Aan de schulden of aan mijn naam ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:08 schreef zomerbloem15 het volgende:
Je hebt wel een leuke naam zeg........ Als dat echt zo is doe er dan wat aan!
Als je nog niet het goedkoopste abonnement hebt van je provider, dan overstappen naar het goedkoopste ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stoppen met internetten scheelt misschien ook iets.
Waarom niet beide; of is dat teveel werk!?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:11 schreef Lapzwans het volgende:
[..]
Aan de schulden of aan mijn naam ?
hoeveel denk je dat de apk kost?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:22 schreef Lapzwans het volgende:
Mijn chef weet ook van de schulden en is meegegaan naar twee autoverkopers om mijn auto aan de man te brengen. Chef denkt ook dat er niet meer in zit. Ik moet hem wel keuren, want zonder APK mag je niet rijden. En voor APK heb je geld nodig. Wel lullig is dat die gast zei dat er veel aan de auto moet gebeuren om het door de keuring te krijgen. Dus ik zei:"Dan heb je me een half jaar geleden een slechte auto verkocht." Had die sukkel geen goed antwoord op. Kun je niet ergens anders een auto zonder APK verkopen ? Niemand op Fok geinteresseerd in een Toyota Corolla 1.6 Luna van 1998 met 78000 op de teller ?
Op zijn minst 100 Euro denk ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeveel denk je dat de apk kost?
Ja, die zit er ook nog onder.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heeft ie een trekhaak?
wat is er aan dan? Als je hem idd voor 100,- door de keuring krijgt, is het wellicht alsnog de moeite waard om hem op autotrader ofzo te zetten. Een snelle zoektocht laat zien dat je dan al snel wat meer ervoor kunt krijgen.quote:
100 euro is toch een goed investering? dat heb je vast nog wel of kan je lenen.quote:
Ik heb helaas geen foto 's op mijn PC staan, als je wilt kunnen ze morgen wel gemaakt worden. Het is nu helaas te donker om iets te zien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heb je dan ook foto's? Want ik ben op zoek naar een auto met trekhaak.
Je hebt volkomen gelijk, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar waarom zoekt je vrouw dan geen baan, dan hebben jullie wat meer financiele ruimte!
Daar ben ik het niet mee eens, wie wil werken, kan werken (mits gezond). Maar goed, dat kan ik in deze situatie niet beoordelen, ik weet immers niets van hun situatie!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Poetsen, catering, fabriek etc. Zat ongeschoold werk!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:49 schreef Echo99 het volgende:
Zijn vrouw is net zo laag opgeleid als hij zelf en werkgevers zitten niet om haar te springen
NOFI (zie zijn posthistory)
I know. Mij hoef je niet te overtuigen hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Poetsen, catering, fabriek etc. Zat ongeschoold werk!
tuurlijk, als je echt wil, is er werk te vindenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, wie wil werken, kan werken (mits gezond). Maar goed, dat kan ik in deze situatie niet beoordelen, ik weet immers niets van hun situatie!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, maar er is geen snelle oplossing in dit geval. De snelste oplossing is een winnend kraslot kopen, iets minder snelle oplossing is Frisia bellen, maar verder..
dat nooit!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, maar er is geen snelle oplossing in dit geval. De snelste oplossing is een winnend kraslot kopen, iets minder snelle oplossing is Frisia bellen, maar verder..
hij heeft een snelle oplossing en dan nieuwjaar voor de goede voornemens.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:58 schreef teamlead het volgende:
[..]frisia bellen lijkt me zo ongeveer het stomste dat TS nu kan doen, maar ik snap je punt. Ik bedoelde met snelle oplossing" dat hij op zijn minst de huur deze maand betaalt heeft
Kom kom, zo wanhopig kan niemand wezen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:07 schreef Lapzwans het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op Jan Marijnissen.
En vervolgens nog meer schulden, waar ie ook nog eens een behoorlijke rente over moet betalen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij heeft een snelle oplossing en dan nieuwjaar voor de goede voornemens.
vrouw moet gaan werken.
En nu weer serieus,quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:07 schreef Lapzwans het volgende:
Nog meer geld lenen gaat echt niet lukken helaas. Komt allemaal omdat ik bij die ene werkgever van de post van 2005 ben weg gegaan, want ik kreeg een andere baan waar ik 500 Euro meer verdiende en dan nog 500 Euro reiskosten kreeg. Ik leefde in weelde, kocht een te dure dieselauto en na een half jaar ging dat bedrijf failliet. Dieselauto moest met veel verlies weg, loon is flink gedaald. Huur en zorgtoeslag zijn gebaseerd op loon van die werkgever waar ik veel meer kreeg. Dus eerder dan eind volgend jaar zal ik niet meer geld krijgen ben ik bang. Mijn hoop is gevestigd op Jan Marijnissen.
Dat woord zocht ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
schuldsanering
Noem je dit een leven zo dan ? Met een beetje pech sta je volgende maand met je TV op de stoep.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Lapzwans het volgende:
Maar gaan die lui van het GKB niet je hele huis leeghalen dan ? Alles wat volgens hun dan luxe is kun je wel missen. OK, een tv is maar een ding, maar je moet toch ook leven ?
geen idee waar dat beeld vandaan komt, maar volgens mij klopt het niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:30 schreef Lapzwans het volgende:
Maar gaan die lui van het GKB niet je hele huis leeghalen dan ? Alles wat volgens hun dan luxe is kun je wel missen. OK, een tv is maar een ding, maar je moet toch ook leven ?
dat ook nog eens jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Noem je dit een leven zo dan ? Met een beetje pech sta je volgende maand met je TV op de stoep.
Een financieel adviseur vertelde dat je helemaal niks meer mag. Ik wil best veel inleveren als ik maar niet in die onzekerheid hoef te zitten!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee waar dat beeld vandaan komt, maar volgens mij klopt het niet.
Je zult wel een hele tijd op een heel strak budget staan, maar als je dan ondertussen wel weet dat je rekeningen betaald zijn en je schulden geregeld lijkt me dat geen slechte deal
laat me raden: een financieel adviseur die wel even een leninkje zou regelen waarmee alles opgelost zou worden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef Lapzwans het volgende:
[..]
Een financieel adviseur vertelde dat je helemaal niks meer mag. Ik wil best veel inleveren als ik maar niet in die onzekerheid hoef te zitten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |