dus ben ik gloryhunter?quote:
Werkt het zoquote:Op woensdag 20 december 2006 20:44 schreef popolon het volgende:
En weer twee maanden erbij.
Je wilt ze echt nooit meer zien he tong?
't Was maart 2007, nu zal het wel juni of zoiets worden.quote:
Hoe kom jke aan die info ?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef popolon het volgende:
[..]
't Was maart 2007, nu zal het wel juni of zoiets worden.
Die zuig ik zo uit m'n duim.quote:
Mag de veroorzaker daarvan dat niet uitzitten?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:47 schreef RayMania het volgende:
Hierdoor komen ze helaas niet sneller, maar waarschijnlijk langzamer terug.
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Misschien zitten ze wel voor de buis gekluisterd en hebben ze niet de behoefte om te fokkenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Zijn jullie nou voetballiefhebbers. Heel de dag over een jeukende aambei en als er een wedstrijd van het jaar is zitten ze te slapen.
quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel voor de buis gekluisterd en hebben ze niet de behoefte om te fokken
Spannend G. Hier iets ontspannends mbt golfen: http://www.gazzetta.it/gallery/Sport_Vari/vuoto.shtml?2006/12_Dicembre/Sandolo/1&1quote:Op woensdag 20 december 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Verraad nou niet!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Messenga het volgende:
Zo, met wat leuks bezig voor kerst met VBL.
We gaan wel IN de kerk trouwen, maar niet omdat het moet..quote:Op woensdag 20 december 2006 19:01 schreef rubbereend het volgende:
gaan jullie eigenlijk ook voor de kerk trouwen Sientje?
Ja lekker drankjequote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef golfer het volgende:
34 fouten in het dictee.
Iemand die het drankje caipirinha kent?
Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord, laat staan hoe je het schreef.
Ik ken het ook niet echt nee... Ik heb ook niet meegedaan.. Dictee is niet echt mijn sterkste kant.§quote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef golfer het volgende:
34 fouten in het dictee.
Ken je caipirinha niet Golfer? Foei!!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef golfer het volgende:
34 fouten in het dictee.
geef je Bjoro nu roodquote:
Nee, ik had er echt nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef Eilanden het volgende:
Ken je caipirinha niet Golfer? Foei!!![]()
Ga ik zeker een keertje proberen nu ik ook weet hoe je het schrijft.quote:Gauw proberen!
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik leef ook nog. Vanmiddag: mijn derde en laatste project afgerond in 2 weken, was ff doorbikkelen. Kom ik boven bij de baas. Ik zeg, alles af, verstuurd etc. Hij kijkt op klok (half vier) en zegt: ok, oprotten dan! Ga iets leuks doen! Toffe baas
Roept ie na: O Clau, er zit een briefje bij je loonstrook, loonsverhoging per januari!
Make my day. Rondjeeeee.
Heee tofquote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik leef ook nog. Vanmiddag: mijn derde en laatste project afgerond in 2 weken, was ff doorbikkelen. Kom ik boven bij de baas. Ik zeg, alles af, verstuurd etc. Hij kijkt op klok (half vier) en zegt: ok, oprotten dan! Ga iets leuks doen! Toffe baas
Roept ie na: O Clau, er zit een briefje bij je loonstrook, loonsverhoging per januari!
Make my day. Rondjeeeee.
1 rondje maar, dat is dus een loonsverhoging van niksquote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Make my day. Rondjeeeee.
Vreemd ... in Firefox doet 'ie het gewoon....quote:Op woensdag 20 december 2006 22:36 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag is Rooooooooooood....de kleur van mijn drankjeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Make my day. Rondjeeeee.
Tering.. blij dat ze erop tijd bij waren...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Nu ga ik iets persoonlijks posten. Mot het ff kwijt. Mijn boezemvriend die ik al 30 jaar ken ligt momenteel in een ziekenhuis bij te komen. Was al een jaar ziek maar men vond niks. Uiteindelijk werd er net op tijd 3 weken geleden geconstateerd dat ie maagkanker heeft. Inmiddels geopereerd en 1/5 van zijn maag is behouden gebleven. Zijn slokdarm is ingekort. Het mooie vanavond was dat ie zelf uit het ziekenhuis mij opbelde, en voor het eerst niet stoer deed. 'Herm mijn leven gaat er anders uit zien.' Hij is 110 kilo ik 105 inmiddels, we heben samen net gedaan alsof we niet huilden.
Shit Tong!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Nu ga ik iets persoonlijks posten. Mot het ff kwijt. Mijn boezemvriend die ik al 30 jaar ken ligt momenteel in een ziekenhuis bij te komen. Was al een jaar ziek maar men vond niks. Uiteindelijk werd er net op tijd 3 weken geleden geconstateerd dat ie maagkanker heeft. Inmiddels geopereerd en 1/5 van zijn maag is behouden gebleven. Zijn slokdarm is ingekort. Het mooie vanavond was dat ie zelf uit het ziekenhuis mij opbelde, en voor het eerst niet stoer deed. 'Herm mijn leven gaat er anders uit zien.' Hij is 110 kilo ik 105 inmiddels, we heben samen net gedaan alsof we niet huilden.
Jeetje, tong.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Helemaal waar Sien.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:44 schreef appelsientje het volgende:
Tering.. blij dat ze erop tijd bij waren...
Sterkte man!! En tof dat jullie zo met elkaar om kunnen gaan, vrienden heb je om mee te lachen en om mee te huilen!
Gefeliciteerd, Eilanden.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:44 schreef Eilanden het volgende:
Morgen zal de directeur een email versturen waarin hij bekendmaakt dat ik vanaf 1 januari deel uit maak van het managementteam, terwijl een andere collega het verwacht.. hij zal niet echt blij zijn
Is dit je langste, meest inhoudelijke informatievepost ooit?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Geen Jiskefet?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:48 schreef golfer het volgende:
Ik ga me maar eens even lekker afleiden met de video van Shameless.
Misschien gewoon alleen een informatief briefje over de CAO loonsverhoging per 1 januari?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 rondje maar, dat is dus een loonsverhoging van niks![]()
Omdat ze nu op turnen zit. En dat wordt anders wat veel (ze zit ook op muziekles). Als ze van de zomer liever op voetbal zit dan op turnen mag ze wel. Dus beperkt ze zich nu tot iedere dag voetballen op het schoolplein. Eerst was ze het enige meisje, maar er zijn langzamerhand nu ook andere meisjes die meedoen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?
Voor de rest alleen maar goed nieuws uiteraard.
Wordt ze al misselijk als ze Man U hoort?
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik snap dat jij snapt wat je te doen staat?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat ze nu op turnen zit. En dat wordt anders wat veel (ze zit ook op muziekles). Als ze van de zomer liever op voetbal zit dan op turnen mag ze wel.
Da's dus nog wel een klein puntje van aandacht....quote:Ik geloof dat ze een grotere hekel aan CFC heeft dan aan SCUM
Ik hoop dat je het niet cynisch bedoelt. Ik heb spijt dat ik het heb gepost.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is dit je langste, meest inhoudelijke informatievepost ooit?
Zo ja, dan zegt dat veel over de betekenis van het inhoudelijke voor je (Zo nee dan ook uiteraard)
Waaromquote:Op woensdag 20 december 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet cynisch bedoelt. Ik heb spijt dat ik het heb gepost.
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:54 schreef DIGGER het volgende:
Ik snap dat jij snapt wat je te doen staat?
Ze vroeg me laatst wie de ergste vijand van LFC was, dus ze heeft naast een hekel aan CFC ook al een hekel aan SCUM hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 22:54 schreef DIGGER het volgende:
Da's dus nog wel een klein puntje van aandacht....
Herkenbaar (zij het dat het een anndere club betreft). Alles uit Rotterdam is bij Myrthe en Rosa per definitie al fout geloof ik. Hoe ze daar aan komen weet ik echt niet hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 22:54 schreef DIGGER het volgende:
(Glenn zondag in de auto hoort op NOS langs de lijn het woord 'ajax' vallen en roept uit zichzelf al "boeeee boeeeeee niet goed")
Omdat ik anders erg off-topic zou gaan in het The Final Day revisited topicquote:Op woensdag 20 december 2006 22:54 schreef popolon het volgende:
Look it's the Doc..
Ok, ik moest het ff kwijt.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
WaaromDat je soms de meest onzinnige bullshit post, betekent niet dat je geen serieuze zaken kunt posten ... niet ieder bericht hoeft om te schaterlachen te zijn
Als je iets kwijt wil, wat zwaar op je hart ligt, dan kan je het wat mij betreft gewoon posten hoor Tong
Geen spijt van hebben!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet cynisch bedoelt. Ik heb spijt dat ik het heb gepost.
Die kan ze nu dus al aangaan met Glennquote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef Doc het volgende:
Weet je nog dat Myrthe in 2001 ook al een keer een Ajax-F''nnoord-"discussie" had met uw ega?
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
WaaromDat je soms de meest onzinnige bullshit post, betekent niet dat je geen serieuze zaken kunt posten ... niet ieder bericht hoeft om te schaterlachen te zijn
Als je iets kwijt wil, wat zwaar op je hart ligt, dan kan je het wat mij betreft gewoon posten hoor Tong
Ja ik ben ook weer weg, moet niet te vaak hier komen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat ik anders erg off-topic zou gaan in het The Final Day revisited topic
Yep. Ik gaat ook weerquote:Op woensdag 20 december 2006 23:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik ben ook weer weg, moet niet te vaak hier komen natuurlijk.
Leuk voor je clauwtjequote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Make my day. Rondjeeeee.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:10 schreef RayMania het volgende:
Sterkte tong.
Ik ben er vandoor, tot morgen allemaal.
Nog even een aflevering van Lost meepikken in bed, wordt zowaar nog spannend.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau ............ waar blijft het drinken??? We krijgen hier een drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroge keel!!!!
zeggen dat je een rondje geeft en dan snel wegrennen is zoooooooo...... groningsquote:Op woensdag 20 december 2006 23:16 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden Bjoro moet ondersteunen omdat hij anders omvalt van de dorst!
Waar blijft het toch???![]()
Laat 'er maar Bjoro ... met de resultaten van Grun de laatste weken heeft ze het ook niet makkelijkquote:Op woensdag 20 december 2006 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeggen dat je een rondje geeft en dan snel wegrennen is zoooooooo...... gronings
* Eilanden dndiek een glaasje ranja geeftquote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef dndiek het volgende:
Ik heb ook wel dorst....
en bedanktquote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden dndiek een glaasje ranja geeft
Sterkte man!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik onthoud het hoorquote:
Ik begreep in eerste instantie zijn post ook niet en moest even weg van de PC om af te koelen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:15 schreef tong80 het volgende:
Sorry Digger dat ik het verkeerd opvatte
Trusteh, Bjoro.quote:
waar kan ik de playlist van 3fm vinden ?quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
waar kan ik de playlist van 3fm vinden ?
en de list danquote:
Die hangt ernaast.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Verwelkom hier Vaduz en Suijk als nieuwe VBL-modjes.
alle video's al bekeken dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
Morgen/straks niets op het to-do lijstje.
Uitslapen, geen zorgen maken over nieuwe banen.
Geen gedoe.
Heerlijk!
Dat wordt een leuke dag.
Video's wel.quote:
Kijk.. dat gebeurt niet vaak volgens mijquote:Op donderdag 21 december 2006 08:46 schreef Bluezz het volgende:
Het is nog donker idd
NS was weer lief
Claaaaaaaaaaaaaautje Goodmorrrrrrrrrrning ... we hebben nog een rondje van je tegoed!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Je kan zelf toch wel pakken? Zet maar op de bon hoor. Ben geen serveerster!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Claaaaaaaaaaaaaautje Goodmorrrrrrrrrrning ... we hebben nog een rondje van je tegoed!
En de eettafel?quote:
Alhoewel zo'n pakje je vast beeeeeeeeeldig zou staanquote:Op donderdag 21 december 2006 09:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kan zelf toch wel pakken? Zet maar op de bon hoor. Ben geen serveerster!
Leest mijn blogquote:Op donderdag 21 december 2006 09:01 schreef appelsientje het volgende:
Kijk.. dat gebeurt niet vaak volgens mij2 dagen achter elkaar lief
Die nieuwe dienstregeling, is dat een beetje in jou voordeel?
Die was er al, die heb ik opnieuw gebeitst en gelakt. En net een reisje Londen geboekt voor 3-7/januari, helaas geen leuke voetbalwedstrijden dan.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die is heel crea behandeld door Djamu
Wel nog genoeg stadionsquote:Op donderdag 21 december 2006 10:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Die was er al, die heb ik opnieuw gebeitst en gelakt. En net een reisje Londen geboekt voor 3-7/januari, helaas geen leuke voetbalwedstrijden dan.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:21 schreef Eilanden het volgende:
Ook zonder stadions is Londen leuk
Donderdag, vrijdag en zaterdagochtendquote:Op donderdag 21 december 2006 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]Jij bent er net geweest toch?
Ik ken Londen vrij goed en vind het altijd weer een feest.
quote:Op donderdag 21 december 2006 07:18 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgennnn, kwam m'n bed echt niet uit.
FA Cup:quote:Op donderdag 21 december 2006 10:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Die was er al, die heb ik opnieuw gebeitst en gelakt. En net een reisje Londen geboekt voor 3-7/januari, helaas geen leuke voetbalwedstrijden dan.
Welke is de leukste? West Ham?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
FA Cup:
Saturday, 06 January 2007
Chelsea v Macclesfield, 15:00
Watford v Stockport, 15:00
West Brom v Leeds, 15:00
West Ham v Brighton, 15:00
West Hamquote:
I'm forever blowing bubbles!quote:
Koffie?quote:
Mijn vriendin heeft vroeger bij de overkoepelende organisatie gewerkt waar Holiday Inn ook onder valt, dus daarom is het voor ons meestal voordeligerquote:Op donderdag 21 december 2006 10:27 schreef SCH het volgende:
KerstshoppenWat ben je toch een homo
Ik ga lekker alleen.
Welk hotel zat je?
jaja en Utrecht rijmt ook lekkerquote:Op donderdag 21 december 2006 11:35 schreef DarkShine het volgende:
Het zijn de homo's jaja
De homo's van Utrecht!
Dat boeit niet, je snapt het idquote:Op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
jaja en Utrecht rijmt ook lekker![]()
![]()
Het zijn de homo's ja echt - zing ik altijdquote:Op donderdag 21 december 2006 11:35 schreef DarkShine het volgende:
Het zijn de homo's jaja
De homo's van Utrecht!
Ik zing altijd over zwart en geelquote:Op donderdag 21 december 2006 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn de homo's ja echt - zing ik altijd
Jij zingt zeker vol trots meequote:Op donderdag 21 december 2006 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn de homo's ja echt - zing ik altijd
Vitessequote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zing altijd over zwart en geel
Terwijl je als Limbo toch gewoon een volbloed Duitser bentquote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij zingt zeker vol trots mee
Bij ons is het:
Wir sind Deutscher und ihr nicht!
Alleen zing ik dat niet mee...
daar ken ik ook nog wel wat liedjes overquote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zing altijd over zwart en geel
Tuurlijk! Wij vochten 5 dagen tegen de Duitsers en jullie heette ze welkom...quote:Op donderdag 21 december 2006 11:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Terwijl je als Limbo toch gewoon een volbloed Duitser bent
Veendamquote:
Wij ..... julliequote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wij vochten 5 dagen tegen de Duitsers en jullie heette ze welkom...
In ruil daarvoor hadden wij geen hongerswinter
In Utrecht werd de NSB zelfs nog opgericht...quote:
En wat heb ik daar mee te makenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In Utrecht werd de NSB zelfs nog opgericht...
Het gaat erom dat ik als Limburg voor Duitser werd uitgemaakt. Terwijl Utrecht helemaal niet zo netjes was in de oorlog.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En wat heb ik daar mee te maken![]()
![]()
Ja, de gehele Utrechtse bevolking was foutquote:Op donderdag 21 december 2006 11:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik als Limburg voor Duitser werd uitgemaakt. Terwijl Utrecht helemaal niet zo netjes was in de oorlog.
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, de gehele Utrechtse bevolking was is fout
Jaquote:Op donderdag 21 december 2006 11:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die 3-0 doet nog steeds pijn he?![]()
![]()
Jullie heulen met de Duitsers.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, de gehele Utrechtse bevolking was fout![]()
Enneeeee Limburg ligt toch in Duitsland en jullie praten toch Duits
En je flikkert naar beneeeeequote:Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Aas ik bovu op de dooooooooooooom stao
Als 1 dag SCH zijn voor jou al geen moeite is, is de volgende stap ook zo gezet he?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:31 schreef Eilanden het volgende:
Maar als kerstshoppen in Londen iets voor homo's is, dan had ik er geen moeite mee om voor een keertje SCH te zijn!
dus eigenlijk zijn jij en Eilanden dikke vriendenquote:Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie heulen met de Duitsers.
Zeker te weten, gewoon doen SCH (Net als je trip naar de Romeinse derby vorig jaar)quote:
Scherp +10quote:Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn jij en Eilanden dikke vrienden
No offence.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:15 schreef tong80 het volgende:
Sorry Digger dat ik het verkeerd opvatte
tis mu trots waat daggie waaaaaatquote:Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef VoreG het volgende:
dan springt mun hartsieee opeeee
Ik ben sinds 12.23 uur weer beterquote:Op donderdag 21 december 2006 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je al beetje beter? Of heb je de zuster nog nodig?![]()
2-1quote:Op donderdag 21 december 2006 11:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die 2-0 doet nog steeds pijn he?![]()
![]()
en net in de uitzending door Gerard Ekdom gezongenquote:Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Aas ik bovu op de dooooooooooooom stao
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die 3-2 doet nog steeds pijn he?![]()
![]()
Dat heb ik ook eigenlijk, gelukkig is het morgen maar kort voor mij.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef appelsientje het volgende:
Heb vandaag een beetje een vrijdag gevoel... en dat is jammer op donderdag..
Eens kijken op radiofreak.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:39 schreef rubbereend het volgende:
de luistercijfers zijn bekend; Dalers: Radio 538, Q-music, Radio Veronica, Radio 10 Gold, RTL FM
Ik zie et. Slechte zaak.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1166685132
Volgens mij is hetquote:Op donderdag 21 december 2006 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
tis mu trots waat daggie waaaaaat
(het is trouwens, jao dan gaot mu hartsjie opu, sprink maag wel mar is nie gebruikeluk)
wat is jouw zender normaal gesproken?quote:
3FM en Radio 2 zullen het de laatste twee weken van het jaar wel goed doenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:39 schreef rubbereend het volgende:
de luistercijfers zijn bekend; Dalers: Radio 538, Q-music, Radio Veronica, Radio 10 Gold, RTL FM
538. Alleen vanwege Evers staat op trouwens.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is jouw zender normaal gesproken?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3FM en Radio 2 zullen het de laatste twee weken van het jaar wel goed doen. Hier iig wel
.
538 doet het met een top 538.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3FM en Radio 2 zullen het de laatste twee weken van het jaar wel goed doen. Hier iig wel
.
het is een leuke lijst, tenminste de eeuwig honderd was wel altijd leuk met ook platen als energy 52 in de lijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |