abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44703804
quote:
Op zondag 24 december 2006 09:53 schreef Danaa het volgende:
@ Nesle: Wat zielig voor je kindje!! Moet je weer een heel nieuw gezin gaan maken.. Maar wel leuk om weer is wat screens te zien na dat gedoe met -my- .. God ze begint zeker weer.
Haha, ja maar ik heb meteen een ander gezin opgestart en toen heb ik een kindje geadopteerd En toen kwam natuurlijk maddy als eerste eruit rollen!
Ik ga nu weer simmen, plaats ik nog ff wat screens. En dan moet ik naar oma en familie kerst vieren.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  zondag 24 december 2006 @ 13:08:42 #202
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_44704065
quote:
Op zondag 24 december 2006 12:43 schreef Elvi het volgende:
Je moet wel die andere mesh erbij downloaden he! Van dat langere haar! Anders werkt het niet
Ja, ik zag het. Heb maar meteen de "09-serie" ook gedownload. Die paar downloads extra kunnen er ook nog wel bij .
  zondag 24 december 2006 @ 15:23:58 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44709135
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:20 schreef Nesle het volgende:
Hier kun je dat slepen goed zien
[afbeelding]
En hier zie je de kleur blauw
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is weird, dat is een zombie-eigenschap. Vampieren kunnen alleen slecht tegen licht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_44710181
Hehe, ik wil ook vampieren en zombies. Kan toch ook als je geen university hebt?

Verder geen boeiende ontwikkelingen hier. Afgelopen dagen te druk gehad om te Simmen en ik denk ook niet dat het de komende dagen minder druk is... Afkicken!!
  zondag 24 december 2006 @ 16:07:00 #205
81237 releaze
best of both worlds
pi_44710546
Vampieren zijn nightlife, zombies zijn geloof ik gewoon sims2
  zondag 24 december 2006 @ 16:10:11 #206
47102 Elvi
miemkwien
pi_44710629
Zombies zijn University
Vampieren Nightlife idd...
En de Weerwolf is van pets!
pi_44714009
Aha, nou dan wil ik een vanmpier en een weerwolf

Hoe kan dat?
pi_44714251
Hoe krijg je een geest te zien?
  zondag 24 december 2006 @ 18:43:27 #209
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_44714897
Ik ben maar weer eens bezig geweest een huisje te bouwen. Deze keer een multi-split-level woning met vijf woonlagen en heeeeel veel trappetjes .

Drie screenshots van de buitenkant (had niet echt veel zin om iets aan de tuin te doen).
De voorkant:

De rechter zijkant:

De achterkant:

De keuken:

Hier drie trappetjes gezien vanuit de keuken. Het trappetje naar beneden gaat naar de woonkamer. Het eerste trappetje naar boven komt uit bij twee slaapkamers en een badkamer. Het tweede trappetje naar boven komt uit bij nog eens twee slaapkamers.

De woonkamer:

Drie maal raden wat er achter die witte deur zit

......

......

Goed zo, nog een trappetje :

Dit trappetje leidt naar het ondergrondse zwembad met discolichten:
  zondag 24 december 2006 @ 18:52:56 #210
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_44715115
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:18 schreef berney het volgende:
Hoe krijg je een geest te zien?
Als er een sim gestorven is en je het graf of de urn van de overleden sim op je kavel laat staan. 's Avonds/'s nachts kunnen je overleden sims dan als geest te voorschijn komen.
De verschillende kleuren van de geesten komen overeen met de manier waarop ze gestorven zijn.
pi_44724608
Toffe screens vanilivi!
pi_44724626
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is weird, dat is een zombie-eigenschap. Vampieren kunnen alleen slecht tegen licht.
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:18 schreef Nesle het volgende:
Hihi gaaf he
Maar wat het grappige was, toen Cornelia dus vampier werd beet ze Karel, die werd ook vampier maar een tijdje later werd ie blauw! --> Zombie. En dan gaan ze heel grappig met hun been slepen
Ja SEMTEX, maar kijk ze werden daarna nog zombie.
pi_44725960
vanilivi . Jee wat een gaaf huis man. Daar was die vorige van mij niets bij vergeleken. .

Ik stop met die challenge trouwens.
a het kost me teveel tijd en heb ik minder tijd om te bouwen
b ik vind die 50 kudo's die je er voor krijgt bij finish te weinig. vind ik het niet waard.

Dus....

bouwen maar weer.

Kun je kavels verwijderen uit buurt 1 die al in het spel zaten?
pi_44726839
@ Vanillivi: Weer een prachtig huis!! Echt onwijs mooi.

@ berney: Ik vrat me op over - my - omdat we een tijdje terug ook al zoveel gezeur met haar hebben gehad, ze snapt niets; vraagt onwijs veel; typt heel onduidelijk dat we er amper iets van snappen. En nu begon ze daar dus weer mee, vandaar dat ik me aant het opvreten was
pi_44726860
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef Nesle het volgende:

[..]

Haha, ja maar ik heb meteen een ander gezin opgestart en toen heb ik een kindje geadopteerd En toen kwam natuurlijk maddy als eerste eruit rollen!
Ik ga nu weer simmen, plaats ik nog ff wat screens. En dan moet ik naar oma en familie kerst vieren.
Oké Enne waar zijn je screens nou
pi_44726918
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:01 schreef Danaa het volgende:
@ Vanillivi: Weer een prachtig huis!! Echt onwijs mooi.

@ berney: Ik vrat me op over - my - omdat we een tijdje terug ook al zoveel gezeur met haar hebben gehad, ze snapt niets; vraagt onwijs veel; typt heel onduidelijk dat we er amper iets van snappen. En nu begon ze daar dus weer mee, vandaar dat ik me aant het opvreten was
Ah zo Danaa, ik dacht dat jij je opvrat omdat het telkens over die challenge ging vandaar dat ik het niet begreep.

Nu wel hoor, volkomen.
pi_44726940
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:08 schreef berney het volgende:

[..]

Ah zo Danaa, ik dacht dat jij je opvrat omdat het telkens over die challenge ging vandaar dat ik het niet begreep.

Nu wel hoor, volkomen.
Oohnee hoor niet daarom.. en zijn jullie allemaal lekker aant simmen of moeten jullie vandaag allemaal volop kerst vieren?
pi_44726984
Danaa, ik wil wel telkens maar kom er niet aan toe.

Ik wil eigenlijk een hele nieuwe buurt gaan bouwen maar pfffff zoveel werk he. Gedownloade huizen vind ik niet zo leuk. is de smaak van een ander.

In welke buurt spelen jullie? in een bestaande of een eigen buurt?
pi_44729450
Jeej eindelijk heb ik dan ook University. Popel om het te gaan spelen, maja, denk niet dat mn familie en vriendje dat op prijs stelt. Dus nog maar wat daagjes wachten... Zucht
pi_44730510
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:02 schreef Danaa het volgende:

[..]

Oké Enne waar zijn je screens nou
Ja sorry Danaa maar toen ik beneden kwam lag er een kadootje onder de kerstboom en dat bleek een laptop te zijn Je begrijpt wel dat ik even wat drukker was met de laptop dan met de screens Screens komen vandaag nog
pi_44731869
@ Nesle, toe maar een laptop.

Ondertussen ben ik een nieuwe wijk aan het bouwen. Met als naam onze eigen wijk. De winkels zijn de poiz en bumper dierenspeciaalzaak, en een kruitvat komt er. . Ons zwembad ga ik nog bouwen. Huisje voor mijn pa en schoonpa&ma.

In de stadsbuurt komen de kroegen/restaurants die we hier hebben. en klerenwinkel noem ik C&A en eentje Miss Etam.

Kan je eigen familie uit een andere wijk overgeplaatst worden naar de nieuwe buurt?
  maandag 25 december 2006 @ 14:41:10 #222
47102 Elvi
miemkwien
pi_44732125
http://coris.byus.net/zboard/view.php?id=downloads&no=94 Best wel tof mannenhaar! Alleen die ene is wat ehm.. chemisch-banaan-geel...

Ik ga ff wat screenshots uploaden!
pi_44732348

Ik heb weer een gelukkig tienerpaartje die verkering hebben
pi_44732577
Leuk Nesle!!!

Spelen jullie met je eigen familileden of maken jullie "zomaar" wat simmetjes aan?
  maandag 25 december 2006 @ 14:58:04 #225
47102 Elvi
miemkwien
pi_44732607
Ik speel met gedownloade sims die ik een beetje aanpas Ik heb wel 3 sims gemaakt die op de Lama's leken maar die liet ik trouwen met elfjes Het moet niet té realistisch worden
  maandag 25 december 2006 @ 15:03:51 #226
47102 Elvi
miemkwien
pi_44732759
Ok hier mn Simmetjes!

Dit is Jonas:

Hij is getrouwd met Ruben:

"YO!"

Ze hebben net de kitten Simba geadopteerd:

En hier wat gezellige foto's van hun huisje

Overzichtje:

Slaapkamer:

Badkamer:

Keuken:

Studeerhoek en eetkamer:

Woonkamer-deel:

Zíe je nou dat dat haar tof is!
  maandag 25 december 2006 @ 15:07:03 #227
47102 Elvi
miemkwien
pi_44732847
(je kan trouwens op de plaatjes klikken voor een groter en beter beeld )

Dit is hun buurvrouw wiens naam ik niet meer weet maar die ineens in een gedownload huis zat Ik wist dat niet, maar ze is best mooi dus ze mag blijven Ze mag kinderen krijgen met De Dood

pi_44732959
Toffe screens Elvi!

En berney ik maak altijd simmetjes aan die niet op de werkelijkheid lijken
Ik heb ook best wel wat gedownloade Sims van mts2 bijvoorbeeld
  maandag 25 december 2006 @ 15:16:04 #229
81237 releaze
best of both worlds
pi_44733104
Mooie bank in die laatste rits screens elvi!
pi_44733321
Even een vraag over het weerwolf worden. Als er bij mijn wensen staat: "Weerwolf worden". Dan wordt er uitgelegd hoe je dat doet, door de weerwolf te activeren dus. Maar hoe doe je dat in godsnaam?
pi_44733480
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:43 schreef vanillivi het volgende:
Ik ben maar weer eens bezig geweest een huisje te bouwen. Deze keer een multi-split-level woning met vijf woonlagen en heeeeel veel trappetjes .

Drie screenshots van de buitenkant (had niet echt veel zin om iets aan de tuin te doen).
De voorkant:
[afbeelding]

De rechter zijkant:
[afbeelding]

De achterkant:
[afbeelding]

De keuken:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hier drie trappetjes gezien vanuit de keuken. Het trappetje naar beneden gaat naar de woonkamer. Het eerste trappetje naar boven komt uit bij twee slaapkamers en een badkamer. Het tweede trappetje naar boven komt uit bij nog eens twee slaapkamers.
[afbeelding]

De woonkamer:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Drie maal raden wat er achter die witte deur zit

......

......

Goed zo, nog een trappetje :
[afbeelding]

Dit trappetje leidt naar het ondergrondse zwembad met discolichten:
[afbeelding]
Trappetjes Erg gaaf huis vanillivi!!
pi_44733718
Jongens, hopelijk ben ik niet lastig met mijn vraagjes.

Hoe lang zijn jullie bezig met een huis bouwen?
Zijn er ook sites met tutorials hoe je kunt bouwen? Ik heb alleen maar "vlakke"grond geen bergachtig gebied.
pi_44733979
http://mikeinside.modthesims2.com/ Bij mij verschilt het nogal met hoelang ik over een huis doe... Ligt aan de grootte en wat voor ideeën ik allemaal heb
pi_44734284
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:52 schreef Chanty87 het volgende:
http://mikeinside.modthesims2.com/ Bij mij verschilt het nogal met hoelang ik over een huis doe... Ligt aan de grootte en wat voor ideeën ik allemaal heb
Heej, bedankt voor de link. ik ga m eens doorlezen.

Ik heb zoveel ideeën, het neemt alleen veel tijd.

Verbouwen jullie bestaande huizen ook wel die je gedownload hebt?
  maandag 25 december 2006 @ 16:11:18 #235
81237 releaze
best of both worlds
pi_44734396
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:06 schreef berney het volgende:

[..]

Heej, bedankt voor de link. ik ga m eens doorlezen.

Ik heb zoveel ideeën, het neemt alleen veel tijd.

Verbouwen jullie bestaande huizen ook wel die je gedownload hebt?
ik heb ooit een heel tof cafeetje gedownload grand kursaal oid. die heb ik qua interieur en ramen veranderd maar voor de rest gelaten zoals het was. Ik download alleen huizen ter inspiratie, wanneer er interessante downloads bijkomen of wanneer ik iets specifieks nodig heb waar ik zelf geen energie in wil steken. Ik verander dus niets eigenlijk.

En met de meeste huisjes ben ik wel een paar uur bezig. Het laatste huis dat ik heb gemaakt heeft wel een dag geduurd. (en dan zit ik nonstop achter mn pc)

[ Bericht 1% gewijzigd door releaze op 25-12-2006 16:23:18 ]
  maandag 25 december 2006 @ 16:15:43 #236
47102 Elvi
miemkwien
pi_44734491
Ik download veel huizen, maar ik verbouw ze altijd Zeker het interieur enzo... En die Amerikaanse stijl kwa indeling kan ik ook niet altijd waarderen
  maandag 25 december 2006 @ 16:50:23 #237
47102 Elvi
miemkwien
pi_44735102
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:16 schreef releaze het volgende:
Mooie bank in die laatste rits screens elvi!
Tnx! Ik zal zo ff in mn spel kijken waar ik m heb gedownload
quote:
Op maandag 25 december 2006 15:26 schreef Nesle het volgende:
Even een vraag over het weerwolf worden. Als er bij mijn wensen staat: "Weerwolf worden". Dan wordt er uitgelegd hoe je dat doet, door de weerwolf te activeren dus. Maar hoe doe je dat in godsnaam?
Soms komen er wolven bij je huis kijken, daar moet je vriendjes mee worden. En de wolf met lichtgevende ogen kan je bijten en dan word je ook weerwolf.
Ik heb er een drankje voor gedownload die ik dan moet verdienen met die levenspunten zeg maar... Bij http://www.djssims.com/ gehaald dacht ik...
pi_44736703
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:15 schreef Elvi het volgende:
Ik download veel huizen, maar ik verbouw ze altijd Zeker het interieur enzo... En die Amerikaanse stijl kwa indeling kan ik ook niet altijd waarderen
Dat heb ik dus ook als ik die huizen download dat hebben wij hier niet.

Oke dan, ik deed dat ook zo bij de sims 1. huizen restylen zeg maar naar eigen smaak.
pi_44738692
Iemand vroeg in welke buurt wij spelen: Ik speel in Droomzicht,. lekker makkelijk geen zin om zelf iets te bouwen

En Nesle... Leukkkk joh een laptop... Gaaf!!! En mooie screens. leuk dat stelletje
  dinsdag 26 december 2006 @ 00:13:09 #240
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44741702
Ik heb mijn eigen buurt gebouwd. Gridvale, heet-ie, want zo heette het gedownloade SC4-terrein waarmee-ie gebouwd is. Het zijn allemaal vierkante grids naast elkaar. Gridvale heeft een aangehechte stadsbuurt, die ooit zo groot werd, dat ik hem amper nog opgestart kreeg. Toen heb ik Chinatown gebouwd. Eerst als themawijk, maar al gauw heb ik er allerlei soorten weirdo's en tattoofiguren neergezet. En er zit een campus an gekoppeld. Al die lui komen elkaar tegen, ik vermoed dat ik zo'n 500 sims zelf heb gebouwd inmiddels en ik kom zelden nog een standaard townie tegen.
Cafe's en restaurants pas ik ook aan aan mijn wensen en soms bouw ik er zelf eentje.

Dit is de eerste buurt waarmee ik zo ver gekomen ben, al mijn eerdere buurten zijn óf verdwenen met een verkeerde uninstall of veroorzaakten teveel bugs waardoor ik opnieuw moest beginnen.
Ik download meestal huizen van modthesims2 .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 26 december 2006 @ 00:35:43 #241
81237 releaze
best of both worlds
pi_44742230
Kan je daar wat screens van maken semtex? ik ben wel benieuwd hoor
pi_44742517
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef releaze het volgende:
Kan je daar wat screens van maken semtex? ik ben wel benieuwd hoor
Jaaa!! Ben erg benieuwd. Speel meestal met de standaard buurt, maar maak mn simmetjes zelf. Veel beetje alternatief gekleed en met tattoos enzo. Heb meestal te weinig geduld om hele huizen te bouwen
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:44:51 #243
81237 releaze
best of both worlds
pi_44744798
Ik heb maar weer wat frutseltjes geupload naar mts2, hopen dat ze geaccepteerd worden

Een recolour van een mesh van serasims. De jeans zijn nog aardig goed gelukt al zeg ik het zelf!

Deze had ik geloof ik al eerder laten zien, kweenie.. ik vond het zo'n gave outfit, een jas met capuchon en vette laarzen eronder! Heel wat anders dan de modepopmeshes met hakschoenen overal

En deze, een jurkje dat gebaseerd is op een tekening die ik een tijd geleden heb gemaakt. Ik teken altijd de meest vage outfits maar wilde nu weleens zien hoe zoiets er 'in het echt' uit zou zien, nouja, iig iets realistischer. En wat betreft dat is sims2 prima!

En de tekening (ze spelen met bierviltjes btw)
pi_44745825
Releaze, wat gaaf man.
pi_44745838
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:26 schreef Danaa het volgende:
Iemand vroeg in welke buurt wij spelen: Ik speel in Droomzicht,. lekker makkelijk geen zin om zelf iets te bouwen
Ik speel dus ook altijd in Droomzicht. Daarom vroeg ik mij af, kun je de bestaande kavels verwijderen en vervangen voor eigen kavels?
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:06:03 #246
47102 Elvi
miemkwien
pi_44746010
Owja ik had iets heel raars bij n gedownload huis... Er was een gat in de grond en een hoop zand daarnaast en mn Sim kon dat "opvullen":

Ik zal vanmiddag ff nieuwe plaatjes van haar en dr huis uploaden Ik heb dat huis helemaal gerestyled want er stonden echt lelijke meubels in
En ze is nu zwanger van De Dood maar dat vond ik toch wel sneu want ze wil graag verliefd worden en trouwen en om dr dan als babyfabriek te gebruiken... Vind ik lullig

Dus ik heb een Sim-mannetje aangemaakt en die woont nu bij haar. Hopelijk worden ze verliefd!

[ Bericht 97% gewijzigd door Elvi op 26-12-2006 11:02:40 ]
pi_44746542

Ik heb wat simmetjes gemaakt

Nesle Fox
Troel de Mijer Troel heeft een hond die Mensje heet. Nesle een poes die Mickey heet.

Hoe kom ik erop he.

De rest ga ik ook maken hoor.

Heb een stuk of wat kavels verwijderd in buurt 1. Wat nieuwe huizen geplaats die ik ga rebuilden.
pi_44747159
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:06 schreef Elvi het volgende:
Owja ik had iets heel raars bij n gedownload huis... Er was een gat in de grond en een hoop zand daarnaast en mn Sim kon dat "opvullen":
Heeft een hond gegraven
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:48:58 #249
47102 Elvi
miemkwien
pi_44747207
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:45 schreef seeya_40 het volgende:
Heeft een hond gegraven
Ow ok... Ik had al zo'n idee dat er een familie in dat huis zat voordat het huis ge-upload was.... Er zweefde ook een bot ergens en er lag eten te rotten
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:20:50 #250
81237 releaze
best of both worlds
pi_44748592
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 09:20 schreef berney het volgende:

[..]

Ik speel dus ook altijd in Droomzicht. Daarom vroeg ik mij af, kun je de bestaande kavels verwijderen en vervangen voor eigen kavels?
als het goed is wel, je kan ook die buurten deleten eerst de families eruit, dan met de bulldozer eroverheen.
pi_44748784
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:20 schreef releaze het volgende:

[..]

als het goed is wel, je kan ook die buurten deleten eerst de families eruit, dan met de bulldozer eroverheen.
ik ben al druk bezig.

Eerst de buldozer overal overheen, teninste de kleine rothuisjes.
Dan simfamilies aanmaken oa fokkers uit dit topic.
Dan die fam een kavel toewijzen
SimPe starten
ja sims is uit
effe de boel goed editten
de sims weer aan
fam in depot stoppen
dan de huizen plaatsen
en de families in die huis verplaatsen
en huizen rebuilden

man, man wat een werk weer
pi_44749359
Ik speelde eerst in Droomzicht, maar een paar weken geleden heb ik een nieuwe buurt gemaakt omdat ik was uitgekeken op mijn oude sims. Ik heb overigens wel de layout van Droomzicht gebruikt. Mijn nieuwe buurt, Newport Beach, is dus nog vrij kaal omdat ik geen geduld heb om alles zelf te bouwen.
Ik heb dus gebruik gemaakt van gedownloade huizen en openbare kavellen die ik aangepast heb.

Hier wat screens van mn buurt:

pi_44749382
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:03 schreef berney het volgende:

Ik heb wat simmetjes gemaakt

Nesle Fox
Troel de Mijer Troel heeft een hond die Mensje heet. Nesle een poes die Mickey heet.

Hoe kom ik erop he.

De rest ga ik ook maken hoor.

Heb een stuk of wat kavels verwijderd in buurt 1. Wat nieuwe huizen geplaats die ik ga rebuilden.
Hihihihihihihihihihihihi
Tof berney!
Ik ga zo ook weeer ff simmen, maar moet eerst huis aan kant maken want morgen hebben we een bezichtiging in het huis
pi_44749436
Ik mag eerst jullie profielen wel afgaan welk geslacht jullie zijn. Nesle heb ik nu als man gemaakt in de sims.

Marvellous, prachtige screens man
pi_44749527
Deleten en opnieuw aanmaken die handel!
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:11:27 #256
47102 Elvi
miemkwien
pi_44750774
Ff weer een update van mijn simmetjes! Op de plaatjes klikken voor een beter beeld!

Dit is de man die ik voor Jayla (ik heb haar hernoemd ) heb gemaakt:

Meet Sven. Best een lekker ding voor een Sim

Jayla is hier zwanger van De Dood!

En hier heel erg zwanger (tevens show ik even de slaapkamer, die ik persoonlijk wel erg goed gelukt vind )

En de baby is hier geboren! Dit is Morta:

Met haar (binnenkort) stief-pappa:

Als peuter:

Ze is best mooi vind ik, dus ik denk dat ik Jayla nog n keer zwanger laat worden van de Dood en daarna pas met Sven
En ik had og dat geweer gedownload en dat levert ook best leuke plaatjes op dus die ga ik zo ff posten
pi_44750850
Ik had een vraagje, hoe kom ik er achter wanneer de pol vernieuwd wordt bijvb: 32 / 33 want ik moet telken met een omweg de pol opzoeken en dan moet ik ook wederom alles doorlezen zoals vandaag het geval is

wie kan mij hierover meer vertellen of een link maken naar de volgende nieuwe poll
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:15:56 #258
47102 Elvi
miemkwien
pi_44750861
De huishoudster heeft een beetje een obsessie met het schoonmaken van de vistank. En Sven (en ik) irriteerde ons een beetje daaraan

*A-team deuntje*

*STERRUF!!!! *

*pieuw pieuw*

*AAAARGH! *

*rattattattattaaa*
pi_44750924
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:15 schreef Elvi het volgende:
De huishoudster heeft een beetje een obsessie met het schoonmaken van de vistank. En Sven (en ik) irriteerde ons een beetje daaraan
Leuk dat geweer
Is de huishoudster nu dood???
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:57:06 #260
47102 Elvi
miemkwien
pi_44750981
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:20 schreef Marvellous het volgende:

Leuk dat geweer
Is de huishoudster nu dood???
Ja Mag ook wel na al die schoten
En de urn heb ik verkocht
Sven wil trouwens ook Kapitein Held worden Ik denk dat ik m eerst dat laat worden en dan overswitch naar zn ware roeping: Top Crimineel!

Naja ik ga weer ff verder Simmen, dan kan ik jullie weer verder vervelen met mn screenshots
pi_44752069
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja Mag ook wel na al die schoten
En de urn heb ik verkocht
Sven wil trouwens ook Kapitein Held worden Ik denk dat ik m eerst dat laat worden en dan overswitch naar zn ware roeping: Top Crimineel!

Naja ik ga weer ff verder Simmen, dan kan ik jullie weer verder vermaken met mn screenshots
pi_44752418
Gaaaaaaaaaaaaf dat geweer wil ik ook. Ik heb niet veel gesimt vandaag. . Familie gaat voor he.

Heb zitten snotteren voor Sissi.

Verder niet veel achter pc gezeten dat ben ik nu dus aan het doen.
  woensdag 27 december 2006 @ 03:10:59 #263
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44761507
Ik zal ook eens foto's maken een dezer dagen. Het laden en foto's maken van vrij grote buurten kan ff duren.
pi_44766979
@ Semtex ik ben reuze benieuwd hoor.

Ik ben druk bezig met bouwen. pfff, ik speel nu met de fam Larsson die in het spel zit. Die honden heb ik effe heeeeeeeeel snel ter adoptie gegeven. Wat een lastpakken, geen tijd om op te voeden hoor.

Ik heb ze een mooi huis gegeven. Een Victoriaanse huis, die haat ik vooral de ramen ervan. , maar goed een beetje hier en daar aanpassen en is het best mooi geworden en al helemaal geen Victoriaans huis meer.

Screens volgen als het huis af is.
  woensdag 27 december 2006 @ 14:28:38 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_44767220
Ik wil wel een screenie van Troel hoor

Ik hoop dat je die wel als vrouwtje hebt gemaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44767276
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
Ik wil wel een screenie van Troel hoor

Ik hoop dat je die wel als vrouwtje hebt gemaakt
Troel.

Ja, jou heb ik als vrouwtje gemaakt hoor.

Voor iedereen een vraagje,
Waar kan ik de skins/make up en banen plaatsen? Is daar een overzicht van?
pi_44767543
Alles bij downloads, alleen de banen weet ik niet...

Ik ga ook weer ff spelen Mn homosetje krijgt n kindje
  woensdag 27 december 2006 @ 17:46:14 #268
81237 releaze
best of both worlds
pi_44768612
nou is al de tweede keer dat mn uploads zijn geweigerd omdat er iets aangepast moet worden. eerst was het mesh in haystack, daarna was de link naar de meshes weer veel te direct, en bij eentje heb ik ook weer niet goed gelinkt but that doesnt surprise me.. ik heb een probleempje daarmee! De outfit is gebaseerd op een outfit die iemand weer gebaseerd heeft op iets van simsconnection.com, nou ik heb al die full outfitst gedownload en bekeken in simpe maar ik kan nergens achterhalen van welke mesh die outfit nou is! Wat inhoudt dat ik dat ding niet kan uploaden.... Is er nog een andere manier om dit te achterhalen? :S
pi_44770438
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:46 schreef releaze het volgende:
nou is al de tweede keer dat mn uploads zijn geweigerd omdat er iets aangepast moet worden. eerst was het mesh in haystack, daarna was de link naar de meshes weer veel te direct, en bij eentje heb ik ook weer niet goed gelinkt but that doesnt surprise me.. ik heb een probleempje daarmee! De outfit is gebaseerd op een outfit die iemand weer gebaseerd heeft op iets van simsconnection.com, nou ik heb al die full outfitst gedownload en bekeken in simpe maar ik kan nergens achterhalen van welke mesh die outfit nou is! Wat inhoudt dat ik dat ding niet kan uploaden.... Is er nog een andere manier om dit te achterhalen? :S
Probeer eens bij de tsr dan.
pi_44770843
Omg net met me sims die vrouw was net zwanger gaat ze eten maken dat ding was helemaal rood viel ze dood neer toen kwam die magere hein en haar man smeken om haar in leven te laten en toen stond ze weer op.
Gelukkig
Hoe lang duurt het voordat dat kindje geboren word?
pi_44771235
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:03 schreef Brici het volgende:
Omg net met me sims die vrouw was net zwanger gaat ze eten maken dat ding was helemaal rood viel ze dood neer toen kwam die magere hein en haar man smeken om haar in leven te laten en toen stond ze weer op.
Gelukkig
Hoe lang duurt het voordat dat kindje geboren word?
3 sim dagen
pi_44772154
Nou ik heb weer ff gespeeld hoor! Mn homo-setje Ruben en Jonas dit keer

Jonas is dus zwanger van Ruben (met de InSim gedaan uiteraard )

Ze wilden alleen nog steeds een kind adopteren Best kut want die kinderen zijn altijd superlelijk Dus ik heb 3 peuters gemaakt, die bij 1 vrouw gezet en gezorgd dat de Maatschappelijk werkster ze kwam ophalen (het werd echt zielig ) en daarna die 'moeder' vermoord

Dus nu konden ze Dani adopteren:

En Ruben kreeg meteen een beetje een rare angst

Hij werd ook nog ondergesproeid door een stinkdier

Jonas beviel van een zoon; Thomas!

Dit is zn kamer:

Nog een keer Dani

Ik vind haar best goed gelukt! Eerste keer dat ik een beetje een leuke peuter heb gemaakt

Inmiddels is Thomas een peuter

Hij heeft de huidskleur van Ruben, maar de haarkleur en ogen van Jonas.

Dani als kind:

En haar nieuwe meisjeskamer

Tot zover weer mijn update!
pi_44772217
Schattig elvi
  woensdag 27 december 2006 @ 19:53:54 #274
81237 releaze
best of both worlds
pi_44772595
Ik heb nog nooit een stinkdier gezien trouwens, terwijl al mn sims er bang voor zijn. wat zijn de voorwaarden?
pi_44772624
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:53 schreef releaze het volgende:
Ik heb nog nooit een stinkdier gezien trouwens, terwijl al mn sims er bang voor zijn. wat zijn de voorwaarden?
Geen idee... hij was er gewoon En toen had ik de optie "huisdier" dus dat leek me wel leuk En toen sproeide hij
pi_44773902
Volgens mij komt zo'n stinkdier sneller als je een hond of kat hebt. Ik heb in elk huishouden wel een hond of kat en ik word gek van dat stinkdier!! Soms doet ie niks maar vaak zoeken mijn beesten ruzie en dan worden ze helemaal onder gesproeid en een hond moet je dan weer wassen enzo.. Irritant..
pi_44777631
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:15 schreef thewitch het volgende:
Ik had een vraagje, hoe kom ik er achter wanneer de pol vernieuwd wordt bijvb: 32 / 33 want ik moet telken met een omweg de pol opzoeken en dan moet ik ook wederom alles doorlezen zoals vandaag het geval is

wie kan mij hierover meer vertellen of een link maken naar de volgende nieuwe poll
Kan iemand mij hier een antwoord op geven
pi_44777684
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:01 schreef thewitch het volgende:

[..]

was een verkeerde emoticon
pi_44777696
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:01 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik snap echt niks van je vraag
  woensdag 27 december 2006 @ 22:03:56 #280
164176 XIB
Gezellig :)
pi_44777751
sims 3 wanneer komt deze uit ?
HAPPY in RL & SL :)
pi_44778099
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef XIB het volgende:
september 2008
pi_44779482
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef XIB het volgende:
Maar eerst nog de Sims 2 Seizoenen!!
pi_44779752
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Nesle het volgende:

[..]

september 2008
Echt?

Jemig, wat voor dingen zijn er anders?

screens?
pi_44780043
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:59 schreef berney het volgende:

[..]

Echt?

Jemig, wat voor dingen zijn er anders?

screens?
Er zijn nog geen screens van de nieuwe Sims, maar er is wel iemand zo creatief geweest om zijn gedachten erover uit te laten en hij heeft wel wat screens "gemaakt". ZIJN DUS NIET ECHT!

The Sims 3, toekomstige blik

Persoonlijk, vind ik het wel tof als het zo wordt
pi_44784083
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:15 schreef Elvi het volgende:

[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421531.jpg]afbeelding][/URL]
*A-team deuntje*

[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421685.jpg]afbeelding][/URL]
*STERRUF!!!! *

[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421698.jpg]afbeelding][/URL]
*pieuw pieuw*

[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421799.jpg]afbeelding][/URL]
*AAAARGH! *

[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421852.jpg]afbeelding][/URL]
*rattattattattaaa*
hey waar heb je dat geweer gedownload?
pi_44786810
Leuke screens staan er weer!

Even een vraagje, een tijdje geleden stond hier een link waar je de sims heel goedkoop kon kopen. Weet iemand die link nog??
pi_44787031
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef Nesle het volgende:

[..]

Er zijn nog geen screens van de nieuwe Sims, maar er is wel iemand zo creatief geweest om zijn gedachten erover uit te laten en hij heeft wel wat screens "gemaakt". ZIJN DUS NIET ECHT!

Dat gaat mijn pctje nooit trekken. .
pi_44788619
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef Nesle het volgende:

[..]

Waauuuw dit lijkt me echt te gek... Zelfs rijtjes huizen! Dat wil ik zo graag.
En Elvi wat heb je een leuk gezinnetje..
Dana is het zat en gaat maar weer sims op de laptop instaleren, vandaag heb ik niets anders te doen dan op de computer te zitten
pi_44788648
Wat ik ook nogsteeds zo graag wil: Dat je je baby's of peuters mee kan nemen naar een openbare kavel of even met ze wandelen.
pi_44789205
Wat zijn de vereisten voor de videokaart etc als je SIms 2 en enkele uitbreidingen (studentenleven, seizoenen, dieren) erbij wilt doen? Ik kan alleen de oude Sims spelen maar wil binnenkort toch een nieuwe pc kopen, wil het dan ook gelijk goed doen .
Tap tap tap
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 12:37:35 #291
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_44789601
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn de vereisten voor de videokaart etc als je SIms 2 en enkele uitbreidingen (studentenleven, seizoenen, dieren) erbij wilt doen? Ik kan alleen de oude Sims spelen maar wil binnenkort toch een nieuwe pc kopen, wil het dan ook gelijk goed doen .
Systeem eisen - The Sims

Processor : 800 mhz
Geheugen : 256 mb
Harde schijf : 3,5 gb
Grafische kaart : 32 mb videogeheugen met ondersteuning voor Transform & Lighting. Daarnaast moet je grafische kaart direct x 9 ondersteunen, ondersteunde grafische kaarten zijn : NVIDIA Quadro Serie & NVIDIA geforce 2 serie of hoger, ATI Radeon 7200-serie of hoger.
Geluidskaart : Direct X 9.0

donderdag 28 december 2006 @ 12:40:43 #292
81237 releaze
best of both worlds
pi_44789681
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:20 schreef CherryLips het volgende:
voor de uitbreidingen maakt het niet zoveel uit welke videokaart je hebt, het is alleen met zoveel dingen en alle custom content wel handig wat meer ram te hebben.
ikzelf heb een 128mb kaartje en die trekt het voor het grootste gedeelte prima. ik had laatst alleen een spiegelende vloer gelegd maar toen ging ie protesteren
  donderdag 28 december 2006 @ 12:42:23 #293
81237 releaze
best of both worlds
pi_44789721
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:37 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Systeem eisen - The Sims

Grafische kaart : 32 mb videogeheugen met ondersteuning voor Transform & Lighting. Daarnaast moet je grafische kaart direct x 9 ondersteunen, ondersteunde grafische kaarten zijn : NVIDIA Quadro Serie & NVIDIA geforce 2 serie of hoger, ATI Radeon 7200-serie of hoger.

ik had eerder een 64mb kaart maar dan is de sims echt lelijk. dit is het aaabsolute minimum.
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 13:06:18 #294
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_44790311
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:42 schreef releaze het volgende:

[..]

ik had eerder een 64mb kaart maar dan is de sims echt lelijk. dit is het aaabsolute minimum.
Processor kun je ook beter rond minimaal rond de 1800 mhz leggen , maar ik gaf alleen maar aan wat achter op het doosje stond
pi_44793604
Kindje is geboren peuter geworden gaat de vader dood lol
pi_44794974
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:37 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Systeem eisen - The Sims

he kut, heb nu 733 mhz, verder zou het nu zelfs al kunnen . Maar ik heb de ballen verstand van computers maar mij is afgeraden geen 'shared' videokaart te nemen. heeft dat ook nog invloed op the sims als ik bijvoorbeeld wel 512mb shared neem? Anders wordt die pc gelijk echt verrot duur.
Tap tap tap
pi_44795010
yes dit topic is bijna mn MyAT uit
pi_44796201
Ik had een vraagje, is er een manier wanneer deze poll vol is dat je automatisch naar de nieuwe poll kunt gaan. Want ik moet telken met een omweg de nieuwste poll opzoeken, wie kan mij hierover meer vertellen of een link maken naar de volgende nieuwe poll
pi_44796537
poll?
pi_44798366
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:11 schreef TwyLight het volgende:
poll?
nu forum of topic
  donderdag 28 december 2006 @ 17:17:43 #301
81237 releaze
best of both worlds
pi_44798447
[PC] The Sims #34