quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
JaMag ook wel na al die schoten
![]()
En de urn heb ik verkocht![]()
Sven wil trouwens ook Kapitein Held wordenIk denk dat ik m eerst dat laat worden en dan overswitch naar zn ware roeping: Top Crimineel!
![]()
Naja ik ga weer ff verder Simmen, dan kan ik jullie weer verder vermaken met mn screenshots![]()
Troel.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:28 schreef Troel het volgende:
Ik wil wel een screenie van Troel hoor
Ik hoop dat je die wel als vrouwtje hebt gemaakt
Probeer eens bij de tsr dan.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:46 schreef releaze het volgende:
nou is al de tweede keer dat mn uploads zijn geweigerd omdat er iets aangepast moet worden. eerst was het mesh in haystack, daarna was de link naar de meshes weer veel te direct, en bij eentje heb ik ook weer niet goed gelinkt but that doesnt surprise me.. ik heb een probleempje daarmee! De outfit is gebaseerd op een outfit die iemand weer gebaseerd heeft op iets van simsconnection.com, nou ik heb al die full outfitst gedownload en bekeken in simpe maar ik kan nergens achterhalen van welke mesh die outfit nou is! Wat inhoudt dat ik dat ding niet kan uploaden.... Is er nog een andere manier om dit te achterhalen? :S
3 sim dagenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:03 schreef Brici het volgende:
Omg net met me sims die vrouw was net zwanger gaat ze eten maken dat ding was helemaal rood viel ze dood neer toen kwam die magere hein en haar man smeken om haar in leven te laten en toen stond ze weer op.
Gelukkig
Hoe lang duurt het voordat dat kindje geboren word?
Geen idee... hij was er gewoonquote:Op woensdag 27 december 2006 19:53 schreef releaze het volgende:
Ik heb nog nooit een stinkdier gezien trouwens, terwijl al mn sims er bang voor zijn. wat zijn de voorwaarden?
Kan iemand mij hier een antwoord op gevenquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:15 schreef thewitch het volgende:
Ik had een vraagje, hoe kom ik er achter wanneer de pol vernieuwd wordt bijvb: 32 / 33 want ik moet telken met een omweg de pol opzoeken en dan moet ik ook wederom alles doorlezen zoals vandaag het geval is![]()
wie kan mij hierover meer vertellen of een link maken naar de volgende nieuwe poll![]()
was een verkeerde emoticonquote:Op woensdag 27 december 2006 22:01 schreef thewitch het volgende:
[..]
Kan iemand mij hier een antwoord op geven![]()
Ik snap echt niks van je vraagquote:Op woensdag 27 december 2006 22:01 schreef thewitch het volgende:
[..]
Kan iemand mij hier een antwoord op geven
september 2008quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef XIB het volgende:
sims 3 wanneer komt deze uit ?
Maar eerst nog de Sims 2 Seizoenen!!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef XIB het volgende:
sims 3 wanneer komt deze uit ?
Er zijn nog geen screens van de nieuwe Sims, maar er is wel iemand zo creatief geweest om zijn gedachten erover uit te laten en hij heeft wel wat screens "gemaakt". ZIJN DUS NIET ECHT!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:59 schreef berney het volgende:
[..]
Echt?
Jemig, wat voor dingen zijn er anders?
screens?
hey waar heb je dat geweer gedownload?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:15 schreef Elvi het volgende:
De huishoudster heeft een beetje een obsessie met het schoonmaken van de vistank. En Sven (en ik) irriteerde ons een beetje daaraan![]()
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421531.jpg]afbeelding][/URL]
*A-team deuntje*
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421685.jpg]afbeelding][/URL]
*STERRUF!!!!*
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421698.jpg]afbeelding][/URL]
*pieuw pieuw*
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421799.jpg]afbeelding][/URL]
*AAAARGH!*
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/12/35909421852.jpg]afbeelding][/URL]
*rattattattattaaa*![]()
Dat gaat mijn pctje nooit trekken.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Er zijn nog geen screens van de nieuwe Sims, maar er is wel iemand zo creatief geweest om zijn gedachten erover uit te laten en hij heeft wel wat screens "gemaakt". ZIJN DUS NIET ECHT!
The Sims 3, toekomstige blik
Persoonlijk, vind ik het wel tof als het zo wordt
Waauuuw dit lijkt me echt te gek... Zelfs rijtjes huizen! Dat wil ik zo graag.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Er zijn nog geen screens van de nieuwe Sims, maar er is wel iemand zo creatief geweest om zijn gedachten erover uit te laten en hij heeft wel wat screens "gemaakt". ZIJN DUS NIET ECHT!
The Sims 3, toekomstige blik
Persoonlijk, vind ik het wel tof als het zo wordt
Systeem eisen - The Simsquote:Op donderdag 28 december 2006 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn de vereisten voor de videokaart etc als je SIms 2 en enkele uitbreidingen (studentenleven, seizoenen, dieren) erbij wilt doen? Ik kan alleen de oude Sims spelen maar wil binnenkort toch een nieuwe pc kopen, wil het dan ook gelijk goed doen.
voor de uitbreidingen maakt het niet zoveel uit welke videokaart je hebt, het is alleen met zoveel dingen en alle custom content wel handig wat meer ram te hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn de vereisten voor de videokaart etc als je SIms 2 en enkele uitbreidingen (studentenleven, seizoenen, dieren) erbij wilt doen? Ik kan alleen de oude Sims spelen maar wil binnenkort toch een nieuwe pc kopen, wil het dan ook gelijk goed doen.
ik had eerder een 64mb kaart maar dan is de sims echt lelijk. dit is het aaabsolute minimum.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Systeem eisen - The Sims
Processor : 800 mhz
Geheugen : 256 mb
Harde schijf : 3,5 gb
Grafische kaart : 32 mb videogeheugen met ondersteuning voor Transform & Lighting. Daarnaast moet je grafische kaart direct x 9 ondersteunen, ondersteunde grafische kaarten zijn : NVIDIA Quadro Serie & NVIDIA geforce 2 serie of hoger, ATI Radeon 7200-serie of hoger.
Geluidskaart : Direct X 9.0
![]()
Processor kun je ook beter rond minimaal rond de 1800 mhz leggenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:42 schreef releaze het volgende:
[..]
ik had eerder een 64mb kaart maar dan is de sims echt lelijk. dit is het aaabsolute minimum.
he kut, heb nu 733 mhz, verder zou het nu zelfs al kunnenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Systeem eisen - The Sims
Processor : 800 mhz
Geheugen : 256 mb
Harde schijf : 3,5 gb
Grafische kaart : 32 mb videogeheugen met ondersteuning voor Transform & Lighting. Daarnaast moet je grafische kaart direct x 9 ondersteunen, ondersteunde grafische kaarten zijn : NVIDIA Quadro Serie & NVIDIA geforce 2 serie of hoger, ATI Radeon 7200-serie of hoger.
Geluidskaart : Direct X 9.0
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |