Geweldigquote:
Bedankt Djeez.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat dacht je van www.schuldenforum.nl ?
Er is ook een schuld bij Wehkamp.. dus ja.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:00 schreef Blik het volgende:
Ik vraag me ook af of er eventueel dingen op afbetaling gekocht zijn...
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Er is ook een schuld bij Wehkamp.. dus ja.
Nou, dat klinkt alvast hoopgevend. Als je van dat mogelijk, toekomstige geld maar niet weer gaat leven als een God in Frankrijkquote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Djeez het volgende:
Vandaag vertelde mijn chef dat hij een gesprek heeft gehad met twee directeuren van de firma waar ik wekr. Hij heeft gezegd dat ik een zeer goede kracht ben, die boven kunnen presteert. Hij heeft de directeuren met klem aangeraden mij in vaste dienst te nemen. En aangezien mijn chef het laatste woord heeft in deze kwestie, zullen ze mij volgende maand wel een vast contract aanbieden. Ik ga er in vaste dienst zo 'n 150 Euro bruto op vooruit. Ik zat zelf nog te bedenken dat vanaf januari de zaak ook elke zaterdag open is, omdat er dan zaterdaghulpjes zijn. Ik zal voorstellen of ik dan op zaterdag de chef mag spelen voor hen. Dat moet toch wel zo 'n vijftig Euro per zaterdag opleveren dacht ik zo.
En de belasting.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Er is ook een schuld bij Wehkamp.. dus ja.
Die kleine is er al.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
ik lig echt dubbel hier
Maar even concreet, hoe groot is die schuld , hoe groot is het inkomen, wat zijn de uitgaven. ed ed.
Pas als we die gegevens weten kunnen we gerichte tips geven, nu is het alleen algemeen geblaat.
Ik zou er wel zelf proberen uit te komen, alle luxe de deur uit, sober leven, alles van waarde verkopen en vast stuk schuld afbetalen en er als de sodemieter vanaf proberen te komen, zeker met een kleine op komst.
Nee dat bleek een foutje van de belastingdienst.quote:
Is het al opgelost dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een misverstand was.
Nou ja, je geeft aan de belasting door dat je gewerkt hebt en het is klaar.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef berney het volgende:
[..]
Is het al opgelost dan?
Zo nee,, dan is die schuld er nog lijkt mij.
Naast het feit dat die 150 euro alleen maar waarschijnlijk is en geen zekerheid. Niet echt een stabiele basis in een toch al wankele situatie.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef reese.com het volgende:
[..]
Nee dat bleek een foutje van de belastingdienst.
Maar die 150 euro bruto is top hoor Djeez maar netto blijft er niet zo heel veel van over. Stop die paar tientjes alsjeblieft in het aflossen van je schuld.
Praat ze nog even verder de put inquote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef berney het volgende:
[..]
Is het al opgelost dan?
is opgelost.
Maar je hebt Kim dus nu al wel meteen ingeschreven, zodat je in ieder geval over een tijdje opvang zult hebben?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Er zijn trouwens wachtlijsten voor kinderopvang.
Ik zal wat het laatste betreft me inhouden en niet te hard van stappel lopen,als je zo goed bent boven je kunnen komen ze zelf wel met dat voorstel.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Djeez het volgende:
Vandaag vertelde mijn chef dat hij een gesprek heeft gehad met twee directeuren van de firma waar ik wekr. Hij heeft gezegd dat ik een zeer goede kracht ben, die boven kunnen presteert. Hij heeft de directeuren met klem aangeraden mij in vaste dienst te nemen. En aangezien mijn chef het laatste woord heeft in deze kwestie, zullen ze mij volgende maand wel een vast contract aanbieden. Ik ga er in vaste dienst zo 'n 150 Euro bruto op vooruit. Ik zat zelf nog te bedenken dat vanaf januari de zaak ook elke zaterdag open is, omdat er dan zaterdaghulpjes zijn. Ik zal voorstellen of ik dan op zaterdag de chef mag spelen voor hen. Dat moet toch wel zo 'n vijftig Euro per zaterdag opleveren dacht ik zo.
Wees eens eerlijk Ingrid, en dan niet tegen ons, maar tegen jezelf: is er ook maar één smoesje dat jij niet aangrijpt om thuis te kunnen blijven?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Er zijn verschillende opvangcentra's. heb je bij een gekeken?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Nee, die 150 Euro is een zekerheid. Dit werd al aangegeven tijdens mijn sollicitatiegesprek.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Naast het feit dat die 150 euro alleen maar waarschijnlijk is en geen zekerheid. Niet echt een stabiele basis in een toch al wankele situatie.
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef reese.com het volgende:
[..]
Praat ze nog even verder de put in![]()
Laten we er nou maar even van uit gaan dat dat goed komt.
edit; jij was sneller met editten dan ik met posten
Zet je d'r een dagje (of twee) bij opa en oma, die wonen toch vlakbij? Of heb je geen vrienden/kennissen die een dagje in de week voor d'r kunnen zorgen?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Zoek een 20 jarige studente die het als bijbaantje wilt doen. Zo duur hoeft zo'n meisje niet zijn en ik kan het weten, ben tenslotte jarenlang zelf dat meisje geweest.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Maar de promotie niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, die 150 Euro is een zekerheid. Dit werd al aangegeven tijdens mijn sollicitatiegesprek.
'Dát gevoel heb ik ook Miss_dquote:Op woensdag 20 december 2006 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk Ingrid, en dan niet tegen ons, maar tegen jezelf: is er ook maar één smoesje dat jij niet aangrijpt om thuis te kunnen blijven?
Heb je dat op papier?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, die 150 Euro is een zekerheid. Dit werd al aangegeven tijdens mijn sollicitatiegesprek.
Mijn god wat een misselijkmakend lui stuk irrtant vies stuk vreten ben jij zeg.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Je hebt alle organisaties gebeld?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Nounou, ze gaan beiden niet vrijuit. Ze hebben zich samen in de nesten gewerkt en hun problemen in stand gehoudenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn god wat een misselijkmakend lui stuk irrtant vies stuk vreten ben jij zeg.
Slappe hap. Als ik djeez was pleurde ik vandaag nog op.
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef Troel het volgende:
Ik gok alleen de dichtsbijzijnste
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk Ingrid, en dan niet tegen ons, maar tegen jezelf: is er ook maar één smoesje dat jij niet aangrijpt om thuis te kunnen blijven?
Ik krijg meer en meer de indruk dat Ingrid net een tikkie slimmer is dan djeez en als manipulerend kreng thuis op de bank mama zit te spelen.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nounou, ze gaan beiden niet vrijuit. Ze hebben zich samen in de nesten gewerkt en hun problemen in stand gehouden
ik gok geen enkele.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef Troel het volgende:
Ik gok alleen de dichtsbijzijnste
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Als je tegen je familie/bekenden ook zegt wat je hier gezegd hebt (dus het probleem, de schuld) zullen er ook echt wel mensen zijn die jullie willen helpen met oppassen. Zie wat er hier op het forum gebeurt, volkomen vreemden die ontzettend hun best voor jullie doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik dacht ook zoiets, Djeez is veels te goed.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik krijg meer en meer de indruk dat Ingrid net een tikkie slimmer is dan djeez en als manipulerend kreng thuis op de bank mama zit te spelen.
Volgens mij heeft Djeez ook langdurig niet gewerkt, of ben ik in de war met een andere user?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik krijg meer en meer de indruk dat Ingrid net een tikkie slimmer is dan djeez en als manipulerend kreng thuis op de bank mama zit te spelen.
Alleen dat zien ze niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je tegen je familie/bekenden ook zegt wat je hier gezegd hebt (dus het probleem, de schuld) zullen er ook echt wel mensen zijn die jullie willen helpen met oppassen. Zie wat er hier op het forum gebeurt, volkomen vreemden die ontzettend hun best voor jullie doen.
Geboren voor de bijstand, maar willen leven als een miljonair. Daar wringt zich de schoenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:23 schreef Robocock het volgende:
[..]Jezus Christus zeg, luie aap.
Wat een kutsmoesjes de hele tijd. Heb jij ooit wel eens gewerkt in je leven? Jij bent volgens mij geboren voor de bijstand
Ja, of de familie is al zo vaak bedonderd dat die dus niet meer willen helpen. Dat is ook nog een mogelijkheid.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je tegen je familie/bekenden ook zegt wat je hier gezegd hebt (dus het probleem, de schuld) zullen er ook echt wel mensen zijn die jullie willen helpen met oppassen. Zie wat er hier op het forum gebeurt, volkomen vreemden die ontzettend hun best voor jullie doen.
Jawel.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:23 schreef Robocock het volgende:
[..]Jezus Christus zeg, luie aap.
Wat een kutsmoesjes de hele tijd. Heb jij ooit wel eens gewerkt in je leven? Jij bent volgens mij geboren voor de bijstand
Zo ver ik weet heeft hij altijd crappy jobs gehadquote:Op woensdag 20 december 2006 21:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Djeez ook langdurig niet gewerkt, of ben ik in de war met een andere user?
Ik heb zo het vermoeden dat ze door de jaren heen al een aardig beroep op hun omgeving hebben gedaan qua geld lenen, boodschappen die betaald worden etc. Ik kan me zo voorstellen dat de familie zijn handen er vanaf getrokken heeft. Niet voor niets geeft Djeez aan dat pa niet wil helpen, omdat ze er dan niets van leren.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Na mijn ontslag op een woensdag, ben ik gelijk naar het CWI en alle uitzendbureaus in de stad gegaan. Donderdag had ik gelijk het sollicitatiegesprek, en de maandag daarop werkte ik er al.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Djeez ook langdurig niet gewerkt, of ben ik in de war met een andere user?
nou, dan zou je toch verwachten dat Ingrid dus weet hoe het werkt?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Na mijn ontslag op een woensdag, ben ik gelijk naar het CWI en alle uitzendbureaus in de stad gegaan. Donderdag had ik gelijk het sollicitatiegesprek, en de maandag daarop werkte ik er al.
Hij werkt tenminste.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo ver ik weet heeft hij altijd crappy jobs gehad. Ik heb een beetje slim shady's Grady denken van Guilty Conscience
Dat denk ik niet, eerlijk gezegd, die mensen weten ook wat de eigen bijdrage voor oppassen is. Ga jij een beetje voor niks zitten oppassen terwijl het ze een paar lullige tientjes in de maand kost (in vergelijking met wat het oplevert).quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je tegen je familie/bekenden ook zegt wat je hier gezegd hebt (dus het probleem, de schuld) zullen er ook echt wel mensen zijn die jullie willen helpen met oppassen.
Ik blijf positiefquote:Op woensdag 20 december 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, of de familie is al zo vaak bedonderd dat die dus niet meer willen helpen. Dat is ook nog een mogelijkheid.
Gek dat er dan geen werk voor je vrouw is....quote:Op woensdag 20 december 2006 21:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Na mijn ontslag op een woensdag, ben ik gelijk naar het CWI en alle uitzendbureaus in de stad gegaan. Donderdag had ik gelijk het sollicitatiegesprek, en de maandag daarop werkte ik er al.
De 0,1% van de vrouwelijke bevolking bij wie de pil niet werkt.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:30 schreef Robocock het volgende:
Laat me raden Djeez, ze was ook " opeens" zwanger terwijl ze wel de pil oid slikte?![]()
Dat soort alarmbellen gaan bij mij rinkelen na het lezen van zulke verhaaltjes.
Nee, dat was gepland.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:30 schreef Robocock het volgende:
Laat me raden Djeez, ze was ook " opeens" zwanger terwijl ze wel de pil oid slikte?![]()
Terwijl er volgens je vrouw in de gehele streek geen werk te vinden is.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
nee dat is volgens mij behoorlijk bewust gegaan wat ik dan ook weer iets vind van verkeerde prioriteiten stellen als je al jaren in zo'n situatie zit.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:30 schreef Robocock het volgende:
Mannen worden natuurlijk voorgetrokken. Dat is logisch.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Terwijl er volgens je vrouw in de gehele streek geen werk te vinden is.
Hoe is het mogelijk.
Nou ja er blijft natuurlijk nog altijd het verschil in opleiding misschien tussen beiden al zegt iets in me dat de opleiding niet zo heel veel isquote:Op woensdag 20 december 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen worden natuurlijk voorgetrokken. Dat is logisch.
Ik vind het wel opvallend dat jij binnen een dag alweer een gesprek voor een nieuwe baan hebt terwijl het ingrid al jaren niet lukt....quote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Djeez het volgende:
Ik heb alleen de lagere school afgemaakt, maar ik heb tenminste wel heel veel ervaring. Alleen is die ervaring niet evenredig aan het loon dat ik krijg.
Je bent nog geen 30, dus heel veel lijkt me wat veel, maareh, zoals ik eerder gevraagd heb:quote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Djeez het volgende:
Ik heb alleen de lagere school afgemaakt, maar ik heb tenminste wel heel veel ervaring. Alleen is die ervaring niet evenredig aan het loon dat ik krijg.
Hihi, je begint wel een beetje op die grammafoonplaat te lijkenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bent nog geen 30, dus heel veel lijkt me wat veel, maareh, zoals ik eerder gevraagd heb:
hebben jullie uitgaven en inkomsten al op papier gezet?
Maar Ingrid heeft nauwelijks werkervaring, hoe langer ze wacht met werk zoeken hoe moeilijker het zal worden.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat jij binnen een dag alweer een gesprek voor een nieuwe baan hebt terwijl het ingrid al jaren niet lukt....
hoeveel werk ervaring heb je nodig om 's avonds te stofzuigen in een kantoorpand?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar Ingrid heeft nauwelijks werkervaring, hoe langer ze wacht met werk zoeken hoe moeilijker het zal worden.
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat die lamlendigheid die er hier op het forum al vanaf straalt in het echie afwezig is. Iemand die écht wil, dus niet zeikt, maar werkt, wordt echt wel geholpen, ook zonder (relevante) ervaring. Iemand van wie duidelijk is dat ze het alleen net lang genoeg willen uitzingen om weer een poosje een uitkering te trekken, kan het vergeten.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar Ingrid heeft nauwelijks werkervaring, hoe langer ze wacht met werk zoeken hoe moeilijker het zal worden.
Nu moet ik zeggen dat ze ook niet top in d'r vel zit gezien het feit dat ze bij maatschappelijk werk loopt enzo. Maar in deze omstandigheden vrees ik dat ondanks de depressiviteit dat ze toch door moet zetten want de schuld zal ook deels bijdragen aan het depressieve gevoel.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat die lamlendigheid die er hier op het forum al vanaf straalt in het echie afwezig is. Iemand die écht wil, dus niet zeikt, maar werkt, wordt echt wel geholpen, ook zonder (relevante) ervaring. Iemand van wie duidelijk is dat ze het alleen net lang genoeg willen uitzingen om weer een poosje een uitkering te trekken, kan het vergeten.
Niet voor een gastouderbureau. En ik neem trouwens aan toen jullie een kindje kregen dat je Kim gelijk hebt ingeschreven aangezien jij natuurlijk dacht ooit wel weer aan het werk te gaan. Dat er een wachtlijst is van een jaar tot twee jaar wist je toen ook al.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel, maar weet je, als ik die topics van vijf jaar geleden lees vind ik dat er wel bar weinig veranderd is. Behalve dat de schuld van zo'n 1000 euro naar 20000 euro is gegroeid. Als je werkt heb je ook weer minder tijd om het uit te geven, zullen we maar zeggen (moet je jezelf natuurlijk wel even op de zwarte lijst bij wehkamp laten zetten)quote:Op woensdag 20 december 2006 21:47 schreef reese.com het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ze ook niet top in d'r vel zit gezien het feit dat ze bij maatschappelijk werk loopt enzo. Maar in deze omstandigheden vrees ik dat ondanks de depressiviteit dat ze toch door moet zetten want de schuld zal ook deels bijdragen aan het depressieve gevoel.
Dan moet je dat wel willen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Je hebt internet Ingrid. Gebruik het nuttig. Je kunt zoveel uit het internet halen.
Super Nikky! Ingrid, grijp deze hulp die je krijgt asjeblieft met beide handen aan. Of eigenlijk: grijpen jullie allebei deze hulp met beide handen aan!quote:
Eens. Maar ze deed toch iets van een opleiding destijds? Is die afgemaakt of is er in ieder geval een certificaat o.i.d.?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar weet je, als ik die topics van vijf jaar geleden lees vind ik dat er wel bar weinig veranderd is.
Tsja wat verwacht je dan? Uit alles maak ik op dat jullie voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Zo veel onvrede en nooit de verantwoordelijkheid over jullie leven in eigen hand nemen. Nou ja, jij werkt tenminste nog dat is nog iets.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Djeez het volgende:
De echte wil ontbreekt alleen nogalquote:Op woensdag 20 december 2006 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat die lamlendigheid die er hier op het forum al vanaf straalt in het echie afwezig is. Iemand die écht wil, dus niet zeikt, maar werkt, wordt echt wel geholpen, ook zonder (relevante) ervaring. Iemand van wie duidelijk is dat ze het alleen net lang genoeg willen uitzingen om weer een poosje een uitkering te trekken, kan het vergeten.
Maar dat speelt ook al jaren. Ook hierbij vraag ik me af: waarom moeder worden in deze situatie?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:47 schreef reese.com het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ze ook niet top in d'r vel zit gezien het feit dat ze bij maatschappelijk werk loopt enzo.
GKB gaat de problemen niet voor je oplossen. Jullie moeten zelf initiatief nemen om de problemen op te lossen. Pas dan kan GKB iets voor jullie betekenen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef Ingrid19 het volgende:
Maar ik begrijp dat niemand hier ervaring heeft met gkb? Want daar gaat dit topic over.
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef Ingrid19 het volgende:
Die opmerking over kinderopvang heb ik er expres neergezet, om te kijken wat jullie daarweer over zouden zeuren.
Nee? Denk je werkelijk dat het oké is je kind op te voeden zonder enig besef van geld?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef Ingrid19 het volgende:
Nogmaals, Kim komt niks tekort.
Boehoehoe, arme Ingridquote:Die opmerking over kinderopvang heb ik er expres neergezet, om te kijken wat jullie daarweer over zouden zeuren.
Pardon?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef Ingrid19 het volgende:
Die opmerking over kinderopvang heb ik er expres neergezet, om te kijken wat jullie daarweer over zouden zeuren.
Niet om het een of ander maar ik liep een uitzendbureau binnen en daar werd gevraagd of ik morgen kon beginnen en tien minuten later stond ik weer buiten met een adres waar de volgende dag te melden voor de thuiszorg. Niks geen gesprek, geen leidinggevende gezien, alleen zo'n uitzendmiep.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef Ingrid19 het volgende:
Nogmaals, Kim komt niks tekort. Mijn problemen, waarom ik bij maatschappelijk werk loop, bestaan al jaren. Er is dus nooit wat mee gedaan. Dit vind de maatschappelijk werkster ook erg vreemd. Daarom word ik nu eindelijk doorverwezen naar ggz.
Je hebt voor elk baantje een sollicitatiegesprek nodig. Die gaat blijkbaar vaak mis, want ik word nooit aangenomen.
Maar ik begrijp dat niemand hier ervaring heeft met gkb? Want daar gaat dit topic over.
Als je maar lang genoeg blijft zeggen dat je niet aan wordt genomen wordt je dat ook idd niet, die zekerheid heb je dan... je kan het ook anders aanpakken, zeggen/denken dat je het wel kunt en als je die overtuiging niet van jezelf kunt krijgen kunnen ze je daar bij het GGZ hopelijk wel mee helpen. Dat is iig een stap in de goede richting.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef Ingrid19 het volgende:
Nogmaals, Kim komt niks tekort. Mijn problemen, waarom ik bij maatschappelijk werk loop, bestaan al jaren. Er is dus nooit wat mee gedaan. Dit vind de maatschappelijk werkster ook erg vreemd. Daarom word ik nu eindelijk doorverwezen naar ggz.
Je hebt voor elk baantje een sollicitatiegesprek nodig. Die gaat blijkbaar vaak mis, want ik word nooit aangenomen.
Dit is wel een beetje een trap na voor de mensen die je wel proberen te helpen met goede tipsquote:Die opmerking over kinderopvang heb ik er expres neergezet, om te kijken wat jullie daarweer over zouden zeuren.
Ervaringsdeskundige ben ik (gelukkig) nietquote:Maar ik begrijp dat niemand hier ervaring heeft met gkb? Want daar gaat dit topic over.
Dat lijkt me wel grappig, krijgt het GKB elke maand trouw de Pabo op de deurmat...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:05 schreef nikky het volgende:
En dat je geen prive meer hebt qua post aangezien alle post naar het GKB gaat en niet naar jullie.
Tuurlijk wel. Je was al labiel voor je aan kinderen begon, tel daar de schulden bij op en de spanningen die dat ongetwijfeld in jullie gezin teweeg brengt en de postnatale depressie die je ook nog eens ontwikkelde. Natuurlijk krijgt ze daar iets van mee, ook al is ze nog klein.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef Ingrid19 het volgende:
Nogmaals, Kim komt niks tekort.
Op de site van het CWI staan diverse tips over hoe te solliciteren. Wellicht bieden ze ook een cursus aan die je op weg helpt. Kijk eens op de site!quote:Je hebt voor elk baantje een sollicitatiegesprek nodig. Die gaat blijkbaar vaak mis, want ik word nooit aangenomen.
Je kunt het zien als zeuren, maar ook als opbouwende kritiek. Er werden tips gegeven Kim in te schrijven bij meerdere kinderdagverblijven, te kijken of je een gastouder kunt vinden etc. Heb je dat uberhaupt gelezen? Kun je er iets mee? Voor Kim geboren werd had je ook al geen werk, dus een beetje makkelijk om het feit dat je niet werkt op de kinderopvang te gooien. En heb je haar niet al veel eerder ingeschreven bij een KDV? Dat is toch zo'n beetje het eerste wat je doet als je zwanger bent?quote:Die opmerking over kinderopvang heb ik er expres neergezet, om te kijken wat jullie daarweer over zouden zeuren.
Je moet niet denken dat het GKB even met hun toverstokje zwaait en al je probleempjes weg kust. Je zult ook dan zelf actie moeten ondernemen en zij zullen je hetzelfde zeggen als hier ook wel gezegd wordt.quote:Maar ik begrijp dat niemand hier ervaring heeft met gkb? Want daar gaat dit topic over.
Ja, joh, jee, wat grappigquote:Op woensdag 20 december 2006 22:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig, krijgt het GKB elke maand trouw de Pabo op de deurmat...
nuh die zeggen ze wel op voor je hoor en het is god geklaagd dat je dat zelf nog niet hebt gedaan om kosten te besparen!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig, krijgt het GKB elke maand trouw de Pabo op de deurmat...
Die paar mensen. Wij hebben geen deel 2 gemaakt. Jullie komen alleen maar met dingen uit het verleden.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef Vava het volgende:
Dit is wel een beetje een trap na voor de mensen die je wel proberen te helpen met goede tips
[..]
Ervaringsdeskundige ben ik (gelukkig) niet
Omdat er ook mensen zijn die jullie willen helpen met goede tips misschien?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Die paar mensen. Wij hebben geen deel 2 gemaakt. Jullie komen alleen maar met dingen uit het verleden.
Het is net spam. Bestel je eens een kutbrommer, blijven ze die rommel sturen!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef reese.com het volgende:
[..]
nuh die zeggen ze wel op voor je hoor en het is god geklaagd dat je dat zelf nog niet hebt gedaan om kosten te besparen!
Jezus trut, zie je dan niet hoeveel super nuttige tips hier tussen staan? Je wilt het gewoon niet zien, omdat dat zou betekenen dat je eindelijk eens met die reet van de bank af moet komen. Voor 9 van de 10 simpele kutbaantjes heb je geeneens een sollicitatiegesprek nodig. Je bent gewoon een dom lui wicht, accepteer dat en doe er wat mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Die paar mensen. Wij hebben geen deel 2 gemaakt. Jullie komen alleen maar met dingen uit het verleden.
Het GKB daarentegen zal geen lastige vragen stellen of je dwingen wat aan je situatie te doenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:10 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |