Jammer! maar wel super lief dat je even hebt willen kijkenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja sorry!
Ik ben maandag geweest maar de schaapjes waren uitverkocht! Ik had de mijne die week daarvoor al gekocht en ik denk dat ze in die week erg hard zijn gegaan, ze waren natuurlijk ook ergen ze kosten geen drol stuiver dus er is wrs een grote schapen-run op geweest..
sorry dames
Mijn moeder heeft mijn eigen schapie trouwens ingepikt voor in de auto (koude rug) dus ik ben thans ook weer schaaploos
Karin!! Wat iedereen hier al zegt, snel bellen hoor!!!!!
En Suzanna, je blijft het spannend houden he
Wat jij wilt schatquote:Op woensdag 20 december 2006 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Nikky, ik heb de TT aangepast.Ik ben zo pietluttig dat ik de rijtjes in het 'historie' topic netjes wil houden.
Veel succes!! En welkom!!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:52 schreef B4CO het volgende:
Dank jullie wel allemnaal, ook nanems mijn vrouw!
We hebben in mei een miskraam gehad, na 7 weken groeide het niet verder... nu proberen we het dus weer!
Ja hoor, ik wel.. heb me er nu al een tijdje bij neergelegd dat het nog even gaat duren... gisteren was wel een rotdag even omdat ik m'n moeder niet had, maar nu ze er weer is (heeft hier vannacht weer geslapen) schijnt het zonnetje ineens een beetje. Ik besef me wel dat ik erg veel geluk heb met haar.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jeumig ladies trekken jullie het nog wel allemaal?
Heb je antibiotica gekregen?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef Suzanna het volgende:
het was gewoon die blaasontsteking.
Beetje vreemd dat alleen haar linkervoet is opgezwollen... bij vocht vasthouden is toch meestal alles opgezwollen of in ieder geval 'symmetrisch' ?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef oYo het volgende:
Dames, vraagje. Vriendin haar linker voet is enorm opgezwollen. Zij er middeltjes om die zwelling te laten verdwijnen? Ze ligt nu met de benen omhoog op de bank.
Kan het kwaad dat een voet zo gaat zwellen?
Ik ben aan het begin ook niet gewogen, al kan dat komen omdat ik bij mijn eerste afspraak al 15 of 16 weken was. Maar gelukkig heb ik zelf een weegschaal :-)quote:Op donderdag 21 december 2006 12:15 schreef Vicky het volgende:
Sidn3y, ik werd alleen aan het begin en aan het eind gewogen en hoefde ook nooit urine in te leveren..
Leuk dat je zelf ook komt posten!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef Webcrowler het volgende:
hier de verloofde van webbie...
hihihihi hier hetzelfde.... op de dag van de datum zelf, kreeg ik denk ik wel een stuk of 6 a 7 smsjes van: en wat is het een jongen of een meisje...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:53 schreef Suzanna het volgende:ja he E.T. ... hier word ik regelmatig ook opgebeld door mensen 'je uitgerekende datum is toch al voorbij? En?? Geen baby??' en dan heb ik zoiets van: je hoort het wel hoor!
Net of k stiekem ga bevallen en mijn beste vrienden en familie het niet laat weten!
![]()
Wat leuk dat je zelf ook komt melden hoe het met je gaat!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef Webcrowler het volgende:
hier de verloofde van webbie...
web is zn enelaatste dagje op het werk, vandaag alleen schoonmaken en morgen zn kerstborrel...
hier zit alles nog steeds (jammer genoeg) wel een rot dag vandaag voel me volledig niet lekker.... alsof ik mn dag niet heb, het liefst zou ik nu de hele dag bij web in zn armen liggen knuffelen en niks doen, kan een jankbui krijgen om niks vandaag....
ach we wachten het wel af, vind nu gewoon dat we maar eens die kleine moeten krijgen en dan lekker kunnen gaan genieten dan dat eeuwige wachten daar heb ik het nu echt mee gehad...
op het moment dat ik het maar over die kleine heb of denk krijg ik een stel schoppen alsof ie er in mn zij denkt uit te kunnen komen, maar dat gaat echt niet lukken (voor zover als ik weet tenminste niet)
ach jah we houden jullie wel weer op de hoogte als het weer eens wat gaat doen...
ff offtopic: hebben mss een eensgezinswoning, maar daarover hebben we nog geen extra nieuws, dat volgt nog....
kuz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |