Nou...heel hoopvol (maar niet heus) ... tot 31 december! Dan ben ik namelijk 42 wekenquote:Op donderdag 21 december 2006 16:33 schreef oYo het volgende:
Suus, hoelang laten ze je overtijd gaan voor je wordt 'geholpen'?
Dank je welquote:
Oei Kleintje, durf je dat wel? Ik ben rond de 24 weken naar Bonaire gevlogen maar bij nader inzien zou ik dat niet meer doen...maar goed wij hadden erge turbulentie in het vliegtuig waardoor ik ineens heel veel voorweeen kreeg.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:00 schreef Kleintje het volgende:
Vakantie geboekt...
lekker naar Tunesie in week 24 van de zwangerschap.
Even een weekje weg, ontspannen, wat zon pakken, relaxen en samen lekker voorbereiden op wat er gaat komen!
Heb er nu al zin in.
Laatste keer samen... vond dat toch wel een vakantie waard!
Och nee, Jopie toch!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:19 schreef Beaker het volgende:
Ging het vandaag al niet zo lekker, krijg ik net het ontezettend verdrietige bericht dat mijn ouders de hond ( Joop) in hebben laten slapen, omdat het echt niet meer ging
![]()
Iemand een tip? Ik heb een hele zure smaak in mijn mond hoe kan ik dat voorkomen voor mijn zwangerschap had ik dit niet, heb wel last van maagzuur .....
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:53 schreef Suzanna het volgende:
'je uitgerekende datum is toch al voorbij? En?? Geen baby??'
dat hoort elke zwangere volgens mij ..quote:Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef appelsap het volgende:
Beaker sterkte.
Haha mijn oma is er van overtuigd dat ik een tweeling ga krijgen.
Ze vindt mijn buik veel te groot voor 1 baby.
Gut... Dan heb jij straks het scenario wat Swets hier een tijdje geleden nog vrolijk beschreven heeftquote:Op donderdag 21 december 2006 18:02 schreef Suzanna het volgende:
Nou...heel hoopvol (maar niet heus) ... tot 31 december! Dan ben ik namelijk 42 weken...
Is toch ook zo....? Ik ben de grote uitzonderingquote:Op donderdag 21 december 2006 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Alsof de baby er op die dag spontaan uitvalt of zo
![]()
Nou ja, ach... dan zijn we gelijk beroemd he...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef innovative het volgende:
[..]
Gut... Dan heb jij straks het scenario wat Swets hier een tijdje geleden nog vrolijk beschreven heeft![]()
Oh arme Beaker, kan me zo goed voorstellen wat je voelt, mijn ouders hebben een jaar geleden hun hond lateninslapen, een 15 jaar oude golden retriever, waar ik dus ook mee ben opgegroeid. Het doet echt pijn om je maatje te moeten laten gaanquote:Op donderdag 21 december 2006 19:19 schreef Beaker het volgende:
Ging het vandaag al niet zo lekker, krijg ik net het ontezettend verdrietige bericht dat mijn ouders de hond ( Joop) in hebben laten slapen, omdat het echt niet meer ging
![]()
Iemand een tip? Ik heb een hele zure smaak in mijn mond hoe kan ik dat voorkomen voor mijn zwangerschap had ik dit niet, heb wel last van maagzuur .....
Ik hoorde dat het alleen kwaad kan als het kindje geboren is. Niet wanneer het nog in de buik zit.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:23 schreef minoes_ het volgende:
Kleintje,mijn verlos waarschuwde,dat ik mensen met een koortslip moet mijden en zelfs niet binnen mag latenIs gevaarlijk voor de baby in wording.
Als dat zo is, is de VK vast mans genoeg je dat zelf te vertellen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn vk is erg slecht te bereiken, krijg steeds het antw app, en dan kun je een mobiel nr bellen bij dringende gevallen, maar wanneer is iets dringend??? Ben erg bang dat ik de vk stoor onder een bevalling....![]()
Maar goed, ik weet nu dat wat er deze week gebeurde WEL een dringend geval is...de volgende keer sla ik meteen alarm!
Psiesquote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
En gezien wat er van de week gebeurde kan je niet heel snel 'lastig vallen' hoor.Luister nou maar naar al die wijze mensen om je heen, gewoon bellen de volgende keer! Dan vertelt de VK wel hoe of wat.
Hahahahah ik zit hier hard te lachen op mijn stoel hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry again Nikky, ik zal het nooit meer doen, maar hij stoorde me zo.![]()
![]()
Way out of line, ik weet het.![]()
![]()
Ik ben vanavond ontoerekeningsvatbaar.![]()
![]()
euh...nee hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 20:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
dat hoort elke zwangere volgens mij ..
Uiteraard!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef nikky het volgende:
Edit: spelfout van BE dus he! Voordat men weer gaat zeuren op deze dislectische doosch
Nee, ik heb eigenlijk juist alles behalve de meubels, zoveel kleertjes en schoentjes dat de babykamer meer een walk-in closet lijkt hahahaquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:17 schreef oYo het volgende:
Vivi, spannend babykamer inslaan.![]()
Ook nog de meubels? Die had je toch al?
Oh, die hebben ze hopelijk op voorraad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk juist alles behalve de meubels, zoveel kleertjes en schoentjes dat de babykamer meer een walk-in closet lijkt hahaha.....morgen halen we de meubeltjes bij de Ikea, we vonden die Mammut -serie erg leuk en die is ook spotgoedkoop dus dat was snel besloten
![]()
Fijne kerstdagen allemaal!!!!
Ja, we hebben het al gecheckedquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:42 schreef oYo het volgende:
[..]
Oh, die hebben ze hopelijk op voorraad.
Toen wij onze meubeltjes bestelden werd aangegeven dat de levertijd 10 weken was. Uiteindelijk zijn ze pas begin december geleverd.
Ff googles op die mammut zo.
Wij hebben nostalgia via Babyhuijs. Leuke witgrenen meubeltjes.
Klopt Suzanna, Wij wilden er eerst even saampjes van genieten, het onze ouders en zusjes vertellen, en gewoon wat weekjes verder zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:57 schreef Suzanna het volgende:
Deepfreeze en papa in spe, van harte en welkom hier! (je had hier al eerder gepost maar wilde nog even afwachten voor je in het rijtje kwam he?)
Hier doet men alleen op woensdag geplande KS.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
nikky moet je een stuk geruster maken
psst 30 decemebr is een mooie dag voor onvolkomen stuitkindjes![]()
Hou er rekening mee dat ze mss wel dan de 3e doen. Als ik het goed begrepen heb doen ze het liever niet te dicht op de uitgerekende datum omdat er dan een kans is dat het alsnog een spoedje wordt...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:39 schreef nikky het volgende:
Hier doet men alleen op woensdag geplande KS..
Dus ik ga voor de 10 januari..
Volgens de gyn zou ik de woensdag voor mijn uitgerekende datum worden. Dus dat zou dan de 17e worden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat ze mss wel dan de 3e doen. Als ik het goed begrepen heb doen ze het liever niet te dicht op de uitgerekende datum omdat er dan een kans is dat het alsnog een spoedje wordt...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O mooi nieuws Nikky!
Ben je helemaal gerust gesteld nu?
Oh echt? Nou, mss heb ik het dan zelf verzonnen. Het lijkt me dat ze niet zouden willen wachten tot je uit jezelf begint, maar goed, daar hebben zij toch meer verstand van dan ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Volgens de gyn zou ik de woensdag voor mijn uitgerekende datum worden. Dus dat zou dan de 17e worden..
Maar ik probeer de tiende
Leuk dat whitewash, houd ik zelf ook erg vanquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef oYo het volgende:
Vivi,
Hier een foto van de onze.
Suus,
Maar we hebben afgesproken dat we eerst op jou wachten. Jij kan ook een kerstkindje krijgen. Noel of Noella
Jupz.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:42 schreef Vivi het volgende:
Fijn voor je Nikky! Enneuhh...je kan dus sowieso aandringen op een keizersnede ook als het kindje wél goed ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |