foeiquote:Op woensdag 20 december 2006 14:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Een ik-wil-dit-topic-in-mijn-AT-post.
Vind ik ook... Ik kwam tenminste nog met een nuttige postquote:
Dat is jammer Sanger maar ik vind dat je sowieso al heel veel moeite gedaan hebt voor iemand die je tegen het lijf loopt op een forum.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:26 schreef sanger het volgende:
Ik heb inmiddels rondgekeken in ons klantenbestand. Hattem, Ijsselmuiden en Emmeloord zijn de dichstbijzijnde opties. Niet echt reeel in mijn ogen aangezien dat nog een aantal kilometers zijn.
Eigenlijk zijn Drenthe en Friesland de enige provincies waar wij weinig klanten hebben.
Jullie hebben daar weinig klanten, maar het is niet zo dat er geen werk is, toch?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:26 schreef sanger het volgende:
Ik heb inmiddels rondgekeken in ons klantenbestand. Hattem, Ijsselmuiden en Emmeloord zijn de dichstbijzijnde opties. Niet echt reeel in mijn ogen aangezien dat nog een aantal kilometers zijn.
Eigenlijk zijn Drenthe en Friesland de enige provincies waar wij weinig klanten hebben.
Nee hoor helemaal niet. Alleen is er geen werk wat wij haar kunnen aanbieden.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jullie hebben daar weinig klanten, maar het is niet zo dat er geen werk is, toch?
Dat zijn de laatste stuiptrekkingen.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:03 schreef Maerycke het volgende:
Ik zie hier allemaal mensen hun hulp aanbieden en goede tips geven, terwijl de personen om wie het gaat alleen maar tegenstribbelen.
We gaan ze dwingenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:03 schreef Maerycke het volgende:
Ik zie hier allemaal mensen hun hulp aanbieden en goede tips geven, terwijl de personen om wie het gaat alleen maar tegenstribbelen.
Geeft ons een leuk inzicht n de leefwijze en het verantwoordelijkheidsgevoel van helaas (inmiddels) een flink deel van de bevolking.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:07 schreef Lapzwans het volgende:
Nog meer geld lenen gaat echt niet lukken helaas. Komt allemaal omdat ik bij die ene werkgever van de post van 2005 ben weg gegaan, want ik kreeg een andere baan waar ik 500 Euro meer verdiende en dan nog 500 Euro reiskosten kreeg. Ik leefde in weelde, kocht een te dure dieselauto en na een half jaar ging dat bedrijf failliet. Dieselauto moest met veel verlies weg, loon is flink gedaald. Huur en zorgtoeslag zijn gebaseerd op loon van die werkgever waar ik veel meer kreeg. Dus eerder dan eind volgend jaar zal ik niet meer geld krijgen ben ik bang. Mijn hoop is gevestigd op Jan Marijnissen.
Je kan ze idd niet meenemen, maar -ikweetevennietmeerwie- heeft heel mooi gepost wat je met 1 1/2 x modaal kwijt bent aan kinderopvang, voor Djeez en Ingrid zal het nog minder zijn, dus de kosten zijn het niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:06 schreef cloarie het volgende:
Maar bij thuiszorgwerk zit je toch weer met kinderopvang?
Nee, en dat is de kern. Ze willen niet. Maar weet je, als je zelf niet wil doet het GKB ook niks en gelijk hebben zequote:Op woensdag 20 december 2006 16:14 schreef cloarie het volgende:
Ben ik het mee eens hoorVooruit met de geit. Maar ze willen niet, geloof ik.
Uiteindelijk dwingt de GKB ze wel. Of werken of geen hulp.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
We gaan ze dwingennet als de Spaanse Inquisitie
![]()
Die kunnen pas tot dwang overgaan als ze alles hebben overgedragen, dan moeten ze daar dus wel eerst zelf toe bereid zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef berney het volgende:
[..]
Uiteindelijk dwingt de gkb ze wel. of werken of geen hulp.
Dat zijn ze toch.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die kunnen pas tot dwang overgaan als ze alles hebben overgedragen, dan moeten ze daar dus wel eerst zelf toe bereid zijn.
Ja ze gaan er heen om te praten, ze kunnen dus ook nog besluiten er vanaf te zien naar aanleiding van het straffe regime dat ze voorgespiegeld krijgen in dat gesprek.quote:
Wat voor mogelijkheden hebben ze dan nog?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:29 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja ze gaan er heen om te praten, ze kunnen dus ook nog besluiten er vanaf te zien naar aanleiding van het straffe regime dat ze voorgespiegeld krijgen in dat gesprek.
Genoeg, ze kunnen wederom 5 jaar lang geen flikker uitvoeren en alleen rente betalenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:30 schreef berney het volgende:
[..]
Wat voor mogelijkheden hebben ze dan nog?
En nog dieper in de shit komen dan dat ze nu al zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Robocock het volgende:
[..]
Genoeg, ze kunnen wederom 5 jaar lang geen flikker uitvoeren en alleen rente betalen![]()
Gewoon nog vijf jaar topic's openenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:30 schreef berney het volgende:
[..]
Wat voor mogelijkheden hebben ze dan nog?
Schuldsanering en zelf doen gaat waarschijnlijk zo'n beetje even snel, want het traject kan voorzover ik heb begrepen ook vijf jaar duren en daar zal ABN op aansturen.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef berney het volgende:
Nee, ik denk zelf dat dit nog de enigste oplossing is om er "snel" uit te komen.
Voor WSNP is dat alleen in uitzonderlijke gevallen waarbij de schuldenaren heel veel te verwijten valt, maar niet genoeg te verwijten om de sanering niet uit te spreken. Maar gezien er geen sprake is van een utizichtloze situatie, zal WSNP sowieso niet uitgesproken worden.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Schuldsanering en zelf doen gaat waarschijnlijk zo'n beetje even snel, want het traject kan voorzover ik heb begrepen ook vijf jaar duren en daar zal ABN op aansturen.
Wilde ik even checken, voor er hier straks gezegd wordt dat jij hebt gezegd dat er nu eenmaal geen werk isquote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Alleen is er geen werk wat wij haar kunnen aanbieden.
Ook in het minnelijke traject? Want dat is het traject waar ze sowieso in zouden belanden, ik kan me voorstellen dat je dan als schuldeiser iets meer mag verwachten (maar goed, da's meer wat voor mijn gevoel logisch is dan dat ik er verstand van heb).quote:Op woensdag 20 december 2006 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor WSNP is dat alleen in uitzonderlijke gevallen waarbij de schuldenaren heel veel te verwijten valt, maar niet genoeg te verwijten om de sanering niet uit te spreken. Maar gezien er geen sprake is van een utizichtloze situatie, zal WSNP sowieso niet uitgesproken worden.
Voor het minnelijke traject geldt dat niet inderdaad, maar gezien er geen betalingsproblemen zijn verwacht ik eigenlijk niet dat het GKB veel meer zal doen dan budgettering en de adviezen geven die hier weggewuifd worden.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook in het minnelijke traject?
Hoe het bij de minnelijke regeling in de praktijk verloopt heb ik weinig inzicht in. Bij WSNP is het in ieder geval wel zo dat wanneer je onvoldoende je best doet om je aflossingscapaciteit te verhogen, je na afloop geen schone lei krijgt of failliet wordt verklaard. WSNP is echter een laatste middel dat aan sterke wettelijke kaders gebonden is. Het kan dus zijn dat schuldhulpverlening heel anders werkt.quote:Want dat is het traject waar ze sowieso in zouden belanden, ik kan me voorstellen dat je dan als schuldeiser iets meer mag verwachten (maar goed, da's meer wat voor mijn gevoel logisch is dan dat ik er verstand van heb).
Ik ook niet, maar ik bedoelde eigenlijk meer: als je al in een hulpverleningstraject terechtkunt, zal het allemaal toch niet veel verschil maken omdat je hetzelfde zal moeten betalen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor het minnelijke traject geldt dat niet inderdaad, maar gezien er geen betalingsproblemen zijn verwacht ik eigenlijk niet dat het GKB veel meer zal doen dan budgettering en de adviezen geven die hier weggewuifd worden.
Oh op zo'n manier bedoel je.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik bedoelde eigenlijk meer: als je al in een hulpverleningstraject terechtkunt, zal het allemaal toch niet veel verschil maken omdat je hetzelfde zal moeten betalen.
Maar goed, (hulp met) budgettering is hier best dringend nodig, voor de rest is het ook een stuk verstand. Je kan een euro maar een keer uitgeven![]()
Wat dacht je van www.schuldenforum.nl ?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:41 schreef berney het volgende:
Ik ben benieuwd in wel schuldenforum I&D zich momenteel inlezen. Iemand een idee welk forum?
quote:WSNP - Schuldenforum
Alles over de WSNP, schuldsanering én nog meer.
Doneren Doneer! Steun het forum voor ¤1,30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |