heb geen ideequote:Op woensdag 20 december 2006 16:40 schreef appelsientje het volgende:
hahaha
waar moet ik dat geld nu weer vandaan halen
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
heb geen idee, trouwens als je het hoogste bod heb trouw je morgen middag al
![]()
die krijg je erbijquote:Op woensdag 20 december 2006 16:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat vind ik een beetje te vroeg
moet de eerste de goede verlovingsring uitzoeken.
Kijkquote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
die krijg je erbijHuwelijksrijs ook
![]()
vorig jaar was de huwlijksnacht in een studentenkamerquote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk
dat wist ik dan weer niethuwlijksreis naar een dorpje op de veluwe zeker
Nog 2 uur..
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
die krijg je erbijHuwelijksrijs ook
![]()
Ze hebben wel altijd rijst als je het gemeentehuis/kerk uitloopt..quote:
Ik doe elk jaar een poging, maar na de eerste zin vind ik het altijd wel weer genoegquote:Op woensdag 20 december 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Groot Dictee der Nederlandse Taal 2006
Voor wie vanavond meedoet!
ik ben er niet vanavond. Ik ga sporten straksquote:Op woensdag 20 december 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Groot Dictee der Nederlandse Taal 2006
Voor wie vanavond meedoet!
Dan heb je die tenminste wel goed nu.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik doe elk jaar een poging, maar na de eerste zin vind ik het altijd wel weer genoeg
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan heb je die tenminste wel goed nu.
Lijkt me juist echt iets voor jouquote:Op woensdag 20 december 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben er niet vanavond. Ik ga sporten straks![]()
Doe eens CRTL + F5quote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
hmm vreemd kan al een dag niet meer op www.dvd.nl komen
op werk doet ie het wel
En hoe ging het?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
Zo, weer thuis.
Kostuum kan weer uit.
Krijg je een foutmelding? of gewoon niks te zien..quote:
En en?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
Zo, weer thuis.
Kostuum kan weer uit.
Hebben ze jou al benaderd? Jij behoort immers ook tot het Gilde der BF'ers (Bekende Fokkers).quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Leuk interview met SCH op de FP.
Ik heb mezelf aangeboden.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hebben ze jou al benaderd? Jij behoort immers ook tot het Gilde der BF'ers (Bekende Fokkers).
geeft niks weerquote:Op woensdag 20 december 2006 18:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding? of gewoon niks te zien..
Goed gesprek, maar ik kan er voor mijn gevoel nog niets positiefs of negatiefs over zeggen.quote:
Spannend dus... hopelijk dat het wat wordt!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed gesprek, maar ik kan er voor mijn gevoel nog niets positiefs of negatiefs over zeggen.
Beloofd is dat ze na de feestdagen, in de eerste week van januari, mij laten weten of ik doorga met een assesment en daarna eventueel een arbeidsvoorwaardengesprek.
Dus voorlopig maar weer even afwachten.
In ieder geval het eerste gedeelte van het traject gehad! Voor wat voor functie was het?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed gesprek, maar ik kan er voor mijn gevoel nog niets positiefs of negatiefs over zeggen.
Beloofd is dat ze na de feestdagen, in de eerste week van januari, mij laten weten of ik doorga met een assesment en daarna eventueel een arbeidsvoorwaardengesprek.
Dus voorlopig maar weer even afwachten.
Joa, zusjelief is een PDDNOSje, autistje dus. Alleen die zit al 3 weken in een kuthumeur, en vandaag was de bom ontploft.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef RayMania het volgende:
Goedeavond allemaal.
Hoi Bos.
Wat is er aan de hand thuis Messenga? Ruzie?.
had hem vorige week al, juist weer weinig etenswaren. Ach verder maak ik m'n ouders ook weer een keer blijquote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Ray
Vandaag kerstpakket gekregen. Vele etenswaren, wel van veel A-merken (en niet van het eigen bedrijf). Maar ik ben wel tevreden over dit pakket.
Had vorige week ook een kerstpakket gekregen, als stagair. Vond het al leuk dat ik iets kreeg. Laten we het maar over de inhoud maar niet hebben. Ohja, de bonbons waren lekkerquote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Ray
Vandaag kerstpakket gekregen. Vele etenswaren, wel van veel A-merken (en niet van het eigen bedrijf). Maar ik ben wel tevreden over dit pakket.
ik vind dat niks die tiepatsquote:Op woensdag 20 december 2006 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb Blumchen vanmiddag maar de theepads uit mijn kerstpakket gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |