abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44634065
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:33 schreef oYo het volgende:
Suus, hoelang laten ze je overtijd gaan voor je wordt 'geholpen'?
Nou...heel hoopvol (maar niet heus) ... tot 31 december! Dan ben ik namelijk 42 weken ...
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef renzell het volgende:
Even een kus voor Suus!
Dank je wel ...
k Moet zeggen dat het sinds ik vanmiddag geslapen heb zó'n ontzettend stuk beter gaat met mijn bekken, heb zowat geen last behalve het waggelen wat ik helaas niet meer kan voorkomen (tja, pinguin he ) ... dus ik ga zelfs met m'n man zo samen een paar boodschappen doen terwijl mijn moeder op de kindjes (liggen dan in bed) past! Had ik zo'n zin in... en een beetje lichaamsbeweging is ook heel goed als het lukt.
Ik vind dat ik geluk heb gehad dat ik maar een dagje last had hiervan, ik zag al helemaal een doembeeld voor me van hele dagen op bed liggen!! Heerlijk zeg...
(blijkbaar gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt gisteren? Het was echt zo idioot pijnlijk dat ik er erg van schrok, maar blijkbaar kan het ook heel snel weer over zijn!!

Karin, ik had ergens gelezen dat je tot 32 weken mocht vliegen. Dat was volgens mij met een andere maatschappij dan de KLM, dus het verschilt blijkbaar weleens. Ik heb zelf gevlogen met 7/8 weken zwangerschap, maar dat mocht gewoon ... ik kreeg trouwens extra beenruimte toen we erom vroegen omdat ik me helemaal niet goed voelde (kon niets binnenhouden)... en dat was wel heel fijn. Dus misschien een tip als iemand van plan is te gaan vliegen!
pi_44635479
suus nog niks?
webcrowler ook nog niks zo te lezen.
karin als je het niet vertrouwt bellen hoor. liever 10 keervoor niks bellen dan dat er wel wat is.

in mijn vorige berichtje was iets iets fout gegaan maar goed,
we hebben weer internet dus kan weer lekker meekletsen en lezen.
ik ga niet alles terug lezen want dat wor me te veel. dus ik begin maar weer vanaf hier.
ik dacht dat ik dinsdag ging bevallen want ze kwamen om de 20 min. en daarna om de 6min. maar na anderhalfuur was het weer weg. dus nu kunnen we als nog alleen maar wachten.

alle andere
mama van 3 kids!
pi_44635957
Ging het vandaag al niet zo lekker, krijg ik net het ontezettend verdrietige bericht dat mijn ouders de hond ( Joop ) in hebben laten slapen, omdat het echt niet meer ging

Iemand een tip? Ik heb een hele zure smaak in mijn mond hoe kan ik dat voorkomen voor mijn zwangerschap had ik dit niet, heb wel last van maagzuur .....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 21 december 2006 @ 19:20:35 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44635969
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:00 schreef Kleintje het volgende:

Vakantie geboekt...
lekker naar Tunesie in week 24 van de zwangerschap.
Even een weekje weg, ontspannen, wat zon pakken, relaxen en samen lekker voorbereiden op wat er gaat komen!
Heb er nu al zin in.
Laatste keer samen... vond dat toch wel een vakantie waard!
Oei Kleintje, durf je dat wel? Ik ben rond de 24 weken naar Bonaire gevlogen maar bij nader inzien zou ik dat niet meer doen...maar goed wij hadden erge turbulentie in het vliegtuig waardoor ik ineens heel veel voorweeen kreeg.
En hoe zijn de medische voorzieningen daar? Voor het geval dat?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44636431
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:19 schreef Beaker het volgende:
Ging het vandaag al niet zo lekker, krijg ik net het ontezettend verdrietige bericht dat mijn ouders de hond ( Joop ) in hebben laten slapen, omdat het echt niet meer ging

Iemand een tip? Ik heb een hele zure smaak in mijn mond hoe kan ik dat voorkomen voor mijn zwangerschap had ik dit niet, heb wel last van maagzuur .....
Och nee, Jopie toch! *KNUFFEL* voor Beaker.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 21 december 2006 @ 19:41:28 #156
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44636585
Heerlijk kleintje, heb ik toen ook gedaan. Lekker een klein weekje naar Turkije. Ik was 28 of 29 weken, ik weet het niet precies meer. Het ging prima, ik kreeg alleen geen extra ruimte om te zitten Wat je wel moet doen is een bewijsje van de verloskundige meenemen waarop staat hoeveel weken je zwanger bent (of wanneer je uitgerekende datum is...) Daar werd bij mij twee keer naar gevraagd.

Beaker, bah, heel veel sterkte!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 19:41:50 #157
43556 miss_dynastie
pi_44636599
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:53 schreef Suzanna het volgende:
'je uitgerekende datum is toch al voorbij? En?? Geen baby??'
Alsof de baby er op die dag spontaan uitvalt of zo
pi_44637114
Beaker sterkte.

Haha mijn oma is er van overtuigd dat ik een tweeling ga krijgen.
Ze vindt mijn buik veel te groot voor 1 baby.
  donderdag 21 december 2006 @ 20:00:59 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44637226
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef appelsap het volgende:
Beaker sterkte.

Haha mijn oma is er van overtuigd dat ik een tweeling ga krijgen.
Ze vindt mijn buik veel te groot voor 1 baby.
dat hoort elke zwangere volgens mij ..
pi_44637396
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:02 schreef Suzanna het volgende:
Nou...heel hoopvol (maar niet heus) ... tot 31 december! Dan ben ik namelijk 42 weken ...
Gut... Dan heb jij straks het scenario wat Swets hier een tijdje geleden nog vrolijk beschreven heeft
  donderdag 21 december 2006 @ 20:49:13 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44638876
Andrea en Catootje, hoe is het met jullie eigenlijk?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44641320
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Alsof de baby er op die dag spontaan uitvalt of zo
Is toch ook zo....? Ik ben de grote uitzondering
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef innovative het volgende:

[..]

Gut... Dan heb jij straks het scenario wat Swets hier een tijdje geleden nog vrolijk beschreven heeft
Nou ja, ach... dan zijn we gelijk beroemd he... is het allemaal tóch niet voor niets geweest

Ik heb net gezellig boodschapjes gedaan met manlief (in de supermarkt die tot 9 uur 's avonds is geopend...lekker druk daar zeg) om het te vieren dat ik weer kon bewegen waggelen...
Wat krijg je daar een hoop opmerkingen / blikken als ze je buik zien zeg. Maar goed, ik ben dan natuurlijk ook wel dik. M'n buik dan.
Het heeft overigens niet geholpen, niet spontaan vliezen gebroken, ook niet ineens weeën begonnen (wel wat voorweeën maar die zijn weer weg), alleen maar nu misselijk en moe. Dus ga maar slapen.
(maar het was wel gezellig, samen weg)
pi_44641499
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:19 schreef Beaker het volgende:

Oh arme Beaker, kan me zo goed voorstellen wat je voelt, mijn ouders hebben een jaar geleden hun hond lateninslapen, een 15 jaar oude golden retriever, waar ik dus ook mee ben opgegroeid. Het doet echt pijn om je maatje te moeten laten gaan Ik denk nog wel heel vaak aan hem

Je bedoelt niet zure oprispingen? Want bij mij helpen rennies daar wel goed tegen
En ik krijg het erger van bepaalde dranken zoals cassis en jus d'orange
Dus dat neem ik nu niet meer
Groene ranja is hier erg goed te doen, en af en toe een colaatje vink heeeeeeeeeerlijk

Popples, ik hoorde net op mijn yogales ook al dat ik echt moet bellen als ik denk dat er wat is, niet moet denken dat ik een zeurderd ben.....
Mijn vk is erg slecht te bereiken, krijg steeds het antw app, en dan kun je een mobiel nr bellen bij dringende gevallen, maar wanneer is iets dringend??? Ben erg bang dat ik de vk stoor onder een bevalling....
Maar goed, ik weet nu dat wat er deze week gebeurde WEL een dringend geval is...de volgende keer sla ik meteen alarm!

Anders heb ik de meiden van Fok! straks ook nog allemaal aan te hoge bloeddruk geholpen door de spanning.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_44642161
Kleintje,mijn verlos waarschuwde,dat ik mensen met een koortslip moet mijden en zelfs niet binnen mag laten Is gevaarlijk voor de baby in wording.

Oyo,misschien een tip voor die dikke voet:lappen in water met citroen dopen en dan de voet ermee verbinden(en omhoog leggen)succes ermee!

Wij vertrekken morgen naar de Ardennen voor een weekje,misschien krijgen we daar nog wat sneeuw te zien.Fijne kerstdagen allemaal en mij benieuwen wie er zijn bevallen als ik terugkom

Groetjes,Minoes
  Milf donderdag 21 december 2006 @ 22:27:33 #165
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44642274
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:23 schreef minoes_ het volgende:
Kleintje,mijn verlos waarschuwde,dat ik mensen met een koortslip moet mijden en zelfs niet binnen mag laten Is gevaarlijk voor de baby in wording.
Ik hoorde dat het alleen kwaad kan als het kindje geboren is. Niet wanneer het nog in de buik zit. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf donderdag 21 december 2006 @ 22:53:47 #166
16000 nikky
pi_44643124
http://www.huidinfo.nl/koortslip.html

Is een koortslip gevaarlijk?
Een koortslip is lastig en pijnlijk maar is in principe niet gevaarlijk voor degene die de koortslip heeft. Voor baby’s is een herpes infectie wel zeer gevaarlijk en soms zelfs dodelijk. In het Engels wordt een ‘koortslip-kus’ aan de baby ook wel de kiss of death genoemd: de ‘doodskus’.
Vermijdt dus lichamelijk contact met een baby als u een koortslip heeft.
Wanneer u regelmatig een koortslip heeft moet u zelfs zeer terughoudend zijn met het knuffelen en zoenen van pasgeboren baby’s in perioden dat u géén blaasjes heeft. Het is namelijk zeer waarschijnlijk dat niet alleen tijdens een koortslip-periode, maar ook in de tijd vòòr een koortslip ontstaat en zichtbaar is al besmettelijk virus kan worden geproduceerd in de huid.
Wanneer u zelf zwanger bent of een pasgeboren baby heeft en ook regelmatig een koortslip ontwikkelt is het verstandig om dat aan uw arts te melden.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44643552
Suus wel fijn dat je nu weet dat 't van een blaasontsteking kwam en dat je minder last ervan hebt nu! Slaap lekker en hopelijk hoef je niet erg lang meer te wachten!
  donderdag 21 december 2006 @ 23:12:33 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44643800
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn vk is erg slecht te bereiken, krijg steeds het antw app, en dan kun je een mobiel nr bellen bij dringende gevallen, maar wanneer is iets dringend??? Ben erg bang dat ik de vk stoor onder een bevalling....
Maar goed, ik weet nu dat wat er deze week gebeurde WEL een dringend geval is...de volgende keer sla ik meteen alarm!
Als dat zo is, is de VK vast mans genoeg je dat zelf te vertellen. Dan is er vast een kraamverzorgster bij die even opneemt en vraagt of ze iets door kan geven of zo. Je zal echt niet de eerste zijn. Wat nou als je zou beginnen met je eigen bevalling? Durf je dan ook niet te bellen? Dan kan ze ook al wel bezig zijn.

En gezien wat er van de week gebeurde kan je niet heel snel 'lastig vallen' hoor. Luister nou maar naar al die wijze mensen om je heen, gewoon bellen de volgende keer! Dan vertelt de VK wel hoe of wat.
  Milf donderdag 21 december 2006 @ 23:13:23 #169
16000 nikky
pi_44643830
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef Brighteyes het volgende:

En gezien wat er van de week gebeurde kan je niet heel snel 'lastig vallen' hoor. Luister nou maar naar al die wijze mensen om je heen, gewoon bellen de volgende keer! Dan vertelt de VK wel hoe of wat.
Psies .

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 21-12-2006 23:15:19 (Spelfout! :o Ieks! :o) ]
pi_44643905
karin je moet gewoon bellen pech als je stoort tussen bevalling dan moet ze maar beter bereikbaar zijn. gewoon bellen hoor. ik heb zo een man die me alleen maar banger maakt dan ik al ben dus dan bel je meteen. de volgende keer echt bellen hoor niet wachten maar bellen.
minoes hier werd gezegd dat je mensen met een koortslip beter niet in de buurt van je baby kunt laten en al helemaal niet kussen.
minoes fijne vakantie en geniet ze van de ardenne.
suus hopelijk heb je die kleine snel hoor.
beaker sterkte.
mama van 3 kids!
  donderdag 21 december 2006 @ 23:15:58 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44643930
Sorry again Nikky, ik zal het nooit meer doen, maar hij stoorde me zo.
Way out of line, ik weet het.
Ik ben vanavond ontoerekeningsvatbaar.
  Milf donderdag 21 december 2006 @ 23:25:00 #172
16000 nikky
pi_44644291
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry again Nikky, ik zal het nooit meer doen, maar hij stoorde me zo.
Way out of line, ik weet het.
Ik ben vanavond ontoerekeningsvatbaar.
Hahahahah ik zit hier hard te lachen op mijn stoel hoor .

Ik bijt niet !

Edit: spelfout van BE dus he! Voordat men weer gaat zeuren op deze dislectische doosch
pi_44649567
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

dat hoort elke zwangere volgens mij ..
euh...nee hoor
  vrijdag 22 december 2006 @ 08:07:42 #174
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44649741
Nou dames en heren... ik zou jullie graag vertellen dat er een kleintje is geboren hier, maar na een hoop weeën vannacht (ze leken heel echt ) is het weer minder geworden. Heb nu nog wel krampen dus heb wel de hoop dat het 'snel' komt maar volgens mij kan het ook wel even duren nog. Vannacht weer erg pijnlijke weeën die ook om de 2 minuten kwamen en minstens een minuut duurden, maar toen ik uit bed ging om wat te eten (en het weer uit te kotsen ) is het weer weggezakt. Pff zeg... Ik ga maar even van m'n kindjes genieten en dan even slapen, misschien helpt dat.

M.a.w. nog niets echt gebeurd hier!
  vrijdag 22 december 2006 @ 08:13:08 #175
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44649787
Suzanna
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44650617
Beaker, voor jou even een grote knuffel! Hoop dat het vandaag iets beter met je gaat. Sterkte met het verlies van Joop!

Suus Gewoon omdat je het zo zwaar hebt en steeds moet doorbikkelen. Hoop dat vannacht wel goed voorwerk heeft verricht en dat er goede ontsluiting is ontstaan!

Minoes, ik had idd gehoord dat het pas gevaarlijk was als het kindje er is. Precies wat Nicky schreef, het is een herpesvirus, en dat is nogal gevaarlijk voor de kleine!

Ik heb een annuleringsverzekering erbij genomen omdat ik natuurlijk niet weet hoe ik me met week 24 voel, maar in principe heb ik gewoon zin in een weekje luieren onder een parasol, aangespoelde walvis spelen in het zwembad (alhoewel je natuurlijk nog niet megadik bent met 24 weken), lekker boekkies lezen, heerlijk zuipen (ow ja... geen alcohol) en lekker vreten!
Gewoon lekker samen.

Heb vannacht toch een debiele droom gehad... gisteren werd ik er op stal op gewezen dat ik echt dikker werd. Blijkt ook wel want een hoop paardrijbroeken krijg ik niet lekker meer dicht. Dus vannacht droomde ik dat ik hoogzwanger was en ik een steiger onder mijn buik had staan om mijn buik te stutten omdat ik anders voorover zou vallen!
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:53:34 #177
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_44651218
PM wat lief dat je naar me vraagt! Ik wilde me net melden ...
Gisteren naar verlos geweest, alles goed. Gupje was nog niet helemaal vast in bekkeningang, maar bij de tweede maakt dat niks uit geloof ik. De verlos vond de baby van net formaat, dus dat klonk goed. Wat mij betreft mag het gupje blijven zitten tot na de feestdagen. Maar ik zal ook niet klagen als het zich eerder aankondigt natuurlijk . Bij mijn dochtertje liep ik 6 dagen langer als uitgerekend, dus daar gaan we maar van uit...

Suzanna , ik hoop dat je nu snel mag hoor! Succes!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:20:02 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44651676
Suzanna
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef nikky het volgende:
Edit: spelfout van BE dus he! Voordat men weer gaat zeuren op deze dislectische doosch
Uiteraard!
  Milf vrijdag 22 december 2006 @ 10:33:40 #179
16000 nikky
pi_44651982
Suzanna wat balen weer zeg. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt! Lijkt wel alsof die laatste zet niet wordt gegeven... sex?

En ik ga zo op weg naar het ziekenhuis. Ik heb er zin in!
pi_44652015
Suus
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:46:47 #181
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44652301
Suus, balen zeg. Ik wens het jou zo toe!!!

Kleintje, grappige droom. Je wil niet weten wat mijn vriendin allemaal droomt.
Hier weinig verandering, keiharde buiken die af en toe pijnlijk zijn, zeker als kleintje ook nog gaat draaien...
Vriendin is klaar om te werpen, nu nog klaintje zover krijgen.
Misschien moeten we de tip van Nikky maar een paar keer per dag in praktijk brengen. We hebben toch een lekker lang weekend de tijd.
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:47:51 #182
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44652324
(helemaal vergeten en niet echt gemeld denk ik, maar de uitgerekende datum bij ons werd bijgesteld naar 25-12. Dus uiterlijk 7-1 moet het gaan gebeuren.)
pi_44652353
Nikkey s6 ermee
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44652731
* Deepfreeze komt voorzichtig om het hoekje kijken en feliciteerd B4CO en Gwennert, maar schuifelt nog even voorlangs met uitrekendatum 2 augustus

Ben nu dus ruim 8 weken zwanger.. Heb vorige week het eerste VK bezoek gehad, veel dingen te horen gekregen en leesvoer meegekregen. De grootste meevaller was toch wel mijn bloeddruk. Die was altijd vrij hoog (onderdruk van 95), maar bleek nu 110/70, dus dat wel goed.

Ik heb opzich weinig last van die kleine frutsel. Ik was wel steeds wat misselijk en moe, maar ik heb maar 1 keer overgegeven (bij het tandenpoetsen), dus daar ben ik wel blij om. De moeheid is wel lastiger, vooral ook omdat ik 's nachts niet echt goed meer slaap. Ben vaak wakker, en droom echt heel raar. Maar gelukkig heb ik af en toe een goede nacht slaap, en kan dan weer even vooruit.
De laatste 2 dagen was de misselijkheid en moeheid een stuk minder. Dus ik maak me nu aan de ene kant wel zorgen, want die dingen zouden pas na 3 maand op moeten houden. Maar misschien heb ik gewoon geluk, of ik ben toch een maand verder dan ik denk dat ik ben. We zullen bij de echo midden januari wel horen wat de werkelijke datum is.

De papa-in-spé loopt hier ook op fok rond, maar zijn berichten worden gelezen door kenissen (en die willen we voor de echo/3 maanden nog niks vertellen). Dus die meldt zich later nog wel.
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:07:47 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44652782
Nikky, succes!

Deepfreeze, welkom ook!
pi_44652860
nikky succes in het zkh.
suus
bij deze zal ik me weer aan mijn meldplicht houden
deepfreeze gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:15:15 #187
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44652958
Suzanna

Ik was gisteren en vandaag nog steeds wel vreselijk verkouden en verstopt, erg naar omdat ik het al zo benauwd heb en kortademig ben

Ik droomde vannacht ook de hele tijd dat ik onder water zat en geen lucht kreeg enzo, en toen ik ging plassen zag ik mijn teerbeminde opgepropt op de bank liggen omdat hij gek werd van mijn "gesnorkel"

Hoe charmant

Vandaag moet ik mezelf er toch toe gaan zetten om wat kerstinkoopjes te gaan doen en morgen gaan we de babykamer inslaan , da's dan wel weer leuk

Nikky, laat je niet ondersneeuwen in het ziekenhuis he.
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:17:24 #188
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44653022
Vivi, spannend babykamer inslaan.
Ook nog de meubels? Die had je toch al?
pi_44653144
nikky ben benieuwd hoe het zal gaan in het zkh!

Kleintje, je kunt echt belachelijk dromen he! Soms word ik wakker, en denk bij mezelf: hoe kom je dr bij????

En nog even over het koortslip gebeuren, ik heb zelf zo ongeveer nooit een koortslip, maar een vriendin van ons heeft altijd een koortslip. En we zitten bij hun oud en nieuw uit. Moet ik daar nog rekening mee houden dan? Of was het nou alleen gevaarlijk voor een baby die al geboren is?
pi_44653149
gefeliciteerd diepvries met je diepvrieskindje-in-wording!
pi_44653183
karin, voor zover ik weet is een koortslip alleen gevaarlijk tijdens en na de bevalling, dus zodra het kindje contact maakt met de 'buitenwereld'.
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:26:15 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44653271
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:17 schreef oYo het volgende:
Vivi, spannend babykamer inslaan.
Ook nog de meubels? Die had je toch al?
Nee, ik heb eigenlijk juist alles behalve de meubels, zoveel kleertjes en schoentjes dat de babykamer meer een walk-in closet lijkt hahaha .....morgen halen we de meubeltjes bij de Ikea, we vonden die Mammut -serie erg leuk en die is ook spotgoedkoop dus dat was snel besloten

Fijne kerstdagen allemaal!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 22 december 2006 @ 11:31:11 #193
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44653395
Wat jammer Suzanna, elke keer als ik je zie posten dan hoop ik voor je dat het toch echt begonnen is, maar weer vals alarm dus

Alle nieuwe zwangeren en papa in spe heel hartelijk gefeliciteerd en welkom in dit topique
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44653518
ik ben ook benieuwd hoe 't met catootje gaat.

en suzanna, dit lijkt toch wel steeds meer op het echte werk, ik hoop dat het nu snel echt zover is voor je.
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:42:00 #195
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44653673
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, ik heb eigenlijk juist alles behalve de meubels, zoveel kleertjes en schoentjes dat de babykamer meer een walk-in closet lijkt hahaha .....morgen halen we de meubeltjes bij de Ikea, we vonden die Mammut -serie erg leuk en die is ook spotgoedkoop dus dat was snel besloten

Fijne kerstdagen allemaal!!!!
Oh, die hebben ze hopelijk op voorraad.
Toen wij onze meubeltjes bestelden werd aangegeven dat de levertijd 10 weken was. Uiteindelijk zijn ze pas begin december geleverd.

Ff googles op die mammut zo.

Wij hebben nostalgia via Babyhuijs. Leuke witgrenen meubeltjes.
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:43:57 #196
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44653720
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:42 schreef oYo het volgende:

[..]

Oh, die hebben ze hopelijk op voorraad.
Toen wij onze meubeltjes bestelden werd aangegeven dat de levertijd 10 weken was. Uiteindelijk zijn ze pas begin december geleverd.

Ff googles op die mammut zo.

Wij hebben nostalgia via Babyhuijs. Leuke witgrenen meubeltjes.
Ja, we hebben het al gechecked

Witgrenen is ook leuk
pi_44653971
Suzanna Ik ga heel hard duimen dat het nu flink gaat door zetten!!
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:57:32 #198
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44654069
Nikky, ga je nu naar het ziekenhuis om de baby te draaien? toch? Heel veel sterkte dan!!! en je niet teveel zorgen maken!
en wat betreft die prostaglandingen/dingesen...ik verzeker je dat dat niet echt aantrekkelijk is als je al weeën hebt )

Vivi, de mammut-serie is inderdaad leuk! Wij vonden 'm alleen te blauw aangezien we al blauwe kamers hebben, maar anders had ik dat bedje wel gekocht voor Emma toen.
Enne...arme teerbeminde van jou... maar ik vind jou nog veel zieliger hoor, zo benauwd! Heeftie nog een beetje geslapen op de bank? (ik por mijn teerbeminde altijd aan als hij snurkt...soms slaapt hij te diep maar meestal krijg ik hem wel zover dat hij in ieder geval even op z'n zij draait en dat scheelt nogal)

Kleintje, kan me voorstellen dat je daar zin in hebt. Ik heb ook zo'n ontzettende zin in vakantie! maar ik zou het toch persoonlijk ook wel wat dichter bij huis houden als je zwanger bent... maar als je het ziet zitten zie ik er ook weer geen probleem in! Dus lekker genieten straks!

Slaapmeisje, hoe is het met jou verder?

Deepfreeze en papa in spe, van harte en welkom hier! (je had hier al eerder gepost maar wilde nog even afwachten voor je in het rijtje kwam he?)

oYo, jullie kindje komt ook gewoon lekker snel hoor! hoop ik .... veel sterkte jullie ook! (de 25ste uitgerekend, grappig zeg...als t nou precies op de datum komt is dat wel extra speciaal... een echt kerstkindje !! )
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:59:08 #199
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44654114
Oh ja, ik heb net een eind gelopen met m'n moeder en oudste dochter (die moest onderweg steeds takjes oprapen en bloemetjes bekijken en paardebloemen blazen (nou ja, de pluisjes dan) dus ik ben aardig moe geworden!)
Voelde ook constant harde buiken tijdens het lopen, maar nu ik thuis ben is het (natuurrrrrrrlijk) weer rustig in m'n buik. Had wel wat menstruatie-achtige krampjes maar dat is ook weer niets bijzonders natuurlijk. We'll see... (tis wel een mooie datum vandaag... ik wil zo graaaaaaaaaaaaaaaaaaaag)

Enne, jullie zijn lief om nog steeds mee te leven, ik kan me zo voorstellen dat ik onderhand een ouwe zeur lijk ... ik heb zelf ook zoiets van 'kom op joh, beval nou gewoon ff'...
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:02:37 #200
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44654202
Vivi,

Hier een foto van de onze.

Suus,

Maar we hebben afgesproken dat we eerst op jou wachten . Jij kan ook een kerstkindje krijgen. Noel of Noella
pi_44654225
Suzanna, heeft de vk eigenlijk nog wat tegen je gezegd over hoelang het nog kan gaan duren???
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:04:24 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44654244
Geen verse babies zie ik..
vannacht vond ik vandaag ook wel een mooie datum, had af en toe het idee dat 't aan het beginnen was..
Maar na zessen weer prima geslapen, niks dus.

Deepfreeze gefeliciteerd!

Nikky, succes in het ziekenhuis!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:09:57 #203
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44654383
Karin, de vk zegt niets anders dan 'ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen, maar we kunnen er niets aan doen tot je 42 weken bent' o.i.d....en het kan nog waarschijnlijk wel een tijd duren hoor, voor zover zij kan bekijken. Maar goed, ik ga even in bed liggen en kijken of dat nog helpt, ontspanning ...

E.T. jij ook al aan het rommelen... vervelend he?

oYo, wacht maar op mij ja ik ga toch vandaag bevallen... TOCH?!
pi_44654598
Deepfreeze, van harte joh !!

Qua kwaaltjes, ik had van week 6t/m9 véél last,
maar toen het eenmaal wegtrok was het echt ook snel helemaal weg !
Geen zorgen... geniet maar van feit dat het meevalt!

ET
Suus
Oyo
...... wat moet ik nou nog zeggen ??
pi_44655408
Iedereen bedankt voor de felicitaties...
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:57 schreef Suzanna het volgende:

Deepfreeze en papa in spe, van harte en welkom hier! (je had hier al eerder gepost maar wilde nog even afwachten voor je in het rijtje kwam he?)
Klopt Suzanna, Wij wilden er eerst even saampjes van genieten, het onze ouders en zusjes vertellen, en gewoon wat weekjes verder zijn.
We gaan het de rest van de wereld ook nog niet vertellen voordat we de eerste echo hebben gehad. (Bij mijn moeder ging het bij de eerste rond 3 maand nog mis, nou zal het wel niks erfelijks zijn, maar je wordt toch voorzichtiger)
  Milf vrijdag 22 december 2006 @ 13:24:14 #206
16000 nikky
pi_44656236
Deepfreeze welkom hier! Gefeliciteerd .

Nou, na een uitloop van een uur waren we eindelijk aan de beurt. Ik had maar even iemand meegenomen met ook een rijbewijs want je weet het niet he .
Voordat ik mijn buik bloot deed voor de echo eerst maar eens met mevr GYN aangeklampt en mijn twijfels uitgesproken. Ze meldde dat als iemand zo opziet tegen de bevalling en het kindje ligt desondanks wel goed dat er ook dan te praten valt over een keizersnede. Maar ze zei al we moeten eerst maar eens kijken of die van jou wel te draaien is eigenlijk. Ze had me in ieder geval wel gerust gesteld met bepaalde dingen.
Nou hop, fles gel over mijn buik en echo . Dat kind ligt met haar hoofd in mijn maagkuiltje en haar voeten ernaast en haar kont in mijn bekken . Hoe krijgt ze het voor elkaar hahaha. Ze moest lachen en zei volgens mij is onze hele discussie van daarnet niet nodig geweest. Ze ging proberen of ze het kontje uit mijn bekken kon krijgen zodat het gedraait kon worden. Maar helaas ( ) de kont wilde er niet uit.

Ze ligt nu in "Onvolkomen stuitligging: de baby ligt met de benen helemaal omhoog naast zijn of haar lichaam. "

Plaatje nummer 1 dus.

Volgende week vrijdag moet ik weer heen. Dan gaan ze opnieuw kijken en een datum prikken voor de keizersnede.

Mijn eigenwijze dwarsligger .

[ Bericht 1% gewijzigd door nikky op 22-12-2006 13:31:37 ]
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:26:58 #207
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44656319
Nikky, wat een perfect kindje, weet nu al wat moeders voorkeur heeft.
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:27:02 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44656320
Spannend Nikky!
En dan hoef je ook niet meer die angst te hebben over beginnen zonder dat er iemand in de buurt is! Scheelt ook wel een berg denk ik!
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:32:04 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44656505
nikky moet je een stuk geruster maken

psst 30 decemebr is een mooie dag voor onvolkomen stuitkindjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Milf vrijdag 22 december 2006 @ 13:39:33 #210
16000 nikky
pi_44656705
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
nikky moet je een stuk geruster maken

psst 30 decemebr is een mooie dag voor onvolkomen stuitkindjes
Hier doet men alleen op woensdag geplande KS. .
Dus ik ga voor de 10 januari. .
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:41:51 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44656774
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:39 schreef nikky het volgende:
Hier doet men alleen op woensdag geplande KS. .
Dus ik ga voor de 10 januari. .
Hou er rekening mee dat ze mss wel dan de 3e doen. Als ik het goed begrepen heb doen ze het liever niet te dicht op de uitgerekende datum omdat er dan een kans is dat het alsnog een spoedje wordt...
  Milf vrijdag 22 december 2006 @ 13:58:17 #212
16000 nikky
pi_44657258
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat ze mss wel dan de 3e doen. Als ik het goed begrepen heb doen ze het liever niet te dicht op de uitgerekende datum omdat er dan een kans is dat het alsnog een spoedje wordt...
Volgens de gyn zou ik de woensdag voor mijn uitgerekende datum worden. Dus dat zou dan de 17e worden. .
Maar ik probeer de tiende
pi_44657345
O mooi nieuws Nikky!

Ben je helemaal gerust gesteld nu?
  Milf vrijdag 22 december 2006 @ 14:01:51 #214
16000 nikky
pi_44657353
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O mooi nieuws Nikky!

Ben je helemaal gerust gesteld nu?
.

Dank jullie voor de steun
pi_44657428
Nikky wat een opluchting voor je!
Nu nog ff genieten van de laatste daagjes/weekjes
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:05:00 #216
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44657459
Andrea, fijn dat je het goed maakt!

Nikky, wat een opluchting, dat het gesprek goed ging. En de 10e misschien wel mama!

Deepfreeze, welkom!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:17:04 #217
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44657782
Nou Nikky, een geruststelling dat je nu weet hoe het in elkaar steekt en je voor de KS kan gaan.
pi_44658546
Nikky, fijn nieuws joh !
zal gerust gevoel geven denk ik zo !
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:50:44 #219
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_44658684
Jemig Nikky, wat een eigenwijsje heb je al zeg Ik Ben blij voor je dat dit eruit gekomen is en je nu toch deze zekerheid hebt! 10 Januari zou een heel mooie datum zijn!

Ons Ukkie lag gister ook nogsteeds als nummer 1 maar nog steeds dwars :S Ik voel nu wel steeds meer dat hij probeert te draaien maar hij komt tot nu mijn bekken niet in lijkt het.

Deepfreeze welkom!!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:01:57 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44658996
Nikky fijn zo Lijkt me een gerust gevoel geven nu
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:06:55 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44659133
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:58 schreef nikky het volgende:

[..]

Volgens de gyn zou ik de woensdag voor mijn uitgerekende datum worden. Dus dat zou dan de 17e worden. .
Maar ik probeer de tiende
Oh echt? Nou, mss heb ik het dan zelf verzonnen. Het lijkt me dat ze niet zouden willen wachten tot je uit jezelf begint, maar goed, daar hebben zij toch meer verstand van dan ik.
Dan is de 10e een goed idee. Levert hele lieve meisjes op hoor!

Mijn nichtje (van de 10e dus) sliep gisteren bij mijn ouders en toen de postbode aanbelde zei ze: BE? Lief ding!
Oh, en waar BE staat mijn echte naam lezen he.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:39:05 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44660040
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef oYo het volgende:
Vivi,

Hier een foto van de onze.

Suus,

Maar we hebben afgesproken dat we eerst op jou wachten . Jij kan ook een kerstkindje krijgen. Noel of Noella
Leuk dat whitewash, houd ik zelf ook erg van

Suus, ze hadden 'm ook in het roze toch? Wij hebben off-white muren in de beeb-kamer en limegroen op de vloer, en dan alle accenten zeg maar in lime en turquoise, en dan de turquoise Mammut meubeltjes
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:42:26 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44660131
Fijn voor je Nikky! Enneuhh...je kan dus sowieso aandringen op een keizersnede ook als het kindje wél goed ligt?
  Milf vrijdag 22 december 2006 @ 16:07:45 #224
16000 nikky
pi_44660753
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:42 schreef Vivi het volgende:
Fijn voor je Nikky! Enneuhh...je kan dus sowieso aandringen op een keizersnede ook als het kindje wél goed ligt?
Jupz.

Ik had verteld dat ik eigenlijk alleen nog maar meer ga opzien tegen de aankomende datum. En ik las juist hier van mensen, vooral in het begin, dat het gevoel naar het bevallen toe groeit en dat je er langzamerhand steeds meer aan begint te wennen. Je lichaam en je geest zou zich voorbereiden op de bevalling. Nou mijn lichaam misschien wel maar geestelijk is het hier nog veel verder te zoeken .
Ik ben een mietje eerste klas als het om dit soort dingen gaat. Dat meen ik serieus. Ik was zo op van de spanning in het ziekenhuis dat ik alweer begon op te zwellen van het vocht. Pure stress gewoon.

Ze zullen altijd proberen om de bevalling op een natuurlijke manier te laten lopen. Maar als jij aangeeft wat jouw beweegredenen zijn voor een KS en hoe jij je voelt met die naderende datum dan wordt dat in je dossier gezet. Net als ik had gevraagd aan de verlosk hoe het zat met pijnbestrijding. Die meldde me dat als ik snachts naar het ziekenhuis ga ik pech heb als de anest er niet is en moet je wachten op "normale" tijden. Maar dat schijnt ook helemaal niet waar te zijn. Als jij zwart op wit die afspraak kunt maken omdat jij zo bang bent voor de bevalling dan krijg jij die ruggeprik ook al is het 3 uur snachts.
En als in het dossier staat hoe jij dus tegen die bevalling opziet dan wordt er sneller ingegrepen als jij in paniek raakt om alsnog een KS uit te voeren. En dat gebeurd gewoonlijk niet zo snel als ik dat zo begreep.
pi_44660874
Nikky, wat fijn voor je!

Deepfreeze, gefeliciteerd en welkom!

De zwangerschapsdementie is geloof ik aan het toeslaan.
Ik ben ben al 3 dagen mijn pincode kwijt en nu is mijn pinpas geblokkeerd. (te vaak geprobeerd)
Best vreemd, ik gebruik hem bijna elke dag en dan ineens vergeten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')